Eigenaar staat waarschijnlijk met een schoenlepel zoveel mogelijk mensen naar binnen te prakken.quote:
Er mag wel meer nietquote:
Te weinig met de creditcard gewapperd denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is je Moldovaanse een weekje naar huis?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te weinig met de creditcard gewapperd denk ik.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bulldozer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenaar staat waarschijnlijk met een schoenlepel zoveel mogelijk mensen naar binnen te prakken.
Vandaar die PS5quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die komt savonds als die komtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt de eigenaar ook toevallig eten vanmiddag? Dat zou het wel compleet maken.
Gezellig met een groepje van 12 vrienden die allemaal kosteloos mogen bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja zo gaat dat wel. en dan aan het einde van de periode krijgt hij de cijfertjes en schrikt hij van zijn eigen dineetjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met een groepje van 12 vrienden die allemaal kosteloos mogen bestellen
Of zo'n clubje van dertig recensenten van de Michelinster.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En hij komt op twee kamelen, als hij komtquote:
die hebben bij ons echt niets te zoeken hoor :pquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n clubje van dertig recensenten van de Michelinster.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo gaat dat wel. en dan aan het einde van de periode krijgt hij de cijfertjes en schrikt hij van zijn eigen dineetjes
Beetje geld witwassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo gaat dat wel. en dan aan het einde van de periode krijgt hij de cijfertjes en schrikt hij van zijn eigen dineetjes
quote:¤ 120,- voor een strippenkaart van 6 lessen van 2,5 uur
Inclusief: Klei, keramisch pigment, stoken, koffie en thee
Klinkt als een enorme plakboel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hij komt op twee kamelen, als hij komt
Niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hebben bij ons echt niets te zoeken hoor :p
Zag ik ook een keer in zo'n 'red mijn hotel' programma, dat de eigenaar heel de tijd allemaal vrienden gratis liet eten en slapen in zijn hotel en hij zelf allemaal kunstige dingen kocht om het hotel aan te kleden. Af en toe werkte die dan mee in het restaurant en dan wilde die ook een deel van de fooienpot en zulk soort geintjesquote:
ach die man is niet slecht. misschien wat onhandig voor ons:Pquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik jouw verhalen lees, snap ik waarom steeds minder mensen in de horeca willen werken
Leek me misschien wel leuk, maar ik ben te oud en te snel afgeleid om er echt iets leuks van te maken denk ik.quote:
ook dat nogquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag ik ook een keer in zo'n 'red mijn hotel' programma, dat de eigenaar heel de tijd allemaal vrienden gratis liet eten en slapen in zijn hotel en hij zelf allemaal kunstige dingen kocht om het hotel aan te kleden. Af en toe werkte die dan mee in het restaurant en dan wilde die ook een deel van de fooienpot en zulk soort geintjes
Die nichten met die containers vol ‘antiek’?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag ik ook een keer in zo'n 'red mijn hotel' programma, dat de eigenaar heel de tijd allemaal vrienden gratis liet eten en slapen in zijn hotel en hij zelf allemaal kunstige dingen kocht om het hotel aan te kleden. Af en toe werkte die dan mee in het restaurant en dan wilde die ook een deel van de fooienpot en zulk soort geintjes
Te oud voor pottenbakken?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me misschien wel leuk, maar ik ben te oud en te snel afgeleid om er echt iets leuks van te maken denk ik.
Maj, maar soms lijkt het toch wel op uitbuiting hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach die man is niet slecht. misschien wat onhandig voor ons:P
Ja die ja, dat die voor een ton aan kunst ofzo heeft gekocht en dat er dan een taxateur langskomt die het op net een paar duizend schatquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die nichten met die containers vol ‘antiek’?
Te oud zal wel meevallen, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me misschien wel leuk, maar ik ben te oud en te snel afgeleid om er echt iets leuks van te maken denk ik.
nou ja werkdruk is nu wat hoog ja. te hoog misschien maar denk niet dat er slechte intenties zijn van zijn kantquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maj, maar soms lijkt het toch wel op uitbuiting hoor
Ja, briljante aflevering was dat. Eng griebusstelletje ook trouwensquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die ja, dat die voor een ton aan kunst ofzo heeft gekocht en dat er dan een taxateur langskomt die het op net een paar duizend schat
Je bent nooit te oud om te leren tenzij je dement bentquote:
Misschien het leger inzetten in de horeca?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja werkdruk is nu wat hoog ja. te hoog misschien maar denk niet dat er slechte intenties zijn van zijn kant
Meer de 'passie' en de concentratie. Ik heb verder ook geen hobby's eigenlijk. Niks waar ik vol enthousiasme aan begin.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren tenzij je dement bent
Mja, je kan toch een maximaal aantal tafels toekennen per serveerster. En als je niet voldoende personeel hebt, minder tafels vullen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja werkdruk is nu wat hoog ja. te hoog misschien maar denk niet dat er slechte intenties zijn van zijn kant
Ja maar dat kost geheeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, je kan toch een maximaal aantal tafels toekennen per serveerster. En als je niet voldoende personeel hebt, minder tafels vullen?
Nee omdat we het allemaal wel doen is er geen grensquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, je kan toch een maximaal aantal tafels toekennen per serveerster. En als je niet voldoende personeel hebt, minder tafels vullen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat we het allemaal wel doen is er geen grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |