Ja het is een beetje een complex denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik helemaal niet, dus blijkbaar heb je het er zelf nogal zwaar mee he
Hmm ik gun haar vooral een lekker rustig leven. Ik weet niet of het goed voor haar zou zijn als ze nu opeens wéér super beroemd zou zijn met een nieuwe hit.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja Christina Aguilera is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenen. Maar Britney?
Als ik een artiest nog gun op een monsterhit is het Britney wel.
Maar dat heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het laatste wat hij denk ik op tv heeft gedaan is zijn deelname aan het programma "Beter laat dan nooit" met
Gerard Cox, Barrie Stevens en Peter Faber rond 2018, 2020. Daar was ook nog wel wat publiciteit voor.
En hij was inderdaad journalist.
Dit. Geen idee wie de huidige supersterren zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die kennen ze nu alleen nog maar als er een nummer viral gaat via TikTok![]()
maar eerlijk gezegd ken ik dan veel supersterren van nu niet echt
Ik merk dat ik van heel veel dingen van nu nog maar weinig weet. Muziek inderdaad maar ook sport; heel veel namen die me niks zeggen. Tien jaar geleden wist ik met voetbal nog precies wie alle belangrijke spelers waren en waar ze speelden. Nu geen idee meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was een journalist, maar dan wel van het heel irritante SBS-type. Voor zover ik hem kende trouwens, keek er ook nooit naar. Ik ken hem vooral van de vele persiflages, hij had een nogal drammerige stijl en die werd vaak nagedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar niet als journalist toch denk ik?
Want dat was ie toch als ik het goed begreep
Ja dat heb ik inderdaad ook en inderdaad ook ineens met voetbal? dacht dat het lag aan dat ik wat minder interesse heb, wat het voor een deel ook wel zal zijn, maar vroeger wist je voor mijn gevoel veel beter wie overal zat. Van Real/Barcelona tot Chelsea/Manchester etc. etc. misschien minder focus op bepaalde supersterren en meer op hele teams ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ik van heel veel dingen van nu nog maar weinig weet. Muziek inderdaad maar ook sport; heel veel namen die me niks zeggen. Tien jaar geleden wist ik met voetbal nog precies wie alle belangrijke spelers waren en waar ze speelden. Nu geen idee meer.
Ik weet van sommige oudgedienden ook niet echt wat hun leeftijd is hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.
Dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Vind het soms wel bizar dat sommige jonge mensen bepaalde mensen dan niet kennen, bijvoorbeeld wie is Britney Spears of Christina Aguilera, terwijl dat in mijn jeugd echt supersterren waren.
Ik ken ze alleen maar via mijn dochterquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo krijg je het toch het beste mee jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen maar via mijn dochter
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Geen idee wie de huidige supersterren zijn.
Olivia Rodrigo?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef Em31 het volgende:
Kijk Harry Styles, Dua Lipa, etc. krijg ik wel mee (dat is een beetje een andere categorie denk ik), maar er komen ook best vaak namen langs waarvan ik gewoon nog nooit gehoord hebof wel van de naam gehoord, maar niet van de muziek.
Er gaat ook geen dag voorbij of je krijgt een dagelijkse portie Ed Sheeran op de radioquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldquote:
Van dat soort artiesten volg ik wel een beetje de hits die uitkomen, maar best veel van die kleinere artiesten die wel af en toe in de top 40 komen zeggen mij vaak dan weer niet zoveel. Billie Eilish luister ik als enige van deze namen wel echt dat ik ook een heel album op kan zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Billie Eilish, Dua Lipa, Harry Styles, Ariana Grande, Olivia Rodrigo, ik zou zelfs Ed Sheeran en Adele er nog steeds bij zetten want die blijven heel groot.
Ik vind Billie Eilish ook wel echt goede muziek maken, en het verbaast me dat ze in de mainstream door is gebroken want ze heeft niet per sé mainstream muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n voorbeeldmaar toen heb ik haar opgezocht op Spotify en ze had wel een paar leuke nummers
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Flemming vind ik wel leuke muziek hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Suzan en Freek hoor ik wel vaak op de radio voorbij komen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
En op Nederlands gebied denk ik Antoon, Suzan en Freek (), Davina Michelle en Snelle die op dit moment het grootst zijn. Met Flemming als opkomend. In de mainstream dan.
Hmm ja misschien wel? Ik hoor steeds namen genoemd worden waarvan ik denk 'wie is dat in vredesnaam'. En ik herken vaak ook geen of bijna geen gezichten in de grote teams.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad ook en inderdaad ook ineens met voetbal? dacht dat het lag aan dat ik wat minder interesse heb, wat het voor een deel ook wel zal zijn, maar vroeger wist je voor mijn gevoel veel beter wie overal zat. Van Real/Barcelona tot Chelsea/Manchester etc. etc. misschien minder focus op bepaalde supersterren en meer op hele teams ofzo.
Oh, ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ariana Grande ken ik vooral als Cat uit een tv-serie van Nickelodeon.
Billie Eilish en Olivia Rodrigo zeggen me helemaal niks. Die andere twee alleen qua naam. Ed Sheeran en Adele ken ik ook nog wel qua muziek, al zou titels opnoemen alweer lastig worden.
Het zijn prima liedjes, maar het is echt wel "makkelijke wegluistermuziek". Doet het wel goed op feestjes ook. Bij Vrienden van Amstel was zijn blokje echt wel leukquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Flemming vind ik wel leuke muziek hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |