SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah niet helemaal mee eens, maar na de 65e minuut was de peut op en de eerste helft was gewoon kut.quote:
2x bal op de paal is meer dan Ajax toen over had mogen dromenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gewoon een kopie van Man Utd vs Ajax![]()
best rare reactie idd als je wintquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef heywoodu het volgende:
Wie waren die twee van Roma die elkaar te vuist gingen?
Anders had die wel bij Ajax gezetenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
Slot trapt er lekker in weer. Taktisch onbenul.
20 minuten aardig gespeeld begin 2e helft, dat was het welquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Feyenoord goed gevoetbald? Ik heb iets gemist blijkbaar.
Machester was ook wel 2 klassen beter dan Roma. Gemiste kans om tegen zo'n matige ploeg niet te winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2x bal op de paal is meer dan Ajax toen over had mogen dromen
Rentfreequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2x bal op de paal is meer dan Ajax toen over had mogen dromen
Eens ja, Roma was gewoon een stuk matiger en daarom waren er nog wel kansjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Machester was ook wel 2 klassen beter dan Roma. Gemiste kans om tegen zo'n matige ploeg niet te winnen.
?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Nu de stad afbreken
Moet me trein naar amsterdam pakken
op je pikkie getrapt?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Al die kneuzige Fokkertjes die dit dan leuk vinden
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Zeker. Dat gehype van zo een kutploeg. Derde worden in NL eredivisie, dan ben je gewoon matig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef -XOR- het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
STOELTJES TRAPPEN, RUITJES INGOOIEN JAAA
Nou dat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zeker. Dat gehype van zo een kutploeg. Derde worden in NL eredivisie, dan ben je gewoon matig.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Op tv Rijnmond nu.quote:
Verloren met 6-1 van Bodo Glimtquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef manny het volgende:
Roma maatje te groot. Is ook een team dat eigenlijk in de EL ook mee kan komen.
Marketing gaat 24/7 doorquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga werken aan mijn paper wanneer ik thuis ben
Normale studiedag gaat gewoon door
Dat redden ze niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu alleen PSV over een paar jaar nog een Europese finale verliezen van een ploeg van Mourinho.
2x paal, maar is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:59 schreef Confetti het volgende:
Aanvallend komen ze duidelijk kwaliteit tekort. Geen moment in gevaar geweest voor Roma. Helaas.
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu alleen PSV over een paar jaar nog een Europese finale verliezen van een ploeg van Mourinho.
Gewoon Mourinho als trainer nemen en dan op de Mourinho manier een finale winnenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Why nut?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, morgen op naar vitesse - az
Als dat doorgaat hahaha!
Was dat in de Kuip gepland dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, morgen op naar vitesse - az
Als dat doorgaat hahaha!
Je zit er kort op. Erg mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
We mogen wel stellen dat de Hornbach de kanker onder de reclames heeft.
Hoeren?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg benieuwd naar de rellen in Tirana. Is daar eigenlijk wel iets te slopen?
Ik zou zweren dat ik dat 2 weken geleden al gelezen hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)on-zuid-tribune.html
Ok Lee Towersquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrijdag weer achter de bankschroef in de haven!!
Dan moeten ze die tribune ook niet op losse schroeven bouwenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse heeft geen spelers over. Of geschorst, of geblesseerd, of dienstplicht of moet trouwenquote:
Dikkerdjes van Vites.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
That's a GRAZE idea!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
We mogen wel stellen dat de Hornbach de kanker onder de reclames heeft.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef coronatus het volgende:
Feyenoord is gewogen en te licht bevonden, terug naar de realiteit en uithuilen snik snik!
2 serieuze tegenstanders gehad dit jaar, 1x met hakken over de sloot door tegen Marseille, en nu vrij kansloos. Tja, wel knap dat je dan de finale haalt hoor overigens.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef coronatus het volgende:
Feyenoord is gewogen en te licht bevonden, terug naar de realiteit en uithuilen snik snik!
Pot ketel als Psv’erquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2 serieuze tegenstanders gehad dit jaar, 1x met hakken over de sloot door tegen Marseille, en nu vrij kansloos. Tja, wel knap dat je dan de finale haalt hoor overigens.
Hij was sarcastisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Perez kneus. “Roma viert alsof ze de CL gewonnen hebben”
Maar als Feyenoord had gewonnen: “Dit is toch prachtig, kijk dan!”
Volgens mij was die sarcastischquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Die heeft zijn gouden microfoon weer in zijn koffertje gedaan en kan onverrichter zake naar huis.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Leen Huizer zijn Never walk alone al ingezet ?
een penaltyserie is een loterijquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef TLC het volgende:
Voordeel ; niet verloren na penalties, dat was erger geweest
Die halen maar eens per tig jaar een Europese finale..quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord had dat natuurlijk erg bescheiden en nederig gevierdquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Die flikkeren zo uit de poule volgend seizoenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef manny het volgende:
Roma maatje te groot. Is ook een team dat eigenlijk in de EL ook mee kan komen.
Deze user is vrij ziedend maar weet niet precies hoe om te gaan met zijn emoties. Stukje autisme!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
gelukkig heb ik boterhammetjes meegenomen toen ik onderweg ging, nu lekker in de trein opeten en ben rond 23:40 in amsterdam
Maar winnen die dan welquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die halen maar eens per tig jaar een Europese finale..
ik ga geen 6 euro betalen voor een broodje donerquote:
Ik heb een pittige mening over mensen die ‘s avonds boterhammen eten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
gelukkig heb ik boterhammetjes meegenomen toen ik onderweg ging, nu lekker in de trein opeten en ben rond 23:40 in amsterdam
Dat Roma kan er ook niks van hè. Smalldini wel iedereen in de pocket, niet dat dat zo moeilijk was want Feyenoord kan er echt he-le-maal niets van.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die flikkeren zo uit de poule volgend seizoen
Gequote door de forum huisautist, baas boven baasquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze user is vrij ziedend maar weet niet precies hoe om te gaan met zijn emoties. Stukje autisme!
Voor Roma snap ik het wel, eerste Europese prijs in hun geschiedenis. (niet een echte, maar toch)quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Beetje triest van Roma om zo overdreven te gaan juichen vanwege deze prijs.
Dat hadden de Feyenoorders inderdaad niet gedaan neequote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Beetje triest van Roma om zo overdreven te gaan juichen vanwege deze prijs.
kan moeilijk iets anders eten als alles zo duur isquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die ‘s avonds boterhammen eten.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Gequote door de forum huisautist, baas boven baas
Je komt nogal woedend over maat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Dat Psv niet veel meer gepresteerd heeft dit jaar simpeltje
Met je big 4-gelulquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga geen 6 euro betalen voor een broodje doner
wel gedronken bij witte de with
Staat de stad nog overeindquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
maar goed ik ga even joe rogan podcast luisteren onderweg naar huis, ik spreek jullie weer morgen
houdoe
Tegen de grensrechter, niet tegen N’Kufoquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Perezdie riep hey kankerneger tegen nkufo toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoeveel posts per dag zit je nu? Knap hoor!
Ik sta altijd achter @de_boswachterquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Tegen een grensrechter.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Perezdie riep hey kankerneger tegen nkufo toch?
Moet je even in mijn profiel kijken, kun je het zien! Succes ermee!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Maakt het niet minder triest. Een kind is ook blij met een snoepje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat hadden de Feyenoorders inderdaad niet gedaan nee.
Die echte supporters moeten toch elke wedstrijd janken. Wat een elftal zeg. 20 jaar geleden nog allemaal wereld spelers.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor Roma snap ik het wel, eerste Europese prijs in hun geschiedenis. (niet een echte, maar toch)
Ooo dan valt het wel mee iddquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tegen de grensrechter, niet tegen N’Kufo
hooligans gaan gewoon tekeer hoor in de stad, veel geduw en zag ook enkele supporters met alles gooien wat ze konden zien dus ging meteen wegquote:
Hoe combineer je zoiets met een privéleven? Wederom erg knap!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je even in mijn profiel kijken, kun je het zien! Succes ermee!
Waar heb je gedronken bij Witte de With vriend?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga geen 6 euro betalen voor een broodje doner
wel gedronken bij witte de with
er is leven, er is leven na de dood.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je weg wil uit Tirana neem dan voor de gein de boot
Ach ieder subforum heeft zijn eigen act, KingRoland is de Scjvb van VBLquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Wat zet je jezelf voor lul zeg
Witte aapquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar heb je gedronken bij Witte de With vriend?
NRC? Witte aap? Zwarte schaap?
Natuurlijk ouwe reus. Die fase daar zijn we nog niet bohquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je broek maar aan, perverseling
Oef…. Deze user is witheet!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:10 schreef 7Eleven het volgende:
Hoe combineer je zoiets met een privéleven? Wederom erg knap!
Is dit specifiek vaktaal bij de Big4?quote:
Het is echt een vreselijk slecht elftal en Jose krijgt er ook geen voetbal in. Zegt genoeg over de Serie A dat ze nog 6e zijn ook, lol. Alleen centraal achterin staat het prima inderdaad. En goeie keeper.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat Roma kan er ook niks van hè. Smalldini wel iedereen in de pocket, niet dat dat zo moeilijk was want Feyenoord kan er echt he-le-maal niets van.
Antonie hangt er ook beroerd bijquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen vanavond. De sfeer hangt er beroerd bij hier.
Was voor Feyenoord een grote prijs geweest laten we eerlijk zijn. Zou vreemder zijn als Bayern dat zou doen.quote:
Rui Patrício was bij Wolves ook altijd uitstekend, vond het überhaupt verrassend dat hij destijds vertrok.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is echt een vreselijk slecht elftal en Jose krijgt er ook geen voetbal in. Zegt genoeg over de Serie A dat ze nog 6e zijn ook, lol. Alleen centraal achterin staat het prima inderdaad. En goeie keeper.
Hier is iemand echt heel madquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het kan altijd erger mensen je kan ook een halve finale CL verliezen in de laatste minuut, of een EL-finale met 2-0 van Mourinho.
Beide vele malen erger dan een finale verliezen in een Europees toernooi dat over een paar jaar toch wel weer afgeschaft zal zijn, omdat het nergens op slaat.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kanker nou gewoon eens op met je act.
Vies boosquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het kan altijd erger mensen je kan ook een halve finale CL verliezen in de laatste minuut, of een EL-finale met 2-0 van Mourinho.
Beide vele malen erger dan een finale verliezen in een Europees toernooi dat over een paar jaar toch wel weer afgeschaft zal zijn, omdat het nergens op slaat.
Abraham zeikt hem dalijk helemaal vol bohhhquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:12 schreef spapaars het volgende:
Die beker gaat bij AS Roma zo de materiaalkast in.
Gewoon een kutprijs.
Heeft roma dan een bekerkast?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:12 schreef spapaars het volgende:
Die beker gaat bij AS Roma zo de materiaalkast in.
Gewoon een kutprijs.
Dat zou erg knap zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Abraham zeikt hem dalijk helemaal vol bohhh
Zit er doorheen. Hoef even geen teksten te horen als "we hadden de beste kansen en hebben gedomineerd."quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:51 schreef Sked het volgende:
Erg benieuwd naar de analyses van @:PietjePuk2000
Gelachenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zit er doorheen. Hoef even geen teksten te horen als "we hadden de beste kansen en hebben gedomineerd."
Blacked! Die pompt de vriendin van Trauner straks nog even backstage.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Abraham zeikt hem dalijk helemaal vol bohhh
Ik heb nog een touw liggen helpt dat ouwe reus?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zit er doorheen. Hoef even geen teksten te horen als "we hadden de beste kansen en hebben gedomineerd."
Ben je voor 2 clubs heb je nog precies niksquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jammer maat, ik hoop voor je dat AZ de play-offs wint anders heb je echt een kutseizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zou ook erg bezijden de waarheid zijn, vanuit Feyenoord oogpunt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voor wie juich je volgend seizoen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat de xG in het voordeel van Feyenoord was.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou ook erg bezijden de waarheid zijn, vanuit Feyenoord oogpunt.
Dat zou ook totaal niet waar zijn geweestquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoef even geen teksten te horen als "we hadden de beste kansen en hebben gedomineerd."
Maar ik denk stel mensen even op de hoogte van de belangrijke sportgebeurtenissen van vanavond.quote:
Mwa. Het boeit ook geen reet. Finales moet je winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zou ook totaal niet waar zijn geweest
Heb helaas nog geen xG voor je maat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hahahaha het zit diep he, log uit en knuffel je wijfquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij post opvallend veel. Hoe doe jij dat privé ?
We knuffelen dalijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:18 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hahahaha het zit diep he, log uit en knuffel je wijf
Zal toch wel zwaar in het voordeel van Feyenoord zijn gok ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heb helaas nog geen xG voor je maat.
Zo danquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:18 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Of beer je nogsteeds op Stees ouwe geilneef
Tsjezus…. wat is dit voor een gekkie…. Nieuwe user en dan al zo gek doen. @GGMM klooncheckje?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:18 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Of beer je nogsteeds op Stees ouwe geilneef
Wij zijn gewoon super sexueel actief. Jij mag 1 x p maand ouwe cuckquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:19 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Gelukkig, Boswachter komt beetje seksueel frusti over soms (vaak)
Tsjezus!!! Komop Bos, heb je een steeslinkje voor mij?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsjezus…. wat is dit voor een gekkie…. Nieuwe user en dan al zo gek doen. @:GGMM klooncheckje?
Op dat voornoemde wijf van hem? Ja afbouwen die hap, baal er zelf ook van.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon super sexueel actief. Jij mag 1 x p maand ouwe cuck
Piair speelt toch in Sesamstraat?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Piair speelt liever in de Conference Leaque dan Champions League
De woestheid spat van je reacties af. En maar blijven reagerenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:20 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Tsjezus!!! Komop Bos, heb je een steeslinkje voor mij?
PiAir is een WINNAAR!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Piair speelt liever in de Conference Leaque dan Champions League
Onze vriend Aboutaleb lost het op.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Schijnt er in Rotterdam nu (zoals verwacht) erg gemoedelijk aan toe te gaan.
Ode aan 14 mei ‘40quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk voor ze.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Oee bos gooit over een hele andere boeg, MAD. Waar is GGMM hallo!? Tjezus, klooncheck svp!’quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De woestheid spat van je reacties af. En maar blijven reagerenLeuk, leuk.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef WAvanBuren het volgende:
FRANSEDquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk voor ze.
Gezellig meezingen op de liedjes van Broederliefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |