2 serieuze tegenstanders gehad dit jaar, 1x met hakken over de sloot door tegen Marseille, en nu vrij kansloos. Tja, wel knap dat je dan de finale haalt hoor overigens.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef coronatus het volgende:
Feyenoord is gewogen en te licht bevonden, terug naar de realiteit en uithuilen snik snik!
Pot ketel als Psv’erquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2 serieuze tegenstanders gehad dit jaar, 1x met hakken over de sloot door tegen Marseille, en nu vrij kansloos. Tja, wel knap dat je dan de finale haalt hoor overigens.
Hij was sarcastisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Perez kneus. “Roma viert alsof ze de CL gewonnen hebben”
Maar als Feyenoord had gewonnen: “Dit is toch prachtig, kijk dan!”
Volgens mij was die sarcastischquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Die heeft zijn gouden microfoon weer in zijn koffertje gedaan en kan onverrichter zake naar huis.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Leen Huizer zijn Never walk alone al ingezet ?
een penaltyserie is een loterijquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef TLC het volgende:
Voordeel ; niet verloren na penalties, dat was erger geweest
Die halen maar eens per tig jaar een Europese finale..quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu alleen PSV over een paar jaar nog een Europese finale verliezen van een ploeg van Mourinho.
Feyenoord had dat natuurlijk erg bescheiden en nederig gevierdquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Die flikkeren zo uit de poule volgend seizoenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef manny het volgende:
Roma maatje te groot. Is ook een team dat eigenlijk in de EL ook mee kan komen.
Deze user is vrij ziedend maar weet niet precies hoe om te gaan met zijn emoties. Stukje autisme!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
gelukkig heb ik boterhammetjes meegenomen toen ik onderweg ging, nu lekker in de trein opeten en ben rond 23:40 in amsterdam
Maar winnen die dan welquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die halen maar eens per tig jaar een Europese finale..
ik ga geen 6 euro betalen voor een broodje donerquote:
Ik heb een pittige mening over mensen die ‘s avonds boterhammen eten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
gelukkig heb ik boterhammetjes meegenomen toen ik onderweg ging, nu lekker in de trein opeten en ben rond 23:40 in amsterdam
Dat Roma kan er ook niks van hè. Smalldini wel iedereen in de pocket, niet dat dat zo moeilijk was want Feyenoord kan er echt he-le-maal niets van.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die flikkeren zo uit de poule volgend seizoen
Gequote door de forum huisautist, baas boven baasquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze user is vrij ziedend maar weet niet precies hoe om te gaan met zijn emoties. Stukje autisme!
Voor Roma snap ik het wel, eerste Europese prijs in hun geschiedenis. (niet een echte, maar toch)quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Beetje triest van Roma om zo overdreven te gaan juichen vanwege deze prijs.
Dat hadden de Feyenoorders inderdaad niet gedaan neequote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Beetje triest van Roma om zo overdreven te gaan juichen vanwege deze prijs.
kan moeilijk iets anders eten als alles zo duur isquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die ‘s avonds boterhammen eten.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Gequote door de forum huisautist, baas boven baas
Je komt nogal woedend over maat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Dat Psv niet veel meer gepresteerd heeft dit jaar simpeltje
Met je big 4-gelulquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga geen 6 euro betalen voor een broodje doner
wel gedronken bij witte de with
Staat de stad nog overeindquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
maar goed ik ga even joe rogan podcast luisteren onderweg naar huis, ik spreek jullie weer morgen
houdoe
Tegen de grensrechter, niet tegen N’Kufoquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Perezdie riep hey kankerneger tegen nkufo toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoeveel posts per dag zit je nu? Knap hoor!
Ik sta altijd achter @de_boswachterquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Tegen een grensrechter.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Perezdie riep hey kankerneger tegen nkufo toch?
Moet je even in mijn profiel kijken, kun je het zien! Succes ermee!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Maakt het niet minder triest. Een kind is ook blij met een snoepje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat hadden de Feyenoorders inderdaad niet gedaan nee.
Die echte supporters moeten toch elke wedstrijd janken. Wat een elftal zeg. 20 jaar geleden nog allemaal wereld spelers.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor Roma snap ik het wel, eerste Europese prijs in hun geschiedenis. (niet een echte, maar toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |