Avond praadquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef praadje het volgende:
Ben ik nu gek of is er geen volkslied geweest?
Avond lieverdquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond praad![]()
Volkslieden doen ze niet bij clubvoetbal![]()
Mooie tt!
Het zou wat zijn he Praad, als het zou gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdOh, dat wist ik niet. Ja, ik vond het ook wel een passende tt.
Wowww, dat zou echt zo supergeweldigfantastisch en weet ik veel allemaal nog meer zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het zou wat zijn he Praad, als het zou gebeuren
Bij het voetbal hetzelfde...en dit kan nog 2 uur duren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom zijn finales zo vervelend... ik vind een heel seizoen leuk (slechtste chauffeur) alleen nu wordt het zo saai... eigenlijk wil ik boven gaan zitten haken, maar dit duurt nog twintig minuten
Buhquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het voetbal hetzelfde...en dit kan nog 2 uur duren.
Avond liefstequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
Zo, ik ben weer thuis en binnen! Ff lekker wezen eten met een vriend.
Hier ABSOLUUT geen voetbal![]()
![]()
Nu sbs6 met VI vandaag kijken
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteWat leuk dat je er op uit geweest bent en lekker hebt gegeten. En dat wist ik dat jij geen voetbal zou kijken haha. Fijne avond
Edit, wat een schattige profielfoto![]()
Ahhh zo lief. En die ogen, smelt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]ja leuk wa? Ik heb van mn zus een schattige pluche versie gekregen in Choco bruin
Wat heb je trouwens gegeten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]ja leuk wa? Ik heb van mn zus een schattige pluche versie gekregen in Choco bruin
Een tomatensoepje vooraf en daarna;quote:
Ohh dat klinkt echt superlekker. Fijn dat je genoten hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Een tomatensoepje vooraf en daarna;
Vismatelot "T drieluik" Drieluik van vis, bestaande uit victoriabaars, Claresse & zalm met hierbij een zachte ravigotesaus.
Geen plaats meer voor een toetje helaasMaar het was superlekker !!
Al die sneuneuzen met hun voorbarige tatoeagesquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef praadje het volgende:
Arm FeyenoordAls dat maar geen rellen worden.
Eindbaas; ik herinner me vooral die achtervolging met de bijl.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
Ach Willibrord Frequin is overleden. RIP
Ja, die staat ook in mijn geheugen gegrift. Natuurlijk ook omdat dat in de loop der jaren steeds weer herhaald werd dat stukje. Markante man.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eindbaas; ik herinner me vooral die achtervolging met de bijl.
Zover ik weet niet. Ik verwacht een beetje de Verhulstjes stijl. Leuke en grappige televisie. Niet dat schreeuwerige en grootse zoals bij de Meilandjes en Gillis. Ook hele leuke televisie hoor maar ik denk dat dit niet zo gescript wordt of in ieder geval dat ze het niet zo over laten komen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Was er niet al ooit een reality serie van de Bevers? Staat mij iets van bij
Ik ga wel even kijken. Er komt toch weinig op tv.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Ik verwacht een beetje de Verhulstjes stijl. Leuke en grappige televisie. Niet dat schreeuwerige en grootse zoals bij de Meilandjes en Gillis. Ook hele leuke televisie hoor maar ik denk dat dit niet zo gescript wordt of in ieder geval dat ze het niet zo over laten komen.
Ik ga ook kijken. En inderdaad, verder is er niet veel. Die docu's neem ik op, ben gek op docu's maar al die spelshows ben ik wel beu. Nu weer een nieuwe en er komen er nog een paar aan. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken. Er komt toch weinig op tv.
Je bedoelt op o.a. die spelshow op rtl4 denk ik. Dat begrijp ik ook niet helemaal waarom dat in een woestijn moetquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. En inderdaad, verder is er niet veel. Die docu's neem ik op, ben gek op docu's maar al die spelshows ben ik wel beu. Nu weer een nieuwe en er komen er nog een paar aan. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.
Morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Eerst koffie en dan ga ik maar eens een nieuwe voorraad Vietnamese loempia's maken.
18.00.00quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.00; De Verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/de-verraders
20.33; Bed & breakfast NPO1 (H) https://www.tvgids.nl/amusement/bed-breakfast
Serie;
20.30; De Kraak VER 8/8
21.30; Tweede Hans NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/tweede-hans
Docu/Reportage;
20.25; Louis Theroux's Dark States NPO3 (H) https://www.tvgids.nl/informatief/louis-theroux-dark-states
20.30; Ewout in de cel RTL5 (H) https://www.tvgids.nl/inf(...)ssen-ewout-in-de-cel
Amusement;
20.30; Think inside the box SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/think-inside-the-box
Aktueel;
21.35; Vandaag Inside SBS6
21.37; Beau RTL4
22.55; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Jaa, daarom is het wel leuk. Anders had het saai geweest denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve StephanRichard Groenendijk
Ik zie het meestal in de loop van de week terug in de herhaling. De tv staat meestal aan als achtergrond en dan vind ik het wel leuk. En ja, het is vooral Richard die het leuk maakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jaa, daarom is het wel leuk. Anders had het saai geweest denk ik.
Jaaaahhh, ben zo benieuwd. Maar wat ik al zei, ik denk dat Jerry het goed geregeld heeft voor zijn ma, zusje en hemzelf. Ik hoop het.quote:
Moet het nog kijken. Was aan de wandel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:29 schreef praadje het volgende:
Wat een supervette aflevering en wat een supergave serie @:monkyyy @:potjecreme
quote:een Amsterdamse Tesla-rijder maakt het wel heel bont. De auto in kwestie hangt namelijk al 8 weken aan een laadpaal. Dan praten we dus over meer dan 1.300 uur. En hij staat er momenteel nog steeds. De spinnenwebben hangen er inmiddels aan
Het interessante is: de Tesla-eigenaar is weliswaar asociaal bezig, maar heeft niets illegaals gedaan. In Amsterdam is het namelijk niet verboden om je auto langer dan nodig aan een laadpaal te hangen. En een parkeerboete is ook niet aan de orde, want het gaat om een gratis parkeerplek.
Ja, goede afsluiter. Aflevering 6 was echt de minst leuke aflevering.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:29 schreef praadje het volgende:
Wat een supervette aflevering en wat een supergave serie @:monkyyy @:potjecreme
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
20.38; Hier zijn de van Rossems NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/hier-zijn-de-van-rossems
21.27; Even tot hier NPO1
21.30; Het roer om SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/het-roer-om
22.28; Ik vertrek NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrek-even-weg
Amusement;
20.00; Domino Challenge RTL4
20.28; The Connection NPO1
20.30; De Code van Coppens SBS6
21.30; De 1% quiz RTL4
22.30; Race om de ringen RTL4
Sport;
20.55; UEFA Champions League finale: Liverpool - Real Madrid RTL7
Nu Ik vertrekquote:
Morningquote:Op zondag 29 mei 2022 10:55 schreef Snowsquall het volgende:
Moggûhh![]()
En nog steeds rustag hier.......
Heb mn ontbijt nog in de weg zittenquote:
Ook lekker, smakelijk !quote:Op zondag 29 mei 2022 11:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik ontbijt meestal om 12 uur. Ik ga tomatensoep maken.
Daarvoor moet je op 30 nieuwe Aygo's ofzo beslag laten leggen.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:23 schreef monkyyy het volgende:
Er staat een schuld open van 3 ton dus we gaan vandaag beslag leggen op een Toyota Aygo
Flink wat animo ook, populair bakkiequote:Op zondag 29 mei 2022 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
200.000 met die Aygo gereden
Toch nog 4k opgeleverd![]()
Wim Daniels is een leuke man met zijn uitgesproken articulatie. Huub Stapel heb ik laatst wat interviews van gezien maar wat een arrogante man.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu Het Dorp (NPO1) …dit is weer heerlijke Max slow TV
Edit: Johan Derksen ook in dit programma![]()
Wim kon zojuist lekker in dialect lullen met die Brabantse boer. Vond die zelf ook wel leuk volgens mij.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Wim Daniels is een leuke man met zijn uitgesproken articulatie. Huub Stapel heb ik laatst wat interviews van gezien maar wat een arrogante man.
EN Volvo rijderquote:Op zondag 29 mei 2022 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wim kon zojuist lekker in dialect lullen met die Brabantse boer. Vond die zelf ook wel leuk volgens mij.
Huub blijft voor mij altijd de echte Johnny Flodder (en dus een held).
en dat voor een Braboquote:Op zondag 29 mei 2022 22:12 schreef praadje het volgende:
Wim Daniels is een leuke man met zijn uitgesproken articulatie.
quote:
Goedenavondquote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Nog even Hier zijn de van Rossems aan het terug kijken en dan schuif ik later aan bij Massa is kassa
Geniet ervan!quote:Op maandag 30 mei 2022 17:37 schreef Snowsquall het volgende:
Avond alvast![]()
SBS6 avondjestraks ff chips regelen
Potjequote:
Veel plezierquote:Op maandag 30 mei 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Nog even Hier zijn de van Rossems aan het terug kijken en dan schuif ik later aan bij Massa is kassa
Avond lieve praadjequote:
Ja waquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteWat heb je toch heerlijke droopy ogen
Wat fijn dat hij er eindelijk is. Nu niet meer boos zijn hoor. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja wa![]()
Eindelijk vandaag de fucking tablet in huis, chapeau DPDprecies een week over gedaan
Ja, zij zat toen in Ik Vertrek.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:22 schreef StephanL het volgende:
Kasteelvrouw Emmy klinkt als een veredelde Chateau Meiland. Ben benieuwd
yup! tnx!quote:
Ik geef het ook even een kans. Wel een bouwval zo op het eerste oog te zien. En ze lijkt Martien en Erica in één te zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:22 schreef StephanL het volgende:
Kasteelvrouw Emmy klinkt als een veredelde Chateau Meiland. Ben benieuwd
Ik neem het op, zodat ik het terug kan kijken en tussen de reclames doorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik geef het ook even een kans. Wel een bouwval zo op het eerste oog te zien. En ze lijkt Martien en Erica in één te zijn
Ja las ik netquote:
quote:
Goedemorgen lieverds.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen!
idd, alleen het weer moet zich er nog naar gedragen
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Het perfecte plaatje in Argentinie RTL4 https://www.tvgids.nl/amu(...)laatje-in-argentinie
20.30; Obese RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/obese
20.30; BN'ers in het ziekenhuis SBS6 https://www.tvgids.nl/inf(...)-leren-van-de-helden
Amusement;
20.25; Glory Days NPO3 https://www.tvgids.nl/muziek/glory-days
21.31; Busje komt zo NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/busje-komt-zo
Docu/Reportage/Informatief
20.25; Hollanse zaken NPO 2 https://www.tvgids.nl/informatief/hollandse-zaken
22.19; Leven in Limbo NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/leven-in-limbo
Aktueel;
21.35; Vandaag Inside SBS6
22.09; Beau RTL4
22.25; OP1 NPO1
Typefouten onder voorbehoud
Spannend heyquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:33 schreef monkyyy het volgende:
Avond
Om 21.00 de uitspraak van de zaak Depp/Heard even volgen.
Hey Praadjequote:Op donderdag 2 juni 2022 09:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Dot. Ik heb al op maar toch bedankt
Ik heb nog Indonesische speklapjes van gisteren met kokosrijst en komkommersalade. En bij jou, wat komt er op tafel?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat staat er vanavond op het menu?
Fijn te horenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, alles zijn gangetje. Met jou wat minder las ik elders. Hoop dat het snel beter gaat.
Hey Potjequote:
Ik heb slavinken met gebakken aardappelschijfjes en broccoli op het menu staan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb nog Indonesische speklapjes van gisteren met kokosrijst en komkommersalade. En bij jou, wat komt er op tafel?
Nee, helaas. En nu zijn mijn beide fysio's ook nog met vakantie, een kan ik volgende week nog 1 x naar toe en dan heeft ook hij vakantie. Hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hi, Nog goede tips voor je schouder gekregen?
Is jouw fysio ook een manueel therapeut?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas. En nu zijn mijn beide fysio's ook nog met vakantie, een kan ik volgende week nog 1 x naar toe en dan heeft ook hij vakantie. Hoe verzinnen ze het
Is een haptonoom, manueel therapeut, sport therapeut en fysiotherpeutquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is jouw fysio ook een manueel therapeut?
Klinkt goed. Jammer dat straks beide fysio's met vakantie zijn. Ik heb last van mijn schouder. Vooral in de ochtend na het slapen. Hierdoor soms niet zo'n zin om te slapen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een haptonoom, manueel therapeut, sport therapeut en fysiotherpeut
Is er een die van alle markten thuis is, ik al 25 jaar kom wekelijks en mijn lijf door en door kent.
Heb echt geluk met die man is ondertussen al 70 jaar maar vertikt het om met pensioen te gaan,
Alleen neemt hij regelmatig een weekje of 2 weken vrij om er met zijn vriendin op uit te trekken.
Ja, ze zijn ook echt heel heel lekker. Gisteren voor het eerst gemaakt maar gaan zeker in de herhaling.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb slavinken met gebakken aardappelschijfjes en broccoli op het menu staan.
Indonesische speklapjes klinkt lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook echt heel heel lekker. Gisteren voor het eerst gemaakt maar gaan zeker in de herhaling.Bedankt voor het recept!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deep tisseu massage? Nooit van gehoord. Buj mij zijn de rug en schouderspieren een bonk kabeltouw 🤣quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klinkt goed. Jammer dat straks beide fysio's met vakantie zijn. Ik heb last van mijn schouder. Vooral in de ochtend na het slapen. Hierdoor soms niet zo'n zin om te slapen.
Naast fysio/manueel therapie heeft deep tissue massage geholpen. Mijn schouder/rug was 1 grote knoop.
Oehh lekker. Een stukje vlees of vis?quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:25 schreef potjecreme het volgende:
Was vergeten dat ik aardappelgratins had gekocht nav Praadje. Eens bedenken wat ik ga maken voor bij mijn gratin.
Denk een stukje vlees. Na mijn ervaring vorig jaar met die kabeljauw en worm, eet in bijna geen vis meer.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Oehh lekker. Een stukje vlees of vis?
Ieuwwwww.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk een stukje vlees. Na mijn ervaring vorig jaar met die kabeljauw en worm, eet in bijna geen vis meer.
Eens. De Bevers vond ik maar saai. Leven in Limbo die serie ben ik aan het opnemen dus die kijk ik op een later moment. Maar ik ben bezig met een nieuwe opdracht dus dan kan ik me daarop concentreren.quote:
Nou succes dan maar vast met de rit(verkeer) en in het ZHquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag schatjes![]()
![]()
Alvast een hele vroege gids. Ik moet sebiet naar het ziekenhuis (gewoon een controle hoor) maar dat kan meestal wel even duren en is een eindje rijden dus ik weet niet of ik op tijd terug ben.
Tot vanavond
Thx praadje! Succes straks maar in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef praadje het volgende:
![]()
Alvast een hele vroege gids. Ik moet sebiet naar het ziekenhuis (gewoon een controle hoor) maar dat kan meestal wel even duren en is een eindje rijden dus ik weet niet of ik op tijd terug ben.
Tot vanavond
Goedemiddag allen, ik volg hier even wegens de handige TV gids van praadje…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef praadje het volgende:
![]()
Tot vanavond
Ben er alweer. Viel mee en het is van het ene gat naar het andere gat dus geen wegen waar vakantieverkeer doorkomt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou succes dan maar vast met de rit(verkeer) en in het ZH![]()
You're welcomequote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag allen, ik volg hier even wegens de handige TV gids van praadje…
Dankjewel lieverd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx praadje! Succes straks maar in het ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er op het menu?quote:
Lekker. Ik heb nog een voorraadje Vietnamese loempia's. Dus daar gaan er wat van de oven in.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?![]()
Ik doe vandaag gemakkelijk; straks wordt er een pizza in de oven geschoven.
Jouw vriezer ligt er vol meequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb nog een voorraadje Vietnamese loempia's. Dus daar gaan er wat van de oven in.
Yep, kan nog even vooruit. Jij ook smakelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw vriezer ligt er vol mee![]()
Eet smakelijk!
Abominabel slecht zelfsquote:
En was het leuk?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga blow up kijken. Hoe kunstig wat ze allemaal van ballonnen kunnen maken.
Ja vond het wel leuk. Kunstig wat ze van ballonnen allemaal kunnen maken.quote:
Ah en er zijn juist vanavond spelletjes op televisie. Alvast gefeliciteerd met omaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:59 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
![]()
Weer thuis na een kort reisje. Moe, dus vroeg naar vanavond. Morgen weer een verjaardag van oma
Ja ik weet het. Ik denk dat ik Jachtseizoen wel red om te kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah en er zijn juist vanavond spelletjes op televisie. Alvast gefeliciteerd met oma
Morgenquote:
18.00.00quote:Op zondag 5 juni 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
19.00; Border security VER
20.17; Boerderij van Dorst NPO3 (Gordon en Anouk)
21.23; Het Dorp; NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/het-dorp
22.21; Plakshot NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/plakshot
Amusement;
20.24; Amazing Grace NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/amazing-grace
20.30; Vier is te veel SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/vier-is-te-veel
21.25; Million Dollar Island SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/million-dollar-island
Filmtip;
20.01; De Veroordeling (De Deventer Moordzaak) NPO2 https://www.tvgids.nl/film/de-veroordeling
Aktueel;
21.25; Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;
Dat kan ik me voorstellen...ik was gisteren op het centraal station van Leeuwarden. Blijkbaar konden er geen treinen tussen Groningen en Leeuwarden rijden omdat er te weinig personeel wasquote:
Het is nu wel heel extreemquote:Op zondag 5 juni 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen...ik was gisteren op het centraal station van Leeuwarden. Blijkbaar konden er geen treinen tussen Groningen en Leeuwarden rijden omdat er te weinig personeel was
Vrijdag was ik verplicht een dagje vrij anders had ik 8 dagen op rij en dat mag niet. Morgen ook weer een extra dagje in Winterswijkquote:Op zondag 5 juni 2022 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar denk ook aan jezelf...genoeg is genoeg.
Tweede pinksterdag 200% Genotquote:Op zondag 5 juni 2022 18:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vrijdag was ik verplicht een dagje vrij anders had ik 8 dagen op rij en dat mag niet. Morgen ook weer een extra dagje in Winterswijk
Morgen moet ik van 07:01 uur tot 13:13 uur dus dat valt nog wel weer mee. En zelfs met de reistijd heen en terug is de dag nog korter dan een dagje met een vrachtautoquote:Op zondag 5 juni 2022 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede pinksterdag 200% Genot![]()
Wel verstandig om 's een dagje vrij te nemen. Anders had je net zo goed vrachtwagenchauffeur kunnen blijven.
Dat zijn fijne werktijdenquote:Op zondag 5 juni 2022 18:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Morgen moet ik van 07:01 uur tot 13:13 uur dus dat valt nog wel weer mee. En zelfs met de reistijd heen en terug is de dag nog korter dan een dagje met een vrachtauto
TV / [RTL4] Obese #41 Op 15 mei de 1e aflevering van een nieuw seizoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |