Avond praadquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef praadje het volgende:
Ben ik nu gek of is er geen volkslied geweest?
Avond lieverdquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond praad![]()
Volkslieden doen ze niet bij clubvoetbal![]()
Mooie tt!
Het zou wat zijn he Praad, als het zou gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdOh, dat wist ik niet. Ja, ik vond het ook wel een passende tt.
Wowww, dat zou echt zo supergeweldigfantastisch en weet ik veel allemaal nog meer zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het zou wat zijn he Praad, als het zou gebeuren
Bij het voetbal hetzelfde...en dit kan nog 2 uur duren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom zijn finales zo vervelend... ik vind een heel seizoen leuk (slechtste chauffeur) alleen nu wordt het zo saai... eigenlijk wil ik boven gaan zitten haken, maar dit duurt nog twintig minuten
Buhquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het voetbal hetzelfde...en dit kan nog 2 uur duren.
Avond liefstequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
Zo, ik ben weer thuis en binnen! Ff lekker wezen eten met een vriend.
Hier ABSOLUUT geen voetbal![]()
![]()
Nu sbs6 met VI vandaag kijken
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteWat leuk dat je er op uit geweest bent en lekker hebt gegeten. En dat wist ik dat jij geen voetbal zou kijken haha. Fijne avond
Edit, wat een schattige profielfoto![]()
Ahhh zo lief. En die ogen, smelt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]ja leuk wa? Ik heb van mn zus een schattige pluche versie gekregen in Choco bruin
Wat heb je trouwens gegeten?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]ja leuk wa? Ik heb van mn zus een schattige pluche versie gekregen in Choco bruin
Een tomatensoepje vooraf en daarna;quote:
Ohh dat klinkt echt superlekker. Fijn dat je genoten hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Een tomatensoepje vooraf en daarna;
Vismatelot "T drieluik" Drieluik van vis, bestaande uit victoriabaars, Claresse & zalm met hierbij een zachte ravigotesaus.
Geen plaats meer voor een toetje helaasMaar het was superlekker !!
Al die sneuneuzen met hun voorbarige tatoeagesquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef praadje het volgende:
Arm FeyenoordAls dat maar geen rellen worden.
Eindbaas; ik herinner me vooral die achtervolging met de bijl.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
Ach Willibrord Frequin is overleden. RIP
Ja, die staat ook in mijn geheugen gegrift. Natuurlijk ook omdat dat in de loop der jaren steeds weer herhaald werd dat stukje. Markante man.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eindbaas; ik herinner me vooral die achtervolging met de bijl.
Zover ik weet niet. Ik verwacht een beetje de Verhulstjes stijl. Leuke en grappige televisie. Niet dat schreeuwerige en grootse zoals bij de Meilandjes en Gillis. Ook hele leuke televisie hoor maar ik denk dat dit niet zo gescript wordt of in ieder geval dat ze het niet zo over laten komen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Was er niet al ooit een reality serie van de Bevers? Staat mij iets van bij
Ik ga wel even kijken. Er komt toch weinig op tv.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Ik verwacht een beetje de Verhulstjes stijl. Leuke en grappige televisie. Niet dat schreeuwerige en grootse zoals bij de Meilandjes en Gillis. Ook hele leuke televisie hoor maar ik denk dat dit niet zo gescript wordt of in ieder geval dat ze het niet zo over laten komen.
Ik ga ook kijken. En inderdaad, verder is er niet veel. Die docu's neem ik op, ben gek op docu's maar al die spelshows ben ik wel beu. Nu weer een nieuwe en er komen er nog een paar aan. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken. Er komt toch weinig op tv.
Je bedoelt op o.a. die spelshow op rtl4 denk ik. Dat begrijp ik ook niet helemaal waarom dat in een woestijn moetquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. En inderdaad, verder is er niet veel. Die docu's neem ik op, ben gek op docu's maar al die spelshows ben ik wel beu. Nu weer een nieuwe en er komen er nog een paar aan. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.
Morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Eerst koffie en dan ga ik maar eens een nieuwe voorraad Vietnamese loempia's maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |