SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oftewel, seks en geldquote:Bijtjes, bloemetjes en biljetjes!
Ik krijg vandaag weer een nieuwe doos speciaalbiers binnenquote:
Weer naar Duitsland?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me er aan denken, nog even wat biljetten uit de muur trekken voor maandag.
Ik ben ook nog aan het wachten op vakantiegeld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel nog steeds over die Skechers. Dit is al een veel te dure maand.
Moet je daar cash betalen? Moet je daar AT ALL betalen?? Waar zit die tandarts? Bulgarije?quote:
Het is niet geheel volgens het boekje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je daar cash betalen? Moet je daar AT ALL betalen?? Waar zit die tandarts? Bulgarije?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet normaal,mijn broertjes en zusjes kregen alle tijd om de uitvaart te regelen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verhaal van een kennis. Vader was overleden dus vrij genomen, belt die leidinggevende dat ze toch wel erg veel mensen tekort komen en of die niet alsnog even wat uurtjes kon werken “want hij was nu toch al dood”
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:10 schreef Karzai het volgende:
Schrok van de bierprijzen gister, die zijn hard gestegen.
Maar een kratje hertog Jan gekocht voor 12 euro in de aanbieding
Is een normale prijs hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:10 schreef Karzai het volgende:
Schrok van de bierprijzen gister, die zijn hard gestegen.
Maar een kratje hertog Jan gekocht voor 12 euro in de aanbieding
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet geheel volgens het boekje.Oh hmm. Okee. Ik zal geen vragen meer stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, maar jij begint over "normale prijs"quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dames,er is altijd een supermarkt waar de aanbieding is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar jij begint over "normale prijs"
Trouwens als je nogeens bij die supermarkt komt....Stupid me gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik weet niet wat vakantiegeld is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het wachten op vakantiegeld.
Ik ben wel extra voor de tandarts verzekerd want we dachten dat ik het gebit van m'n moeder had geërfd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet m'n tandarts zeker wel betalen, niet extra voor verzekerd.
Kan dat foto's buiten de verzekering vallen. Maar die zijn niet zo duur.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel extra voor de tandarts verzekerd want we dachten dat ik het gebit van m'n moeder had geërfd.
Er zijn gisteren wel foto's gemaakt, weet niet wat dat gaat kosten. Dat doen ze blijkbaar om de twee jaar tegenwoordig?
Fles.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel heel nauwkeurig zo uit het hoofd.
Weet je wat benzine kost.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dames,er is altijd een supermarkt waar de aanbieding is.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
ik schrok gisteren.
1 cola, 2 wijntjes en portie bitterballen 22,50
Ik heb het wel een tijdje gehad, maar na een bezoek of 4 waarbij het hoogstens een beetje schoonmaakwerk was, heb ik 'm eruit gegooid. Beetje verzekering is ¤20 in de maand, ik ben nog geen ¤60 per jaar kwijt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel extra voor de tandarts verzekerd want we dachten dat ik het gebit van m'n moeder had geërfd.
Er zijn gisteren wel foto's gemaakt, weet niet wat dat gaat kosten. Dat doen ze blijkbaar om de twee jaar tegenwoordig?
Tequilaquote:
Maar er zit ook al een service charge in.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Je kan apart fooi geven voor de ober en de runners zie ik
ja gaat naar de baas dan denk ik?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er zit ook al een service charge in.
hier gaan alleen mensen eten die aftrekposten nodig hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die toeslagen ook
Ook leuk dat de prijzen in de VS excl btw zijn steeds.
Wil je chocolade?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Het voelt weer alsof er scheermesjes in mijn baarmoeder zitten.
Ik weet niet of dat normaal is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Het voelt weer alsof er scheermesjes in mijn baarmoeder zitten.
Krijg ik nu een US benaming doordat jij dit niet geloofd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar met 20 man dus alleen al 26 flessen tequila op ja? Bijna geloofwaardig.
Wacht is dit een bonnetje van US van een lunch met twee sollicitanten?
Nou als het de bedoeling was dat ik geloofde dat jij bij dat bacchanaal in Las Vegas was dan hebben we wel een beetje een situatie ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg ik nu een US benaming doordat jij dit niet geloofd?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het de bedoeling was dat ik geloofde dat jij bij dat bacchanaal in Las Vegas was dan hebben we wel een beetje een situatie ja.
Ik heb dan gewoon weeën.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah ben het 1x in de drie maanden dus doet altijd pijn
Dat sluiten bij deze dan uit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het de bedoeling was dat ik geloofde dat jij bij dat bacchanaal in Las Vegas was dan hebben we wel een beetje een situatie ja.
Aww, wat een beestje!quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
omg *smelt*
https://9gag.com/gag/angdD2V
@:Recce
@:Uitstraling
Mwah, het is zo te zien op een festival. Van 17 tot 5 heb je aardig wat tijd om weg te tikken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar met 20 man dus alleen al 26 flessen tequila op ja? Bijna geloofwaardig.
Wacht is dit een bonnetje van US van een lunch met twee sollicitanten?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:40 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een bitterbal bij de thee of koffie?
Ik vond de mooiste opmerking nog dat de coke niet was meegerekend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is zo te zien op een festival. Van 17 tot 5 heb je aardig wat tijd om weg te tikken.
Bij een bevalling wel.quote:
Nee ik hoop dat @Ama weer gevulde koeken gaat bakken want daar heb ik zin in nu en het is al best lang geledenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:40 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een bitterbal bij de thee of koffie?
Ik vind vooral het "unmet minimum" interessant, die bottle service houdt dus in dat je voor minimaal $120.000 moest drinken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de mooiste opmerking nog dat de coke niet was meegerekend.
Ik ben meer van de hartige hapjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik hoop dat @:Ama weer gevulde koeken gaat bakken want daar heb ik zin in nu en het is al best lang geleden
Zal ik verklappen wat de truuk is bij het maken van gevulde koeken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik hoop dat @:Ama weer gevulde koeken gaat bakken want daar heb ik zin in nu en het is al best lang geleden
Ze gewoon kopen in de winkel?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik verklappen wat de truuk is bij het maken van gevulde koeken.
Maar ik heb nooit gevulde koeken gemaakt? Deed alleen verkopen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je hem dan met 20 man, strontlazarus precies op $ 119,970 weet af te zetten eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral het "unmet minimum" interessant, die bottle service houdt dus in dat je voor minimaal $120.000 moest drinken?
Dat is een no go.quote:
Oh, nou. Mooi. Maar we gaan nu van FF horen hoe het maken moetquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit gevulde koeken gemaakt? Deed alleen verkopen.
Daar lijkt het wel op. Er staat ook op dat er 20 gasten waren?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral het "unmet minimum" interessant, die bottle service houdt dus in dat je voor minimaal $120.000 moest drinken?
Dat smaakt echt totaal niet hetzelfde. Ik vind ze uit de supermarkt niet zo lekker meer.quote:
Mwah, heb je al die energydrank en flessen water ook gezien?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je hem dan met 20 man, strontlazarus precies op $ 119,970 weet af te zetten eigenlijk
ja. Eerlijk gezegd, hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer vragenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, heb je al die energydrank en flessen water ook gezien?
Ik zie je daar al zitten.quote:
schijnt dat ze in Japan van dat ultra geweldige biefstukvlees hebben wat ook prijzen van op de maan moet opbrengenquote:
Ja, inderdaad. Ik begin te vrezen dat een flesje water 75 dollar kostte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Eerlijk gezegd, hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer vragen
Naja, het was dus dit festival (foto is van een eerdere versie):quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Eerlijk gezegd, hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer vragen
veel ledlampjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het was dus dit festival (foto is van een eerdere versie):
[ afbeelding ]
Daar dus een eigen area met een groepje lui die specifiek jou bedienen.
Wagyuquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schijnt dat ze in Japan van dat ultra geweldige biefstukvlees hebben wat ook prijzen van op de maan moet opbrengen
Het zal best een leuke avond geweest zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het was dus dit festival (foto is van een eerdere versie):
[ afbeelding ]
Daar dus een eigen area met een groepje lui die specifiek jou bedienen.
Was meer ter illustratie van hoe groot het was.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal best een leuke avond geweest zijnDat trek ik ook niet in twijfel
Waarom?quote:
Omdat er toch niemand komt.quote:
Ja, nog ff en ik ga het "schappelijk geprijsd" vinden. Denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was meer ter illustratie van hoe groot het was.En festivals zijn sowieso altijd al 3 keer duurder dan een normale kroeg, laat staan als je speciul treatment wil.
En dan naar de meubelboulevard?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand komt.En kan ik lang weekend houden met mijn vriend.
Ga je volgend jaar ook mee.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nog ff en ik ga het "schappelijk geprijsd" vinden. Denk ik
Maar ik ben een beetje erg druk op het moment, zowel met werk als prive dat er van alles speelt dus ben wat minder online dan normaal.quote:
Als er iets is mag je altijd app-n hč.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje erg druk op het moment, zowel met werk als prive dat er van alles speelt dus ben wat minder online dan normaal.
quote:Meikeversoep behoort tot de weinige in Europa bekende gerechten waar insecten in verwerkt zijn. De smaak lijkt een beetje op kreeftensoep.
Credit card.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat feestjes georganiseerd en mijn vriendin heeft bij wat grotere festivals gewerkt. De VIP/backstage dingen zijn best wel leuk om eens rond te lopen.
Ik heb wel gedanst op feesten en kwam dan ook daar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat feestjes georganiseerd en mijn vriendin heeft bij wat grotere festivals gewerkt. De VIP/backstage dingen zijn best wel leuk om eens rond te lopen.
Hier om de hoek ligt een bedrijf die veel producties voor grote dance/hardstyle festivals over de hele wereld doet. Ooit gesolliciteerd daar zelfs. Was een enorm cool bedrijf en uitdagende functie. Ze zochten iemand die 10-20 jaar meer ervaring had in het wereldje uiteindelijkquote:
weet ikquote:
Dan heeft de baas niets te klagen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:08 schreef Karzai het volgende:
Uiteindelijk 3,5 uur zuivere werktijd inclusief pauzes
En nog een beetje fokkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heeft de baas niets te klagen.
Deze ken ik van vroeger,met de bond dreigen en je wint het.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:10 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een discussie los gemaakt hahaha. Waarom we open zijn met Pinksteren.
huehue?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
snel gedoucht. hij kan vanaf half 12 komen. Zit klaar [ afbeelding ]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
nee helaas nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?
gisteravond iets bezorgd door budbee, maar die hebben wel een hele goede T&T.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?
ja die is super nicequote:Op woensdag 25 mei 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond iets bezorgd door budbee, maar die hebben wel een hele goede T&T.
ik kon op mijn scherm gewoon het groene autootje volgen tot mijn voordeur
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
We krijgen een nieuwe ijstijd!@:dr_flash.
[ afbeelding ]
Wat je wel wil horen....quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
PostNL heeft het ook wel eens, maar dan klopt er geen hout van.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond iets bezorgd door budbee, maar die hebben wel een hele goede T&T.
ik kon op mijn scherm gewoon het groene autootje volgen tot mijn voordeur
Ja post komt hier wel op dezelfde tijdquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
PostNL heeft het ook wel eens, maar dan klopt er geen hout van.
Hoefde er weinig moeite voor te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ken ik van vroeger,met de bond dreigen en je wint het.
Verschillende verzendlocaties.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
Ik had dus twee ratten toiletjes besteld bij Amazon, echt beide tegelijk. Maar gisteren kwam er één met DHL en de ander komt vandaag met PostNL. Kan iemand mij uitleggen wat hier de logica van is?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Ik sta vandaag alleen maar met spanjaarden zie ik
ROT OP. Ga Haags maar klierenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
We krijgen een nieuwe ijstijd!@:DR_Flash
[ afbeelding ]
is die van goud?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
200+ euro voor een tandenborstel![]()
Meende dat dat spul vroeger een stuk goedkoper was.
Geen vluchtnummersquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ook alweer naar het noorden?
Met "extra" opzetstuk?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
200+ euro voor een tandenborstel![]()
Meende dat dat spul vroeger een stuk goedkoper was.
Lolwhut.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Sooo.... Dus ik had half april wat biljetjes besteld in 'Murica. Afgelopen weekend maar eens gevraagd waar die shit bleef. Nou als het nog lang duurde kon ik wel een refund krijgen. Okee.
Vandaag een baliedame van $Fleswerk "Verwacht jij een pakketje?" Ik denk nou nee, niet een pakketje waar jij van zou weten![]()
Blijkt dat er een enorm gaar half ongeveeradres op die envelop stond, waar ze op allerlei manieren iets van geprobeerd hebben te maken. Uiteindelijk is het bij een oude man met 1 tand en een moeder afgeleverd, wel hier in de straat. Maar ja die heet geen Fles. Mij opgezocht op Facebook, maar ja ik accepteer geen berichten van vreemden. Mij opgezocht op LinkedIn, $Fleswerk gevonden, frontdesk gebeld etc.
Dus de biljetjes zijn erMaar fucking bizar hoe dit gegaan is
en zijn het mooie biljetjes?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Sooo.... Dus ik had half april wat biljetjes besteld in 'Murica. Afgelopen weekend maar eens gevraagd waar die shit bleef. Nou als het nog lang duurde kon ik wel een refund krijgen. Okee.
Vandaag een baliedame van $Fleswerk "Verwacht jij een pakketje?" Ik denk nou nee, niet een pakketje waar jij van zou weten![]()
Blijkt dat er een enorm gaar half ongeveeradres op die envelop stond, waar ze op allerlei manieren iets van geprobeerd hebben te maken. Uiteindelijk is het bij een oude man met 1 tand en een moeder afgeleverd, wel hier in de straat. Maar ja die heet geen Fles. Mij opgezocht op Facebook, maar ja ik accepteer geen berichten van vreemden. Mij opgezocht op LinkedIn, $Fleswerk gevonden, frontdesk gebeld etc.
Wel netjes dat ze zo gespeurd hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja de 10 cents had ik al. Nou de 50 nogquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is er zo'n invulvakje bij No. linksboven?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
dit zijn zogenaamde unissued remainders zonder serienummer of tweede handtekening. Deze zijn makkelijk te vinden ende goed betaalbaar.
Een telefoon van godmiljoen euriesquote:
@GGMM zou hiervan smullen!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:51 schreef Karzai het volgende:
Ik heb weer een zalmslaatje en een banaan voor de lunch
De bal of het foontje?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een telefoon van godmiljoen euries![]()
Lekker stuiteren vanmiddag die
Ik heb er maar eentje bij Coolblue besteld. Mondhygienist zal wel trots op me zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:50 schreef Karzai het volgende:
Ik kreeg een elektrische tandenborstel bij mijn zorgverzekering
Why not both?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar mijn smerige zalmsalade of naar de dagelijkse banaan?
Beiden natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar mijn smerige zalmsalade of naar de dagelijkse banaan?
Loop er naartoe danquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft mog nooit zo lang over fe straat gedaan als vandaag
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je de hele tijd naar buiten aan het loeren?
Gluurbalquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je de hele tijd naar buiten aan het loeren?
Het lijkt me enorm frustrerend werk, ook omdat je per pakketje betaald wordt, geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt mij toch ook een stressvolle baan
Hij heeft het op. Pakketje gaat mee terug
In plaats van hier op fok te spammen kun je beter even uit het raam krijsen als een dik viswijf "HEE GEEF ZE ALLEMAAL MAAR BIJ MIJ AF IK PAS ER WEL OP!!!!"quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt mij toch ook een stressvolle baan
Hij geeft het op. Pakketje gaat mee terug
Ja. En dan nog al al dat verkeer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me enorm frustrerend werk, ook omdat je per pakketje betaald wordt, geloof ik.
Hij hoort mij niet flesquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In plaats van hier op fok te spammen kun je beter even uit het raam krijsen als een dik viswijf "HEE GEEF ZE ALLEMAAL MAAR BIJ MIJ AF IK PAS ER WEL OP!!!!"
Gaat gewoon snellert
Oh, die andere natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet die kiezen of die eerst mijn flat doet of de andere
you have a problemquote:
rood rood, of rossig?quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:08 schreef Karzai het volgende:
Loopt hier een meisje die eruit ziet als een porseleinen poppetje, rood haar spierwit gezicht, roze jurkje. Hoge witte kousen en zwarte lakschoentjes
Zou hij weten dat hij dit maar op één manier goed kan doen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet die kiezen of die eerst mijn flat doet of de andere
misschien zit in die andere flat ook een stalker..quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij weten dat hij dit maar op één manier goed kan doen?
Altijd leuk als mensen uitpakken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:08 schreef Karzai het volgende:
Loopt hier een meisje die eruit ziet als een porseleinen poppetje, rood haar spierwit gezicht, roze jurkje. Hoge witte kousen en zwarte lakschoentjes
Eentje met een betere viswijvenstem dan Balquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zit in die andere flat ook een stalker..
mayo met srirachaquote:
kan je dus prima zelf maken.quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Ik krijg straks ook een pakketje zal ik ook maar even live updates doen.
Die gast heeft de lerares ook doodgeschoten, dus het lost niets op.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:29 schreef Haags het volgende:
Tjonge jonge zeg. Het lerarentekort oplossen door een hele klas af te schieten is wel een beetje overdreven he jong0ns?
morgen komt hoesje dus denk dat ik em vandaag nog niet in gebruik neemquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je een hoesje? Of doe je altijd zonder?
nee dat nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die led-lampjes aan de achterkant?
Wat voor hoesje heb je besteld? Ik heb nu een Otterbox Strada. M'n telefoon ziet er nog als nieuw uit na vijf jaar, maar het is wel een enorm lomp hoesje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen komt hoesje dus denk dat ik em vandaag nog niet in gebruik neem
ja een simpele, ga dan op zoek naar een beterequote:Op woensdag 25 mei 2022 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor hoesje heb je besteld? Ik heb nu een Otterbox Strada. M'n telefoon ziet er nog als nieuw uit na vijf jaar, maar het is wel een enorm lomp hoesje.
Totdat je een keer een foto neemt met een vergeten spiegel waar je zelf vol in beeld bent...quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
Daarom plaats ik nooit foto's waar je het kan zien.
Dit zie ik niet snel gebeuren, maak sowieso amper nog foto's (van mezelf).quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totdat je een keer een foto neemt met een vergeten spiegel waar je zelf vol in beeld bent...
Dan kun je hopelijk het glas nog de schuld geven (van je bolle kop).quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
Of in de spiegeling van je bierglas waar je met je bolle plofkop vol in beeld bent
Ik heb geen plofkop dat scheelt weer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
Of in de spiegeling van je bierglas waar je met je bolle plofkop vol in beeld bent
Jij hebt een heel leuk kopje wat ik zo kan zien van de foto'squote:
Electro Cardio Gramquote:
mensen kunnen idd ook gewoon hun smoel houdenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een complex over je buikje.
Je had ook een foto kunnen plaatsen waar je buik niet op staat. Krijg je ook niet zulke reacties...quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen kunnen idd ook gewoon hun smoel houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |