Ik weet niet of dat normaal is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Het voelt weer alsof er scheermesjes in mijn baarmoeder zitten.
Krijg ik nu een US benaming doordat jij dit niet geloofd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar met 20 man dus alleen al 26 flessen tequila op ja? Bijna geloofwaardig.
Wacht is dit een bonnetje van US van een lunch met twee sollicitanten?
Nou als het de bedoeling was dat ik geloofde dat jij bij dat bacchanaal in Las Vegas was dan hebben we wel een beetje een situatie ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg ik nu een US benaming doordat jij dit niet geloofd?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het de bedoeling was dat ik geloofde dat jij bij dat bacchanaal in Las Vegas was dan hebben we wel een beetje een situatie ja.
Ik heb dan gewoon weeën.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah ben het 1x in de drie maanden dus doet altijd pijn
Dat sluiten bij deze dan uit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het de bedoeling was dat ik geloofde dat jij bij dat bacchanaal in Las Vegas was dan hebben we wel een beetje een situatie ja.
Aww, wat een beestje!quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
omg *smelt*
https://9gag.com/gag/angdD2V
@:Recce
@:Uitstraling
Mwah, het is zo te zien op een festival. Van 17 tot 5 heb je aardig wat tijd om weg te tikken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar met 20 man dus alleen al 26 flessen tequila op ja? Bijna geloofwaardig.
Wacht is dit een bonnetje van US van een lunch met twee sollicitanten?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:40 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een bitterbal bij de thee of koffie?
Ik vond de mooiste opmerking nog dat de coke niet was meegerekend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is zo te zien op een festival. Van 17 tot 5 heb je aardig wat tijd om weg te tikken.
Bij een bevalling wel.quote:
Nee ik hoop dat @Ama weer gevulde koeken gaat bakken want daar heb ik zin in nu en het is al best lang geledenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:40 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een bitterbal bij de thee of koffie?
Ik vind vooral het "unmet minimum" interessant, die bottle service houdt dus in dat je voor minimaal $120.000 moest drinken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de mooiste opmerking nog dat de coke niet was meegerekend.
Ik ben meer van de hartige hapjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik hoop dat @:Ama weer gevulde koeken gaat bakken want daar heb ik zin in nu en het is al best lang geleden
Zal ik verklappen wat de truuk is bij het maken van gevulde koeken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik hoop dat @:Ama weer gevulde koeken gaat bakken want daar heb ik zin in nu en het is al best lang geleden
Ze gewoon kopen in de winkel?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik verklappen wat de truuk is bij het maken van gevulde koeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |