SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oftewel, seks en geldquote:Bijtjes, bloemetjes en biljetjes!
Ik krijg vandaag weer een nieuwe doos speciaalbiers binnenquote:
Weer naar Duitsland?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me er aan denken, nog even wat biljetten uit de muur trekken voor maandag.
Ik ben ook nog aan het wachten op vakantiegeld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel nog steeds over die Skechers. Dit is al een veel te dure maand.
Moet je daar cash betalen? Moet je daar AT ALL betalen?? Waar zit die tandarts? Bulgarije?quote:
Het is niet geheel volgens het boekje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je daar cash betalen? Moet je daar AT ALL betalen?? Waar zit die tandarts? Bulgarije?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet normaal,mijn broertjes en zusjes kregen alle tijd om de uitvaart te regelen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verhaal van een kennis. Vader was overleden dus vrij genomen, belt die leidinggevende dat ze toch wel erg veel mensen tekort komen en of die niet alsnog even wat uurtjes kon werken “want hij was nu toch al dood”
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:10 schreef Karzai het volgende:
Schrok van de bierprijzen gister, die zijn hard gestegen.
Maar een kratje hertog Jan gekocht voor 12 euro in de aanbieding
Is een normale prijs hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:10 schreef Karzai het volgende:
Schrok van de bierprijzen gister, die zijn hard gestegen.
Maar een kratje hertog Jan gekocht voor 12 euro in de aanbieding
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet geheel volgens het boekje.Oh hmm. Okee. Ik zal geen vragen meer stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, maar jij begint over "normale prijs"quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dames,er is altijd een supermarkt waar de aanbieding is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |