Het zal best een leuke avond geweest zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het was dus dit festival (foto is van een eerdere versie):
[ afbeelding ]
Daar dus een eigen area met een groepje lui die specifiek jou bedienen.
Was meer ter illustratie van hoe groot het was.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal best een leuke avond geweest zijnDat trek ik ook niet in twijfel
Waarom?quote:
Omdat er toch niemand komt.quote:
Ja, nog ff en ik ga het "schappelijk geprijsd" vinden. Denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was meer ter illustratie van hoe groot het was.En festivals zijn sowieso altijd al 3 keer duurder dan een normale kroeg, laat staan als je speciul treatment wil.
En dan naar de meubelboulevard?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand komt.En kan ik lang weekend houden met mijn vriend.
Ga je volgend jaar ook mee.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nog ff en ik ga het "schappelijk geprijsd" vinden. Denk ik
Maar ik ben een beetje erg druk op het moment, zowel met werk als prive dat er van alles speelt dus ben wat minder online dan normaal.quote:
Als er iets is mag je altijd app-n hč.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje erg druk op het moment, zowel met werk als prive dat er van alles speelt dus ben wat minder online dan normaal.
quote:Meikeversoep behoort tot de weinige in Europa bekende gerechten waar insecten in verwerkt zijn. De smaak lijkt een beetje op kreeftensoep.
Credit card.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat feestjes georganiseerd en mijn vriendin heeft bij wat grotere festivals gewerkt. De VIP/backstage dingen zijn best wel leuk om eens rond te lopen.
Ik heb wel gedanst op feesten en kwam dan ook daar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat feestjes georganiseerd en mijn vriendin heeft bij wat grotere festivals gewerkt. De VIP/backstage dingen zijn best wel leuk om eens rond te lopen.
Hier om de hoek ligt een bedrijf die veel producties voor grote dance/hardstyle festivals over de hele wereld doet. Ooit gesolliciteerd daar zelfs. Was een enorm cool bedrijf en uitdagende functie. Ze zochten iemand die 10-20 jaar meer ervaring had in het wereldje uiteindelijkquote:
weet ikquote:
Dan heeft de baas niets te klagen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:08 schreef Karzai het volgende:
Uiteindelijk 3,5 uur zuivere werktijd inclusief pauzes
En nog een beetje fokkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heeft de baas niets te klagen.
Deze ken ik van vroeger,met de bond dreigen en je wint het.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:10 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een discussie los gemaakt hahaha. Waarom we open zijn met Pinksteren.
huehue?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
snel gedoucht. hij kan vanaf half 12 komen. Zit klaar [ afbeelding ]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
snel gedoucht. hij kan vanaf half 12 komen. Zit klaar [ afbeelding ]
nee helaas nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?
gisteravond iets bezorgd door budbee, maar die hebben wel een hele goede T&T.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?
ja die is super nicequote:Op woensdag 25 mei 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond iets bezorgd door budbee, maar die hebben wel een hele goede T&T.
ik kon op mijn scherm gewoon het groene autootje volgen tot mijn voordeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |