quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat feestjes georganiseerd en mijn vriendin heeft bij wat grotere festivals gewerkt. De VIP/backstage dingen zijn best wel leuk om eens rond te lopen.
Ik heb wel gedanst op feesten en kwam dan ook daar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat feestjes georganiseerd en mijn vriendin heeft bij wat grotere festivals gewerkt. De VIP/backstage dingen zijn best wel leuk om eens rond te lopen.
Hier om de hoek ligt een bedrijf die veel producties voor grote dance/hardstyle festivals over de hele wereld doet. Ooit gesolliciteerd daar zelfs. Was een enorm cool bedrijf en uitdagende functie. Ze zochten iemand die 10-20 jaar meer ervaring had in het wereldje uiteindelijkquote:
weet ikquote:
Dan heeft de baas niets te klagen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:08 schreef Karzai het volgende:
Uiteindelijk 3,5 uur zuivere werktijd inclusief pauzes
En nog een beetje fokkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heeft de baas niets te klagen.
Deze ken ik van vroeger,met de bond dreigen en je wint het.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:10 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier een discussie los gemaakt hahaha. Waarom we open zijn met Pinksteren.
huehue?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
snel gedoucht. hij kan vanaf half 12 komen. Zit klaar [ afbeelding ]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
snel gedoucht. hij kan vanaf half 12 komen. Zit klaar [ afbeelding ]
nee helaas nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?
gisteravond iets bezorgd door budbee, maar die hebben wel een hele goede T&T.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zien hoeveel adressen de bezorger nog moet?
ja die is super nicequote:Op woensdag 25 mei 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond iets bezorgd door budbee, maar die hebben wel een hele goede T&T.
ik kon op mijn scherm gewoon het groene autootje volgen tot mijn voordeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |