Maar ik heb nooit gevulde koeken gemaakt? Deed alleen verkopen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik hoop dat @:Ama weer gevulde koeken gaat bakken want daar heb ik zin in nu en het is al best lang geleden
Ik vind het best knap dat je hem dan met 20 man, strontlazarus precies op $ 119,970 weet af te zetten eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral het "unmet minimum" interessant, die bottle service houdt dus in dat je voor minimaal $120.000 moest drinken?
Dat is een no go.quote:
Oh, nou. Mooi. Maar we gaan nu van FF horen hoe het maken moetquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit gevulde koeken gemaakt? Deed alleen verkopen.
Daar lijkt het wel op. Er staat ook op dat er 20 gasten waren?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral het "unmet minimum" interessant, die bottle service houdt dus in dat je voor minimaal $120.000 moest drinken?
Dat smaakt echt totaal niet hetzelfde. Ik vind ze uit de supermarkt niet zo lekker meer.quote:
Mwah, heb je al die energydrank en flessen water ook gezien?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je hem dan met 20 man, strontlazarus precies op $ 119,970 weet af te zetten eigenlijk
ja. Eerlijk gezegd, hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer vragenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, heb je al die energydrank en flessen water ook gezien?
Ik zie je daar al zitten.quote:
schijnt dat ze in Japan van dat ultra geweldige biefstukvlees hebben wat ook prijzen van op de maan moet opbrengenquote:
Ja, inderdaad. Ik begin te vrezen dat een flesje water 75 dollar kostte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Eerlijk gezegd, hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer vragen
Naja, het was dus dit festival (foto is van een eerdere versie):quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Eerlijk gezegd, hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer vragen
veel ledlampjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het was dus dit festival (foto is van een eerdere versie):
[ afbeelding ]
Daar dus een eigen area met een groepje lui die specifiek jou bedienen.
Wagyuquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schijnt dat ze in Japan van dat ultra geweldige biefstukvlees hebben wat ook prijzen van op de maan moet opbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |