Nou nee. Relevant ivm het Magnusson Hamilton Incident.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
F1 / Oude koeien - discussieer hier nog even over voorgaande seizoenen
Misschien moet je dan, naast een link dumpen, even uitleggen waarom dit exact dezelfde situatie is volgens jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou nee. Relevant ivm het Magnusson Hamilton Incident.
En al beweert dit gehele geachte forum dat dit weer hélemaal anders was dan interesseert me dat niets.
Sowieso interessant, ik denk Ferrari met voorsprong het snelste. Wellicht een van de andere teams zelfs voor de bulls. Mercedes gaat snel door langzame bochten. Haas en Alfa ookquote:
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef XL het volgende:
[..]
Sowieso interessant, ik denk Ferrari met voorsprong het snelste. Wellicht een van de andere teams zelfs voor de bulls. Mercedes gaat snel door langzame bochten. Haas en Alfa ook
Hoe is één voorbeeld van Verstappen relevant voor het geval tussen Magnussen en Hamilton? "Ja maar Verstappen deed het ook een keertje"?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou nee. Relevant ivm het Magnusson Hamilton Incident.
En al beweert dit gehele geachte forum dat dit weer hélemaal anders was dan interesseert me dat niets.
In 2010 won Webber in de Red Bull in Spanje en Monacoquote:It’s only the third time that the Monaco Grand Prix has been run just one week after another race. It also happened in 2010 and 2011.
Dit weekend reed RBR niet bepaald met weinig vleugel, dus aan de hand daarvan trekken sommigen al de conclusie Ferrari pole.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.
#25 CONFIRMEDquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef Nober het volgende:
BREAKING NEWS
[..]
In 2010 won Webber in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2011 won Vettel in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2022 won Verstappen in de Red Bull in Spanje
In 2016 won Verstappen in de Red Bull in Spanje, en niet in Monacoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef Nober het volgende:
BREAKING NEWS
[..]
In 2010 won Webber in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2011 won Vettel in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2022 won Verstappen in de Red Bull in Spanje
Maar toen zat er niet maar 1 week tussen de 2 races. Dus telt nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
In 2016 won Verstappen in de Red Bull in Spanje, en niet in Monaco![]()
Okay, je hebt punt...quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar toen zat er niet maar 1 week tussen de 2 races. Dus telt niet
ze zullen vast een andere vleugel gaan meenemen voor monacoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.
Rosberg zei het niet voor niks al in 2016, en daarna is het nog minimaal 6 keer gebeurd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe is één voorbeeld van Verstappen relevant voor het geval tussen Magnussen en Hamilton? "Ja maar Verstappen deed het ook een keertje"?
Die voorbeelden van Hamilton zijn om aan te tonen dat het met enige regelmaat bij Hamilton misgaat als er iemand buiten om hem heen gaat.
Ik denk toch dat Mercedes dit jaar minder prijzengeld gaat pakken, maar misschien verbazen ze ons nog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zullen vast een andere vleugel gaan meenemen voor monaco
hetzelfde geld voor mercedes.
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Mercedes dit jaar minder prijzengeld gaat pakken, maar misschien verbazen ze ons nog.
Eens. Gewoon lekker racenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.
Ferrari daarentegen gun ik het dit jaar wel, 2 prima coureurs die hard racen en bijna niks anders, geen mode show op de grid, geen BLM ( politiek ) geneuzel wat totaal niet thuis hoort op de baan, geen #jewelryshop, tot nu toe geen gezeik over flexwings en pitstops en de gevechten tussen max en leclerc waren epic tot nu toe zonder enig gezeik.
Wat een verademing is dat. Gewoon keihard vechten op de baan, maar daarna gewoon normaal doen tegen elkaar. Vorig jaar was het de hele tijd een soort van koude oorlog achter de schermen. Nu beschouwen Max en Charles gewoon na als ze elkaar tegenkomen en geven elkaar een handje als het even niet mee zit bij de andere. Zo veel fijner om te kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.
Ferrari daarentegen gun ik het dit jaar wel, 2 prima coureurs die hard racen en bijna niks anders, geen mode show op de grid, geen BLM ( politiek ) geneuzel wat totaal niet thuis hoort op de baan, geen #jewelryshop, tot nu toe geen gezeik over flexwings en pitstops en de gevechten tussen max en leclerc waren epic tot nu toe zonder enig gezeik.
serieus.....Russel gaat ook nog een keer teamorders krijgen ook al ligt hij 50 punten voor op hem.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een verademing is dat. Gewoon keihard vechten op de baan, maar daarna gewoon normaal doen tegen elkaar. Vorig jaar was het de hele tijd een soort van koude oorlog achter de schermen. Nu beschouwen Max en Charles gewoon na als ze elkaar tegenkomen en geven elkaar een handje als het even niet mee zit bij de andere. Zo veel fijner om te kijken.
Je ziet al meteen wat er gebeurt als Mercedes één race een soort van mee begint te doen. Britse media staat weer op het dak, Toto zit weer te schuimbekken en Lewis klimt opeens weer met een gigantisch emo verhaal in zijn social media pen.
Ondertussen rijdt Russell Lewis totaal naar de klote, maar niemand die het daar over durft te hebben bij Mercedes ..... Roepen dat Lewis de race had kunnen winnen terwijl Russell foutloos naar de derde plek heeft gereden is echt zo fucking respectloos jegens Russell.
Nou ja... Het punt is natuurlijk gewoon dat CultLH alle schuld van alle clashes met Max bij Max legt, maar dat dit seizoen, nu er ook andere rijders bij gevechten met zowel Max als Lewis betrokken zijn, Max nog niet 1 keer tegen iemand anders heeft aangezeten, en Lewis inmiddels al een paar keer. En nog ligt het allemaal aan Max... Ja, want Max heeft al 7 penalty points, zijn er nieuwe regels voor gevechten op de baan, etc, etc. Ondertussen laat Lewis wéér zijn auto tegen die van een andere aanlopen als hij buitenom ingehaald wordt. Maar het ligt nooit aan Lewis.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:54 schreef DjVero het volgende:
Leclerc en Verstappen rijden al hun hele levens tegen elkaar, natuurlijk is dat respect veel groter. We moeten nog maar zien of het nog steeds zo clean blijft naarmate het seizoen vordert en de strijd steeds heviger. Maar vooralsnog is deze battle wel echt genieten, ja
Daar had ik nog niet eens over na gedachtquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Evenstar het volgende:
Roepen dat Lewis de race had kunnen winnen terwijl Russell foutloos naar de derde plek heeft gereden is echt zo fucking respectloos jegens Russell.
Niet helemaal hetzelfde, maar Wolff bood dit weekend ook weer zijn excuses aan bij Ham 'vanwege de temperatuur op het einde'quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over na gedacht
Ja, dat is weer zo'n geval van totaal gebrek aan respect. In SA kreeg Hamilton nog excuses voor de draak van een auto terwijl Russell hem toen ook keurig naar de vijfde plek reed.
Gevecht tussen max and russell was ook niet verkeerd. En daar heb ik ook geen gezeur over gehoord.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Russell mentaal gezien iets sterker in z'n schoenen staat dan Hamilton.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar Wolff bood dit weekend ook weer zijn excuses aan bij Ham 'vanwege de temperatuur op het einde'
Niet bij Russell echter, ook al had hij hetzelfde probleem
Eens, het constante gezeik vorig jaar werd echt irritant. Drive to survive heb ik daardoor ook maar met een half oog gekeken, ook daar weer het constante framen van Verstappen door Mercedes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:21 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou ja... Het punt is natuurlijk gewoon dat CultLH alle schuld van alle clashes met Max bij Max legt, maar dat dit seizoen, nu er ook andere rijders bij gevechten met zowel Max als Lewis betrokken zijn, Max nog niet 1 keer tegen iemand anders heeft aangezeten, en Lewis inmiddels al een paar keer. En nog ligt het allemaal aan Max... Ja, want Max heeft al 7 penalty points, zijn er nieuwe regels voor gevechten op de baan, etc, etc. Ondertussen laat Lewis wéér zijn auto tegen die van een andere aanlopen als hij buitenom ingehaald wordt. Maar het ligt nooit aan Lewis.
Dat maakt dit seizoen natuurlijk nog veel fijner om te kijken. Gewoon de bevestiging van wat we allemaal al weten... Max kan echt wel hard en fair vechten op de baan, alleen is dat voor iedereen onmogelijk met Lewis.
Heel vreemd hoe dat werkt, het zal dan toch de omgeving zijn die alleen maar kontlikt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Russell mentaal gezien iets sterker in z'n schoenen staat dan Hamilton.
Die genoten ervan dacht ik. Respectvol maar hard racen. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Gevecht tussen max and russell was ook niet verkeerd. En daar heb ik ook geen gezeur over gehoord.
Denk dat de FIA nu ook wel inziet dat de machtspositie die Toto en Lewis verworven hadden niet gezond was. Een nieuwe kampioen, nieuwe regels, dat werkt verfrissend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Het is natuurlijk maar afwachten hoe het loopt wanneer Max / Charles of Max / Russell elkaar wel een keer flink tegenkomen, maar tot nu toe voelt het allemaal een stuk beter dan vorig seizoen (ook al had het drama ook wel iets, natuurlijk).
Heb wel het idee dat het vorig seizoen eerder 'een vies spelletje' werd dan nu, maar kan daar fout in zitten natuurlijk
Zonder te zeggen dat Verstappen heilig is, had Hamilton vorig jaar natuurlijk een hoop te verliezen nadat hij jaren lang onbedreigd titels greep. Niet gewend aan concurrentie en meer bezig met status dan met racen. Kan me voorstellen dat dit frustraties gaf op de baan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Het is natuurlijk maar afwachten hoe het loopt wanneer Max / Charles of Max / Russell elkaar wel een keer flink tegenkomen, maar tot nu toe voelt het allemaal een stuk beter dan vorig seizoen (ook al had het drama ook wel iets, natuurlijk).
Heb wel het idee dat het vorig seizoen eerder 'een vies spelletje' werd dan nu, maar kan daar fout in zitten natuurlijk
Omdat Russell er geen positie mee verloor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar Wolff bood dit weekend ook weer zijn excuses aan bij Ham 'vanwege de temperatuur op het einde'
Niet bij Russell echter, ook al had hij hetzelfde probleem
Ze mogen het gat best dichten, maar alleen als Russell Hamilton compleet verpulvert.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mercedes deed dit weekend weer mee en ik erger me nu alweer aan allerlei uitingen vanuit het team en de media. En dat vooral het feit dat Mercedes er nog steeds alles aan doet om de LH mythe in stand te houden, ten koste van de beter presterende Russel. Ik hoop alleen daarom al dat ze het gat niet dichten.
Als je probeert de emotie te parkeren dan zie je dat Lewis allang bewezen heeft kampioen te kunnen worden, zeven keer zelfs en dat hij onder druk kan presteren (zie laatste zeven races afgelopen seizoen, één fout zou einde kampioenschap zijn en er was geen fout). Russell heeft nog niks bewezen behalve dit seizoen zes fantastische races en afgelopen drie jaar inmaken van paydrivers Kubica en Latifi (proest).quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:49 schreef shiz het volgende:
Ze willen gewoon nog een keertje geschiedenis schrijven met Lewis, want dan zou hij (en z'n team/Mercedes) als objectief gezien op papier de greatest of all time en breaker of records in de boeken gaan. Kunnen ze gelijk een Rosbergje doen en quitten, boel aan Andretti verkopen ofzo of volledig aan INEOS en met geheven hoofd weglopen 'we hebben alles bereikt wat er te bereiken valt'.
Tja... Masi gooit roeit in het eten... en nu lijkt dat idee verder van bed dan ooit. Het gaat om de gewilde 8 titels met elkaar, dus ze moeten Lewis ergens gemotiveerd houden en wat Russell doet is eigenlijk een spelbreker.
Ondertussen is het Russell die de hele tijd gelooft dat er ergens onder dat misbaksel goede rondetijden te vinden moeten zijn en dat hij geloof in het team... waar Lewis zeurt dat de auto niet veel verbetert van race tot race en ook liever z'n auto terug aan de box zet dan te kijken wat er nog uit te halen valt.
Sore loser. Max heeft het al eens gezegd over Lewis en het is gewoon zo. Tijd voor Toto & Mercedes om te beseffen dat Lewis en de 8 titels game over is en tijd om als RedBull, Ferrari en McLaren te gaan geloven in de next generation. De komende jaren zal het imho gewoon gaan tussen Max, Charles, George en Lando. Lewis is een beetje op het punt dat Valentino Rossi was een paar jaar geleden. En die is als een Kimi gewoon te lang doorgegaan. Gewoon een andere generatie die het anders geleerd hebben. Geen hybride systemen, geen halo e.d. de nieuwe generatie weet gewoon niet beter, al hun ervaring is dat en dat is gewoon een voordeel. Ik hoop dat Lewis dit seizoen als een excuus neemt om op te stappen, nu kan hij het nog op de auto gooien en regeltjes met piercings e.d.... straks ligt het toch volledig aan hem. Dan kan 'ie zich lekker op 0 emissions, gelijkheid, fashion & muziek gaan richten ofzo, iedereen blij. Vooral ik, omdat ik Lewis absoluut geen GOAT vind en niet zou willen dat mensen hem boven een Schumacher en Senna zouden plaatsen.
Iedereen met een andere opvatting betichten van 'emotie' is ook een beetje een vermoeiend zwaktebod. Sommige mensen hebben abusievelijk vaak de illusie dat zij vanuit de ratio redeneren en anderen vanuit de emotie en derhalve hun redenering juister zou zijn, maar dat is zoals W.F. Hermans al eens zei gewoon het gevolg van het feit dat de meeste mensen hun eigen paranoia voor de waarheid houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als je probeert de emotie te parkeren dan zie je dat Lewis allang bewezen heeft kampioen te kunnen worden, zeven keer zelfs en dat hij onder druk kan presteren (zie laatste zeven races afgelopen seizoen, één fout zou einde kampioenschap zijn en er was geen fout). Russell heeft nog niks bewezen behalve dit seizoen zes fantastische races en afgelopen drie jaar inmaken van paydrivers Kubica en Latifi (proest).
Dat Mercedes op dit moment zijn geld inzet op Hamilton en niet op zijn nieuwe teamgenoot die net zes (zeven) goede races heeft gereden, is volstrekt logisch. Andersom zou gek zijn én dan kunnen ze dit seizoen nog twee tot drie keer wisselen...
Of je leest waar ik op reageer. De hele post inclusief de eerste alinea. Doe dat eerst eensquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iedereen met een andere opvatting betichten van 'emotie' is ook een beetje een vermoeiend zwaktebod. Sommige mensen hebben abusievelijk vaak de illusie dat zij vanuit de ratio redeneren en anderen vanuit de emotie en derhalve hun redenering juister zou zijn, maar dat is zoals W.F. Hermans al eens zei gewoon het gevolg van het feit dat de meeste mensen hun eigen paranoia voor de waarheid houden.
Ik zie geen emotie in de eerste alinea. Gewoon een bewering over hoe er binnen het team van Mercedes aan toe zou gaan. Speculatie, maar verder niet direct emotie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:30 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Of je leest waar ik op reageer. De hele post inclusief de eerste alinea. Doe dat eerst eens
Edit: 'kijk' mij met droge ogen aan en beweer dat er in die post geen bepaald sentiment zit en ik zal mijn account wegflikkeren
Ok, consider it done. @trein2000 ook weer blijquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie geen emotie in de eerste alinea. Gewoon een bewering over hoe er binnen het team van Mercedes aan toe zou gaan. Speculatie, maar verder niet direct emotie.
Dat was Albon die op dat moment als nr zoveel de grindbak in gelanceerd werd door Hamilton.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:49 schreef shiz het volgende:
Sore loser. Max heeft het al eens gezegd over Lewis en het is gewoon zo.
Mwoah... in het beste materiaal van het veld je tamme teammaat om de oren rijden en verder niet echt veel hoeven te doen... dat is niet echt een prestatie. Het is pas een prestatie als je je materiaal ontstijgt... de driver het verschil maakt en niet dat ding op vier wielen zelf per se. Wat dat betreft heb ik Max en George heel hoog zitten. Die hebben met moeilijk materiaal laten zien dat ze alsnog snel kunnen zijn. Die gast stapt voor de eerste keer in de beste bolide van het veld en hij reed ook haast richting overwinning, hoefde 'ie niet eens voor aan de auto te wennen. Zo moeilijk lijkt Hamilton's trucje dan ook weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als je probeert de emotie te parkeren dan zie je dat Lewis allang bewezen heeft kampioen te kunnen worden, zeven keer zelfs en dat hij onder druk kan presteren (zie laatste zeven races afgelopen seizoen, één fout zou einde kampioenschap zijn en er was geen fout). Russell heeft nog niks bewezen behalve dit seizoen zes fantastische races en afgelopen drie jaar inmaken van paydrivers Kubica en Latifi (proest).
Dat Mercedes op dit moment zijn geld inzet op Hamilton en niet op zijn nieuwe teamgenoot die net zes (zeven) goede races heeft gereden, is volstrekt logisch. Andersom zou gek zijn én dan kunnen ze dit seizoen nog twee tot drie keer wisselen...
Nou ja, dat was ook vooral heel hard gaan in niemandsland en net op tijd aansluiten om voor iedereen te zitten die de pit in gaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef shiz het volgende:
props idd iig voor de inhaalslag vorige race.
ik ben blij dat er toch nog mensen met inzicht en kennis hier zitten.......goed gezienquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat was ook vooral heel hard gaan in niemandsland en net op tijd aansluiten om voor iedereen te zitten die de pit in gaat
Russell ging op die manier ook stiekem door het veld in Miami.
Lul nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:17 schreef Predator40 het volgende:
https://twitter.com/LuisA(...)actie-lewis-hamilton
zeer duidelijk dat SIR Lewis hier gewoon even de vleugel beet
Je ziet het net niet, filmpje had eerder moeten beginnenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:17 schreef Predator40 het volgende:
zeer duidelijk dat SIR Lewis hier gewoon even de vleugel beet pakt......maar natuurlijk is er niks aan de hand volgens Mercedes en de FIA.
Het word echt steeds gekker met die voorkeurspositie van Lewis in de F1.
Ja zoals in Brazilië toen die letterlijk het hele veld op de baan inhaalde.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alleen als meneer echt moet racen dan is het vaak wel een probleem.
Lewis heeft ze allemaal in hun macht zoals je altijd ziet. Ze hebben het alleen zelf niet doorquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat blijft iedereen toch met Lewis bezig zeg.
Ik zie het niet, dus imo niet zeer duidelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:17 schreef Predator40 het volgende:
zeer duidelijk dat SIR Lewis hier gewoon even de vleugel beet pakt......maar natuurlijk is er niks aan de hand volgens Mercedes en de FIA.
Het word echt steeds gekker met die voorkeurspositie van Lewis in de F1.
Met raketmotor én DRS op het lange stuk jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja zoals in Brazilië toen die letterlijk het hele veld op de baan inhaalde.
vaak = niet altijdquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja zoals in Brazilië toen die letterlijk het hele veld op de baan inhaalde.
motortje wat maximaal 1000km mee kon, zelfs met die "cheat" geen WK gewordenquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Met raketmotor én DRS op het lange stuk ja
allereerste milliseconde, inzoomen en dan zie je zijn hand op de vleugel met zijn duim ervoor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je ziet het net niet, filmpje had eerder moeten beginnen
kan toch bijna niet....ik gun leclerc hier wel een win hoorquote:
Hij heeft al zitten oefenen met de shitbox van Nikki een paar weken terugquote:
ja fijn als er dan een remschijf ontploftquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hij heeft al zitten oefenen met de shitbox van Nikki een paar weken terug
verstappen mag blij zijn met een 3de of zelfs 4de plaats...of ze moeten een magisch downforce pakket uit de hoed toverenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:43 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht niet dat Verstappen een betere kwalificatie op Monaco heeft dan Leclerc.
Vorig jaar rond deze tijd was het aantal penalty points omgekeerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:21 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou ja... Het punt is natuurlijk gewoon dat CultLH alle schuld van alle clashes met Max bij Max legt, maar dat dit seizoen, nu er ook andere rijders bij gevechten met zowel Max als Lewis betrokken zijn, Max nog niet 1 keer tegen iemand anders heeft aangezeten, en Lewis inmiddels al een paar keer. En nog ligt het allemaal aan Max... Ja, want Max heeft al 7 penalty points, zijn er nieuwe regels voor gevechten op de baan, etc, etc. Ondertussen laat Lewis wéér zijn auto tegen die van een andere aanlopen als hij buitenom ingehaald wordt. Maar het ligt nooit aan Lewis.
Dat maakt dit seizoen natuurlijk nog veel fijner om te kijken. Gewoon de bevestiging van wat we allemaal al weten... Max kan echt wel hard en fair vechten op de baan, alleen is dat voor iedereen onmogelijk met Lewis.
Zowel Hamilton als Russell verloren op het eind nog tijd om de motor te sparen, maar als Verstappen niet in het grind terecht was gekomen en daardoor vastzat achter Russell en Leclerc niet uitgevallen was, zou het verschil sowieso te groot geweest zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het wel mooi vinden dat ze blijven zeggen dat Hamilton de overwinning had kunnen pakken, terwijl hij zowat een minuut later over de finish kwamRussell had meer kans, en die zat op een halve minuut
Dat is geen duimquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
allereerste milliseconde, inzoomen en dan zie je zijn hand op de vleugel met zijn duim ervoor.
hij pakt de vleugel even heel kort vast.
https://twitter.com/Ebeneze48297140/status/1529100690165051395
maar als lewis en mercedes het ontkennen zal het wel niet zo zijn.....![]()
Je ziet de huid van zijn hand door een inkeping in de vleugel. Aan de andere kant van de vleugel zit een zelfde inkeping.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is geen duim![]()
Anders is het moeilijk handschoenen kopen voor Hamilton.![]()
(Zoom maar eens in, is een stuk van de vleugel, geen duim.)
Dat is het idd, ben een beetje kleurenblind dus lastig te zien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je ziet de huid van zijn hand door een inkeping in de vleugel. Aan de andere kant van de vleugel zit een zelfde inkeping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |