abonnement bol.com Coolblue
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:50:07 #2
214643 Nober
#Altijdtegenons
pi_204853061
Zullen we Monaco gaan voorbeschouwen?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 21:06:18 #3
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204853299
quote:
Nou nee. Relevant ivm het Magnusson Hamilton Incident.

En al beweert dit gehele geachte forum dat dit weer hélemaal anders was dan interesseert me dat niets.
pi_204853432
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En al beweert dit gehele geachte forum dat dit weer hélemaal anders was dan interesseert me dat niets.
Misschien moet je dan, naast een link dumpen, even uitleggen waarom dit exact dezelfde situatie is volgens jou.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 21:27:05 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_204853513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:50 schreef Nober het volgende:
Sowieso interessant, ik denk Ferrari met voorsprong het snelste. Wellicht een van de andere teams zelfs voor de bulls. Mercedes gaat snel door langzame bochten. Haas en Alfa ook
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 24 mei 2022 @ 21:49:28 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204853809
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef XL het volgende:

[..]
Sowieso interessant, ik denk Ferrari met voorsprong het snelste. Wellicht een van de andere teams zelfs voor de bulls. Mercedes gaat snel door langzame bochten. Haas en Alfa ook
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.
pi_204853901
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hoe is één voorbeeld van Verstappen relevant voor het geval tussen Magnussen en Hamilton? "Ja maar Verstappen deed het ook een keertje"?

Die voorbeelden van Hamilton zijn om aan te tonen dat het met enige regelmaat bij Hamilton misgaat als er iemand buiten om hem heen gaat.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 22:40:41 #8
214643 Nober
#Altijdtegenons
pi_204854569
BREAKING NEWS

quote:
It’s only the third time that the Monaco Grand Prix has been run just one week after another race. It also happened in 2010 and 2011.
In 2010 won Webber in de Red Bull in Spanje en Monaco

In 2011 won Vettel in de Red Bull in Spanje en Monaco

In 2022 won Verstappen in de Red Bull in Spanje
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 00:11:19 #9
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204855236
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:49 schreef Tijn het volgende:

[..]
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.
Dit weekend reed RBR niet bepaald met weinig vleugel, dus aan de hand daarvan trekken sommigen al de conclusie Ferrari pole.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204855543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef Nober het volgende:
BREAKING NEWS
[..]

#25 CONFIRMED
Jack does it in real time...
pi_204855720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef Nober het volgende:
BREAKING NEWS
[..]

In 2016 won Verstappen in de Red Bull in Spanje, en niet in Monaco O-)

:X
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 25 mei 2022 @ 08:02:22 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204855885
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 07:33 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
In 2016 won Verstappen in de Red Bull in Spanje, en niet in Monaco O-)

:X
Maar toen zat er niet maar 1 week tussen de 2 races. Dus telt niet :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204855975
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Maar toen zat er niet maar 1 week tussen de 2 races. Dus telt niet :)
Okay, je hebt punt... :D

:+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_204855999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:50 schreef Nober het volgende:
Vrijdag pas.
Je hebt in totaal 285 likes gekregen van onze moderators.
pi_204856100
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:49 schreef Tijn het volgende:

[..]
ze zullen vast een andere vleugel gaan meenemen voor monaco
hetzelfde geld voor mercedes.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_204856108
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:57 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Hoe is één voorbeeld van Verstappen relevant voor het geval tussen Magnussen en Hamilton? "Ja maar Verstappen deed het ook een keertje"?

Die voorbeelden van Hamilton zijn om aan te tonen dat het met enige regelmaat bij Hamilton misgaat als er iemand buiten om hem heen gaat.
Rosberg zei het niet voor niks al in 2016, en daarna is het nog minimaal 6 keer gebeurd.
pi_204856204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:39 schreef Predator40 het volgende:

[..]
ze zullen vast een andere vleugel gaan meenemen voor monaco
hetzelfde geld voor mercedes.
Ik denk toch dat Mercedes dit jaar minder prijzengeld gaat pakken, maar misschien verbazen ze ons nog.
gr gr
pi_204856331
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Ik denk toch dat Mercedes dit jaar minder prijzengeld gaat pakken, maar misschien verbazen ze ons nog.
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.

Ferrari daarentegen gun ik het dit jaar wel, 2 prima coureurs die hard racen en bijna niks anders, geen mode show op de grid, geen BLM ( politiek ) geneuzel wat totaal niet thuis hoort op de baan, geen #jewelryshop, tot nu toe geen gezeik over flexwings en pitstops en de gevechten tussen max en leclerc waren epic tot nu toe zonder enig gezeik.
  woensdag 25 mei 2022 @ 09:16:58 #19
183088 El_Thijs
Brabo Bastard
pi_204856468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.

Ferrari daarentegen gun ik het dit jaar wel, 2 prima coureurs die hard racen en bijna niks anders, geen mode show op de grid, geen BLM ( politiek ) geneuzel wat totaal niet thuis hoort op de baan, geen #jewelryshop, tot nu toe geen gezeik over flexwings en pitstops en de gevechten tussen max en leclerc waren epic tot nu toe zonder enig gezeik.
Eens. Gewoon lekker racen :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 mei 2022 @ 09:35:08 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204856600
quote:

[..]

Wat een verademing is dat. Gewoon keihard vechten op de baan, maar daarna gewoon normaal doen tegen elkaar. Vorig jaar was het de hele tijd een soort van koude oorlog achter de schermen. Nu beschouwen Max en Charles gewoon na als ze elkaar tegenkomen en geven elkaar een handje als het even niet mee zit bij de andere. Zo veel fijner om te kijken.

Je ziet al meteen wat er gebeurt als Mercedes één race een soort van mee begint te doen. Britse media staat weer op het dak, Toto zit weer te schuimbekken en Lewis klimt opeens weer met een gigantisch emo verhaal in zijn social media pen.

Ondertussen rijdt Russell Lewis totaal naar de klote, maar niemand die het daar over durft te hebben bij Mercedes ..... Roepen dat Lewis de race had kunnen winnen terwijl Russell foutloos naar de derde plek heeft gereden is echt zo fucking respectloos jegens Russell.
pi_204856649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Wat een verademing is dat. Gewoon keihard vechten op de baan, maar daarna gewoon normaal doen tegen elkaar. Vorig jaar was het de hele tijd een soort van koude oorlog achter de schermen. Nu beschouwen Max en Charles gewoon na als ze elkaar tegenkomen en geven elkaar een handje als het even niet mee zit bij de andere. Zo veel fijner om te kijken.

Je ziet al meteen wat er gebeurt als Mercedes één race een soort van mee begint te doen. Britse media staat weer op het dak, Toto zit weer te schuimbekken en Lewis klimt opeens weer met een gigantisch emo verhaal in zijn social media pen.

Ondertussen rijdt Russell Lewis totaal naar de klote, maar niemand die het daar over durft te hebben bij Mercedes ..... Roepen dat Lewis de race had kunnen winnen terwijl Russell foutloos naar de derde plek heeft gereden is echt zo fucking respectloos jegens Russell.
serieus.....Russel gaat ook nog een keer teamorders krijgen ook al ligt hij 50 punten voor op hem.
gaat leuk worden als hij die echt negeert, fuck toto maar lekker, kan hij weer extra pillem gaan slikken.
Het zou mooi zijn als Russel WEER voor Lewis kwalificeert in Monaco.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 25-05-2022 10:41:17 ]
pi_204856727
Leclerc en Verstappen rijden al hun hele levens tegen elkaar, natuurlijk is dat respect veel groter. We moeten nog maar zien of het nog steeds zo clean blijft naarmate het seizoen vordert en de strijd steeds heviger. Maar vooralsnog is deze battle wel echt genieten, ja _O_
pi_204856921
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 09:54 schreef DjVero het volgende:
Leclerc en Verstappen rijden al hun hele levens tegen elkaar, natuurlijk is dat respect veel groter. We moeten nog maar zien of het nog steeds zo clean blijft naarmate het seizoen vordert en de strijd steeds heviger. Maar vooralsnog is deze battle wel echt genieten, ja _O_
Nou ja... Het punt is natuurlijk gewoon dat CultLH alle schuld van alle clashes met Max bij Max legt, maar dat dit seizoen, nu er ook andere rijders bij gevechten met zowel Max als Lewis betrokken zijn, Max nog niet 1 keer tegen iemand anders heeft aangezeten, en Lewis inmiddels al een paar keer. En nog ligt het allemaal aan Max... Ja, want Max heeft al 7 penalty points, zijn er nieuwe regels voor gevechten op de baan, etc, etc. Ondertussen laat Lewis wéér zijn auto tegen die van een andere aanlopen als hij buitenom ingehaald wordt. Maar het ligt nooit aan Lewis.

Dat maakt dit seizoen natuurlijk nog veel fijner om te kijken. Gewoon de bevestiging van wat we allemaal al weten... Max kan echt wel hard en fair vechten op de baan, alleen is dat voor iedereen onmogelijk met Lewis.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 mei 2022 @ 10:40:06 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204857107
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Evenstar het volgende:
Roepen dat Lewis de race had kunnen winnen terwijl Russell foutloos naar de derde plek heeft gereden is echt zo fucking respectloos jegens Russell.
Daar had ik nog niet eens over na gedacht :{

Ja, dat is weer zo'n geval van totaal gebrek aan respect. In SA kreeg Hamilton nog excuses voor de draak van een auto terwijl Russell hem toen ook keurig naar de vijfde plek reed.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Games woensdag 25 mei 2022 @ 10:50:58 #25
181272 crew  Noppie2000
pi_204857199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 10:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daar had ik nog niet eens over na gedacht :{

Ja, dat is weer zo'n geval van totaal gebrek aan respect. In SA kreeg Hamilton nog excuses voor de draak van een auto terwijl Russell hem toen ook keurig naar de vijfde plek reed.
Niet helemaal hetzelfde, maar Wolff bood dit weekend ook weer zijn excuses aan bij Ham 'vanwege de temperatuur op het einde'

Niet bij Russell echter, ook al had hij hetzelfde probleem :+
pi_204857212
quote:

[..]

Gevecht tussen max and russell was ook niet verkeerd. En daar heb ik ook geen gezeur over gehoord.
  woensdag 25 mei 2022 @ 10:54:48 #27
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204857248
Gaat de FIA scanners gebruiken om metaal te detecteren bij Coureurs.
pi_204857462
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar Wolff bood dit weekend ook weer zijn excuses aan bij Ham 'vanwege de temperatuur op het einde'

Ik heb ook het idee dat Russell mentaal gezien iets sterker in z'n schoenen staat dan Hamilton.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 25 mei 2022 @ 11:21:04 #29
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_204857495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 10:21 schreef TagForce het volgende:

[..]
Nou ja... Het punt is natuurlijk gewoon dat CultLH alle schuld van alle clashes met Max bij Max legt, maar dat dit seizoen, nu er ook andere rijders bij gevechten met zowel Max als Lewis betrokken zijn, Max nog niet 1 keer tegen iemand anders heeft aangezeten, en Lewis inmiddels al een paar keer. En nog ligt het allemaal aan Max... Ja, want Max heeft al 7 penalty points, zijn er nieuwe regels voor gevechten op de baan, etc, etc. Ondertussen laat Lewis wéér zijn auto tegen die van een andere aanlopen als hij buitenom ingehaald wordt. Maar het ligt nooit aan Lewis.

Dat maakt dit seizoen natuurlijk nog veel fijner om te kijken. Gewoon de bevestiging van wat we allemaal al weten... Max kan echt wel hard en fair vechten op de baan, alleen is dat voor iedereen onmogelijk met Lewis.
Eens, het constante gezeik vorig jaar werd echt irritant. Drive to survive heb ik daardoor ook maar met een half oog gekeken, ook daar weer het constante framen van Verstappen door Mercedes.
Het gaat me te ver om alle schuld voor de incidenten vorig jaar bij Lewis te leggen, maar het is nu op zijn minst duidelijk dat het probleem echt niet alleen bij Verstappen lag.

Mercedes deed dit weekend weer mee en ik erger me nu alweer aan allerlei uitingen vanuit het team en de media. En dat vooral het feit dat Mercedes er nog steeds alles aan doet om de LH mythe in stand te houden, ten koste van de beter presterende Russel. Ik hoop alleen daarom al dat ze het gat niet dichten.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 25 mei 2022 @ 12:30:52 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204858164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 11:17 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb ook het idee dat Russell mentaal gezien iets sterker in z'n schoenen staat dan Hamilton.
Heel vreemd hoe dat werkt, het zal dan toch de omgeving zijn die alleen maar kontlikt.
  woensdag 25 mei 2022 @ 12:32:48 #31
183088 El_Thijs
Brabo Bastard
pi_204858179
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Gevecht tussen max and russell was ook niet verkeerd. En daar heb ik ook geen gezeur over gehoord.
Die genoten ervan dacht ik. Respectvol maar hard racen. Zoals het hoort.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Games woensdag 25 mei 2022 @ 12:36:31 #32
181272 crew  Noppie2000
pi_204858221
Het is natuurlijk maar afwachten hoe het loopt wanneer Max / Charles of Max / Russell elkaar wel een keer flink tegenkomen, maar tot nu toe voelt het allemaal een stuk beter dan vorig seizoen (ook al had het drama ook wel iets, natuurlijk).

Heb wel het idee dat het vorig seizoen eerder 'een vies spelletje' werd dan nu, maar kan daar fout in zitten natuurlijk :P
pi_204858294
Ze genieten totdat er 1 een fout maakt en die andere de baan afknalt.
  woensdag 25 mei 2022 @ 12:45:28 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204858318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 12:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Het is natuurlijk maar afwachten hoe het loopt wanneer Max / Charles of Max / Russell elkaar wel een keer flink tegenkomen, maar tot nu toe voelt het allemaal een stuk beter dan vorig seizoen (ook al had het drama ook wel iets, natuurlijk).

Heb wel het idee dat het vorig seizoen eerder 'een vies spelletje' werd dan nu, maar kan daar fout in zitten natuurlijk :P
Denk dat de FIA nu ook wel inziet dat de machtspositie die Toto en Lewis verworven hadden niet gezond was. Een nieuwe kampioen, nieuwe regels, dat werkt verfrissend.
  woensdag 25 mei 2022 @ 12:49:06 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_204858354
Ze willen gewoon nog een keertje geschiedenis schrijven met Lewis, want dan zou hij (en z'n team/Mercedes) als objectief gezien op papier de greatest of all time en breaker of records in de boeken gaan. Kunnen ze gelijk een Rosbergje doen en quitten, boel aan Andretti verkopen ofzo of volledig aan INEOS en met geheven hoofd weglopen 'we hebben alles bereikt wat er te bereiken valt'.

Tja... Masi gooit roeit in het eten... en nu lijkt dat idee verder van bed dan ooit. Het gaat om de gewilde 8 titels met elkaar, dus ze moeten Lewis ergens gemotiveerd houden en wat Russell doet is eigenlijk een spelbreker.

Ondertussen is het Russell die de hele tijd gelooft dat er ergens onder dat misbaksel goede rondetijden te vinden moeten zijn en dat hij geloof in het team... waar Lewis zeurt dat de auto niet veel verbetert van race tot race en ook liever z'n auto terug aan de box zet dan te kijken wat er nog uit te halen valt.

Sore loser. Max heeft het al eens gezegd over Lewis en het is gewoon zo. Tijd voor Toto & Mercedes om te beseffen dat Lewis en de 8 titels game over is en tijd om als RedBull, Ferrari en McLaren te gaan geloven in de next generation. De komende jaren zal het imho gewoon gaan tussen Max, Charles, George en Lando. Lewis is een beetje op het punt dat Valentino Rossi was een paar jaar geleden. En die is als een Kimi gewoon te lang doorgegaan. Gewoon een andere generatie die het anders geleerd hebben. Geen hybride systemen, geen halo e.d. de nieuwe generatie weet gewoon niet beter, al hun ervaring is dat en dat is gewoon een voordeel. Ik hoop dat Lewis dit seizoen als een excuus neemt om op te stappen, nu kan hij het nog op de auto gooien en regeltjes met piercings e.d.... straks ligt het toch volledig aan hem. Dan kan 'ie zich lekker op 0 emissions, gelijkheid, fashion & muziek gaan richten ofzo, iedereen blij. Vooral ik, omdat ik Lewis absoluut geen GOAT vind en niet zou willen dat mensen hem boven een Schumacher en Senna zouden plaatsen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 25 mei 2022 @ 12:50:28 #36
300862 Nebelwerfer
Spuit 11 geeft ook nog modder.
pi_204858371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 12:36 schreef Noppie2000 het volgende:

Zonder te zeggen dat Verstappen heilig is, had Hamilton vorig jaar natuurlijk een hoop te verliezen nadat hij jaren lang onbedreigd titels greep. Niet gewend aan concurrentie en meer bezig met status dan met racen. Kan me voorstellen dat dit frustraties gaf op de baan.
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 12:54:52 #37
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204858424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Omdat Russell er geen positie mee verloor.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204858462
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 11:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mercedes deed dit weekend weer mee en ik erger me nu alweer aan allerlei uitingen vanuit het team en de media. En dat vooral het feit dat Mercedes er nog steeds alles aan doet om de LH mythe in stand te houden, ten koste van de beter presterende Russel. Ik hoop alleen daarom al dat ze het gat niet dichten.
Ze mogen het gat best dichten, maar alleen als Russell Hamilton compleet verpulvert. :D
pi_204858530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 12:49 schreef shiz het volgende:
Ze willen gewoon nog een keertje geschiedenis schrijven met Lewis, want dan zou hij (en z'n team/Mercedes) als objectief gezien op papier de greatest of all time en breaker of records in de boeken gaan. Kunnen ze gelijk een Rosbergje doen en quitten, boel aan Andretti verkopen ofzo of volledig aan INEOS en met geheven hoofd weglopen 'we hebben alles bereikt wat er te bereiken valt'.

Tja... Masi gooit roeit in het eten... en nu lijkt dat idee verder van bed dan ooit. Het gaat om de gewilde 8 titels met elkaar, dus ze moeten Lewis ergens gemotiveerd houden en wat Russell doet is eigenlijk een spelbreker.

Ondertussen is het Russell die de hele tijd gelooft dat er ergens onder dat misbaksel goede rondetijden te vinden moeten zijn en dat hij geloof in het team... waar Lewis zeurt dat de auto niet veel verbetert van race tot race en ook liever z'n auto terug aan de box zet dan te kijken wat er nog uit te halen valt.

Sore loser. Max heeft het al eens gezegd over Lewis en het is gewoon zo. Tijd voor Toto & Mercedes om te beseffen dat Lewis en de 8 titels game over is en tijd om als RedBull, Ferrari en McLaren te gaan geloven in de next generation. De komende jaren zal het imho gewoon gaan tussen Max, Charles, George en Lando. Lewis is een beetje op het punt dat Valentino Rossi was een paar jaar geleden. En die is als een Kimi gewoon te lang doorgegaan. Gewoon een andere generatie die het anders geleerd hebben. Geen hybride systemen, geen halo e.d. de nieuwe generatie weet gewoon niet beter, al hun ervaring is dat en dat is gewoon een voordeel. Ik hoop dat Lewis dit seizoen als een excuus neemt om op te stappen, nu kan hij het nog op de auto gooien en regeltjes met piercings e.d.... straks ligt het toch volledig aan hem. Dan kan 'ie zich lekker op 0 emissions, gelijkheid, fashion & muziek gaan richten ofzo, iedereen blij. Vooral ik, omdat ik Lewis absoluut geen GOAT vind en niet zou willen dat mensen hem boven een Schumacher en Senna zouden plaatsen.
Als je probeert de emotie te parkeren dan zie je dat Lewis allang bewezen heeft kampioen te kunnen worden, zeven keer zelfs en dat hij onder druk kan presteren (zie laatste zeven races afgelopen seizoen, één fout zou einde kampioenschap zijn en er was geen fout). Russell heeft nog niks bewezen behalve dit seizoen zes fantastische races en afgelopen drie jaar inmaken van paydrivers Kubica en Latifi (proest).

Dat Mercedes op dit moment zijn geld inzet op Hamilton en niet op zijn nieuwe teamgenoot die net zes (zeven) goede races heeft gereden, is volstrekt logisch. Andersom zou gek zijn én dan kunnen ze dit seizoen nog twee tot drie keer wisselen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2022 13:06:23 ]
pi_204858631
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Als je probeert de emotie te parkeren dan zie je dat Lewis allang bewezen heeft kampioen te kunnen worden, zeven keer zelfs en dat hij onder druk kan presteren (zie laatste zeven races afgelopen seizoen, één fout zou einde kampioenschap zijn en er was geen fout). Russell heeft nog niks bewezen behalve dit seizoen zes fantastische races en afgelopen drie jaar inmaken van paydrivers Kubica en Latifi (proest).

Dat Mercedes op dit moment zijn geld inzet op Hamilton en niet op zijn nieuwe teamgenoot die net zes (zeven) goede races heeft gereden, is volstrekt logisch. Andersom zou gek zijn én dan kunnen ze dit seizoen nog twee tot drie keer wisselen...
Iedereen met een andere opvatting betichten van 'emotie' is ook een beetje een vermoeiend zwaktebod. Sommige mensen hebben abusievelijk vaak de illusie dat zij vanuit de ratio redeneren en anderen vanuit de emotie en derhalve hun redenering juister zou zijn, maar dat is zoals W.F. Hermans al eens zei gewoon het gevolg van het feit dat de meeste mensen hun eigen paranoia voor de waarheid houden.
pi_204858753
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef Monolith het volgende:

[..]
Iedereen met een andere opvatting betichten van 'emotie' is ook een beetje een vermoeiend zwaktebod. Sommige mensen hebben abusievelijk vaak de illusie dat zij vanuit de ratio redeneren en anderen vanuit de emotie en derhalve hun redenering juister zou zijn, maar dat is zoals W.F. Hermans al eens zei gewoon het gevolg van het feit dat de meeste mensen hun eigen paranoia voor de waarheid houden.
Of je leest waar ik op reageer. De hele post inclusief de eerste alinea. Doe dat eerst eens

Edit: 'kijk' mij met droge ogen aan en beweer dat er in die post geen bepaald sentiment zit en ik zal mijn account wegflikkeren

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2022 13:35:10 ]
  woensdag 25 mei 2022 @ 13:43:17 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_204858891
Ook Ferrari stelt terecht een paar vraagtekens bij al het hosannagedrag rondom Mercedes. Ik denk niet meer dan terecht. Als je beste man 30 seconden achter de nummer 1 eindigt, terwijl de nummer 1 tijdens de race ook nog eens is uitgevallen, kun je nou niet echt zeggen van dat het gat gedicht is. Dan is het verschil alsnog 0.5 seconden per rondje

https://racingnews365.nl/(...)tanding-van-mercedes
pi_204858957
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:30 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Of je leest waar ik op reageer. De hele post inclusief de eerste alinea. Doe dat eerst eens

Edit: 'kijk' mij met droge ogen aan en beweer dat er in die post geen bepaald sentiment zit en ik zal mijn account wegflikkeren
Ik zie geen emotie in de eerste alinea. Gewoon een bewering over hoe er binnen het team van Mercedes aan toe zou gaan. Speculatie, maar verder niet direct emotie.
pi_204858986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:50 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik zie geen emotie in de eerste alinea. Gewoon een bewering over hoe er binnen het team van Mercedes aan toe zou gaan. Speculatie, maar verder niet direct emotie.
Ok, consider it done. @trein2000 ook weer blij
  woensdag 25 mei 2022 @ 14:06:10 #45
183088 El_Thijs
Brabo Bastard
pi_204859049
Ik blijf het wel mooi vinden dat ze blijven zeggen dat Hamilton de overwinning had kunnen pakken, terwijl hij zowat een minuut later over de finish kwam :') Russell had meer kans, en die zat op een halve minuut :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_204859600
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 12:49 schreef shiz het volgende:

Sore loser. Max heeft het al eens gezegd over Lewis en het is gewoon zo.
Dat was Albon die op dat moment als nr zoveel de grindbak in gelanceerd werd door Hamilton.
Na het hele ranzige spelletje rondom Silverstone, waarbij je bij de ceremonie op vrachtwagen na de sprint race al kon zien aan Hamilton dat hij wat van plan was, en het vervolgens per trauma helicopter afvoeren van z'n concurrent vierde alsof hij de loterij gewonnen, en de hele propaganda oorlog erna van Mercedes met hoe 'clean' hamilton wel niet zou zijn als racer ben ik klaar met dat team, m'n mening over ze voor 2021 was neutraal, nu hoop ik keihard dat ze uiteindelijk p3 in het huidige wcc ook kwijtraken, en dat beide coureurs ook nog een flink stuk wegzakken in wdc.
  woensdag 25 mei 2022 @ 15:29:54 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_204859767
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Mwoah... in het beste materiaal van het veld je tamme teammaat om de oren rijden en verder niet echt veel hoeven te doen... dat is niet echt een prestatie. Het is pas een prestatie als je je materiaal ontstijgt... de driver het verschil maakt en niet dat ding op vier wielen zelf per se. Wat dat betreft heb ik Max en George heel hoog zitten. Die hebben met moeilijk materiaal laten zien dat ze alsnog snel kunnen zijn. Die gast stapt voor de eerste keer in de beste bolide van het veld en hij reed ook haast richting overwinning, hoefde 'ie niet eens voor aan de auto te wennen. Zo moeilijk lijkt Hamilton's trucje dan ook weer niet.

Spa 2021? Zet een Williams op #2. Een brakke WILLIAMS!
George is zo goed, die weet zijn materiaal te ontstijgen. Ik denk dat hij daarom ook beter uit de voeten kan met een brakke AMG. Hamilton die gewend is met de 'as if on rails'-Mercedes moet zich opeens bewijzen zonder een bolide die vooraan wegrijdt en alleen met blauwe vlaggen mensen in hoeft te halen. En daar valt 'ie gewoon knalhard door de mand als je het mij vraagt dit seizoen tot dusver. Maar props idd iig voor de inhaalslag vorige race. Respect where respect is due.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 mei 2022 @ 15:59:49 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204860089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef shiz het volgende:
props idd iig voor de inhaalslag vorige race.
Nou ja, dat was ook vooral heel hard gaan in niemandsland en net op tijd aansluiten om voor iedereen te zitten die de pit in gaat :P

Russell ging op die manier ook stiekem door het veld in Miami.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204860331
https://twitter.com/LuisA(...)actie-lewis-hamilton

zeer duidelijk dat SIR Lewis hier gewoon even de vleugel beet pakt......maar natuurlijk is er niks aan de hand volgens Mercedes en de FIA.

Het word echt steeds gekker met die voorkeurspositie van Lewis in de F1.
pi_204860386
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nou ja, dat was ook vooral heel hard gaan in niemandsland en net op tijd aansluiten om voor iedereen te zitten die de pit in gaat :P

Russell ging op die manier ook stiekem door het veld in Miami.
ik ben blij dat er toch nog mensen met inzicht en kennis hier zitten.......goed gezien
en we weten hoe hard lewis kan gaan in niemandsland.
alleen als meneer echt moet racen dan is het vaak wel een probleem.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')