Alleen als ik het bloemenmeisje mag zijnquote:Op maandag 23 mei 2022 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dus toch geen verkering. gelukkig. onze bruilof ts op 15 juli. kom je ook?
Pap? Paul wil verkering met mij, maar ik mag pas verkering als hij zich heeft voorgesteld toch?quote:
whhahahahahaaha DRIZZTDOURDEN PAP NOEMENquote:Op maandag 23 mei 2022 20:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pap? Paul wil verkering met mij, maar ik mag pas verkering als hij zich heeft voorgesteld toch?
Hij is mijn pappi, al heel langquote:Op maandag 23 mei 2022 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
whhahahahahaaha DRIZZTDOURDEN PAP NOEMEN![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haags ken ik wel, haags en ik hebben een voetbal geschiedenis.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]ik heb een echte vader @:haags en mijn moeder is @:dotteke
Hey zoonlief. Waar was je met moederdagquote:Op maandag 23 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]ik heb een echte vader @:haags en mijn moeder is @:dotteke
Wil niet stoken maar ik zou hem onterven.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey zoonlief. Waar was je met moederdag
Daar zeg je me wat, zal het er eens met @Haags over hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar ik zou hem onterven.
eehhquote:Op maandag 23 mei 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey zoonlief. Waar was je met moederdag
2x de helft 🤣quote:
quote:
Ja anders doe jij dat ff want hij durft nietquote:Op maandag 23 mei 2022 22:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Stuur haar die foto van je fbook met dat mondkapje op
Nee, dat doe ik nietquote:Op maandag 23 mei 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja anders doe jij dat ff want hij durft niet
Had hem zo gevonden op fok fbookquote:Op maandag 23 mei 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja anders doe jij dat ff want hij durft niet
Ahhh doei lieve Fer!!!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:36 schreef Ferrous het volgende:
nog een liedje voor mijn lieve @:foshizzle79![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is knap ik heb nog nooit gepost op FOK facebookquote:Op maandag 23 mei 2022 22:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Had hem zo gevonden op fok fbook@:paul maakt dezelfde spelfout als op dts
Lieverd ❤️❤️ net thuis van mijn broer op maandag altijd. Heb ik je toch nog effe gesprokenquote:
Maakt niet uit Paul, jij bent het wel pik.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is knap ik heb nog nooit gepost op FOK facebook
Oh Ja! Het is verdomme alweer maandag!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lieverd ❤️❤️ net thuis van mijn broer op maandag altijd. Heb ik je toch nog effe gesprokennu kan ik gerust gaan slapen en dromen over mijn f❤️s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:44 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt niet uit Paul, jij bent het wel pik.
Maakt het uit joh, ik sta er ook op hoor Fer aan het eind. Maar op je fbook zelf staat ook een advertentie over fokquote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is knap ik heb nog nooit gepost op FOK facebook
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:47 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, ik sta er ook op hoor Fer aan het eind. Maar op je fbook zelf staat ook een advertentie over foknou doeiiii
DAT weet je toch nog wel? zullen we trouwens nog een gangbang doen voor ons huwelijk of heb je aan mijn tampeloer genoeg?quote:
Willen ze Paul wel nemen denk je? Omdat je gister nog riep dat hij pukkels op zijn kont had?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DAT weet je toch nog wel? zullen we trouwens nog een gangbang doen voor ons huwelijk of heb je aan mijn tampeloer genoeg?
quote:
Danke schon einmalquote:
Niet echt wandelweer vandaag.quote:
laat dat nou goed uitkomen. Ik moet om half tien bij de fysio zijn, en om 12 uur krijg ik familiebezoek. Dus vandaag den lande intrekken wordt hem niet. Wellicht dat ik m'n tante even wegbreng naar het station en een stukje met haar opreis tot Amsterdam of Utrecht, maar meer wordt het niet vandaag.quote:
Dat kan dus best een aangenaam verpozen zijn met je tante en even een fijne behandeling voor de spieren door de fysio.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 05:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
laat dat nou goed uitkomen. Ik moet om half tien bij de fysio zijn, en om 12 uur krijg ik familiebezoek. Dus vandaag den lande intrekken wordt hem niet. Wellicht dat ik m'n tante even wegbreng naar het station en een stukje met haar opreis tot Amsterdam of Utrecht, maar meer wordt het niet vandaag.
Ik kijk wel even wat voor weer het morgen wordt, als dat een beetje deftig is, ga ik wandelend naar Wognum. Nog geen idee waarvandaan.
Een fijne behandeling? Die sessies lijken meer op martelingen dan op een prettige massage hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan dus best een aangenaam verpozen zijn met je tante en even een fijne behandeling voor de spieren door de fysio.
Nog steeds je schouder?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een fijne behandeling? Die sessies lijken meer op martelingen dan op een prettige massage hoor
Elleboog voornamelijk die blijft zeuren tijdens het wandelen. Schouder is wat stijf, maar daar kan ik wel mee dealen. Verder wil ik vragen of hij wat tips heeft tegen pijnlijke knieholtes aan het eind van een wandeling.quote:
Valt daar iets tegen te doen denk je?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Elleboog voornamelijk die blijft zeuren tijdens het wandelen. Schouder is wat stijf, maar daar kan ik wel mee dealen. Verder wil ik vragen of hij wat tips heeft tegen pijnlijke knieholtes aan het eind van een wandeling.
Vast welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt daar iets tegen te doen denk je?
Ik ben ooit achteroverklapt met een steigerende pony die op met knie terecht kwam.Dat was na een drukke dag altijd wel een dingetje.quote:
Ply!quote:
Ja dat geloof ik graag. Nog steeds last van?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit achteroverklapt met een steigerende pony die op met knie terecht kwam.Dat was na een drukke dag altijd wel een dingetje.
nee, ben gisteren wezen wandelen. In een regio die jou zeer bekend voor zal komen: DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
Haar Ply.quote:
Haar?quote:
Alleen wanneer ik lang moet staan voel ik het,maar dat is gewenning.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag. Nog steeds last van?
Lekker rustig aan dagje dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ben gisteren wezen wandelen. In een regio die jou zeer bekend voor zal komen: DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Vandaag fysio en m'n tante (niet uit Marokko) komt op bezoek.
Freshquote:
Heer.quote:
Een dag niet getreind of gewandeld is een dag niet geleefd. Kans is groot dat ik m'n tante een stuk wegbreng tot Utrecht ofzo.quote:
Kan je echt niet ff een dagje rustig aan doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een dag niet getreind of gewandeld is een dag niet geleefd. Kans is groot dat ik m'n tante een stuk wegbreng tot Utrecht ofzo.
Ik vind dat met je tante wel heel leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een dag niet getreind of gewandeld is een dag niet geleefd. Kans is groot dat ik m'n tante een stuk wegbreng tot Utrecht ofzo.
Och, iemand van 77 die slecht ter been is wat gezelschap bieden onderweg is geen straf hoor. Bovendien weet ik op Utrecht CS beter de weg dan m'n tante gok ik, dus kan ik haar blind op het juiste spoor afleveren en helpen in- en uitstappenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan je echt niet ff een dagje rustig aan doen?
O op die fiets ben nog niet wakkerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, iemand van 77 die slecht ter been is wat gezelschap bieden onderweg is geen straf hoor. Bovendien weet ik op Utrecht CS beter de weg dan m'n tante gok ik, dus kan ik haar blind op het juiste spoor afleveren en helpen in- en uitstappen
Hij is nog niet wakker.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:09 schreef DJMO het volgende:
Maar heb je m'n wandeling van gisteren nou gezien @:Ply ??
Ben er sinds vanacht weer ff, 2 dagen totallos geweest van het dorpsfeest hierquote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:09 schreef DJMO het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben er sinds vanacht weer ff, 2 dagen totallos geweest van het dorpsfeest hier
GA zo kijken moquote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:09 schreef DJMO het volgende:
Je wordt ouder Pappa geef het maar toe.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben er sinds vanacht weer ff, 2 dagen totallos geweest van het dorpsfeest hier
Zo gesloopt? Dan heb je wel een mooi feest gehad.quote:
Peter Koelewijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wordt ouder Pappa geef het maar toe.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wordt ouder Pappa geef het maar toe.![]()
![]()
De duvel is oud, en zijn moer nog ouderquote:
En ik ben voor beiden niet bangquote:
Veel bruiswater drinken heb ik van een goede vriend geleerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:13 schreef PLY het volgende:
[..]zonder meer. Maar was leuk wel en goed weer en om de hoek. Af en toe ff liggen en weer gaan, Jippie weinig gezien
Dat is echt waar ja. Scheelt een berg koppijn ook nog. Om de paar bier een spa roodquote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel bruiswater drinken heb ik van een goede vriend geleerd.
Je liep alleen maar rondjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:13 schreef PLY het volgende:
[..]zonder meer. Maar was leuk wel en goed weer en om de hoek. Af en toe ff liggen en weer gaan, Jippie weinig gezien
Is thuis gebleven. Biertje was 2e dus veel ook nog mee. Waren zangers en bands, denk snel 1500 man op het kerkpleinquote:
Ja maar, maar, heb je nou naar m'n wandeling gekeken?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:22 schreef PLY het volgende:
Aankleden en naar mijn zoon.
Remblokken vervangen van zijn auto. Pr dag nog
Jij ook baas.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:22 schreef PLY het volgende:
Aankleden en naar mijn zoon.
Remblokken vervangen van zijn auto. Pr dag nog
HIj zegt Baas tegen Plyquote:
GVD PLY dat was prive!!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Willen ze Paul wel nemen denk je? Omdat je gister nog riep dat hij pukkels op zijn kont had?
quote:
Zeg het maar.quote:
quote:
Ik ben wel blij dat ik zelfredzaam ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om met pensioen te zijn. Lekker de dag beginnen met een goed glas wijn in de ochtendzon
Pensioen en zelfredzaamheid zijn toch niet tegenstrijdig aan elkaar? Een gepensioneerde kan prima zelfredzaam zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik zelfredzaam ben.
Ik ben 50 en hoef niet meer te werken.Dat is geen pensioen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pensioen en zelfredzaamheid zijn toch niet tegenstrijdig aan elkaar? Een gepensioneerde kan prima zelfredzaam zijn?
Toch is het dan wel lastig om je ritme te houden en om te gaan met normale mensen.. Bij mij in de straat werken maar een paar mensen, en dan krijg je toch een apart slag volk in de buurt; veel dealers, criminelen en overlastgeversquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik zelfredzaam ben.
Das weer eens wat anders dan Rob met je zweepje slaanquote:
Fysio is 3cht geen pret massage hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Das weer eens wat anders dan Rob met je zweepje slaan
Die laatste is weg,en ik heb jou.En Soul natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch is het dan wel lastig om je ritme te houden en om te gaan met normale mensen.. Bij mij in de straat werken maar een paar mensen, en dan krijg je toch een apart slag volk in de buurt; veel dealers, criminelen en overlastgevers
Ja hoe moet ik het anders noemen dan?quote:
Ahzoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 50 en hoef niet meer te werken.Dat is geen pensioen.
Ik heb ooit een ex gehad die dat deed.Ik schrokt me de weet ik veel.quote:
Dan schrik je wel wanneer je 19 bent.quote:
midsschien als je van SM houdtquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:21 schreef DJMO het volgende:
Tijd om m'n tante op te halen van het station. Ik zal maar een paraplu meenemen
post van de maandquote:Op maandag 23 mei 2022 19:27 schreef Maanvis het volgende:
oh heb je weer verkering? Paul toch, ik dacht dat jij en ik een relatie hadden? Waarom beloofde je me gisteren dat we zouden gaaan trouwen nadat ik je urenlang in je reet geneukt had?
Fijn, heb ik toch een keer iets in deze reeks gewonnen. Wie wordt volgende maand de winnaar?quote:
ik doe meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fijn, heb ik toch een keer iets in deze reeks gewonnen. Wie wordt volgende maand de winnaar?
zit op tiktok al die stukjes te kijkenquote:
Justice for Johnny werd ook mooi gebruikt in court.quote:
Het een sluit het andere niet uit natuurlijk.quote:
het is wel een grove fout!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit natuurlijk.
Ze betreuren het ook.quote:
stond de rectificatie op pagina 9 onderaan?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
stond de rectificatie op pagina 9 onderaan?
Broem broemquote:
Dat zijn geen leuke situatiesWat was er gebeurt Mikey?,quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net tijdens werk eentje meer dood als levend op de grond zien liggen buiten niet prettig beetje naar van nog.
FOSHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Greysssssssssssssssssssssssssssss!!!! Hahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
FOSHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
alles goud?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Greysssssssssssssssssssssssssssss!!!! Hahaha![]()
![]()
Weet ik niet politie was er alquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke situatiesWat was er gebeurt Mikey?,
Alles helemaal prima !quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:13 schreef 4-elements het volgende:
Goedemiddag dames, heren en andere aanwezigen
ook helemaal primaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alles helemaal prima !![]()
En met jou ?
Een toiletweetje?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:33 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Kijk @:maily een trein toilettweet!
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:33 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Kijk @:maily een trein toilettweet!
is een onderzoekje waardquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:36 schreef Maanvis het volgende:
man man, dat genies en traanogen zorgen ervoor dat ik spontaan dyslectisch word
Grapjas. Ik ben geen keukenprinses ik heb pompoensoep.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:19 schreef Paul het volgende:
Vanavond kookt @:senn88 voor me. Gehaktballen en stamppot
Waar kan ik jou gelukkig mee maken?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Grapjas. Ik ben geen keukenprinses ik heb pompoensoep.
Als je nu slim was geweest had je gezegd: " Waar kan ik jou gelukkig mee maken? "quote:
Pizza besteldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Grapjas. Ik ben geen keukenprinses ik heb pompoensoep.
Deze man weer hoe het hoortquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je nu slim was geweest had je gezegd: " Waar kan ik jou gelukkig mee maken? "
Slim?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je nu slim was geweest had je gezegd: " Waar kan ik jou gelukkig mee maken? "
Tadaaa.quote:
@Paulquote:
Zit je nou alweer te flirten met andere vrouwen? Kunnen we niet beter een open relatie nemen Paul? Of triooetjes doen?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer te flirten met andere vrouwen? Kunnen we niet beter een open relatie nemen Paul? Of triooetjes doen?
En gaat Paul dan in het midden? Ik vraag dit voor een vriendin..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer te flirten met andere vrouwen? Kunnen we niet beter een open relatie nemen Paul? Of triooetjes doen?
Paul is bottom.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En gaat Paul dan in het midden? Ik vraag dit voor een vriendin..
@Maanvis weet dat.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
Amber denkt dat ze star van Accuaman was.![]()
![]()
Freon Schakel.quote:
hey ik heb ook opstaan, maar vind beetje saaie meuk eigenlijkquote:
Ik heb @Soulraven naast me en die zit er zo boven op.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey ik heb ook opstaan, maar vind beetje saaie meuk eigenlijk
snap van het hele proces geen reet![]()
Lokwinske.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil graag paul feliciteren.
gefeliciteerd.
Hij heeft geen problemen met grote strapons, dus die vrindin van je mag aanschuivenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En gaat Paul dan in het midden? Ik vraag dit voor een vriendin..
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft geen problemen met grote strapons, dus die vrindin van je mag aanschuiven
De kelder van @Haags gewend.quote:
Lijkt me wel iets voor mij.quote:
Mag hopen meer dan die mafkees van gisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ben echt benieuwd hoeveel geld hij hiervoor ontvangt
oh gister heb ik gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag hopen meer dan die mafkees van gisteren.
[ afbeelding ]
Check deze maar efkes.quote:
doe ik tijdens de pauze wel eem strakkiesquote:
Camilla kusjes geven.quote:
Wát voor pizza had je ?quote:
Hee fosquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wát voor pizza had je ?![]()
En hoi Fer!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lekker ! Ik had wokquote:
Ik kan dat best lekker maken al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Je bent zelf lekkerwok ook lekker
dat is wel een poosje terug voor mij
Dan kom ik een keer bij jou etenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan dat best lekker maken al zeg ik het zelf![]()
Primaquote:
Gezellig. Doen wequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Prima![]()
hahaha, of ik kom bij jou koken
Hahaha ok danquote:
Je zal heus wel oververhit rakenquote:
Kom je wel blussenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik in de fik vlieg dan![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmm, al eten we niet, krijg mn proteïnen wel binnen danquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Valt niet te blussen denk ik
Langzaam uit laten branden![]()
![]()
Eiwitrijk genoeg hierquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm, al eten we niet, krijg mn proteïnen wel binnen dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt hèquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Voelen elkaar goed aan, daarom zo leuk wij![]()
![]()
![]()
Zeker, gaat helemaal toppie!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Alles oke?
[..]
Ja toch. Ga je ook nog naar de bruiloft van @:paul en @:maanvis? Dan haal ik je wel op met mijn witte paard![]()
![]()
Ben nog niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Alles oke?
[..]
Ja toch. Ga je ook nog naar de bruiloft van @:paul en @:maanvis? Dan haal ik je wel op met mijn witte paard![]()
![]()
Alles oke?quote:
Ja toch. Ga je ook nog naar de bruiloft van @Paul en @Maanvis? Dan haal ik je wel op met mijn witte paardquote:
Alles zijn gangetje hooren net als jij genieten van het vrijgezellen levenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, gaat helemaal toppie!
Hoe is t met jou?
Ik rijd met jou naar het einde van de wereld en verder als het moetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben nog niet uitgenodigdmaar ga met plezier met je mee acbterop je paard, rijden we daarna samen into the sunset
![]()
![]()
Mooizo. lekker van genieten.. tot dat er wel een leuke dame voor je valtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:36 schreef Ferrous het volgende:
Alles zijn gangetje hooren net als jij genieten van het vrijgezellen leven![]()
Roadtrip!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Alles oke?
[..]
![]()
[..]
Alles zijn gangetje hooren net als jij genieten van het vrijgezellen leven![]()
[..]
Ik rijd met jou naar het einde van de wereld en verder als het moet![]()
![]()
Met alle plezier, kom maar hierquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bij jou zijn is zo fijn, jij laat mij de allergelukkigste man ter wereld zijn![]()
![]()
![]()
Alle tijd hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooizo. lekker van genieten.. tot dat er wel een leuke dame voor je valt
Wat is dit dan, Paulquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is dit dan, Paul. Je breekt mijn hart liefje....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |