Alleen als ik het bloemenmeisje mag zijnquote:Op maandag 23 mei 2022 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dus toch geen verkering. gelukkig. onze bruilof ts op 15 juli. kom je ook?
Pap? Paul wil verkering met mij, maar ik mag pas verkering als hij zich heeft voorgesteld toch?quote:
whhahahahahaaha DRIZZTDOURDEN PAP NOEMENquote:Op maandag 23 mei 2022 20:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pap? Paul wil verkering met mij, maar ik mag pas verkering als hij zich heeft voorgesteld toch?
Hij is mijn pappi, al heel langquote:Op maandag 23 mei 2022 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
whhahahahahaaha DRIZZTDOURDEN PAP NOEMEN![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haags ken ik wel, haags en ik hebben een voetbal geschiedenis.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]ik heb een echte vader @:haags en mijn moeder is @:dotteke
Hey zoonlief. Waar was je met moederdagquote:Op maandag 23 mei 2022 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]ik heb een echte vader @:haags en mijn moeder is @:dotteke
Wil niet stoken maar ik zou hem onterven.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey zoonlief. Waar was je met moederdag
Daar zeg je me wat, zal het er eens met @Haags over hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar ik zou hem onterven.
eehhquote:Op maandag 23 mei 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey zoonlief. Waar was je met moederdag
2x de helft 🤣quote:
quote:
Ja anders doe jij dat ff want hij durft nietquote:Op maandag 23 mei 2022 22:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Stuur haar die foto van je fbook met dat mondkapje op
Nee, dat doe ik nietquote:Op maandag 23 mei 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja anders doe jij dat ff want hij durft niet
Had hem zo gevonden op fok fbookquote:Op maandag 23 mei 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja anders doe jij dat ff want hij durft niet
Ahhh doei lieve Fer!!!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:36 schreef Ferrous het volgende:
nog een liedje voor mijn lieve @:foshizzle79![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is knap ik heb nog nooit gepost op FOK facebookquote:Op maandag 23 mei 2022 22:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Had hem zo gevonden op fok fbook@:paul maakt dezelfde spelfout als op dts
Lieverd ❤️❤️ net thuis van mijn broer op maandag altijd. Heb ik je toch nog effe gesprokenquote:
Maakt niet uit Paul, jij bent het wel pik.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is knap ik heb nog nooit gepost op FOK facebook
Oh Ja! Het is verdomme alweer maandag!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lieverd ❤️❤️ net thuis van mijn broer op maandag altijd. Heb ik je toch nog effe gesprokennu kan ik gerust gaan slapen en dromen over mijn f❤️s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:44 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt niet uit Paul, jij bent het wel pik.
Maakt het uit joh, ik sta er ook op hoor Fer aan het eind. Maar op je fbook zelf staat ook een advertentie over fokquote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is knap ik heb nog nooit gepost op FOK facebook
quote:Op maandag 23 mei 2022 22:47 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, ik sta er ook op hoor Fer aan het eind. Maar op je fbook zelf staat ook een advertentie over foknou doeiiii
DAT weet je toch nog wel? zullen we trouwens nog een gangbang doen voor ons huwelijk of heb je aan mijn tampeloer genoeg?quote:
Willen ze Paul wel nemen denk je? Omdat je gister nog riep dat hij pukkels op zijn kont had?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DAT weet je toch nog wel? zullen we trouwens nog een gangbang doen voor ons huwelijk of heb je aan mijn tampeloer genoeg?
quote:
Danke schon einmalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |