Heeft niets met Schengen te maken, joh. Schengen heeft alleen met aankomsten te maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen die binnen Schengen vliegen zo enorm gecontroleerd moeten worden. Dat is met de auto toch ook niet. Laat die mensen gewoon doorlopen op de piekdagen, dat scheelt al meer dan de helft.
Tascontrole, covid documenten ellende.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen die binnen Schengen vliegen zo enorm gecontroleerd moeten worden. Dat is met de auto toch ook niet. Laat die mensen gewoon doorlopen op de piekdagen, dat scheelt al meer dan de helft.
Iemand hier snapt niet hoe Schiphol werkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft niets met Schengen te maken, joh. Schengen heeft alleen met aankomsten te maken.
Men is extreem bang nog steeds voor aanslagen/kapingen. Maar het moet idd vast sneller kunnen. Grote scanners die hele mensen massa's scannen ipv 1 voor 1 ofzo. Explosieven 'sniffers' (elektronische hondenneuzen) etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja? Als ik een uur in de rij moet staan om bij terugkomst alleen mijn paspoort te laten zien (is vorige maand gebeurd), dan is dat toch onzin. Kan mij het schelen of het security of douane is.quote:
Werk jij op schiphol?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand hier snapt niet hoe Schiphol werkt.
Bij aankomst heb ik laatst ook een uur in de rij moeten staan, alleen om mijn paspoort te laten zien. Kwam wel uit Noord-Ierland, wat natuurlijk levensgevaarlijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft niets met Schengen te maken, joh. Schengen heeft alleen met aankomsten te maken.
Heeft met inchecken, bagage en security te maken.
Wat zou het voor verschil maken of iemand wel/niet uit een Schengen gebied komt?quote:
Voor de bagagecontrole niks, maar van wat ik gezien heb is het eerder de paspoortcontrole die zo lang duurt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Wat zou het voor verschil maken of iemand wel/niet uit een Schengen gebied komt?
Geen Schengen land en nooit geweest en nu zelfs geen EU dus moet je de normale paspoortcontrole door. En het zal vast geen schokkend bericht zijn dat ook de Marechaussee een tekort aan mensen heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bij aankomst heb ik laatst ook een uur in de rij moeten staan, alleen om mijn paspoort te laten zien. Kwam wel uit Noord-Ierland, wat natuurlijk levensgevaarlijk is.
Dat hoeft niet. Dan ben je zelf verkeerd gelopen oid.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Als ik een uur in de rij moet staan om bij terugkomst alleen mijn paspoort te laten zien (is vorige maand gebeurd), dan is dat toch onzin. Kan mij het schelen of het security of douane is.
Deodorant heeft niets met de douane te maken. Tenzij je honderden flessen meebrengt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voor de bagagecontrole niks, maar van wat ik gezien heb is het eerder de paspoortcontrole die zo lang duurt.
En die bagagecontrole dat is ook huilen met de pet op. Nog steeds dat gejank over een flesje deodorant.
Het was complete onzin, en zeker omdat die automatische poorten uitgeschakeld waren. Zet die dan aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen Schengen land en nooit geweest en nu zelfs geen EU dus moet je de normale paspoortcontrole door. En het zal vast geen schokkend bericht zijn dat ook de Marechaussee een tekort aan mensen heeft.
Nee, maar de laatste keer dat ik er was, kon ik gewoon doorlopen zonder controlegezeik.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Dan ben je zelf verkeerd gelopen oid.
Dat ging over de beveiliging natuurlijk. Jezus wat een domme reacties hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deodorant heeft niets met de douane te maken. Tenzij je honderden flessen meebrengt.
Ja, ik ook in 2021.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste keer dat ik er was, kon ik gewoon doorlopen zonder controlegezeik.
Uit een niet-Schengenland aangekomen dus. Ja, dan moet je je paspoort laten zien.quote:
Ik snap echt totaal niet wat je concreet bedoelt. Maar kan aan mij liggen. Jij wil dat mensen uit Schengen gebieden zo door kunnen lopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat ging over de beveiliging natuurlijk. Jezus wat een domme reacties hier.
Ja, en normaal gesproken gaat dat automatisch, swoesj, en je bent er door. Nu stonden er 300 mensen door elkaar in de rij te wachten. Als je aan de beurt was keken ze amper in je paspoort. Daar worden mensen pissed van. Gek he.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit een niet-Schengenland aangekomen dus. Ja, dan moet je je paspoort laten zien.
Ik begrijp het ook niet, laat die drugs of wapens gewoon in het vliegtuig!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, laat die drugs of wapens gewoon in het vliegtuig!
Je mag geen vloeistoffen meenemen langs de bagagecontrole. Maar hoe zit het met gas? Dus als je voor de controle je water kookt en als rook / gas in een soort ballon meeneemt? Of misschien praktischer als het water invriest en het dus geen vloeistof meer is?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voor de bagagecontrole niks, maar van wat ik gezien heb is het eerder de paspoortcontrole die zo lang duurt.
En die bagagecontrole dat is ook huilen met de pet op. Nog steeds dat gejank over een flesje deodorant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |