SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat uiteraard. ik overdrijf gewoon graagquote:
denk ik wel aan de tamppotquote:Op maandag 23 mei 2022 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er staat trouwens vies in de tt, zo denk ik ook over stamppot
DAN VRIT MAR NIEEEEquote:Op maandag 23 mei 2022 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er staat trouwens vies in de tt, zo denk ik ook over stamppot
Mjaquote:
Denk dat ik eerst even een uurtje op de hometrainert ga en dan maar een klein rondje lopen er naquote:
Ja ik werd van de week ook gebeld door een buurman die mij op zoiets wees. Als hij er jeuk aan heeft staat het hem vrij om zelf een bedrijfje in te schakelen. Ik ben de concierge niet hierquote:Op maandag 23 mei 2022 16:59 schreef LTVDK het volgende:
En de dakgoot is verstopt denk ik, het gutst er aan de buitenkant uit
Ja, we gaan het meemaken..quote:
Bloemkoolrijst het ik geloof ik ook nog ergens in de vriezer liggenquote:
Ja een soort kunstmest maar dan met rijst.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een soort kunstmest maar dan met rijst.
En met een andere smaakquote:Op maandag 23 mei 2022 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een soort kunstmest maar dan met rijst.
Nou dat hoop ik dan voor je. Alhoewel kunstmest misschien ook best lekker kan zijn. Weet ik nietquote:
Ja die is er nietquote:Op maandag 23 mei 2022 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moeten we het aan professor US vragen, die weet het vast wel.
Is dat je avondmaal?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, mijn salade smaakt een beetje verlept
quote:
quote:
Je mag wel een beetje van mijn eten hoorquote:Op maandag 23 mei 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, mijn salade smaakt een beetje verlept
Kunnen we ons weer een beetje normaal voelen en trots op onszelf zijn, voor zo lang als het duurtquote:
Wat eet jij?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje van mijn eten hoor
Trots omdat us er niet is?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer een beetje normaal voelen en trots op onszelf zijn, voor zo lang als het duurt
En als ik jouw rattenverhalen zat ben, zal ik je dan ook de moeder gaan TR’en?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker even geen bullshit verhalen.
Aanstellerquote:
Ik kan hier niet eens serieus op reageren. Als je mij wil vergelijken met US.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als ik jouw rattenverhalen zat ben, zal ik je dan ook de moeder gaan TR’en?
Ik vind US een veel leukere user dan jij. Dat klopt. Maar dat is persoonlijk. En dat hoef ik dus niet te pas en te onpas te ventileren.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens serieus op reageren. Als je mij wil vergelijken met US.
Dat mag. Maar nogmaals ik weet zeker dat hij niet weg is om zijn leugens maar om andere redenen.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind US een veel leukere user dan jij. Dat klopt. Maar dat is persoonlijk. En dat hoef ik dus niet te pas en te onpas te ventileren.
Of omdat we eens niet om de haverklap vergeleken worden met van alles wat je niet wilt zijnquote:
Of de hele tijd lezen dat je kanker krijgt enz omdat je een koekje ofzo eet.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of omdat we eens niet om de haverklap vergeleken worden met van alles wat je niet wilt zijn
Kansloze discussie. Voordat die voorbij is is US allang weer terugquote:Op maandag 23 mei 2022 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie gaan we dan in NWS afvaardigen voor duiding rondom de oorlog? Los en Etto prediken er ook maar wie is de derde van de drie wijzen uit het Zuid-Oosten.
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Of de hele tijd lezen dat je kanker krijgt enz omdat je een koekje ofzo eet.
Mijn punt is: het zou een stuk gezelliger zijn als we niet allemaal zo op elkaar liepen te bitchen. En ja, daar schaar ik ook US onder.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag. Maar nogmaals ik weet zeker dat hij niet weg is om zijn leugens maar om andere redenen.
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Het dondert en het bliksemt en het regent...
![]()
Dat ik zo reageer over hem heeft natuurlijk een reden. Dat hij tegen jou altijd heel vriendelijk is vind ik oprecht chill voor je maar voor 2/3de van deze SC is dat niet zo.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn punt is: het zou een stuk gezelliger zijn als we niet allemaal zo op elkaar liepen te bitchen. En ja, daar schaar ik ook US onder.
Ik woon in het westen, dus ik vrees dat jij de aangewezen persoon bent.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie gaan we dan in NWS afvaardigen voor duiding rondom de oorlog? Los en Etto prediken er ook maar wie is de derde van de drie wijzen uit het Zuid-Oosten.
je bent zelf ook niet altijd even vriendelijk amaquote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik zo reageer over hem heeft natuurlijk een reden. Dat hij tegen jou altijd heel vriendelijk is vind ik oprecht chill voor je maar voor 2/3de van deze SC is dat niet zo.
Kip, groenten en bloemkoolrijst uit de wok.quote:
Morgen weer denk ikquote:
Maar loop niet de godganse dag mensen hun keuzes af te zeiken.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent zelf ook niet altijd even vriendelijk ama
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kip, groenten en bloemkoolrijst uit de wok.
Maar… ik vind het eigenlijk ook niet lekker en nu eet de kat het. 😂
nee maar je zeikt hem ook vaak genoeg af ook al heeft het niet eens over jou.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar loop niet de godganse dag mensen hun keuzes af te zeiken.
Streepje door naam iig..quote:
Maar is het je weleens opgevallen wat hij allemaal naar zijn hoofd krijgt? Continu. Dag in dag uit. Zonder dat daar een directe aanleiding voor is. Misschien houdt het een en ander verband met elkaar?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik zo reageer over hem heeft natuurlijk een reden. Dat hij tegen jou altijd heel vriendelijk is vind ik oprecht chill voor je maar voor 2/3de van deze SC is dat niet zo.
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent zelf ook niet altijd even vriendelijk ama
Ik ga slecht op leugenaars, sorry.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je zeikt hem ook vaak genoeg af ook al heeft het niet eens over jou.
Maar als je de hele dag liegt dan is het toch niet zo gek dat je reacties kan verwachten?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar is het je weleens opgevallen wat hij allemaal naar zijn hoofd krijgt? Continu. Dag in dag uit. Zonder dat daar een directe aanleiding voor is. Misschien houdt het een en ander verband met elkaar?
Ja echt. Maar misschien ligt het aan de kip. Ik had kip met een of andere kruiden shit gekocht. Shoarma of zo.quote:
geeft je ook niet het recht om constant iemand af te zeiken toch? Je verwijt hem het verpesten van de sfeer maar zo doe je daar zelf ook aan mee. Negeren is ook een optie.quote:
Je vindt Etto wel tof.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je de hele dag liegt dan is het toch niet zo gek dat je reacties kan verwachten?
oh normaal is dat wel lekker.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja echt. Maar misschien ligt het aan de kip. Ik had kip met een of andere kruiden shit gekocht. Shoarma of zo.
En waarover “liegt” hij?quote:
Ik probeer het maar ik zie alles nog steeds in quotes en dat maakt het moeilijk om te negeren.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geeft je ook niet het recht om constant iemand af te zeiken toch? Je verwijt hem het verpesten van de sfeer maar zo doe je daar zelf ook aan mee. Negeren is ook een optie.
Dan moet ik me even inlezen.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon in het westen, dus ik vrees dat jij de aangewezen persoon bent.
ja dat ligt toch echt aan jou dan.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer het maar ik zie alles nog steeds in quotes en dat maakt het moeilijk om te negeren.
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kip, groenten en bloemkoolrijst uit de wok.
Maar… ik vind het eigenlijk ook niet lekker en nu eet de kat het. 😂
DM even als je het gevonden hebt. Ik deed een poging mobiel. Maar lukte niet.quote:
Nee :’) maar onze katten wel.quote:
Ik kan Etto en US niet met elkaar vergelijken. Etto heeft matige acts als ik haat kaas, ik gooi Ama naar buiten enz. Maar ik heb zijn huis van binnen gezien en verder is het gewoon waar.quote:
Poeh dan ben ik nog wel even bezig. Sorry geen zin in om zijn hele pohi te plaatsen.quote:
ik vond nog een aardbeien cornettoquote:Op maandag 23 mei 2022 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn andijviestamp is inmiddels opHet was lekker
![]()
Nu een Magnum denk ik.
Dit is wel echt een beetje flauw hoor. Kom op.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh dan ben ik nog wel even bezig. Sorry geen zin in om zijn hele pohi te plaatsen.
En bal heeft gesproken.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
US heeft tegen niemand hier onaardig gedaan zonder dat die persoon in kwestie zelf ook nare opmerkingen over hem heeft gemaakt.
Ja sorry maar het is gewoon waar. Het is echt veel als ik alles moet zoeken.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is wel echt een beetje flauw hoor. Kom op.
Je hebt zeker ook een hekel aan Satire.
maar goed Ama. prima dat je het allemaal niet geloofd. Dat is verder ook niet zo relevant. Kies er gewoon voorom het te negeren en het niet af te doen als in ja ik lees zijn opmerkingen dus moet wel reageren. Das bullshit natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2022 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh dan ben ik nog wel even bezig. Sorry geen zin in om zijn hele pohi te plaatsen.
@satirequote:Op maandag 23 mei 2022 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen hier geloven het niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed Ama. prima dat je het allemaal niet geloofd. Dat is verder ook niet zo relevant. Kies er gewoon voorom het te negeren en het niet af te doen als in ja ik lees zijn opmerkingen dus moet wel reageren. Das bullshit natuurlijk
ja het is wel zo. Alle post van US afdoen als onzin en verhaaltjes maar dan raar staan te kijken als US ook een keer onaardig wordtquote:
Ah nee… arme Satirequote:
Jij vindt Etto leuk en daarom is hij een matige act. En US vind je niet leuk en dus moet die geband worden.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan Etto en US niet met elkaar vergelijken. Etto heeft matige acts als ik haat kaas, ik gooi Ama naar buiten enz. Maar ik heb zijn huis van binnen gezien en verder is het gewoon waar.
Dat is niet relevant. Dat geeft je niet het recht om maar te blijven zieken en dan te huilen als iemand iets terug zegtquote:Op maandag 23 mei 2022 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen hier geloven het niet.
Zeker! Alleen klopt er naar mijn gevoel iets niet aan het model en aan de vliegeigenschappen. Dit model ziet er beter uit en vliegt ook beter:quote:Op maandag 23 mei 2022 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
WORLD´S LARGEST RC AIRWOLF BLACK BELL-222 ELECTRIC SCALE 1:3.5 MODEL HELICOPTER FLIGHT DEMONSTRATION
Dit is best gaaf eigenlijk
Ja sorry dat ik Etto meer mag. Ik mag jou ook meer dan ik US mag. En nu?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vindt Etto leuk en daarom is hij een matige act. En US vind je niet leuk en dus moet die geband worden.
oh zal bestquote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker! Alleen klopt er naar mijn gevoel iets niet aan het model en aan de vliegeigenschappen. Dit model ziet er beter uit en vliegt ook beter:
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Dat geeft je niet het recht om maar te blijven zieken en dan te huilen als iemand iets terug zegt
Precies.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is wel zo. Alle post van US afdoen als onzin en verhaaltjes maar dan raar staan te kijken als US ook een keer onaardig wordt
Waar sta ik in de rij? We kunnen wel soort van ranking the stars er van maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik Etto meer mag. Ik mag jou ook meer dan ik US mag. En nu?
mja oke. heeft denk ik ook verder geen nut neequote:
Ergens tussen voor en het midden denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar sta ik in de rij? We kunnen wel soort van ranking the stars er van maken.
O nee ik bedoelde deze discussie teruglezen waar ik in vielquote:Op maandag 23 mei 2022 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DM even als je het gevonden hebt. Ik deed een poging mobiel. Maar lukte niet.
Je kunt mensen die je niet mag ook gewoon negeren. Je HOEFT dus niet eindeloos te zemelen en opmerkingen te maken over het feit dat iemand iets doet wat jou niet aanstaat. Want ja, dan zegt iemand na een poosje wat terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik Etto meer mag. Ik mag jou ook meer dan ik US mag. En nu?
O.. ja. Nou dat ontstaat steeds. Net zoals vanmiddag.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee ik bedoelde deze discussie teruglezen waar ik in viel
Dit zou beter werken als Danny die blokkeerfunctie eens beter maakt.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt mensen die je niet mag ook gewoon negeren. Je HOEFT dus niet eindeloos te zemelen en opmerkingen te maken over het feit dat iemand iets doet wat jou niet aanstaat. Want ja, dan zegt iemand na een poosje wat terug.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zou beter werken als Danny die blokkeerfunctie eens beter maakt.
Filmpjes over crashes met RC-dingen zijn ook altijd wel leuk. Deze bijvoorbeeld, op 1:47.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zal bestzo diep ga ik er niet op in
Ik kan prima houden van andijviestamppot hoorquote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom kun je niet houden van andijvie stamppot ,tenzij deze veganistischi is?
Dit kan je gewoon niet ontkennen. Het is lastig iemand helemaal te negeren als je quotes nog steeds leest. Dat had je met mij toch ook? En nu met Frantic.quote:
Ja dag hoor. Nou ligt het weer aan Danny.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag een doolhof in een maisveld wel?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde met ezels gaan wandelen als teamuitje. Maar mijn vegan collega wil niet
Mja het schijnt dat alpaca's toch ook stress ervaren van die activiteitenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde met ezels gaan wandelen als teamuitje. Maar mijn vegan collega wil niet
Neem je hem toch mee, aan een touw.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Negeeer frantic al maanden en jij dmde mij dood en daarom kreeg ik medelijde met jequote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit kan je gewoon niet ontkennen. Het is lastig iemand helemaal te negeren als je quotes nog steeds leest. Dat had je met mij toch ook? En nu met Frantic.
Nou nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
US heeft tegen niemand hier onaardig gedaan zonder dat die persoon in kwestie zelf ook nare opmerkingen over hem heeft gemaakt.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Je kan ook overdrijven maar oke.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Negeeer frantic al maanden en jij dmde mij dood en daarom kreeg ik medelijde met je
Staat mijn hoofd nu niet naar.... En boeit me eigenlijk ook niet zo...quote:Op maandag 23 mei 2022 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Bomenverzameling moet je niet het werelduurrecord van Ellen van Dijk kijken?
Je kunt ook gewoon niet op hem reageren en hem links laten liggen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dankje. Ik wilde niet eens de moeite nemen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Het komt regelmatig voor dat als bijv Ama iets zegt over roken of eten dat hij antwoordt dat ze enge ziektes krijgt, at het voor paupers is. Hij liep laatst ook op Fles in te hakken ofzo, dat iets voor debieltjes was als reactie op iets wat Fles had gezegd. Hij zegt het niet direct, hij insinueert het en geeft steken onder water. Dat hij met sommige users hier leuk loopt te grappen en te grollen, prima. Jou loopt ie altijd een beetje te plagen, Buda laat ie ook met rust. Maar vooral Fles en Ama zijn altijd de lul. Dan kun je wel zeggen 'ja maar zij begonnen', maar dat is vaak niet eens zo.
Klopt maar andersom heeft ook iedereen constant gezegd dat alles wat hij zegt wel onzin is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Het komt regelmatig voor dat als bijv Ama iets zegt over roken of eten dat hij antwoordt dat ze enge ziektes krijgt, at het voor paupers is. Hij liep laatst ook op Fles in te hakken ofzo, dat iets voor debieltjes was als reactie op iets wat Fles had gezegd. Hij zegt het niet direct, hij insinueert het en geeft steken onder water. Dat hij met sommige users hier leuk loopt te grappen en te grollen, prima. Jou loopt ie altijd een beetje te plagen, Buda laat ie ook met rust. Maar vooral Fles en Ama zijn altijd de lul. Dan kun je wel zeggen 'ja maar zij begonnen', maar dat is vaak niet eens zo.
MK geloof me, hij vertelt soms hele epistels over gebeurtenissen in z'n leven en z'n nichtjes, dat is gewoon complete onzinquote:Op maandag 23 mei 2022 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga ik voorstellenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag een doolhof in een maisveld wel?
Joh ik ken Etto niet maar ik erger me niet aan hem.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vindt Etto leuk en daarom is hij een matige act. En US vind je niet leuk en dus moet die geband worden.
Ik heb je wel een aantal DM's gestuurd ja maar doodgooien is wel een beetje overdreven.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ontken je dat je maar bleef dm-em totdat ik je van de block haalde?
Ama is niet onschuldigquote:Op maandag 23 mei 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joh ik ken Etto niet maar ik erger me niet aan hem.
Ik vind het heel jammer dat er nu weer zo op Ama wordt gehakt, 10 tegen 1 dit.
Ik ervaar ook stress van mijn activiteiten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het schijnt dat alpaca's toch ook stress ervaren van die activiteiten
#veganmodeoff
ik zal niet meer met je wandelen danquote:Op maandag 23 mei 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ervaar ook stress van mijn activiteiten.
Ik heb je ontmoet en je hebt een leuke hond dus 10/10.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar sta ik in de rij? We kunnen wel soort van ranking the stars er van maken.
Maar maakt het uit of het onzin is of niet?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MK geloof me, hij vertelt soms hele epistels over gebeurtenissen in z'n leven en z'n nichtjes, dat is gewoon complete onzin
Foeiquote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook meestal niet aardig tegen Etto![]()
![]()
Omdat hij kaas haat zeker. Terecht dan wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Maar het gaat altijd over eten, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O.. ja. Nou dat ontstaat steeds. Net zoals vanmiddag.
Het ging gewoon over eten.
Hoe zweet je al die mayo er dan vanaf?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal niet meer met je wandelen dan
Omdat hij het ALTIJD beter heeft. Als iemand nu hier blij roept dat hij/zij 1000 euro heeft gewonnen dan heeft sowieso wel 10.000 euro gewonnen. Nooit kan iemand anders het een keertje goed hebben, nee hij heeft het altijd beter.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar maakt het uit of het onzin is of niet?
Ik lees het gewoon als vermaak.![]()
Waarom moet het per sé waar zijn? Iedereen weet toch dat hij een rijke fantasie heeft. Ik vind dat juist geniaal.![]()
Normaals: hij kan soms wel vals zijn, maar dat is doorgaans ook wederzijds.
nietquote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe zweet je al die mayo er dan vanaf?
Toen jij Ama had geblokkeerd werkte het toch ook zo goed toen ik haar posts quootte voor je?quote:
Hij moet gewoon een keer kappen met die lullige opmerkingen inderdaad. Ik snap niet dat sommige mensen die niet zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
ja kreeg oprecht medelijden met haar maar goed ik heb niet zon schijthekel aan ama als dat zij aan US heeftquote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen jij Ama had geblokkeerd werkte het toch ook zo goed toen ik haar posts quootte voor je?
Of was het andersom.
Omdat hij tegen Buda enz wel gewoon normaal doet. Dus ik snap best dat hun dat allemaal niet zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer kappen met die lullige opmerkingen inderdaad. Ik snap niet dat sommige mensen die niet zien.
Zolang je maar constructief niet aardig bent, zal hij er niet zo zeer niet mee zitten, dunkt me.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Hakken op iemand die zich niet kan verweren nu is ook niet oké.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joh ik ken Etto niet maar ik erger me niet aan hem.
Ik vind het heel jammer dat er nu weer zo op Ama wordt gehakt, 10 tegen 1 dit.
Ik reageer gewoon met Jlaw.gif.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt maar andersom heeft ook iedereen constant gezegd dat alles wat hij zegt wel onzin is.
En hij komt uit Helmond. Eindhoven en Helmond gaat vaak niet goed samen. Maar ik irriteerde me in het begin vooral aan zijn he pssst Ama en dergelijke. Doe dat in DM dacht ik steeds...quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat hij kaas haat zeker. Terecht dan wel.
we zien beide kanten ama. we zien dat hij lullige opmerkingen maakt en dat o.a. jij ook constant zuigtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat hij tegen Buda enz wel gewoon normaal doet. Dus ik snap best dat hun dat allemaal niet zien.
maar dat ontkennen we ook nergens.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
US ook nietVaak denigrerend bezig tegen Frantic en Ama.
als ze nu allebei stoppen is het gewoon klaar.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer kappen met die lullige opmerkingen inderdaad. Ik snap niet dat sommige mensen die niet zien.
Haha dat hoeft van mij ook niet zo nodig hoor steeds.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hij komt uit Helmond. Eindhoven en Helmond gaat vaak niet goed samen. Maar ik irriteerde me in het begin vooral aan zijn he pssst Ama en dergelijke. Doe dat in DM dacht ik steeds...
Als de riem de volgende keer iets losser mag, gaat het wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal niet meer met je wandelen dan
ja dan ga je er misschien vandoorquote:Op maandag 23 mei 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de riem de volgende keer iets losser mag, gaat het wel.
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zien beide kanten ama. we zien dat hij lullige opmerkingen maakt en dat o.a. jij ook constant zuigt
Ama is niet de enige die met hem overhoop ligt he. Ik ook, Fles ook. Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop maar drie minuten later is het weer kusjekroel. Maar zo werkt het bij US niet op de een of andere manier.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zien beide kanten ama. we zien dat hij lullige opmerkingen maakt en dat o.a. jij ook constant zuigt
Ik loop ook niet de hele dag te bitchen tegen US.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.
ja iedereen heeft dat gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.
Ik maak ook lullige opmerkingen naar hem hoor, ik hou soms wel van stoken, maar Ama bijvoorbeeld niet eens en krijgt dan toch een kutopmerking.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
ik heb verder geen problemen met US, Buda ook niet dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ama is niet de enige die met hem overhoop ligt he. Ik ook, Fles ook. Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop maar drie minuten later is het weer kusjekroel. Maar zo werkt het bij US niet op de een of andere manier.
Gewoon naar Drievliet gaan of Bowlen een optie??quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Die lullige opmerkingen hoeven van mij ook niet. Maar het begon met gezeik in zijn richting, continu, niet aflatend, dagelijks en zonder directe aanleiding. En daar is hij idd op gaan reageren met lullige opmerkingen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha laatst nog even en paar minuten later waren we gezellig aan het DM-n over ratten en cavia's enz.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop
wat?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak ook lullige opmerkingen naar hem hoor, ik hou soms wel van stoken, maar Ama bijvoorbeeld niet eens en krijgt dan toch een kutopmerking.
I get this reference.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon naar Drievliet gaan of Bowlen een optie??
![]()
![]()
bij hem moet je wel even in DM het uitspreken. Heb ik dus ook een aantal jaar geleden gedaan. En nu gaat het prima.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ama is niet de enige die met hem overhoop ligt he. Ik ook, Fles ook. Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop maar drie minuten later is het weer kusjekroel. Maar zo werkt het bij US niet op de een of andere manier.
Ja dan zegt zij gewoon iets doodnormaals en komt US met een epistel over de onderlaag van de samenleving en zwakbegaafden als indirecte reactie op haar bericht. Op die manier.quote:
meerder malen opmerkingen maken over dat zijn verhalen bullshit zijn is niet iets normaals Gerrie.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zegt zij gewoon iets doodnormaals en komt US met een epistel over de onderlaag van de samenleving en zwakbegaafden als indirecte reactie op haar bericht. Op die manier.
Allemaal een ban dan maar.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen heeft dat gedaan.
Alleen al constant herhalen dat je zijn verhalen onzin vindt kan als effect hebben dat hij onaardig wordt.
is toch niet zo ingewikkeld?
Niemand en ik herhaal niemand hier is onschuldig
Zij doet het ook echt wel hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zegt zij gewoon iets doodnormaals en komt US met een epistel over de onderlaag van de samenleving en zwakbegaafden als indirecte reactie op haar bericht. Op die manier.
Ik denk dat dit onbegonnen werk is, liefje.quote:
ja sowieso geen idee waarom die een ban heeftquote:Op maandag 23 mei 2022 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal een ban dan maar.
Ik kan wel goed met US door een deur, maar zie ook wel dat hij sommige mensen meer op de korrel heeft dan anderen. Dat weet hij zelf vast ook.
mjaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit onbegonnen werk is, liefje.
Ik vind zijn opmerkingen veel en veel erger. Die zijn persoonlijk. Stel dat jij iets zegt over je werk en hij zegt iets over 'welke laaggeschoolde werkt er nou in de horeca, dat is iets voor mensen zonder kansen in het leven'.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meerder malen opmerkingen maken over dat zijn verhalen bullshit zijn is niet iets normaals Gerrie.
Dat is vreemd want ik vreet veel meer dan jij.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef Ama het volgende:
Ik zeg bewust al bijna niet meer hier dat ik een joint ga roken omdat ik dan weer moet lezen dat ik kanker krijg en over 10 jaar sterf en bla bla. Continue weer. Of als ik zeg dat ik een zak chips open ga trekken. Zo nog 100 voorbeelden.
Bowlen vind ik leukquote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon naar Drievliet gaan of Bowlen een optie??
![]()
![]()
denk als ik maanden lang zijn reacties afdoe als onzin dat ik zo'n reactie best kan verwachten ja...quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind zijn opmerkingen veel en veel erger. Die zijn persoonlijk. Stel dat jij iets zegt over je werk en hij zegt iets over 'welke laaggeschoolde werkt er nou in de horeca, dat is iets voor mensen zonder kansen in het leven'.
Ga je leuk vinden zeker.
En dan zeg je hahaha leuk US, wat een leuke grap.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk als ik maanden lang zijn reacties afdoe als onzin dat ik zo'n reactie best kan verwachten ja...
Maar moet iedereen er dan rekening mee gaan houden dat US niet tegen kritiek kan? Hij kan toch ook gewoon aangeven dat-ie gekwetst wordt als je zijn verhalen als onzin afdoet? In plaats daarvan maakt-ie echt ontzettend nare opmerkingen. Als het over en weer gaat, kan het ook wel iets luchtiger.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen heeft dat gedaan.
Alleen al constant herhalen dat je zijn verhalen onzin vindt kan als effect hebben dat hij onaardig wordt.
is toch niet zo ingewikkeld?
Niemand en ik herhaal niemand hier is onschuldig
Wij gaan donderdag bowlen vanuit de woonbegeleiding...quote:
En ik ben een luie werkloze pauper. Dan mag je ook minder.quote:
Is dat andere ding zoiets waar je bier in kwijt kunt en dan vol kiept met ijs?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen even 2e stoel ophalen
Nice!quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt dat bij hem niet, omdat hij zijn privé leven niet bespreekt hier.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind zijn opmerkingen veel en veel erger. Die zijn persoonlijk. Stel dat jij iets zegt over je werk en hij zegt iets over 'welke laaggeschoolde werkt er nou in de horeca, dat is iets voor mensen zonder kansen in het leven'.
Ga je leuk vinden zeker.
Vol met goudgele pretcilinders onniedanquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en @:dr_flash dat tafel ding is een koelbox
denk het? of ik maak een onaardige opmerking terug maar wat ik niet zeg is dat ik er niets aan kan doen om te reageren omdat de blockfunctie niet naar behoren werktquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeg je hahaha leuk US, wat een leuke grap.
gij snaptumquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat andere ding zoiets waar je bier in kwijt kunt en dan vol kiept met ijs?
Die onzinverhalen zijn bij mij het probleem niet eens, het zijn echt de smerige kutopmerkingen steeds. Los kan ook lullig doen bijvoorbeeld maar gewoon recht voor z'n raap. US verpakt een compliment in een drol.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar moet iedereen er dan rekening mee gaan houden dat US niet tegen kritiek kan? Hij kan toch ook gewoon aangeven dat-ie gekwetst wordt als je zijn verhalen als onzin afdoet? In plaats daarvan maakt-ie echt ontzettend nare opmerkingen. Als het over en weer gaat, kan het ook wel iets luchtiger.
Die opmerkingen kunnen wel iets minder akelig dan, wat mij betreft.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die lullige opmerkingen hoeven van mij ook niet. Maar het begon met gezeik in zijn richting, continu, niet aflatend, dagelijks en zonder directe aanleiding. En daar is hij idd op gaan reageren met lullige opmerkingen.
En niet andersom.
ja nee op dit moment nietquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol met goudgele pretcilinders onniedan
Fles in de KSC na vandaag.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iedereen blokkeren die er na deze post nog over doorgaat
Ik heb iig al gegetenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben we het al gehad over wat we gaan eten vanavond? Of gaan we alweer snacken?
waar is de eigen verantwoordelijkheid in deze? Hoor de hele tijd nu al ja maar US doet dit.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar moet iedereen er dan rekening mee gaan houden dat US niet tegen kritiek kan? Hij kan toch ook gewoon aangeven dat-ie gekwetst wordt als je zijn verhalen als onzin afdoet? In plaats daarvan maakt-ie echt ontzettend nare opmerkingen. Als het over en weer gaat, kan het ook wel iets luchtiger.
FranticDJ in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #510 Voedsel is uw medicijnquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben we het al gehad over wat we gaan eten vanavond? Of gaan we alweer snacken?
Ik ben gewoon overgestapt op posts die TE ver gaan rapporteren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Had zelf laatst bier dat over de datum was. Was me 10 jaar geleden niet overkomen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nee op dit moment niet
heb alleen speciaalbier koud staan ooken ik drink zelf nauwelijks bier..
Ik ben nog niet zeker.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog 30 dagen en dan begint het daglicht weer te kortenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Of je stopt met onzin praten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Denk als je constant maar blijft herhalen dat US onzin lult dat je opmerkingen terug kan gaan verwachten.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
FranticDJ in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #510 Voedsel is uw medicijn
Heb het allang opquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou, los heeft mij anders ook een hele tijd behoorlijk zitten steken. En die dopfles ook. Hoorde je ook niemand over. Want toen zaten “jullie” ook lekker mee te lachen. Wat ik ook zei. Maar leuk vond ik het niet. Heb dat in dm geprobeerd op te lossen. Maar uiteindelijk werkt negeren het beste. (Als de boodschap niet over komt )quote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die onzinverhalen zijn bij mij het probleem niet eens, het zijn echt de smerige kutopmerkingen steeds. Los kan ook lullig doen bijvoorbeeld maar gewoon recht voor z'n raap. US verpakt een compliment in een drol.
mja na 2-3 bier heb ik gewoon genoeg, dan zit ik 'vol'. En vind de smaak ook niet heel denderend.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had zelf laatst bier dat over de datum was. Was me 10 jaar geleden niet overkomen.
Te laat.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:18 schreef Ama het volgende:
JIJ NIET MAAR US HE.
Voor je het verkeerd opvat.
Ik zeg nergens dat ik volledig onschuldig ben maar dat een halve SC iemand blokkeert is vast niet omdat hij zo'n geweldig leuk persoon is.quote:
O god dop. En MCH. Ook zulke draken en die kregen volgens mij ook een ban voor het gezuig. Hele SC's gingen eraan ten onder.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, los heeft mij anders ook een hele tijd behoorlijk zitten steken. En die dopfles ook. Hoorde je ook niemand over. Want toen zaten “jullie” ook lekker mee te lachen. Wat ik ook zei. Maar leuk vond ik het niet. Heb dat in dm geprobeerd op te lossen. Maar uiteindelijk werkt negeren het beste. (Als de boodschap niet over komt )
Ik had gisteren al een deel gehaald en ook toen ik naar huis fietste van werk. Op werk geen gelegenheid gehad/genomen om te Fokken al was deze discussie toen nog niet aan de gangquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen maar deze SC leidde me af.
Maar hij mag toch zelf weten of hij verhalen gaat verzinnen of niet? En wellicht zijn ze wel echt of een deel daarvan. Wat maakt dat eigenlijk uit?quote:
Volgens mij ook omdat hij een halve stalker was. Hield ook alles van mij in de gaten op FOK!.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god dop. En MCH. Ook zulke draken en die kregen volgens mij ook een ban voor het gezuig. Hele SC's gingen eraan ten onder.
* Fogel zegt niksquote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja tegen jou zegt ie niks.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
Ik vind deze discussie al veelste veel eer voor US, neem het allemaal niet zo serieus wat hij zegt
ik gun hem eer. Maar mensen nemen hem wel te serieus ja. En de ander wast zich in onschuldquote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
Ik vind deze discussie al veelste veel eer voor US, neem het allemaal niet zo serieus wat hij zegt
Prima maar dan mogen andere mensen toch wel zeggen dat het niet zo is? Daarbij heb ik gewoon informatie van iemand gekregen waardoor ik weet dat het onzin is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij mag toch zelf weten of hij verhalen gaat verzinnen of niet? En wellicht zijn ze wel echt of een deel daarvan. Wat maakt dat eigenlijk uit?
Door hem ben ik offline gegaan, voor meer dan een jaar.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij ook omdat hij een halve stalker was. Hield ook alles van mij in de gaten op FOK!.
Maar wat maakt het dan uit? Als hij toch lekker (grappige) verhalen wil verzinnen, wat maakt jou dat uit?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Prima maar dan mogen andere mensen toch wel zeggen dat het niet zo is? Daarbij heb ik gewoon informatie van iemand gekregen waardoor ik weet dat het onzin is.
door mch?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Door hem ben ik offline gegaan, voor meer dan een jaar.
Snap ik wel ja. Volgens mij heb ik hem als mod nog een KLB ban aangesmeerd bovenop zijn andere 6 forumbans.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Door hem ben ik offline gegaan, voor meer dan een jaar.
Omdat hij het altijd beter moet hebben dan een ander en dat is vervelend.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wat maakt het dan uit? Als hij toch lekker (grappige) verhalen wil verzinnen, wat maakt jou dat uit?
Of het uitpraten in DM.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
nou goed. nogmaals hoop dat US terug komt en dat jullie er dan voor kiezen om hem te negeren en dan zal hij ook stoppen met zijn gemene opmerkingenm
hij zoekt juist die interactie. Dus als je gewoon niet op hem reageert is het toch prima?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat hij het altijd beter moet hebben dan een ander en dat is vervelend.
Die groene kussentjes zijn wel echt voor de onderklasse van de maatschappij. En van zitten krijg je kanker.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
NEGEREN AMA NEGERENquote:Op maandag 23 mei 2022 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ie nou wat gezegd had wat de halve crew op liet stappen oid, was het een ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die man kan niet zoveel dm's tegelijk behandelen denk ik
Ik ben door Kluun weg.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ie nou wat gezegd had wat de halve crew op liet stappen oid, was het een ander verhaal.
NOU EN?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Prima maar dan mogen andere mensen toch wel zeggen dat het niet zo is? Daarbij heb ik gewoon informatie van iemand gekregen waardoor ik weet dat het onzin is.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NOU EN?
Al ben jij eigenlijk een 60-jarige bouwvakker met een druipsnor in Kutjepikandijvie. Wat boeit mij dat nou?
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, priem. Maar nu wijs je weer alleen naar hem hč? Ze doen het allebei.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, US is nog niet zo erg als MCH en Dop toen, maar dat gezuig heeft ongeveer wel hetzelfde sfeertje.
Nu wordt er geroepen 'negeer hem dan', maar dat is een beetje de omgekeerde wereld. Er zou niemand genegeerd moeten worden, hij moet gewoon kappen met dat gezuig. En dan kijken hoe lang dat nu weer goed gaat. Hij zou er ook voor kunnen kiezen om ons te negeren, kijken of dat lukt.
Ja, wat mij betreft maakt dat ook helemaal niets uit. Hij beschrijft het mooi altijd.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij mag toch zelf weten of hij verhalen gaat verzinnen of niet? En wellicht zijn ze wel echt of een deel daarvan. Wat maakt dat eigenlijk uit?
Soort DDOS of hoe heet dat met DM's.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Maar dan hebben wij gewoon geen last.
Ja maar vandaar "En dan kijken hoe lang dat nu weer goed gaat. Hij zou er ook voor kunnen kiezen om ons te negeren, kijken of dat lukt."quote:Op maandag 23 mei 2022 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, priem. Maar nu wijs je weer alleen naar hem hč? Ze doen het allebei.
Denk het beste als we elkaar allemaal negerenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar vandaar "En dan kijken hoe lang dat nu weer goed gaat. Hij zou er ook voor kunnen kiezen om ons te negeren, kijken of dat lukt."
Je bent nog nooit 'in debat' gegaan met iemand die VVD stemt?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort Hoe voel je je nu.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het beste als we elkaar allemaal negeren
ik heb hongerquote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort Hoe voel je je nu.
Mijn zwager.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent nog nooit 'in debat' gegaan met iemand die VVD stemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |