Gewoon naar Drievliet gaan of Bowlen een optie??quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde met ezels gaan wandelen als teamuitje. Maar mijn vegan collega wil niet
Die lullige opmerkingen hoeven van mij ook niet. Maar het begon met gezeik in zijn richting, continu, niet aflatend, dagelijks en zonder directe aanleiding. En daar is hij idd op gaan reageren met lullige opmerkingen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer kappen met die lullige opmerkingen inderdaad. Ik snap niet dat sommige mensen die niet zien.
Haha laatst nog even en paar minuten later waren we gezellig aan het DM-n over ratten en cavia's enz.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop
wat?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak ook lullige opmerkingen naar hem hoor, ik hou soms wel van stoken, maar Ama bijvoorbeeld niet eens en krijgt dan toch een kutopmerking.
I get this reference.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon naar Drievliet gaan of Bowlen een optie??
![]()
![]()
bij hem moet je wel even in DM het uitspreken. Heb ik dus ook een aantal jaar geleden gedaan. En nu gaat het prima.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ama is niet de enige die met hem overhoop ligt he. Ik ook, Fles ook. Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop maar drie minuten later is het weer kusjekroel. Maar zo werkt het bij US niet op de een of andere manier.
Ja dan zegt zij gewoon iets doodnormaals en komt US met een epistel over de onderlaag van de samenleving en zwakbegaafden als indirecte reactie op haar bericht. Op die manier.quote:
meerder malen opmerkingen maken over dat zijn verhalen bullshit zijn is niet iets normaals Gerrie.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zegt zij gewoon iets doodnormaals en komt US met een epistel over de onderlaag van de samenleving en zwakbegaafden als indirecte reactie op haar bericht. Op die manier.
Allemaal een ban dan maar.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen heeft dat gedaan.
Alleen al constant herhalen dat je zijn verhalen onzin vindt kan als effect hebben dat hij onaardig wordt.
is toch niet zo ingewikkeld?
Niemand en ik herhaal niemand hier is onschuldig
Zij doet het ook echt wel hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zegt zij gewoon iets doodnormaals en komt US met een epistel over de onderlaag van de samenleving en zwakbegaafden als indirecte reactie op haar bericht. Op die manier.
Ik denk dat dit onbegonnen werk is, liefje.quote:
ja sowieso geen idee waarom die een ban heeftquote:Op maandag 23 mei 2022 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal een ban dan maar.
Ik kan wel goed met US door een deur, maar zie ook wel dat hij sommige mensen meer op de korrel heeft dan anderen. Dat weet hij zelf vast ook.
mjaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit onbegonnen werk is, liefje.
Ik vind zijn opmerkingen veel en veel erger. Die zijn persoonlijk. Stel dat jij iets zegt over je werk en hij zegt iets over 'welke laaggeschoolde werkt er nou in de horeca, dat is iets voor mensen zonder kansen in het leven'.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meerder malen opmerkingen maken over dat zijn verhalen bullshit zijn is niet iets normaals Gerrie.
Dat is vreemd want ik vreet veel meer dan jij.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef Ama het volgende:
Ik zeg bewust al bijna niet meer hier dat ik een joint ga roken omdat ik dan weer moet lezen dat ik kanker krijg en over 10 jaar sterf en bla bla. Continue weer. Of als ik zeg dat ik een zak chips open ga trekken. Zo nog 100 voorbeelden.
Bowlen vind ik leukquote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon naar Drievliet gaan of Bowlen een optie??
![]()
![]()
denk als ik maanden lang zijn reacties afdoe als onzin dat ik zo'n reactie best kan verwachten ja...quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind zijn opmerkingen veel en veel erger. Die zijn persoonlijk. Stel dat jij iets zegt over je werk en hij zegt iets over 'welke laaggeschoolde werkt er nou in de horeca, dat is iets voor mensen zonder kansen in het leven'.
Ga je leuk vinden zeker.
En dan zeg je hahaha leuk US, wat een leuke grap.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk als ik maanden lang zijn reacties afdoe als onzin dat ik zo'n reactie best kan verwachten ja...
Maar moet iedereen er dan rekening mee gaan houden dat US niet tegen kritiek kan? Hij kan toch ook gewoon aangeven dat-ie gekwetst wordt als je zijn verhalen als onzin afdoet? In plaats daarvan maakt-ie echt ontzettend nare opmerkingen. Als het over en weer gaat, kan het ook wel iets luchtiger.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen heeft dat gedaan.
Alleen al constant herhalen dat je zijn verhalen onzin vindt kan als effect hebben dat hij onaardig wordt.
is toch niet zo ingewikkeld?
Niemand en ik herhaal niemand hier is onschuldig
Wij gaan donderdag bowlen vanuit de woonbegeleiding...quote:
En ik ben een luie werkloze pauper. Dan mag je ook minder.quote:
Is dat andere ding zoiets waar je bier in kwijt kunt en dan vol kiept met ijs?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen even 2e stoel ophalen
Nice!quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen even 2e stoel ophalen
Je kunt dat bij hem niet, omdat hij zijn privé leven niet bespreekt hier.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind zijn opmerkingen veel en veel erger. Die zijn persoonlijk. Stel dat jij iets zegt over je werk en hij zegt iets over 'welke laaggeschoolde werkt er nou in de horeca, dat is iets voor mensen zonder kansen in het leven'.
Ga je leuk vinden zeker.
Vol met goudgele pretcilinders onniedanquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en @:dr_flash dat tafel ding is een koelbox
denk het? of ik maak een onaardige opmerking terug maar wat ik niet zeg is dat ik er niets aan kan doen om te reageren omdat de blockfunctie niet naar behoren werktquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeg je hahaha leuk US, wat een leuke grap.
gij snaptumquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat andere ding zoiets waar je bier in kwijt kunt en dan vol kiept met ijs?
Die onzinverhalen zijn bij mij het probleem niet eens, het zijn echt de smerige kutopmerkingen steeds. Los kan ook lullig doen bijvoorbeeld maar gewoon recht voor z'n raap. US verpakt een compliment in een drol.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar moet iedereen er dan rekening mee gaan houden dat US niet tegen kritiek kan? Hij kan toch ook gewoon aangeven dat-ie gekwetst wordt als je zijn verhalen als onzin afdoet? In plaats daarvan maakt-ie echt ontzettend nare opmerkingen. Als het over en weer gaat, kan het ook wel iets luchtiger.
Die opmerkingen kunnen wel iets minder akelig dan, wat mij betreft.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die lullige opmerkingen hoeven van mij ook niet. Maar het begon met gezeik in zijn richting, continu, niet aflatend, dagelijks en zonder directe aanleiding. En daar is hij idd op gaan reageren met lullige opmerkingen.
En niet andersom.
ja nee op dit moment nietquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol met goudgele pretcilinders onniedan
Fles in de KSC na vandaag.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iedereen blokkeren die er na deze post nog over doorgaat
Ik heb iig al gegetenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben we het al gehad over wat we gaan eten vanavond? Of gaan we alweer snacken?
waar is de eigen verantwoordelijkheid in deze? Hoor de hele tijd nu al ja maar US doet dit.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar moet iedereen er dan rekening mee gaan houden dat US niet tegen kritiek kan? Hij kan toch ook gewoon aangeven dat-ie gekwetst wordt als je zijn verhalen als onzin afdoet? In plaats daarvan maakt-ie echt ontzettend nare opmerkingen. Als het over en weer gaat, kan het ook wel iets luchtiger.
FranticDJ in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #510 Voedsel is uw medicijnquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben we het al gehad over wat we gaan eten vanavond? Of gaan we alweer snacken?
Ik ben gewoon overgestapt op posts die TE ver gaan rapporteren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.
Had zelf laatst bier dat over de datum was. Was me 10 jaar geleden niet overkomen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nee op dit moment niet
heb alleen speciaalbier koud staan ooken ik drink zelf nauwelijks bier..
Ik ben nog niet zeker.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |