Toen jij Ama had geblokkeerd werkte het toch ook zo goed toen ik haar posts quootte voor je?quote:
Hij moet gewoon een keer kappen met die lullige opmerkingen inderdaad. Ik snap niet dat sommige mensen die niet zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Het komt regelmatig voor dat als bijv Ama iets zegt over roken of eten dat hij antwoordt dat ze enge ziektes krijgt, at het voor paupers is. Hij liep laatst ook op Fles in te hakken ofzo, dat iets voor debieltjes was als reactie op iets wat Fles had gezegd. Hij zegt het niet direct, hij insinueert het en geeft steken onder water. Dat hij met sommige users hier leuk loopt te grappen en te grollen, prima. Jou loopt ie altijd een beetje te plagen, Buda laat ie ook met rust. Maar vooral Fles en Ama zijn altijd de lul. Dan kun je wel zeggen 'ja maar zij begonnen', maar dat is vaak niet eens zo.
ja kreeg oprecht medelijden met haar maar goed ik heb niet zon schijthekel aan ama als dat zij aan US heeftquote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen jij Ama had geblokkeerd werkte het toch ook zo goed toen ik haar posts quootte voor je?
Of was het andersom.
Omdat hij tegen Buda enz wel gewoon normaal doet. Dus ik snap best dat hun dat allemaal niet zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer kappen met die lullige opmerkingen inderdaad. Ik snap niet dat sommige mensen die niet zien.
Zolang je maar constructief niet aardig bent, zal hij er niet zo zeer niet mee zitten, dunkt me.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook meestal niet aardig tegen Etto![]()
![]()
Hakken op iemand die zich niet kan verweren nu is ook niet oké.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joh ik ken Etto niet maar ik erger me niet aan hem.
Ik vind het heel jammer dat er nu weer zo op Ama wordt gehakt, 10 tegen 1 dit.
Ik reageer gewoon met Jlaw.gif.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt maar andersom heeft ook iedereen constant gezegd dat alles wat hij zegt wel onzin is.
En hij komt uit Helmond. Eindhoven en Helmond gaat vaak niet goed samen. Maar ik irriteerde me in het begin vooral aan zijn he pssst Ama en dergelijke. Doe dat in DM dacht ik steeds...quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat hij kaas haat zeker. Terecht dan wel.
we zien beide kanten ama. we zien dat hij lullige opmerkingen maakt en dat o.a. jij ook constant zuigtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat hij tegen Buda enz wel gewoon normaal doet. Dus ik snap best dat hun dat allemaal niet zien.
maar dat ontkennen we ook nergens.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
US ook nietVaak denigrerend bezig tegen Frantic en Ama.
als ze nu allebei stoppen is het gewoon klaar.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer kappen met die lullige opmerkingen inderdaad. Ik snap niet dat sommige mensen die niet zien.
Haha dat hoeft van mij ook niet zo nodig hoor steeds.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hij komt uit Helmond. Eindhoven en Helmond gaat vaak niet goed samen. Maar ik irriteerde me in het begin vooral aan zijn he pssst Ama en dergelijke. Doe dat in DM dacht ik steeds...
Als de riem de volgende keer iets losser mag, gaat het wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal niet meer met je wandelen dan
ja dan ga je er misschien vandoorquote:Op maandag 23 mei 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de riem de volgende keer iets losser mag, gaat het wel.
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zien beide kanten ama. we zien dat hij lullige opmerkingen maakt en dat o.a. jij ook constant zuigt
Ama is niet de enige die met hem overhoop ligt he. Ik ook, Fles ook. Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop maar drie minuten later is het weer kusjekroel. Maar zo werkt het bij US niet op de een of andere manier.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zien beide kanten ama. we zien dat hij lullige opmerkingen maakt en dat o.a. jij ook constant zuigt
Ik loop ook niet de hele dag te bitchen tegen US.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.
ja iedereen heeft dat gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.
Ik maak ook lullige opmerkingen naar hem hoor, ik hou soms wel van stoken, maar Ama bijvoorbeeld niet eens en krijgt dan toch een kutopmerking.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
ik heb verder geen problemen met US, Buda ook niet dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ama is niet de enige die met hem overhoop ligt he. Ik ook, Fles ook. Ik lig met jou en Ama ook weleens overhoop maar drie minuten later is het weer kusjekroel. Maar zo werkt het bij US niet op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |