Dat is niet relevant. Dat geeft je niet het recht om maar te blijven zieken en dan te huilen als iemand iets terug zegtquote:Op maandag 23 mei 2022 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen hier geloven het niet.
Zeker! Alleen klopt er naar mijn gevoel iets niet aan het model en aan de vliegeigenschappen. Dit model ziet er beter uit en vliegt ook beter:quote:Op maandag 23 mei 2022 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
WORLD´S LARGEST RC AIRWOLF BLACK BELL-222 ELECTRIC SCALE 1:3.5 MODEL HELICOPTER FLIGHT DEMONSTRATION
Dit is best gaaf eigenlijk
Ja sorry dat ik Etto meer mag. Ik mag jou ook meer dan ik US mag. En nu?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vindt Etto leuk en daarom is hij een matige act. En US vind je niet leuk en dus moet die geband worden.
oh zal bestquote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker! Alleen klopt er naar mijn gevoel iets niet aan het model en aan de vliegeigenschappen. Dit model ziet er beter uit en vliegt ook beter:
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Dat geeft je niet het recht om maar te blijven zieken en dan te huilen als iemand iets terug zegt
Precies.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is wel zo. Alle post van US afdoen als onzin en verhaaltjes maar dan raar staan te kijken als US ook een keer onaardig wordt
Waar sta ik in de rij? We kunnen wel soort van ranking the stars er van maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik Etto meer mag. Ik mag jou ook meer dan ik US mag. En nu?
mja oke. heeft denk ik ook verder geen nut neequote:
Ergens tussen voor en het midden denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar sta ik in de rij? We kunnen wel soort van ranking the stars er van maken.
O nee ik bedoelde deze discussie teruglezen waar ik in vielquote:Op maandag 23 mei 2022 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DM even als je het gevonden hebt. Ik deed een poging mobiel. Maar lukte niet.
Je kunt mensen die je niet mag ook gewoon negeren. Je HOEFT dus niet eindeloos te zemelen en opmerkingen te maken over het feit dat iemand iets doet wat jou niet aanstaat. Want ja, dan zegt iemand na een poosje wat terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik Etto meer mag. Ik mag jou ook meer dan ik US mag. En nu?
O.. ja. Nou dat ontstaat steeds. Net zoals vanmiddag.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee ik bedoelde deze discussie teruglezen waar ik in viel
Dit zou beter werken als Danny die blokkeerfunctie eens beter maakt.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt mensen die je niet mag ook gewoon negeren. Je HOEFT dus niet eindeloos te zemelen en opmerkingen te maken over het feit dat iemand iets doet wat jou niet aanstaat. Want ja, dan zegt iemand na een poosje wat terug.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zou beter werken als Danny die blokkeerfunctie eens beter maakt.
Filmpjes over crashes met RC-dingen zijn ook altijd wel leuk. Deze bijvoorbeeld, op 1:47.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zal bestzo diep ga ik er niet op in
Ik kan prima houden van andijviestamppot hoorquote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom kun je niet houden van andijvie stamppot ,tenzij deze veganistischi is?
Dit kan je gewoon niet ontkennen. Het is lastig iemand helemaal te negeren als je quotes nog steeds leest. Dat had je met mij toch ook? En nu met Frantic.quote:
Ja dag hoor. Nou ligt het weer aan Danny.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zou beter werken als Danny die blokkeerfunctie eens beter maakt.
Mag een doolhof in een maisveld wel?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde met ezels gaan wandelen als teamuitje. Maar mijn vegan collega wil niet
Mja het schijnt dat alpaca's toch ook stress ervaren van die activiteitenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde met ezels gaan wandelen als teamuitje. Maar mijn vegan collega wil niet
Neem je hem toch mee, aan een touw.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Negeeer frantic al maanden en jij dmde mij dood en daarom kreeg ik medelijde met jequote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit kan je gewoon niet ontkennen. Het is lastig iemand helemaal te negeren als je quotes nog steeds leest. Dat had je met mij toch ook? En nu met Frantic.
Nou nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
US heeft tegen niemand hier onaardig gedaan zonder dat die persoon in kwestie zelf ook nare opmerkingen over hem heeft gemaakt.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Je kan ook overdrijven maar oke.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Negeeer frantic al maanden en jij dmde mij dood en daarom kreeg ik medelijde met je
Staat mijn hoofd nu niet naar.... En boeit me eigenlijk ook niet zo...quote:Op maandag 23 mei 2022 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Bomenverzameling moet je niet het werelduurrecord van Ellen van Dijk kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |