Wat eet jij?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje van mijn eten hoor
Trots omdat us er niet is?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer een beetje normaal voelen en trots op onszelf zijn, voor zo lang als het duurt
En als ik jouw rattenverhalen zat ben, zal ik je dan ook de moeder gaan TR’en?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker even geen bullshit verhalen.
Aanstellerquote:
Ik kan hier niet eens serieus op reageren. Als je mij wil vergelijken met US.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als ik jouw rattenverhalen zat ben, zal ik je dan ook de moeder gaan TR’en?
Ik vind US een veel leukere user dan jij. Dat klopt. Maar dat is persoonlijk. En dat hoef ik dus niet te pas en te onpas te ventileren.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens serieus op reageren. Als je mij wil vergelijken met US.
Dat mag. Maar nogmaals ik weet zeker dat hij niet weg is om zijn leugens maar om andere redenen.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind US een veel leukere user dan jij. Dat klopt. Maar dat is persoonlijk. En dat hoef ik dus niet te pas en te onpas te ventileren.
Of omdat we eens niet om de haverklap vergeleken worden met van alles wat je niet wilt zijnquote:
Of de hele tijd lezen dat je kanker krijgt enz omdat je een koekje ofzo eet.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of omdat we eens niet om de haverklap vergeleken worden met van alles wat je niet wilt zijn
Kansloze discussie. Voordat die voorbij is is US allang weer terugquote:Op maandag 23 mei 2022 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie gaan we dan in NWS afvaardigen voor duiding rondom de oorlog? Los en Etto prediken er ook maar wie is de derde van de drie wijzen uit het Zuid-Oosten.
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Of de hele tijd lezen dat je kanker krijgt enz omdat je een koekje ofzo eet.
Mijn punt is: het zou een stuk gezelliger zijn als we niet allemaal zo op elkaar liepen te bitchen. En ja, daar schaar ik ook US onder.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag. Maar nogmaals ik weet zeker dat hij niet weg is om zijn leugens maar om andere redenen.
quote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Het dondert en het bliksemt en het regent...
![]()
Dat ik zo reageer over hem heeft natuurlijk een reden. Dat hij tegen jou altijd heel vriendelijk is vind ik oprecht chill voor je maar voor 2/3de van deze SC is dat niet zo.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn punt is: het zou een stuk gezelliger zijn als we niet allemaal zo op elkaar liepen te bitchen. En ja, daar schaar ik ook US onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |