Ach, als hij dat doet laten ze wel een wielmoer doldraaien.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk staat Checo voortaan op voor zijn eigen rechten.
Dat zeg ik ook nergens. Ik zeg alleen dat het contraproductief werkte om meermaals DRS te drukken. Dus je legt mij woorden in de mond en vervolgens noem je mij trollquote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat probleem was er daarvoor al en dit was dus niet de oorzaak.
Onzin? Nee ik weet hoe die techniek waarschijnlijk werkt. Maar dat zit je keer op keer te negeren.quote:Zo jammer dat ik je niet op mijn blocklist kan plaatsen met de onzin die je uitkraamt.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik je niet op mijn blocklist kan plaatsen met de onzin die je uitkraamt.![]()
quote:Onzin? Nee ik weet hoe die techniek waarschijnlijk werkt. Maar dat zit je keer op keer te negeren.
quote:Op zondag 22 mei 2022 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin? Nee ik weet hoe die techniek waarschijnlijk werkt. Maar dat zit je keer op keer te negeren.
quote:
Yupsquote:Hier gaat iets mis.
Perez heeft maar 1 taak om te halen: RBR constructeurs kampioenschap.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk staat Checo voortaan op voor zijn eigen rechten.
Zelfs vandaag deed Bottas het nogquote:Op zondag 22 mei 2022 17:22 schreef Blik het volgende:
Jarenlang deed Bottas hetzelfde bij Hamilton, maar nu het bij RB gebeurt is het opeens een probleem. Lekker typisch weer
Heeft Toto al gebeld? Misschien zoeken ze nog een schoonmaker in Brackley.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Ik zeg alleen dat het contraproductief werkte om meermaals DRS te drukken. Dus je legt mij woorden in de mond en vervolgens noem je mij troll
[..]
Onzin? Nee ik weet hoe die techniek waarschijnlijk werkt. Maar dat zit je keer op keer te negeren.
Ja? Je werkt in de F1 en met DRS actuators? Waarom ben je niet op het circuit dan?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Ik zeg alleen dat het contraproductief werkte om meermaals DRS te drukken. Dus je legt mij woorden in de mond en vervolgens noem je mij troll
[..]
Eind van het jaar, mits daar de ruimte voor is.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
Perez gaat echt nog wel een wedstrijd winnen, met Max als 2e.
Of er zit volgend jaar gewoon iemand anders in dat tweede stoeltje als het allemaal te giftig wordt.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, als hij dat doet laten ze wel een wielmoer doldraaien.
quote:Op zondag 22 mei 2022 17:22 schreef Blik het volgende:
Jarenlang deed Bottas hetzelfde bij Hamilton, maar nu het bij RB gebeurt is het opeens een probleem. Lekker typisch weer
Jij zit een quote te bewerken.quote:
Hamton gleed weer lekker naar de buitenkant vd bocht.quote:
Misschien maar ik acht die kans kleiner dan dat Verstappen dan 3 of lager eindigt.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
Perez gaat echt nog wel een wedstrijd winnen, met Max als 2e.
Heel apart idd.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:22 schreef Blik het volgende:
Really?! De quote ging mis..quote:
Dat is nog maar de vraag, maar ook niet relevant. Het is logisch dat die teamorder volgt.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:23 schreef Tijn het volgende:
Team orders zijn altijd een beetje jammer, maar ook zonder die order had Pérez vandaag niet gewonnen.
In een hoekje duwen is je nieuwe strategie nadat ik inhoudelijk te sterk ben? Valt me van je tegen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja? Je werkt in de F1 en met DRS actuators? Waarom ben je niet op het circuit dan?
Daar had het deze race wel alle schijn van. En ik moet zeggen dat Red Bull ervoor gezorgd heeft dat Max weer kalm werd tijdens dat hele DRS debacle.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Misschien maar ik acht die kans kleiner dan dat Verstappen dan 3 of lager eindigt.
Inhoudelijkquote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een hoekje duwen is je nieuwe strategie nadat ik inhoudelijk te sterk ben? Valt me van je tegen.
Goh wat schandalig in een eerste ronde met koude banden zegquote:Op zondag 22 mei 2022 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamton gleed weer lekker naar de buitenkant vd bocht.
Exact. Dan mag Gasly drie races denken dat hij kampioen kan worden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of er zit volgend jaar gewoon iemand anders in dat tweede stoeltje als het allemaal te giftig wordt.
Dit!quote:Op zondag 22 mei 2022 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel apart idd.
Wat RedBull deed was gewoon het meest logische. Wat punten betreft voor het team maakt het niet uit, want ze worden 1 en 2 en als team staan ze dus op 1. Maar je hebt nu ook een coureur op plek 1.
Deze actquote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een hoekje duwen is je nieuwe strategie nadat ik inhoudelijk te sterk ben?
quote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een hoekje duwen is je nieuwe strategie nadat ik inhoudelijk te sterk ben? Valt me van je tegen.
Hij doet het ook als de bandjes warm zijn en kwam er vaak mee wegquote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh wat schandalig in een eerste ronde met koude banden zeg
Inhoudelijk sterk? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Proest!!! Daar ging m’n bier…quote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nadat ik inhoudelijk te sterk ben?
Best schandalig om Magnussen de schuld te geven inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was sowieso de beste strategie voor Max, dat was sowieso geen spannend gevecht geworden. En geen enkel team laat een zeer aggressief gevecht toe op p1 en p2.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, maar ook niet relevant. Het is logisch dat die teamorder volgt.
Leclerc is er wel eens voor bestraft. In de eerste ronde in Japan 2019 meen ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en dat heeft geen zin, en het werkt contraproductief omdat als die DRS dan eenmaal openklapt, je hem meteen weer dichtklapt. Maar dat punt lijkt je keer op keer aan je te ontgaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Inhoudelijk sterk? Laat me niet lachen.![]()
Het systeem ging niet stuk omdat Verstappen teveel op dat knopje drukte. Verstappen drukte teveel op dat knopje omdat het systeem stuk was.
Dat hebben ze wel geleerd in Barcelona in 2016quote:Op zondag 22 mei 2022 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Het was sowieso de beste strategie voor Max, dat was sowieso geen spannend gevecht geworden. En geen enkel team laat een zeer aggressief gevecht toe op p1 en p2.
Oh?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sky UK weer flink aan t stoken maar Checo blijft netjes.
Ja en Hamilton kreeg geen straf. Misschien omdat dat incident niet 1 op 1 te vergelijken was??????quote:Op zondag 22 mei 2022 17:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leclerc is er wel eens voor bestraft. In de eerste ronde in Japan 2019 meen ik.
Pérez is niet naïef, die weet allang hoe dit spelletje werkt.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Alleen Mercedes heeft daar echt de troetelfactorquote:Op zondag 22 mei 2022 17:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarbij Max er zonder DRS waarschijnlijk niet voorbij gekomen was, ook al was hij snellerquote:Op zondag 22 mei 2022 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Het was sowieso de beste strategie voor Max, dat was sowieso geen spannend gevecht geworden. En geen enkel team laat een zeer aggressief gevecht toe op p1 en p2.
Het is elke week weer afzien met het 'internationale' f1tv commentaar.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen Mercedes heeft daar echt de troetelfactor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |