Sponsorquote:Op zondag 22 mei 2022 17:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Maar ik zag net Toto sportweddenschappen aids
quote:Op zondag 22 mei 2022 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ze maken alleen reclame voor de eigen programma's
Eigen reclames hebben ook een waarde en zitten kijkers niet op te wachten tenzij op een moment dat er niks beters uit te zenden is.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Maar ik zag net Toto sportweddenschappen aids
Dat probleem was er daarvoor al en dit was dus niet de oorzaak.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo troll? Ik leg net uit waarom het geen zin heeft om die Drs meermaals in te drukken. Namelijk dat die dan open en dicht klapt waarschijnlijk een reliability feature.
Maar dat zal je wel weer negeren omdat je dat zelf niet kan bedenken.
Zij is dan ook wel echt langquote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Twee jongetjes op gesprek bij mama Rosanna.
Ik wacht tot ze borstvoeding krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je eenmaal uitlegt hoe het echt in elkaar zit gaan ze maar de trollkaart trekken![]()
Toch interessant.
Nope. Hooguit laten ze de sponsor vh betreffende programma zien. Deed Ziggo ook. Náást de reclameblokken.quote:
Dit is geil.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwvlokjesquote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Eigen reclames hebben ook een waarde en zitten kijkers niet op te wachten tenzij op een moment dat er niks beters uit te zenden is.
Dan zit hij thuis volgend jaarquote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk staat Checo voortaan op voor zijn eigen rechten.
Topcoureur Chevy Caprice zou natuurlijk netjes eenmaal het DRS-knopje indrukken wanneer z'n DRS niet open ging de vorige ronde. Onbegrijpelijk dat ze jou geen zitje aanbieden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo troll? Ik leg net uit waarom het geen zin heeft om die Drs meermaals in te drukken. Namelijk dat die dan open en dicht klapt waarschijnlijk een reliability feature.
Maar dat zal je wel weer negeren omdat je dat zelf niet kan bedenken.
Sneeuwwitje tussen de dwergenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 22 mei 2022 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Topcoureur Chevy Caprice zou natuurlijk netjes eenmaal het DRS-knopje indrukken wanneer z'n DRS niet open ging de vorige ronde. Onbegrijpelijk dat ze jou geen zitje aanbieden.
Zou haar wel eens willen witten.quote:
Hij gaat zo simracen met het broekje uit.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Topcoureur Chevy Caprice zou natuurlijk netjes eenmaal het DRS-knopje indrukken wanneer z'n DRS niet open ging de vorige ronde. Onbegrijpelijk dat ze jou geen zitje aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |