Hij werd al meteen gestraftquote:Op zondag 22 mei 2022 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en Hamilton kreeg geen straf. Misschien omdat dat incident niet 1 op 1 te vergelijken was??????
Om dat meteen maar te beantwoorden: ja.
Je bedoelt Lewis?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen Mercedes heeft daar echt de troetelfactor
Dan had hij echt een gevaarlijke lunge moeten maken ofzo, lijkt me niet handigquote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij Max er zonder DRS waarschijnlijk niet voorbij gekomen was, ook al was hij sneller
Nee, jij beweerde dat het systeem stuk ging omdat Verstappen teveel op dat knopje drukte. Dat is niet zo.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en dat heeft geen zin, en het werkt contraproductief omdat als die DRS dan eenmaal openklapt, je hem meteen weer dichtklapt. Maar dat punt lijkt je keer op keer aan je te ontgaan.
Nou, dat kun je wel stellen ja. Ze hebben t al over Russell de toekomstige wereldkampioen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou ja, Russell moest aardig agressief verdedigen tegen Verstappen met een half werkende DRS. Dat zou je tussen teamgenoten (op p1 en p2) niet zien.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij Max er zonder DRS waarschijnlijk niet voorbij gekomen was, ook al was hij sneller
Scherpquote:
Dan hadden ze hem alsnog wel voorbij gelaten omdat het geen eerlijk gevecht was zonder DRS.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, George is Brits. Net als Lewis. Heeft niks met Mercedes te maken maar met de nationaliteit vd coureursquote:Op zondag 22 mei 2022 17:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, dat kun je wel stellen ja. Ze hebben t al over Russell de toekomstige wereldkampioen.
Nee dat was ook gewoon een grapje. Maar dat hij meermaals drukte hielp hem niet, en dat is wat GP hem duidelijk wilde maken.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, jij beweerde dat het systeem stuk ging omdat Verstappen teveel op dat knopje drukte. Dat is niet zo.
Huh hoezo Hamilton? Die was langzamer dan Russellquote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de overwinning ziet het er niet best uit voor Verstappen. Leclerc leek hier onbezorgd naar een overwinning te kunnen rijden en ook Hamilton leek (over de gehele race) een snellere pace dan Verstappen te hebben.
Ah nu is het ineens een grapje…quote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat was ook gewoon een grapje. Maar dat hij meermaals drukte hielp hem niet, en dat is wat GP hem duidelijk wilde maken.
Jij denk dat wij de race niet gezien hebben ofzo? Waar komt deze neiging om uit te leggen wat we allemaal net hebben zitten kijken vandaan?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat was ook gewoon een grapje. Maar dat hij meermaals drukte hielp hem niet, en dat is wat GP hem duidelijk wilde maken.
Dat lijkt me nietquote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de overwinning ziet het er niet best uit voor Verstappen. Leclerc leek hier onbezorgd naar een overwinning te kunnen rijden en ook Hamilton leek (over de gehele race) een snellere pace dan Verstappen te hebben.
Dat lijkt maar zo. Leclerc startte op nieuwe softs en Verstappen niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzondere argumentatie en conclusie. Ik zie i.i.g. niet wat jij lijkt te zien.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef PzKpfw het volgende:
Klopt, had sowieso al duidelijk kunnen zijn aan het feit dat het nergens op slaat en de emoticon die ik erbij gebruikte.quote:
Dus toch aan het trollenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bovendien kon Verstappen goed bijblijven. Zonder z'n uitstapje + DRS-problematiek had-ie Leclerc op de baan ingehaald.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Leclerc startte op nieuwe softs en Verstappen niet.
Bijzonder weer inderdaad...quote:
Dat is moeilijk te zeggen, Leclerc had prima de snelheid er in.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien kon Verstappen goed bijblijven. Zonder z'n uitstapje + DRS-problematiek had-ie Leclerc op de baan ingehaald.
Bij jou zegt dat niet zo veel…quote:Op zondag 22 mei 2022 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, had sowieso al duidelijk kunnen zijn aan het feit dat het nergens op slaat en de emoticon die ik erbij gebruikte.
Dit kan een incident zijn. Max maakte zelf ook foutjes met wat schuivers.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef PzKpfw het volgende:
Tja, je moet wat als je nog maagd bent.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:38 schreef Adames het volgende:
Chevy laat het halve topic weer over hem gaan. Alweer.
Hoezo, het is toch interessant dat die DRS flap een paar keer open/dicht gingquote:Op zondag 22 mei 2022 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denk dat wij de race niet gezien hebben ofzo? Waar komt deze neiging om uit te leggen wat we allemaal net hebben zitten kijken vandaan?
1 grapje is niet meteen een trollquote:
Nee toch? Pas op het einde verloor hij veel tijd door de problemen. Zat vrij dicht achter Russell incl een vroege stopquote:Op zondag 22 mei 2022 17:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh hoezo Hamilton? Die was langzamer dan Russell
Russell zat na een tijd redelijk in niemandsland en was al eerder begonnen met temperatuur managen. Hamilton op vol gas kwam inderdaad dichterbij, maar moest toen ook liften.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee toch? Pas op het einde verloor hij veel tijd door de problemen. Zat vrij dicht achter Russell incl een vroege stop
Kan gebeuren toch. Hij was niet eens een echte factor in de wedstrijd dus ik had er geen probleem mee eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Adames het volgende:
Overigens merkte ik dat ik vrij veel medelijden had met Leclerc, vond het niet echt leuk om hem uit te zien vallen. Gelukkig trekt het vooral iets recht tov Verstappen.
Het is hem niet gegund idd.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Adames het volgende:
Overigens merkte ik dat ik vrij veel medelijden had met Leclerc, vond het niet echt leuk om hem uit te zien vallen. Gelukkig trekt het vooral iets recht tov Verstappen.
Hij zat meer dan 12 seconden achter Russell die nog een extra pitstop had gemaakt voor snelste ronde.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee toch? Pas op het einde verloor hij veel tijd door de problemen. Zat vrij dicht achter Russell incl een vroege stop
Over dat laatste valt weinig te zeggen omdat ze beide een geheel andere race reden met een compleet andere strategie.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ja, maar we hebben hier toch allemaal naar zitten kijken? We hebben toch allemaal de boordradio's tussen GP en Max gehoord? Ik snap echt niet wat je denkt toe te voegen door dit nu aan te halen alsof je een uniek inzicht inbrengt, terwijl iedereen hier weet wat er gebeurde.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch interessant dat die DRS flap een paar keer open/dicht ging
Zie je haast nooit.
Als Mercedes dit doorzet, dan gaat het nog een heel mooi seizoen wordenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:42 schreef Adames het volgende:
En Russell heeft ook een enorm gevecht geleverd met Verstappen. Dat kost je in alles ook veel.
Hamilton heeft dat niet gehad.
Daarom kijk ik gewoon sky f1 stream , kost niks (ik wil wel betalen , maar kan het niet kopen in NL) en geen reclame. Dat ik dan 1 minuut achter loop qua beeld vind ik geen probleem. (en soms zelfs wel leuk, als ik toevallig reddit of fok pagina ververs dan lees je soms de 'toekomst' )quote:Op zondag 22 mei 2022 17:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dan zou ik ook geen reclame verwachten idd.
Het is gewoon erg smerig om reclames uit te zenden terwijl al je al voor die specifieke content betaalt.
Leclerc is oprecht, geen gemaakte media persoonlijkheid, dat zijn voor mij de rijders waar ik sympathie voor heb.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Adames het volgende:
Dat noem je gewoon napraten over een race dacht ikquote:Op zondag 22 mei 2022 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben hier toch allemaal naar zitten kijken? We hebben toch allemaal de boordradio's tussen GP en Max gehoord? Ik snap echt niet wat je denkt toe te voegen door dit nu aan te halen alsof je een uniek inzicht inbrengt, terwijl iedereen hier weet wat er gebeurde.
Inderdaad. Die strijd tussen 2 man was 1 seizoen leuk, maar het is fijner als je in je strategie rekening moet houden met 5 andere coureurs. Leidt hopelijk toch veel mooiere races.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als Mercedes dit doorzet, dan gaat het nog een heel mooi seizoen worden
Zie je vrijdag weerquote:Op zondag 22 mei 2022 17:44 schreef StephanL het volgende:
Was weer gezellig.
ChevyCaprice Was ook weer leuk vandaag. Tot binnenkort
lol ze lijken echt 14 en 12 jaar oud daarquote:Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Twee jongetjes op gesprek bij mama Rosanna.
Nu alleen nog een stampvoetende Bianca.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:44 schreef StephanL het volgende:
Was weer gezellig.
ChevyCaprice Was ook weer leuk vandaag. Tot binnenkort
Ik heb me goed vermaakt idd. Laatste rondjes waren simpelweg uitrijden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Die strijd tussen 2 man was 1 seizoen leuk, maar het is fijner als je in je strategie rekening moet houden met 5 andere coureurs. Leidt hopelijk toch veel mooiere races.
Dit was in principe ook een top race, al werd de tweede helft alsnog wat saai.
Enige spannende bleef temperatuur. Op rondje 65 was ik nog niet geheel gerust.
Nee, die had enkel schade in ronde 1 waardoor hij achteraan kon beginnen.. denk dat het verschil tussen de 2 vandaag niet zo groot wasquote:Op zondag 22 mei 2022 17:42 schreef Adames het volgende:
En Russell heeft ook een enorm gevecht geleverd met Verstappen. Dat kost je in alles ook veel.
Hamilton heeft dat niet gehad.
Ik heb me hele race wel vermaakt. En dat voor Barcelona. Was altijd wel een zaadrace. F1 is anno 2022 gewoon heel leuk.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb me goed vermaakt idd. Laatste rondjes waren simpelweg uitrijden.
Je hebt vandaag niet naar Sky gekeken zeker?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel geflatteerd hoor, Mercedes is nog steeds niet op hetzelfde niveau als Ferrari of Red Bull. Maar ze stijgen nu wel boven de rest van het middenveld uit. Ik voorzie juist dat ze de rest van het seizoen in niemandsland rijden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als Mercedes dit doorzet, dan gaat het nog een heel mooi seizoen worden
nee het was niet groot nee, dat zou wat zijn.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die had enkel schade in ronde 1 waardoor hij achteraan kon beginnen.. denk dat het schil tussen de 2 vandaag niet zo groot was
Waarom kies je er dan toch voor?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is elke week weer afzien met het 'internationale' f1tv commentaar.
Het zit er dik in dat de komende tig jaar een gevecht tussen VER LEC en RUS gaan worden. Daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn. Misschien nog met NOR erbij, mits dat team ineens een briljante auto maakt volgend jaar.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, dat kun je wel stellen ja. Ze hebben t al over Russell de toekomstige wereldkampioen.
Elk team dat een briljante auto uitvindt heeft een potentiële wereldkampioen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat de komende tig jaar een gevecht tussen VER LEC en RUS gaan worden. Daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn. Misschien nog met NOR erbij, mits dat team ineens een briljante auto maakt volgend jaar.
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:54 schreef scrupuleus het volgende:
Zit @:whiskers2009 weer maagden belachelijk te maken
Je post gedrag tijdens een race is de reden dat je een troll bent, niet een los grapje....quote:
Ferrari is een soort Feyenoord. Veel pech en (bijna) nooit zo goed als Mercedes (Ajax) , maar af en toe stijgen ze boven zichzelf uit.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Adames het volgende:
Max vindt deze vergelijking leuk.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ferrari is een soort Feyenoord. Veel pech en (bijna) nooit zo goed als Mercedes (Ajax) , maar af en toe stijgen ze boven zichzelf uit.
(Red Bull is natuurlijk PSV in deze vergelijking)
Of Norris tot het inzicht komt dat dat team hem geen WDC waardige auto gaat geven... maar goed die heeft voor 5 jaar getekend.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat de komende tig jaar een gevecht tussen VER LEC en RUS gaan worden. Daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn. Misschien nog met NOR erbij, mits dat team ineens een briljante auto maakt volgend jaar.
Als ie er niet weer mee wil stoppen na 2 rondjes...quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week zou Lewis hem best weleens kunnen winnen
Z'n vechtersmentaliteit is niet echt echt geweldig.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:59 schreef gbm het volgende:
[..]
Als ie er niet weer mee wil stoppen na 2 rondjes...
Eh..? Op Sky komt ook gewoon reclame.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik gewoon sky f1 stream , kost niks (ik wil wel betalen , maar kan het niet kopen in NL) en geen reclame. Dat ik dan 1 minuut achter loop qua beeld vind ik geen probleem. (en soms zelfs wel leuk, als ik toevallig reddit of fok pagina ververs dan lees je soms de 'toekomst' )
Postgedrag tijdens een race? Men schreeuwt hier moord en brand als ik een mooie actie van Hamilton of Russell toejuich, tsja.. Wat is daar in godsnaam erg aanquote:Op zondag 22 mei 2022 17:55 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je post gedrag tijdens een race is de reden dat je een troll bent, niet een los grapje....
Ik neem aan dat je deze act niet in DIG opvoert?
Whut?!quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leclerc is oprecht, geen gemaakte media persoonlijkheid, dat zijn voor mij de rijders waar ik sympathie voor heb.
kom op, zo dom ben je niet, je weet heel goed wat je doet.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Postgedrag tijdens een race? Men schreeuwt hier moord en brand als ik een mooie actie van Hamilton of Russell toejuich, tsja.. Wat is daar in godsnaam erg aan
En ik als mod van F1, ben het hier eigenlijk wel mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Postgedrag tijdens een race? Men schreeuwt hier moord en brand als ik een mooie actie van Hamilton of Russell toejuich, tsja.. Wat is daar in godsnaam erg aan
Wel benieuwd hoe de verhouding tussen RB en Ferrari daar is, vorig jaar was Leclerc al sneller in de kwalificatie en reed Sainz naar plek 2.quote:
Zijn probleemquote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Drake had een betje van 300k op Leclerc staan.
Wow... hoeveel rondjes voor het eind gaf jouw materiaal het op?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef Ulx het volgende:
Het was zo warm op de tribune dat mijn zonnebril uit elkaar klapte.
We gaan het zien.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe de verhouding tussen RB en Ferrari daar is, vorig jaar was Leclerc al sneller in de kwalificatie en reed Sainz naar plek 2.
Al heeft Leclerc daar in een race nog nooit de finishvlag gezien
De Ferrari is dit jaar sneller in de langzame korte bochten dus Monaco lijkt dan voor Ferrari.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe de verhouding tussen RB en Ferrari daar is, vorig jaar was Leclerc al sneller in de kwalificatie en reed Sainz naar plek 2.
Al heeft Leclerc daar in een race nog nooit de finishvlag gezien
Wel ja? Die indruk maakt Leclerc dan juist weer helemaal niet op mij.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut?!![]()
![]()
Hij is bijna net zo gemaakt als Hamilton...
Als je niet pro Max bent, dan ben je een trol en heb je geen verstand van F1. Dat zou je inmiddels wel mogen weten.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel fijn dat je daarbij niet enkel hoofdletters gebruiktquote:Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijzonder. Meer kan ik er niet van makenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ik als mod van F1, ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Daar maak ik wel onderscheid in.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je niet pro Max bent, dan ben je een trol en heb je geen verstand van F1. Dat zou je inmiddels wel mogen weten.
Jaquote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wel ja? Die indruk maakt Leclerc dan juist weer helemaal niet op mij.
Hier ook niet en ook niet te vergelijken met Hamilton (gelukkig). Leclerc is een leuke vent en ik denk eerder te lief.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wel ja? Die indruk maakt Leclerc dan juist weer helemaal niet op mij.
Daarom ben jij geen modquote:Op zondag 22 mei 2022 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar maak ik wel onderscheid in.
Als iemand een post maakt over een mooie actie, dan is dat natuurlijk gewoon prima.
Ik kan ook genieten als Russell, Leclerc en/of Max aan het ravotten zijn op de baan.
Maar er zijn ook users die nogal een historie hebben en eigenlijk (race na race) niets anders doen dan trollen en uit zijn op reacties, dan is het logisch dat zoiets in de afvalbak verdwijnt.
De gemiddelde mod kent z'n pappenheimers hier wel.
Mensenkennisquote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hier ook niet en ook niet te vergelijken met Hamilton (gelukkig). Leclerc is een leuke vent en ik denk eerder te lief.
Ik vind Charles Leclerc maar een gluiperd eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hier ook niet en ook niet te vergelijken met Hamilton (gelukkig). Leclerc is een leuke vent en ik denk eerder te lief.
Exact.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Charles Leclerc maar een gluiperd eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |