Ik heb me goed vermaakt idd. Laatste rondjes waren simpelweg uitrijden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Die strijd tussen 2 man was 1 seizoen leuk, maar het is fijner als je in je strategie rekening moet houden met 5 andere coureurs. Leidt hopelijk toch veel mooiere races.
Dit was in principe ook een top race, al werd de tweede helft alsnog wat saai.
Enige spannende bleef temperatuur. Op rondje 65 was ik nog niet geheel gerust.
Nee, die had enkel schade in ronde 1 waardoor hij achteraan kon beginnen.. denk dat het verschil tussen de 2 vandaag niet zo groot wasquote:Op zondag 22 mei 2022 17:42 schreef Adames het volgende:
En Russell heeft ook een enorm gevecht geleverd met Verstappen. Dat kost je in alles ook veel.
Hamilton heeft dat niet gehad.
Ik heb me hele race wel vermaakt. En dat voor Barcelona. Was altijd wel een zaadrace. F1 is anno 2022 gewoon heel leuk.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb me goed vermaakt idd. Laatste rondjes waren simpelweg uitrijden.
Je hebt vandaag niet naar Sky gekeken zeker?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen Mercedes heeft daar echt de troetelfactor
Het is wel geflatteerd hoor, Mercedes is nog steeds niet op hetzelfde niveau als Ferrari of Red Bull. Maar ze stijgen nu wel boven de rest van het middenveld uit. Ik voorzie juist dat ze de rest van het seizoen in niemandsland rijden.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als Mercedes dit doorzet, dan gaat het nog een heel mooi seizoen worden
nee het was niet groot nee, dat zou wat zijn.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die had enkel schade in ronde 1 waardoor hij achteraan kon beginnen.. denk dat het schil tussen de 2 vandaag niet zo groot was
Waarom kies je er dan toch voor?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is elke week weer afzien met het 'internationale' f1tv commentaar.
Het zit er dik in dat de komende tig jaar een gevecht tussen VER LEC en RUS gaan worden. Daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn. Misschien nog met NOR erbij, mits dat team ineens een briljante auto maakt volgend jaar.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, dat kun je wel stellen ja. Ze hebben t al over Russell de toekomstige wereldkampioen.
Elk team dat een briljante auto uitvindt heeft een potentiėle wereldkampioen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat de komende tig jaar een gevecht tussen VER LEC en RUS gaan worden. Daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn. Misschien nog met NOR erbij, mits dat team ineens een briljante auto maakt volgend jaar.
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:54 schreef scrupuleus het volgende:
Zit @:whiskers2009 weer maagden belachelijk te maken
Je post gedrag tijdens een race is de reden dat je een troll bent, niet een los grapje....quote:
Ferrari is een soort Feyenoord. Veel pech en (bijna) nooit zo goed als Mercedes (Ajax) , maar af en toe stijgen ze boven zichzelf uit.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Adames het volgende:
Overigens merkte ik dat ik vrij veel medelijden had met Leclerc, vond het niet echt leuk om hem uit te zien vallen. Gelukkig trekt het vooral iets recht tov Verstappen.
Max vindt deze vergelijking leuk.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ferrari is een soort Feyenoord. Veel pech en (bijna) nooit zo goed als Mercedes (Ajax) , maar af en toe stijgen ze boven zichzelf uit.
(Red Bull is natuurlijk PSV in deze vergelijking)
Of Norris tot het inzicht komt dat dat team hem geen WDC waardige auto gaat geven... maar goed die heeft voor 5 jaar getekend.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat de komende tig jaar een gevecht tussen VER LEC en RUS gaan worden. Daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn. Misschien nog met NOR erbij, mits dat team ineens een briljante auto maakt volgend jaar.
Als ie er niet weer mee wil stoppen na 2 rondjes...quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week zou Lewis hem best weleens kunnen winnen
Z'n vechtersmentaliteit is niet echt echt geweldig.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:59 schreef gbm het volgende:
[..]
Als ie er niet weer mee wil stoppen na 2 rondjes...
Eh..? Op Sky komt ook gewoon reclame.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik gewoon sky f1 stream , kost niks (ik wil wel betalen , maar kan het niet kopen in NL) en geen reclame. Dat ik dan 1 minuut achter loop qua beeld vind ik geen probleem. (en soms zelfs wel leuk, als ik toevallig reddit of fok pagina ververs dan lees je soms de 'toekomst' )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |