Nu één overwinning meer dan zijn schoonvader, hij heeft gewoon heel veel zin in het avondeten straks.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:55 schreef Keyos het volgende:
Ook wel bijzonder die emotie in de ogen bij Max. Dunno of dat ontlading is of ook iets in de privé.
Je reageert op een notoire troll, dat is wat andersquote:Op zondag 22 mei 2022 16:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ik stel gewoon een vraag, maak een ander niet voor iets uit en wil een oprechte discussie aan gaan.
Dat is wat anders dan roepen dat iemand aan het trollen is of dat de moderatie kut is.
Bekijk dit als een leerzaam moment
Vraag maar aan Bottas.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt maar dit is toch wel het verschil tussen een eerste en een tweede rijder. Dat is nooit anders geweest.
Ik denk inderdaad dat na 147 races in de F1 en een gewonnen kampioenschap hij opeens niet weet hoe de knopjes op z'n stuur werken, ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar even serieus, Max kon dus niet correct het DRS knopje indrukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik echt kwalijk inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
dat Hamilton de handdoek in de ring wil gooien is wel kampioenwaardig?
van plek 20 naar plek 4 is een top prestatiequote:
En een peuk aan het eind van de avondquote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu één overwinning meer dan zijn schoonvader, hij heeft gewoon heel veel zin in het avondeten straks.
Marko? Ja nogal logisch, hij heeft het aangedurfd ooit, held.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef RipCity het volgende:
Die grijze man in wit shirt kijkt altijd naar Max alsof t zn kleinkind is zo trots.
Wat gebeurt er? Hier gewoon reclame nu het podium voorbij is.quote:
Gelukkig werk jij niet bij RedBullquote:Op zondag 22 mei 2022 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is precies hoe team order werkt, de coureur voor kan er niet langs, dan moet je de coureur achter je die sneller is langs laten.
Helmut Marko? Die heeft Max uit de junior klasse vandaan getrokken en die stoel gegevenquote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef RipCity het volgende:
Die grijze man in wit shirt kijkt altijd naar Max alsof t zn kleinkind is zo trots.
Eerst maar eens voorbij z'n teamgenoot komen, Klaasiequote:Op zondag 22 mei 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
van plek 20 naar plek 4 is een top prestatie
Het WK is nog niet gelopen
Ham maakt zeker nog kans op de titel
Omdat dat nog erger isquote:Op zondag 22 mei 2022 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het over Verstappen, waarom kom jij met Hamilton?
Dan nog moet je je opportunity maximaliseren. Stel dat Max was uitgevallen en Leclerc niet, dat had je ook veel kunnen kosten.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt maar dit is toch wel het verschil tussen een eerste en een tweede rijder. Dat is nooit anders geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |