Daar mag wel een stabilisator onder ...quote:
Nounounounounou...quote:Op zondag 22 mei 2022 15:14 schreef trein2000 het volgende:
Sainz, ik wist niet dat je mentaal nog zwakker kunt zijn dan Hamilton.
En het was al niet best om te beginnen.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:14 schreef Starflyer het volgende:
Sinds Sainz dat contract getekend heeft is hij een stuk minder geworden.
Ik vind dit wel gunstig voor de manager, Sainz is voor mij maar halve punten waard tov velenquote:Op zondag 22 mei 2022 15:14 schreef Starflyer het volgende:
Sinds Sainz dat contract getekend heeft is hij een stuk minder geworden.
Voor mij hele puntenquote:Op zondag 22 mei 2022 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel gunstig voor de manager, Sainz is voor mij maar halve punten waard tov velen
Ook over Hamilton?quote:
Yepquote:Op zondag 22 mei 2022 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Banden hopelijk ook goed naar de klote.
Yep. Zowel Brundle als Croft vonden het maar niks, die radioboodschap van Hamilton.quote:
De bonenbocht.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:17 schreef Doevelaer het volgende:
In die bocht is wind wel vaker een probleem
Alleen voor mensen die geen idee hebben waarover ze praten.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Grindbak, Verstappen… dat was ooit synoniem…
Dit. Gewoon forse foutquote:Op zondag 22 mei 2022 15:19 schreef Mansjester het volgende:
Ah ja, Verstappen maakt een fout en het ligt aan de wind
Die zijn anders in de meerderheid hoor.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die geen idee hebben waarover ze praten.
Dat is in die bocht dus regelmatig een probleem, ook met o.a wintertests. Maar wel met je eens dat het hypocriet is dat Sainz er wčl om verguisd wordtquote:Op zondag 22 mei 2022 15:19 schreef Mansjester het volgende:
Ah ja, Verstappen maakt een fout en het ligt aan de wind
quote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens Fittipaldi kan Perez dit jaar nog het WK winnen..
quote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef ReplaR het volgende:
Onthou mensen: to finish first you first have to finish
It aint over till the fat lady singsquote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef ReplaR het volgende:
Onthou mensen: to finish first you first have to finish
Alle Braziliaantjes raken na hun carriere aan de drank.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens Fittipaldi kan Perez dit jaar nog het WK winnen..
Heeft die Shirma Rousse opgegeten?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
It aint over till the fat lady sings
[ afbeelding ]
Ware het niet dat Sainz wel vaker dit soort fouten maakt.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is in die bocht dus regelmatig een probleem, ook met o.a wintertests. Maar wel met je eens dat het hypocriet is dat Sainz er wčl om verguisd wordt
En vorig jaar..quote:
Amen.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer maar misplaats nooit Zijn naam.
@:Kingroland
Had beter kunnen wachten iddquote:
Werkt weer.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik neem aan dat ze niks aan z'n DRS kunnen doen tijdens pitstop?
Verstappen wordt weer aan alle kanten genaaid!!quote:Op zondag 22 mei 2022 15:24 schreef Sodemieters het volgende:
Pitstrategie van RBR slaat ook weer nergens op.
Charles gaat wel langer doorrijden op z'n nieuwe bandjesquote:Op zondag 22 mei 2022 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez wordt weer voor het Ferrari’tje gespannen straks
quote:Op zondag 22 mei 2022 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
DRS ging een tikkie open en toen weer dicht
quote:Op zondag 22 mei 2022 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
DRS ging een tikkie open en toen weer dicht
Dat hele systeem slaat überhaupt nergens op.quote:
Schreeuwen ook nog.quote:
Je caps-lock staat aan..quote:Op zondag 22 mei 2022 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAA RUSSELL GOED OP DE BRAKES MAAT
Dit is niet de avond van haar om tegen hem te zeggen "je mag alles met me doen schatjequote:Op zondag 22 mei 2022 15:30 schreef onlogisch het volgende:
De vrouw van Verstappen kan vanavond beter bij een vriendin blijven slapen.
Wel een paar miljoen salarisdeel terug storten danquote:Op zondag 22 mei 2022 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Als ik Max was zou ik die wagen gewoon in de pit parkeren en uitstappen.
Inhalen zonder DRS? Ah ja makkie.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:32 schreef YellowBlacks het volgende:
Verstappen moet zich focussen op het racen en gwn werken met wat hij heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |