SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Huehue, krikkenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij het niveau opkrikken
Kamelenteen plakt aan je.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat keur ik nog net goed, evenals wijffie.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Morgen maar ff naar @:Budapestenaar zwaaien
Kusje voor haagsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Man man man weer gemistquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Al daal ik morgen af naar Brabant
Moppiequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:48 schreef Haags het volgende:
[..]
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat met 3 sterretjes?quote:
Met ieder abo kan je toch blocken? Alleen blauwen kan je niet blockenquote:
Hmmm, dat maakt jou een beetje anders ineensquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch de vreemde aantrekkingskracht die Franz Bauer ook heeft.
Flauw.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met ieder abo kan je toch blocken? Alleen blauwen kan je niet blocken
Geen idee joh, ik verrijk Fok met mijn oneindig grappige oneliners en anekdotes.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met ieder abo kan je toch blocken? Alleen blauwen kan je niet blocken
Zo eng ook, waarom?quote:
Goed idee, timer op 5 minuten hehquote:
Los jaquote:Op zondag 22 mei 2022 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?![]()
dan heb je toch heel veel steekjes los
Ik kan me niet voorstellen dat het iemand überhaupt staatquote:Op zondag 22 mei 2022 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hai
[..]
Geen idee het is werkelijk geen gezicht bij haar
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?![]()
dan heb je toch heel veel steekjes los
Zooo mee eensquote:Op zondag 22 mei 2022 00:05 schreef mschol het volgende:
sowieso snap ik de drang van, voornamelijk vrouwen maar er zijn ook mannen die dat doen, overal in het lichaam maar gaatjes in te prikken en er een object doorheen te steken, bah
Gadverdamme was da dan?quote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het niet mooi, maar heel anders dan een tongpiercing is het niet.
Vre-se-lijkquote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
quote:
Hier valt het niet echt op, het ziet er soms, live talkshow bijv., echt niet uitquote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goede taillequote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie je niet constant dus geen probleem meequote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Navel ok maar voor de rest niet, beetjes vies.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zondag 22 mei 2022 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Navel ok maar voor de rest niet, beetjes vies.
Boeit me nietquote:Op zondag 22 mei 2022 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat om de dermal piercings
Piercingsquote:Op zondag 22 mei 2022 00:05 schreef mschol het volgende:
sowieso snap ik de drang van, voornamelijk vrouwen maar er zijn ook mannen die dat doen, overal in het lichaam maar gaatjes in te prikken en er een object doorheen te steken, bah
Onpraktisch, die dermals zitten op een rotplek zodra je een broek aantrekt.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil m'n derde helix eigenlijk wel weer terug, maar verder zit het me wel best zo.quote:
inktplaatjes net zo hoor..quote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Zooo mee eens![]()
Zelfde met inktplaatjes, maar goed dat mag iedereen gelukkig zelf beslissen
Goed! Net terug van soort van bandjes kijken.quote:
Gewoon weer low waist in modequote:Op zondag 22 mei 2022 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onpraktisch, die dermals zitten op een rotplek zodra je een broek aantrekt.
krijg er beetje deze vibe bijquote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nooo, da's een rampmode voor heupen als de mijne.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon weer low waist in mode![]()
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook tof maar ik blijf daar sowieso achter hangen ofzo
Bij sommigen past het wel hoor, maar ik zie soms dingen voorbij komen man3quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
inktplaatjes net zo hoor..
en ik wil echt niet zeggen dat een kleine tattoo of oorbelletje lelijk is maar men draaft te vaak door.
Nee, je moet deze vibes krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg er beetje deze vibe bij
[ afbeelding ]
in disney ben ik ook wandelende kleurplaten tegen gekomen, nog net niet viltstiften gaan uitdelen aan de kinderenquote:Op zondag 22 mei 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij sommigen past het wel hoor, maar ik zie soms dingen voorbij komen man3![]()
Plaatjes.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
inktplaatjes net zo hoor..
en ik wil echt niet zeggen dat een kleine tattoo of oorbelletje lelijk is maar men draaft te vaak door.
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, je moet deze vibes krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Bands kijken is altijd leukquote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Net terug van soort van bandjes kijken.
Met jou?
Leuk toch, heel veel plezierquote:Op zondag 22 mei 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Bands kijken is altijd leuk![]()
Lig inmiddels in bed, morgen op plein hiervoor vanaf 6 uur!!! een soort van heel drukke brocante markt met podium en animatie etc.
So true.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in disney ben ik ook wandelende kleurplaten tegen gekomen, nog net niet viltstiften gaan uitdelen aan de kinderen
Oke bennoquote:Op zondag 22 mei 2022 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in disney ben ik ook wandelende kleurplaten tegen gekomen, nog net niet viltstiften gaan uitdelen aan de kinderen
Ja allangquote:Op zondag 22 mei 2022 00:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn je forward helixes al genezen?
O ik was al even op toen, zo rond 5 uurquote:
Nee, was er al uit, ben een vroege vogelquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 08:26 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Taartquote:Op zondag 22 mei 2022 08:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met Gergi, feestje vandaag?
En dan 4 dagen weekendquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan nog een weekje werken en dan is het vakantie
hoop losse afspraken tussendoor, dus vermaak me welquote:
O maar het kan tegenzitten bij een andere klant, of ze moeten met spoed eerst ergens anders aan de gang.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
half juni komen ze hier de ventillatiekanalen schoonmaken, op een fucking maandag tussen half 1 en half 5
wat een klapjosties, ga ze maar bellen maandag of het een andere dag kan, of korter tijdsbestek
is leuk, voor mensen zonder werk...quote:Op zondag 22 mei 2022 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar het kan tegenzitten bij een andere klant, of ze moeten met spoed eerst ergens anders aan de gang.
Dit zijn hele normale tijden, tussen half 1 en half 5...
"nou meneer bij u was het zo ontzettend smerig, we rekenen hiervoor een toeslag."quote:Op zondag 22 mei 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is leuk, voor mensen zonder werk...
ga maar in weekenden werken, koekenbakkers
en spoed? ze maken alleen ventillatiekanalen schoon van de hele flat, niks spoed.
ik hoop dat ze veel werk hebben bij mij![]()
Oostenrijk, Slovenië en Hongarijequote:Op zondag 22 mei 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet niet meer waar naar toe?
sterkte ermee, is voor vvequote:Op zondag 22 mei 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"nou meneer bij u was het zo ontzettend smerig, we rekenen hiervoor een toeslag."
Vanavond Chinees om het te vierenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg net een 2e cadeaubon voor de bol/ah premium actie, 12 euro betaald en 15 euro teruggekregen
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg net een 2e cadeaubon voor de bol/ah premium actie, 12 euro betaald en 15 euro teruggekregen
ALles met de budamobile? En ga je daar allemaal wandelen?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostenrijk, Slovenië en Hongarije
welke actie?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Nee van de week al chinees opquote:Op zondag 22 mei 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond Chinees om het te vieren
Dat zijn de betere deals.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
hmm weet niet of ik dat premium moet nemenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)m-cadeaukaart-237631
2x zo snel koopzegels sparenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet niet of ik dat premium moet nemen
mja maar omdaar weer 12 euro voor te betalen is ook weer zoquote:Op zondag 22 mei 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x zo snel koopzegels sparenvoor de rest zie ik er ook weinig nut van in
Tsja. Als je veel biologisch koopt, dan misschien is het wat.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet niet of ik dat premium moet nemen
Nee, meeste met de trein. En het wordt geen echte wandelvakantie. Hooguit een beetje in de Julische Alpen, maar ook beperkt omdat ik geen echte wandelschoenen bij heb.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALles met de budamobile? En ga je daar allemaal wandelen?
In dat geval krijg ik dus 3 euro toequote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar omdaar weer 12 euro voor te betalen is ook weer zo
nee koop ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Als je veel biologisch koopt, dan misschien is het wat.
En abonnementen? Waarop dan? Ik weet niet eens dat er zo'n mogelijkheid is.
Nog maar 3 dagen zelfsquote:Op zondag 22 mei 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan nog een weekje werken en dan is het vakantie
Een eetvakantie?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, meeste met de trein. En het wordt geen echte wandelvakantie. Hooguit een beetje in de Julische Alpen, maar ook beperkt omdat ik geen echte wandelschoenen bij heb.
12 euro uit moeten geven om 7,50 te krijgen... wat een kut actiequote:Op zondag 22 mei 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)m-cadeaukaart-237631
Op de lange termijn profiteert AH daar meer van dan de consument.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar omdaar weer 12 euro voor te betalen is ook weer zo
zaterdagquote:Op zondag 22 mei 2022 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je richting Noordkaap?
Rondkijken in Graz en Ljubljana, beetje wandelen, vrienden opzoeken, zwemmen, lekker eten, museumpje her en der: van alles watquote:
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
12 euro uit moeten geven om 7,50 te krijgen... wat een kut actie
ja die koopzegels betaal je zelf natuurlijk .quote:Op zondag 22 mei 2022 09:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Op de lange termijn profiteert AH daar meer van dan de consument.
leukquote:Op zondag 22 mei 2022 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rondkijken in Graz en Ljubljana, beetje wandelen, vrienden opzoeken, zwemmen, lekker eten, museumpje her en der: van alles wat
Op die koopzegels krijg je wel 6% rente, dat krijg je op de bank nietquote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die koopzegels betaal je zelf natuurlijk .
je betaald de ah om meer te mogen kopen
Snel aan je stutten trekken danquote:Op zondag 22 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
we hebben vanaaf borrel op werk en eigenlijk niet zoveel zin
ja okequote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op die koopzegels krijg je wel 6% rente, dat krijg je op de bank niet
Nou maar wat een gedoe, met die zegeltjes. Moet je dat nog steeds plakken op kaarten, of zijn die zegels tegenwoordig digitaal, met de App?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Plus krijg je 50 % rente op de koopzegels.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel zin in.quote:
digitaal. opzich vind ik het wel fijn die zegeltjesquote:Op zondag 22 mei 2022 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar wat een gedoe, met die zegeltjes. Moet je dat nog steeds plakken op kaarten, of zijn die zegels tegenwoordig digitaal, met de App?
Heb je last van je been?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet wel even blijven denk ik![]()
misschien zo maar zon steunkous aantrekken naar werk
Die zijn gewoon digitaal, als het nog van die losse zegeltjes waren had ik er ook nooit mee begonnenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar wat een gedoe, met die zegeltjes. Moet je dat nog steeds plakken op kaarten, of zijn die zegels tegenwoordig digitaal, met de App?
nee hoor, maar gewoon kutactiequote:Op zondag 22 mei 2022 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de Plus krijg je 50 % rente op de koopzegels.
Duurt alleen wel 5x zo lang, bij de AH is het 10 cent per euroquote:Bij elke euro aan boodschappen* koop je voor 2 cent een PLUSpunt
Met 200 PLUSpunten is je spaarkaart vol (kosten 4 euro)
Lever je volle spaarkaart in en ontvang 6 euro contant
Zo heb je supersnel 2 euro verdiend!
Nou dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Duurt alleen wel 5x zo lang, bij de AH is het 10 cent per euro(en met de premium dus 20)
en datbia de enige huisarts in de praktijk?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas na volgende week. Blijkbaar hele week gesloten voor vakantie
ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en datbia de enige huisarts in de praktijk?
Ja jezus, is er geen vervanger? Is het alleen met lopen of ook zo?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas na volgende week. Blijkbaar hele week gesloten voor vakantie
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja jezus, is er geen vervanger? Is het alleen met lopen of ook zo?
Ja, da’s toch niet goed, balliequote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.
Het is nu constant maar dat is omdat ik zoveel heb gelopen ook. Loop nu wat mank :p![]()
maar in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad ondanks dat ik las dat het met warm weer juist veel erger kan zijn
Wat heb je dan? Welke klacht?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.
Het is nu constant maar dat is omdat ik zoveel heb gelopen ook. Loop nu wat mank :p![]()
maar in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad ondanks dat ik las dat het met warm weer juist veel erger kan zijn
Sjezus overdrijf het ffquote:Op zondag 22 mei 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s toch niet goed, ballieStraks blijk je iets ernstigs te hebben.
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spataderquote:Op zondag 22 mei 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s toch niet goed, ballieStraks blijk je iets ernstigs te hebben.
Een spatader diep in mijn been. denk dat het tegen een spier drukt ofzo en dat het daarom zon pijn doetquote:
toen met die echo was het een ronde verdikking wat alleen pijn deed als ik er op drukte maar dat zijn we nu wel voorbijquote:Op zondag 22 mei 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet geen risico’s nemen met je lichaam
Oh spatader, tja hoeven ze je niet snel voor te zien, komt gewoon op lijst operatie even dichtschroeien.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spatader
Ja, dat weet ik. Maar ik weet niet wat er allemaal kan gebeuren met een spataderquote:Op zondag 22 mei 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spatader
Het ergste geval is een open beenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik weet niet wat er allemaal kan gebeuren met een spatader
Ik moet ook gelijk aan trombose denken. Je been is niet rood en dikker dan normaal?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het ergste geval is een open been
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
heb wel weer de vorm van mijn voeten terug
nee. ja had die opgezwollen voeten maar dat waren beide.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet ook gelijk aan trombose denken. Je been is niet rood en dikker dan normaal?
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Hmm. Oké.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. ja had die opgezwollen voeten maar dat waren beide.
Maar been is niet dikker alleen waar die ader loopt zie je een verkleuring maar had gelezen dat dat kan gebeuren. Beetje bruinig
Ja je bent tenslotte ook geen 18 meerquote:Op zondag 22 mei 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ja zal de leeftijd wel zijn denk ik
al heb ik een collega, denk 25 en die heeft paar maanden terug zo'n spatader operatie gehad
elke dag een tasje voor die dagaten bezorgen, kan je die van de vorige dag mee terug sturenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens een kledingplan maken. Idee is om niet alles in 1 grote koffer te stoppen omdat we nergens echt lang blijven. Hoop kleine tasjes worden het denk ik. En een tas met bijv toiletspullen die je wel elke dag nodig hebt. En tech gear en zo. Even over nadenken gewoon. Nu eerst douchen.
mja had ik al gezegd maar geen prio. moet het nog een weekje uitzitten denk ikquote:Op zondag 22 mei 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Kun je toch niet de huisarts bellen en zeggen dat het erger geworden is?
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n spatader kan ook ineens ontploffen hč.
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja had ik al gezegd maar geen prio. moet het nog een weekje uitzitten denk ik
hopelijk knapt de boel niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n spatader kan ook ineens ontploffen hč.
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen gynaecoloog maar ik kan er wel een keer naar kijken?
wat een bloedbad wordt dat danquote:Op zondag 22 mei 2022 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef je geen tomaten soep meer over mensen te gooien,die hebben dan al wat anders roods
Robotje kopen en gewoon bedienen achter je laptop. Krijg je ook geen vervelende opmerkingen meerquote:
ja kwam ik gisteren op het werk. Komt iemand van de keuken met een serieus gezicht naar mij toe.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Robotje kopen en gewoon bedienen achter je laptop. Krijg je ook geen vervelende opmerkingen meer
Beetje vroeg aan de sushiquote:
"Is je robotje zwanger?"quote:Op zondag 22 mei 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Robotje kopen en gewoon bedienen achter je laptop. Krijg je ook geen vervelende opmerkingen meer
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kwam ik gisteren op het werk. Komt iemand van de keuken met een serieus gezicht naar mij toe.
Ah ik hoor dat je geen rood vlees meer eet.
Wanneer is de snack reveal party?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kwam ik gisteren op het werk. Komt iemand van de keuken met een serieus gezicht naar mij toe.
Gewoon een terminator nemen, dan durven ze niet eens vervelend meer te doenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee het is zondagquote:
Ja die denken dat je een maand lang hebt liggen batsen in Thailand.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was naar aanleiding van die opmerking van die vrouwquote:Op zondag 22 mei 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die denken dat je een maand lang hebt liggen batsen in Thailand.
Misschien was dat wel zo'n vrouw die dat aanvoelt of kan "zien" en ben je daadwerkelijk zwanger.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was naar aanleiding van die opmerking van die vrouw
Er bestaat gewoon zorgplicht he. Als jij het idee hebt dat het geen week kan wachten moet er ergens anders plek gemaakt worden.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja had ik al gezegd maar geen prio. moet het nog een weekje uitzitten denk ik
hopelijk knapt de boel niet
[ afbeelding ]
ja denk wel dat het een week kan wachten zonder ernstige gevolgen maar het is gewoon pijnlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 10:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Er bestaat gewoon zorgplicht he. Als jij het idee hebt dat het geen week kan wachten moet er ergens anders plek gemaakt worden.
ja ik kom aanvoelen dat ze wat jaloers was omdat ik haar niet zoveel aandacht gaf maar haar man welquote:Op zondag 22 mei 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zo'n vrouw die dat aanvoelt of kan "zien" en ben je daadwerkelijk zwanger.
ja dat weet ik, maar dat heeft met rood vlees te maken?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de dag er voor was er een vrouw die vroeg of ik zwanger was
Jij zwoele verleidster.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kom aanvoelen dat ze wat jaloers was omdat ik haar niet zoveel aandacht gaf maar haar man wel
Als zwangere vrouwen een stukje rood vlees eten floept de baby te vroeg uit zijn tentje.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar dat heeft met rood vlees te maken?
543 hier. Nu eerst sokken en schoenen aan doenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:08 schreef Haags het volgende:
@:Budapestenaar maat, de eerste 8000 stappen van de dag zitten erop.
Appeltje eitje vandaag.
*beroofd @FranticDJquote:Op zondag 22 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verse wafels met slagroom en aardbeien
Goed bezigquote:Op zondag 22 mei 2022 10:08 schreef Haags het volgende:
@:Budapestenaar maat, de eerste 8000 stappen van de dag zitten erop.
Appeltje eitje vandaag.
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Rendang staat te pruttelen, beetje een niksdoendagje ervan maken
Triggeredquote:Op zondag 22 mei 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik irriteer me nu al aan mijn nieuwe klok, die voert zijn primaire taak maar erg matig uit.
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Rendang staat te pruttelen, beetje een niksdoendagje ervan maken
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bal wist niet dat Fles ook naar Thailand was
https://www.instagram.com/reel/Ccu2tMWJ1yE/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik vat 'm ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis even wat hier grappig aan moet zijn precies?
Denk dat jij dat bootje wel uit zo proberenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis even wat hier grappig aan moet zijn precies?
Nou ik zou niet weten waaromquote:Op zondag 22 mei 2022 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat jij dat bootje wel uit zo proberen
Gezellig nachtje achter de rug?quote:Op zondag 22 mei 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begin nu pas wakker te worden. Gelukkig heeft de hond ook geen haast.
Jaquote:Op zondag 22 mei 2022 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je er nu zo een beetje bij dan? --------> [ afbeelding ]
Dat is de volgende stapquote:Op zondag 22 mei 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dekentje en een lekker kwijlkussen bij je?
baltoquote:Op zondag 22 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij zijn hier een beetje alternatief :p
Alto's for the win.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij zijn hier een beetje alternatief :p
quote:(jeugdtaal) iemand die zich niet conformeert aan door tijdgeest en mode opgelegde regels (kleding is belangrijk maar merken veel minder); iemand die zich anders kleedt en gedraagt dan anderen
Zit er niet iets voor jou bij om op te sabbelen, ik bedoel dat zijn meestal leukere mensen dan de man in het C&A bloesje of een ordinaire havenwerker?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook veel collega's met piercing en tattoo's
Oh nee te jong allemaalquote:Op zondag 22 mei 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er niet iets voor jou bij om op te sabbelen, ik bedoel dat zijn meestal leukere mensen dan de man in het C&A bloesje of een ordinaire havenwerker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |