quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet niet heb jij ook fabrieksfoutjea?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die zijn raar. Daarom vind ik deze ook fijn, zien er meer als gewone schoenen uit.
op de een of andere manier vind ik dit Jos B. schoenenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fantastische schoenen. Draag ze elke dag
Ja die vibes krijg je er wel van.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik dit Jos B. schoenen
Ik loop er veel op in de zomer omdat we veel op/in het water zijn. En hier heb je meestal stenen op de bodem als je het water in loopt dus dan zijn van die hybride schoenen praktisch. Plus weegt ook niks en neemt weinig plaats in als je ze meeneemt de bergen in om daar te zwemmen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat barefoot schoenen heb ik nooit echt gesnapt
maar ik heb denk ik ook het grootste deel van mn leven op werkschoenen gelopenEn helemaal sinds mn knie een opneuker heeft gekregen moet ik goede demping hebben.
Heb nu eindelijk een merk schoenen (niet zijnde werkschoenen) gevonden waar ik gewoon heel de dag echt pijnvrij op kan lopen.
Gezien de omstandigheden goed. Ik heb met 34 jaar oud de ziekte van phifer opgelopen dus ben steeds erg moe. Maar werk gaat lekker. Hoesy daar?quote:
ik ben zoveel mogelijk op en zo min mogelijk in het waterquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop er veel op in de zomer omdat we veel op/in het water zijn. En hier heb je meestal stenen op de bodem als je het water in loopt dus dan zijn van die hybride schoenen praktisch. Plus weegt ook niks en neemt weinig plaats in als je ze meeneemt de bergen in om daar te zwemmen.
Lamequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben zoveel mogelijk op en zo min mogelijk in het water
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fantastische schoenen. Draag ze elke dag
Oei da's een klote ziekte....quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden goed. Ik heb met 34 jaar oud de ziekte van phifer opgelopen dus ben steeds erg moe. Maar werk gaat lekker. Hoesy daar?
Nee hij is altijd lief tegen mij geweest is toch niet aardigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen blokkeren. Geloof me.
Waar slaat dit op als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen blokkeren. Geloof me.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar slaat dit op als ik vragen mag?
Wat gaan jullie doen en is het vroeg stadium va dementie?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oei da's een klote ziekte....
Werk erg druk, leven ups en downs as usual. Morgen op stap met m'n demente moeder
Ze hoort stemmen, loopt slecht, maar verder gaat het nog wel redelijk. Ze zit in bejaardentehuis in Dordrecht, morgen ff een rondje stoomtrein, stoomboot etcquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen en is het vroeg stadium va dementie?
Hm pittig voor jou! Wel fijn dat je samen nog dingen kunt ondernemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hoort stemmen, loopt slecht, maar verder gaat het nog wel redelijk. Ze zit in bejaardentehuis in Dordrecht, morgen ff een rondje stoomtrein, stoomboot etc
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?quote:
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen pop?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar slaat dit op als ik vragen mag?
Geen idee, leg deze zin eens uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Doe lief. Sfeer dit dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Stiekem een hoop onzekerheid denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen pop?
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee leg het maar eens uit dat zielige gedoe.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.
Ik mag niet stoken maar alsquote:
Omdat ik het woord zuigen gebruikte zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag niet stoken maar als
Jullie hier todh lekker opgaan. Kan ik het niet late .
Dus: nie om een of ander maar CL staat nu wel 1
Punt voor
Hihi neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik het woord zuigen gebruikte zeker?
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag niet stoken maar als
Jullie hier todh lekker opgaan. Kan ik het niet late .
Dus: nie om een of ander maar CL staat nu wel 1
Punt voor
Blocken is voor Pussy’squote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.
Naah ze is echt niet simpel en je spreekt jezelf tegen en als ik dat zie met drankjes op dan is da zoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |