Onpraktisch, die dermals zitten op een rotplek zodra je een broek aantrekt.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Ik wil m'n derde helix eigenlijk wel weer terug, maar verder zit het me wel best zo.quote:
inktplaatjes net zo hoor..quote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Zooo mee eens![]()
Zelfde met inktplaatjes, maar goed dat mag iedereen gelukkig zelf beslissen
Goed! Net terug van soort van bandjes kijken.quote:
Gewoon weer low waist in modequote:Op zondag 22 mei 2022 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onpraktisch, die dermals zitten op een rotplek zodra je een broek aantrekt.
krijg er beetje deze vibe bijquote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Nooo, da's een rampmode voor heupen als de mijne.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon weer low waist in mode![]()
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook tof maar ik blijf daar sowieso achter hangen ofzo
Bij sommigen past het wel hoor, maar ik zie soms dingen voorbij komen man3quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
inktplaatjes net zo hoor..
en ik wil echt niet zeggen dat een kleine tattoo of oorbelletje lelijk is maar men draaft te vaak door.
Nee, je moet deze vibes krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg er beetje deze vibe bij
[ afbeelding ]
in disney ben ik ook wandelende kleurplaten tegen gekomen, nog net niet viltstiften gaan uitdelen aan de kinderenquote:Op zondag 22 mei 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij sommigen past het wel hoor, maar ik zie soms dingen voorbij komen man3![]()
Plaatjes.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
inktplaatjes net zo hoor..
en ik wil echt niet zeggen dat een kleine tattoo of oorbelletje lelijk is maar men draaft te vaak door.
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, je moet deze vibes krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Bands kijken is altijd leukquote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Net terug van soort van bandjes kijken.
Met jou?
Leuk toch, heel veel plezierquote:Op zondag 22 mei 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Bands kijken is altijd leuk![]()
Lig inmiddels in bed, morgen op plein hiervoor vanaf 6 uur!!! een soort van heel drukke brocante markt met podium en animatie etc.
So true.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in disney ben ik ook wandelende kleurplaten tegen gekomen, nog net niet viltstiften gaan uitdelen aan de kinderen
Oke bennoquote:Op zondag 22 mei 2022 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in disney ben ik ook wandelende kleurplaten tegen gekomen, nog net niet viltstiften gaan uitdelen aan de kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |