O ik was al even op toen, zo rond 5 uurquote:
Nee, was er al uit, ben een vroege vogelquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 08:26 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Taartquote:Op zondag 22 mei 2022 08:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met Gergi, feestje vandaag?
En dan 4 dagen weekendquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan nog een weekje werken en dan is het vakantie
hoop losse afspraken tussendoor, dus vermaak me welquote:
O maar het kan tegenzitten bij een andere klant, of ze moeten met spoed eerst ergens anders aan de gang.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
half juni komen ze hier de ventillatiekanalen schoonmaken, op een fucking maandag tussen half 1 en half 5
wat een klapjosties, ga ze maar bellen maandag of het een andere dag kan, of korter tijdsbestek
is leuk, voor mensen zonder werk...quote:Op zondag 22 mei 2022 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar het kan tegenzitten bij een andere klant, of ze moeten met spoed eerst ergens anders aan de gang.
Dit zijn hele normale tijden, tussen half 1 en half 5...
"nou meneer bij u was het zo ontzettend smerig, we rekenen hiervoor een toeslag."quote:Op zondag 22 mei 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is leuk, voor mensen zonder werk...
ga maar in weekenden werken, koekenbakkers
en spoed? ze maken alleen ventillatiekanalen schoon van de hele flat, niks spoed.
ik hoop dat ze veel werk hebben bij mij![]()
Oostenrijk, Slovenië en Hongarijequote:Op zondag 22 mei 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet niet meer waar naar toe?
sterkte ermee, is voor vvequote:Op zondag 22 mei 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"nou meneer bij u was het zo ontzettend smerig, we rekenen hiervoor een toeslag."
Vanavond Chinees om het te vierenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg net een 2e cadeaubon voor de bol/ah premium actie, 12 euro betaald en 15 euro teruggekregen
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg net een 2e cadeaubon voor de bol/ah premium actie, 12 euro betaald en 15 euro teruggekregen
ALles met de budamobile? En ga je daar allemaal wandelen?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostenrijk, Slovenië en Hongarije
welke actie?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Nee van de week al chinees opquote:Op zondag 22 mei 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond Chinees om het te vieren
Dat zijn de betere deals.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
hmm weet niet of ik dat premium moet nemenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)m-cadeaukaart-237631
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |