2x zo snel koopzegels sparenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet niet of ik dat premium moet nemen
mja maar omdaar weer 12 euro voor te betalen is ook weer zoquote:Op zondag 22 mei 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2x zo snel koopzegels sparenvoor de rest zie ik er ook weinig nut van in
Tsja. Als je veel biologisch koopt, dan misschien is het wat.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet niet of ik dat premium moet nemen
Nee, meeste met de trein. En het wordt geen echte wandelvakantie. Hooguit een beetje in de Julische Alpen, maar ook beperkt omdat ik geen echte wandelschoenen bij heb.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALles met de budamobile? En ga je daar allemaal wandelen?
In dat geval krijg ik dus 3 euro toequote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar omdaar weer 12 euro voor te betalen is ook weer zo
nee koop ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Als je veel biologisch koopt, dan misschien is het wat.
En abonnementen? Waarop dan? Ik weet niet eens dat er zo'n mogelijkheid is.
Nog maar 3 dagen zelfsquote:Op zondag 22 mei 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan nog een weekje werken en dan is het vakantie
Een eetvakantie?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, meeste met de trein. En het wordt geen echte wandelvakantie. Hooguit een beetje in de Julische Alpen, maar ook beperkt omdat ik geen echte wandelschoenen bij heb.
12 euro uit moeten geven om 7,50 te krijgen... wat een kut actiequote:Op zondag 22 mei 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)m-cadeaukaart-237631
Op de lange termijn profiteert AH daar meer van dan de consument.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar omdaar weer 12 euro voor te betalen is ook weer zo
zaterdagquote:Op zondag 22 mei 2022 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je richting Noordkaap?
Rondkijken in Graz en Ljubljana, beetje wandelen, vrienden opzoeken, zwemmen, lekker eten, museumpje her en der: van alles watquote:
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
12 euro uit moeten geven om 7,50 te krijgen... wat een kut actie
ja die koopzegels betaal je zelf natuurlijk .quote:Op zondag 22 mei 2022 09:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Op de lange termijn profiteert AH daar meer van dan de consument.
leukquote:Op zondag 22 mei 2022 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rondkijken in Graz en Ljubljana, beetje wandelen, vrienden opzoeken, zwemmen, lekker eten, museumpje her en der: van alles wat
Op die koopzegels krijg je wel 6% rente, dat krijg je op de bank nietquote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die koopzegels betaal je zelf natuurlijk .
je betaald de ah om meer te mogen kopen
Snel aan je stutten trekken danquote:Op zondag 22 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
we hebben vanaaf borrel op werk en eigenlijk niet zoveel zin
ja okequote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op die koopzegels krijg je wel 6% rente, dat krijg je op de bank niet
Nou maar wat een gedoe, met die zegeltjes. Moet je dat nog steeds plakken op kaarten, of zijn die zegels tegenwoordig digitaal, met de App?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Plus krijg je 50 % rente op de koopzegels.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel zin in.quote:
digitaal. opzich vind ik het wel fijn die zegeltjesquote:Op zondag 22 mei 2022 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar wat een gedoe, met die zegeltjes. Moet je dat nog steeds plakken op kaarten, of zijn die zegels tegenwoordig digitaal, met de App?
Heb je last van je been?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet wel even blijven denk ik![]()
misschien zo maar zon steunkous aantrekken naar werk
Die zijn gewoon digitaal, als het nog van die losse zegeltjes waren had ik er ook nooit mee begonnenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar wat een gedoe, met die zegeltjes. Moet je dat nog steeds plakken op kaarten, of zijn die zegels tegenwoordig digitaal, met de App?
nee hoor, maar gewoon kutactiequote:Op zondag 22 mei 2022 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de Plus krijg je 50 % rente op de koopzegels.
Duurt alleen wel 5x zo lang, bij de AH is het 10 cent per euroquote:Bij elke euro aan boodschappen* koop je voor 2 cent een PLUSpunt
Met 200 PLUSpunten is je spaarkaart vol (kosten 4 euro)
Lever je volle spaarkaart in en ontvang 6 euro contant
Zo heb je supersnel 2 euro verdiend!
Nou dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Duurt alleen wel 5x zo lang, bij de AH is het 10 cent per euro(en met de premium dus 20)
en datbia de enige huisarts in de praktijk?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas na volgende week. Blijkbaar hele week gesloten voor vakantie
ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en datbia de enige huisarts in de praktijk?
Ja jezus, is er geen vervanger? Is het alleen met lopen of ook zo?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas na volgende week. Blijkbaar hele week gesloten voor vakantie
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja jezus, is er geen vervanger? Is het alleen met lopen of ook zo?
Ja, da’s toch niet goed, balliequote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.
Het is nu constant maar dat is omdat ik zoveel heb gelopen ook. Loop nu wat mank :p![]()
maar in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad ondanks dat ik las dat het met warm weer juist veel erger kan zijn
Wat heb je dan? Welke klacht?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.
Het is nu constant maar dat is omdat ik zoveel heb gelopen ook. Loop nu wat mank :p![]()
maar in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad ondanks dat ik las dat het met warm weer juist veel erger kan zijn
Sjezus overdrijf het ffquote:Op zondag 22 mei 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s toch niet goed, ballieStraks blijk je iets ernstigs te hebben.
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spataderquote:Op zondag 22 mei 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s toch niet goed, ballieStraks blijk je iets ernstigs te hebben.
Een spatader diep in mijn been. denk dat het tegen een spier drukt ofzo en dat het daarom zon pijn doetquote:
toen met die echo was het een ronde verdikking wat alleen pijn deed als ik er op drukte maar dat zijn we nu wel voorbijquote:Op zondag 22 mei 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet geen risico’s nemen met je lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |