Nou ik zou niet weten waaromquote:Op zondag 22 mei 2022 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat jij dat bootje wel uit zo proberen
Gezellig nachtje achter de rug?quote:Op zondag 22 mei 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begin nu pas wakker te worden. Gelukkig heeft de hond ook geen haast.
Jaquote:Op zondag 22 mei 2022 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je er nu zo een beetje bij dan? --------> [ afbeelding ]
Dat is de volgende stapquote:Op zondag 22 mei 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dekentje en een lekker kwijlkussen bij je?
baltoquote:Op zondag 22 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij zijn hier een beetje alternatief :p
Alto's for the win.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij zijn hier een beetje alternatief :p
quote:(jeugdtaal) iemand die zich niet conformeert aan door tijdgeest en mode opgelegde regels (kleding is belangrijk maar merken veel minder); iemand die zich anders kleedt en gedraagt dan anderen
Zit er niet iets voor jou bij om op te sabbelen, ik bedoel dat zijn meestal leukere mensen dan de man in het C&A bloesje of een ordinaire havenwerker?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook veel collega's met piercing en tattoo's
Oh nee te jong allemaalquote:Op zondag 22 mei 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er niet iets voor jou bij om op te sabbelen, ik bedoel dat zijn meestal leukere mensen dan de man in het C&A bloesje of een ordinaire havenwerker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |