Dezequote:
Dankjequote:
Koffie?quote:
Blijven we iig niet tig topics met dezelfde OP zitten, hoop ikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er te lui voor, zo lukt het ook
Ja dat herken ik wel.quote:
Heel flauw dat ik dan om die typo moet lachenquote:
Als de tweede post maar anders isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijven we iig niet tig topics met dezelfde OP zitten, hoop ik
Misschien ben ik wel stiekem een Zeeuwquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Heel flauw dat ik dan om die typo moet lachen
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel stiekem een Zeeuw
Slaap je ook regelmatig op het dak?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel stiekem een Zeeuw
hangt er ook kippengaas voor?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Live muziek.. Nog twee bier en ik ga nog meezingen ook
Doe jij dan ook even een filmpje?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Voor het bier?quote:
Nee dat zeker nietquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het bier?
Zou niet weten waarom ik het zo moeilijk zou maken![]()
Ik heb dat ook nooit beloofd. Karaoke doe ik alleen live en dat mag niet gefilmd worden.quote:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Nou dan post ik wel wat Schotse en Ierse muziek
Bij jou ook al?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef engine het volgende:
2nd bestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Nou dan post ik wel wat Schotse en Ierse muziek
Deze vind ik erg mooi:quote:
Ik snap je welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit beloofd. Karaoke doe ik alleen live en dat mag niet gefilmd worden.
Klinkt als een bijzondere act nu maar dat valt mee
Ik dacht even dat het Chuck Norris wasquote:
Lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Chuck Norris was
Wel Eminem - lose yourselfquote:
Jij mijn Youtube videootjes van vanavond kunnen kennelijk alleen als short geüpload worden omdat ik ze verticaal heb gemaakt en ze onder de 1 minuut zijnquote:
Ohja shorts, da's ook een dingetjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij mijn Youtube videootjes van vanavond kunnen kennelijk alleen als short geüpload worden omdat ik ze verticaal heb gemaakt en ze onder de 1 minuut zijnDus dat wordt 'm niet
Enige reden dat ik verticaal filmde was ook om andere restaurantgangers te vermijden
Ja ik kan ze wel uploaden, maar dan komen ze hier nietquote:
Gaaf! Nu moet er wel een karaoke meet komenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wel Eminem - lose yourself
Die kan ik best goed.
Doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wel Eminem - lose yourself
Die kan ik best goed.
Best irritant ja. Een manier om het te omzeilen is je opname een paar keer te kopiëren zodat die langer dan 1 minuut wordt.quote:
Hij komt hier wel, maar niet embedded. Ik heb hem gezien voordat je hem weghaaldequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik kan ze wel uploaden, maar dan komen ze hier niet![]()
Maar goed, de muziek was leuk
Ah zo! Ja met linkjes kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij komt hier wel, maar niet embedded. Ik heb hem gezien voordat je hem weghaalde![]()
Jij wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij komt hier wel, maar niet embedded. Ik heb hem gezien voordat je hem weghaalde![]()
Mij wordt niets verteld en nu ben ik verdrietig.quote:
Vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij wordt niets verteld en nu ben ik verdrietig.
Die is ook leukquote:
Jij ook. Bedankt voor de gezelligheidquote:
Slaap lekker Deisyyquote:
Ik douche morgenavond wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik nok er ook mee zo. Even nog lekker uitgebreid douchen zo
Die is ook mooi!quote:
Ja, die is in dit topic wel eens voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is ook mooi!
In Amerika is daar een net iets andere versie van 'Johnny Comes Marching Home'
Lekkere douche?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Kijk uit voor de ramenwaserquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ja hoor!quote:
quote:
Stond er een kerel naar binnen te gluren? 'oquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor!
[..]![]()
Die heb ik niet meer teruggezien. Was zich zeker rot geschrokken
Twee dagen geledenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stond er een kerel naar binnen te gluren? 'o
Owwwww ij d8 je stond te douchenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twee dagen geleden![]()
Al had ik 1 mouw uitgetrokken ofzo dus het was niet al te gęnant, maar ik schrok wel even
Nee, dat raampje in de badkamer hier is ook met dat glas dat je er niet doorheen kan kijkenquote:
Maar koffie heeft ie niet meer gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twee dagen geleden![]()
Al had ik 1 mouw uitgetrokken ofzo dus het was niet al te gęnant, maar ik schrok wel even
Misschien wel, maar niet van mijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar koffie heeft ie niet meer gehad
Jobi heet eigenlijk Kees?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar koffie heeft ie niet meer gehad
Wie is dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
Ik lijk op Chris Martin als mensen dronken zijn
Das toch die man die live zo vals zingt?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
Geen ideequote:
Ah ja dan lijk ik daar wel opquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch die man die live zo vals zingt?
Zelf!quote:
Betraptquote:
quote:
Zanger van Coldplayquote:
Bedoel je BDS?quote:
Ben je handtekeningen aan het uitdelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
Zou ik wel willen maar geen pen bijquote:Op zondag 22 mei 2022 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben je handtekeningen aan het uitdelen?
Trusten!quote:
Dus toch gezellig geworden?quote:Op zondag 22 mei 2022 00:16 schreef engine het volgende:
Ik ben te lang blijven hangenben al even op de dansvloer geweest.
Jaquote:
Denk erom he, bier maakt meer mooi dan er kapot kanquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk erom he, bier maakt meer mooi dan er kapot kan
Te weinig bier dusquote:Op zondag 22 mei 2022 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niks om kapot te maken dus dat is wel waar.
Nou nee dat nietquote:
Karaoke?quote:
Die trusten was naar Domni. Al lig ik hier ook al plat en ga zo mijn oogjes dicht doenquote:
Ja nee dat nietquote:
Leukquote:Op zondag 22 mei 2022 00:16 schreef engine het volgende:
Ik ben te lang blijven hangenben al even op de dansvloer geweest.
Nee ik zing zang zong even mee met de live muziekquote:
Bedtijd?quote:Op zondag 22 mei 2022 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hier zijn ze beneden net opgehouden volgens mij
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die trusten was naar Domni. Al lig ik hier ook al plat en ga zo mijn oogjes dicht doen
Ja ik lig lekker in bedje nu en doe zo het licht en de schermen uitquote:
Onderweg naar de nieuwe bestemmingquote:
Lekker slapenquote:Op zondag 22 mei 2022 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik lig lekker in bedje nu en doe zo het licht en de schermen uit
Is geheid een mooie ritquote:Op zondag 22 mei 2022 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onderweg naar de nieuwe bestemming![]()
We blijven op alle vier de plekken waar we heen gaan, drie nachten. Dus eerst drie nachten in de buurt van Newgrange, nu drie nachten Connemara, en dan morgen op weg naar Doolin, bij de Cliffs of Moher. Dat ligt hemelsbreed helemaal niet ver hier vandaan, maar het is toch een stukje rijden omdat er geen autoferry is en we dus helemaal om Galway en die baai heen moeten.
Maar komt wel goed. Sowieso wel fijn om aardig op tijd daar te zijn
Goeie reis morgen... rijd jij ook ?quote:Op zondag 22 mei 2022 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onderweg naar de nieuwe bestemming![]()
We blijven op alle vier de plekken waar we heen gaan, drie nachten. Dus eerst drie nachten in de buurt van Newgrange, nu drie nachten Connemara, en dan morgen op weg naar Doolin, bij de Cliffs of Moher. Dat ligt hemelsbreed helemaal niet ver hier vandaan, maar het is toch een stukje rijden omdat er geen autoferry is en we dus helemaal om Galway en die baai heen moeten.
Maar komt wel goed. Sowieso wel fijn om aardig op tijd daar te zijn
Dat waren tot nu toe alle ritten, dus deze vast ookquote:
Thanks!quote:
OK ... ja is een dure aangelegenheid tegenwoordig ...quote:Op zondag 22 mei 2022 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Nee ik kan geen autorijden. Al denk ik bij dit soort reizen elke keer maar weer "hm, toch handig zo'n rijbewijs", want het zou nu wel heel handig zijn geweest
Is er gewoon nooit eerder van gekomen omdat ik het in Nederland niet nodig heb, toch geen geld heb om een auto te kopen/onderhouden en ik de moeite en het geld van de lessen/examens het dan niet waard vind
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 mei 2022 00:57 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb een flesje bubbels open, kben aangenomen op de plek waar ik wil werken.
Ik ga volgende week beginnen!
Dan mogen bubbels idd .. Proost kerelquote:Op zondag 22 mei 2022 00:57 schreef BasEnAad het volgende:
Heey dat is leuk! Gefeliciteerd daarmeequote:Op zondag 22 mei 2022 00:57 schreef BasEnAad het volgende:
Ja niet volgens mij. Maar dit is wel mijn laatste pilsje voor ik de taxi pak.quote:Op zondag 22 mei 2022 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat sluiten de kroegen tegenwoordig daar?
Dat was vroeger anders ....quote:Op zondag 22 mei 2022 01:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja niet volgens mij. Maar dit is wel mijn laatste pilsje voor ik de taxi pak.
Toen ging je op de brommer naar huisquote:
quote:
E-bikequote:Op zondag 22 mei 2022 01:07 schreef engine het volgende:
Tegenwoordig doe je dat op een scooter als je cool bent
Platte karquote:Op zondag 22 mei 2022 01:07 schreef engine het volgende:
Tegenwoordig doe je dat op een scooter als je cool bent
Frans , Spaans of italiaanse bubbels ?quote:Op zondag 22 mei 2022 01:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bedankt jongen! Weer eens wat anders dan Grolsch
Nee dat is echt gayquote:
Alleen als ie op je valt of je er af valt oidquote:
Inburgeren in Limburg gaat wel lukken denk ik zoquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 01:14 schreef engine het volgende:
[..]
Inburgeren in Limburg gaat wel lukken denk ik zo
quote:
Ja Brabantquote:
OK... dat kan ook... wel BRUT ?quote:Op zondag 22 mei 2022 01:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een echte Champagne, die fles had ik eens gekregen. Heel soepel, lekker man!
Sowieso.quote:
Jaaaaquote:
dure fles... hoop dat het ook super smaakt.. ik neem meestal een cava van 4.99quote:Op zondag 22 mei 2022 01:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso.
Nou werd ik ook wel even nieuwsgierig, dus ik heb 't opgezocht:
https://www.vivino.com/NL/nl/waris-larmandier-champagne/w/2604562
Nou ik kan je verzekeren dat deze echt goed is, geen bitter, geen bijsmaak, tis die prijs wel waard.quote:Op zondag 22 mei 2022 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
dure fles... hoop dat het ook super smaakt.. ik neem meestal een cava van 4.99
Ik vind het het verschil ook niet meetb aar meestal..quote:Op zondag 22 mei 2022 01:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ik kan je verzekeren dat deze echt goed is, geen bitter, geen bijsmaak, tis die prijs wel waard.
Maar het was een cadeau, zelf zou ik nooit zo'n dure fles kopen.
Geloof mij choef, ik drink normaal alleen maar goedkope sekt. Dit is echt wel van een andere kwaliteit.quote:Op zondag 22 mei 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het het verschil ook niet meetb aar meestal..
Sekt is ook geen cavaquote:Op zondag 22 mei 2022 02:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geloof mij choef, ik drink normaal alleen maar goedkope sekt. Dit is echt wel van een andere kwaliteit.
Weer terugquote:
Jajaja is waar.quote:
Morge schoonheid.quote:
Dat belooft veel goedsquote:Op zondag 22 mei 2022 01:30 schreef chufi het volgende:
Dat Doolin is 1 groot feest center... alleen maar pubs
Thanks! Eerst maar even ontbijten hier benedenquote:
Sprietje.quote:
als ze dat konden, liet ik ze helpen in huis.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
Luidruchtige dieren daar dan als ze boren en timmeren
Morgenquote:
Boorkevers en hamerhaaienquote:Op zondag 22 mei 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
Luidruchtige dieren daar dan als ze boren en timmeren
quote:Op zondag 22 mei 2022 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Boorkevers en hamerhaaien![]()
[ afbeelding ]
Moet je toch mee beginnen hoorquote:Op zondag 22 mei 2022 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
als ze dat konden, liet ik ze helpen in huis.
Deze mag ook niet ontbreken in dit topicquote:
Mooiquote:Op zondag 22 mei 2022 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wie zou hier niet gaan staan op de punt?
[ afbeelding ]
Droombestemming
[ afbeelding ]
En diertjes moeten
[ afbeelding ]
Nee bedankt, ik ga deze 29,5 meter hoge brug over de Coolsingel al niet overquote:Op zondag 22 mei 2022 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Droombestemming
[ afbeelding ]
En diertjes moeten
[ afbeelding ]
Wauw, mooi!quote:Op zondag 22 mei 2022 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Droombestemming
[ afbeelding ]
En diertjes moeten
[ afbeelding ]
Ik ken heel die brug nietquote:Op zondag 22 mei 2022 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik ga deze 29,5 meter hoge brug over de Coolsingel al niet over![]()
[ afbeelding ]
quote:
Alweer een kloontje gespot?quote:
Beter wel danquote:Op zondag 22 mei 2022 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd wel. Inmiddels stevig ontbeten en het valt eigenlijk wel mee.
Die ontbijtjes daar helpen er wel goed tegen jaquote:Op zondag 22 mei 2022 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd wel. Inmiddels stevig ontbeten en het valt eigenlijk wel mee.
De brug ligt er tijdelijk, net als de trap bij CS een paar jaar geleden. Vanaf aanstaande donderdag kan je eroverheen wandelen.quote:
Maar je hebt toch nog een leuke avond gehadquote:Op zondag 22 mei 2022 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Good morning sunshinequote:Op zondag 22 mei 2022 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ontbijtjes daar helpen er wel goed tegen ja
Hmm, verwacht er volgende week wel een keer te zijn, zal eens kijken.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De brug ligt er tijdelijk, net als de trap bij CS een paar jaar geleden. Vanaf aanstaande donderdag kan je eroverheen wandelen.
[ afbeelding ]
Het over Rotterdam hebben bleek afgelopen week nogal een trigger te zijn voor hem.quote:
Het maakt onderdeel uit van een wandeling over de daken van Rotterdam.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmm, verwacht er volgende week wel een keer te zijn, zal eens kijken.
Cool.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Droombestemming
[ afbeelding ]
En diertjes moeten
[ afbeelding ]
Hmmm, misschien niet verstandig als ik op daken ga staan. Dan gaan er nog meer daken kapot daarquote:Op zondag 22 mei 2022 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het maakt onderdeel uit van een wandeling over de daken van Rotterdam.
Geen idee, jat de foto's hier van het forumquote:Op zondag 22 mei 2022 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cool.En ligt er aan hoe het irl eruit ziet, zo uitgaande van alleen de foto niet.
Good morning Koenquote:
Die kunnen wel wat hebbenquote:Op zondag 22 mei 2022 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, misschien niet verstandig als ik op daken ga staan. Dan gaan er nog meer daken kapot daar
Wow wat een invloed heb ik op afstandquote:Op zondag 22 mei 2022 12:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Good morning Koen![]()
En net nu ik dit lees breekt het zonnetje door
Wiequote:Op zondag 22 mei 2022 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het over Rotterdam hebben bleek afgelopen week nogal een trigger te zijn voor hem.
Zorg er ook gelijk even voor dat het tot een uur of 15:00 (Ierse tijd) niet regent, want dan zijn we aan het rijdenquote:
Ja. Niks is oud in de binnnenstad van Rotterdam.quote:
Het stadhuis en nog een paar gebouwen hebben de bommen overleefd, maar de meeste gebouwen zijn inderdaad verloren gegaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Niks is oud in de binnnenstad van Rotterdam.
Mwah, vooral de mensen en hun 'ziel' (voor zover ze die al hebben), zijn veels te oudquote:Op zondag 22 mei 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Niks is oud in de binnnenstad van Rotterdam.
En weer hockey... daar zijn ze al weer begonnen aan het bierquote:Op zondag 22 mei 2022 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, vooral de mensen en hun 'ziel' (voor zover ze die al hebben), zijn veels te oud
Ja, eerste wedstrijden van de lagere teams zijn al klaar, dus die kunnenquote:Op zondag 22 mei 2022 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En weer hockey... daar zijn ze al weer begonnen aan het bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2022 16:46 schreef chufi het volgende:
Wie zou er gewonnen hebben ?Senna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax?
De Lakers?
Kom, de spanning, wat doe je?
stupidity has become as common as common sense was before
Nou kijk .. Veel plezierquote:Op zondag 22 mei 2022 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Inmiddels aangekomen bij Doolin, en wat is die tent mooi johNog nooit zo luxe gekampeerd. Echt van alle gemakken voorzien ook
En van de eigenaar hoorden we al dat er élke avond in de bars hieromheen weer live muziek is, dus dat wordt gezellig
Is pas net begonnen. Maar denk niet dat City punten gaat laten liggen.quote:
Mooi!quote:
Norwich is ook wel slecht dit seizoen, zijn niet voor niets laatste geworden.quote:
Nouja dat konden ze nog voorkomen..quote:Op zondag 22 mei 2022 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Norwich is ook wel slecht dit seizoen, zijn niet voor niets laatste geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |