Dezequote:
Dankjequote:
Koffie?quote:
Blijven we iig niet tig topics met dezelfde OP zitten, hoop ikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er te lui voor, zo lukt het ook
Ja dat herken ik wel.quote:
Heel flauw dat ik dan om die typo moet lachenquote:
Als de tweede post maar anders isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijven we iig niet tig topics met dezelfde OP zitten, hoop ik
Misschien ben ik wel stiekem een Zeeuwquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Heel flauw dat ik dan om die typo moet lachen
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel stiekem een Zeeuw
Slaap je ook regelmatig op het dak?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel stiekem een Zeeuw
hangt er ook kippengaas voor?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Live muziek.. Nog twee bier en ik ga nog meezingen ook
Doe jij dan ook even een filmpje?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Voor het bier?quote:
Nee dat zeker nietquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het bier?
Zou niet weten waarom ik het zo moeilijk zou maken![]()
Ik heb dat ook nooit beloofd. Karaoke doe ik alleen live en dat mag niet gefilmd worden.quote:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Nou dan post ik wel wat Schotse en Ierse muziek
Bij jou ook al?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef engine het volgende:
2nd bestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Nou dan post ik wel wat Schotse en Ierse muziek
Deze vind ik erg mooi:quote:
Ik snap je welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit beloofd. Karaoke doe ik alleen live en dat mag niet gefilmd worden.
Klinkt als een bijzondere act nu maar dat valt mee
Ik dacht even dat het Chuck Norris wasquote:
Lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Chuck Norris was
Wel Eminem - lose yourselfquote:
Jij mijn Youtube videootjes van vanavond kunnen kennelijk alleen als short geüpload worden omdat ik ze verticaal heb gemaakt en ze onder de 1 minuut zijnquote:
Ohja shorts, da's ook een dingetjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij mijn Youtube videootjes van vanavond kunnen kennelijk alleen als short geüpload worden omdat ik ze verticaal heb gemaakt en ze onder de 1 minuut zijnDus dat wordt 'm niet
Enige reden dat ik verticaal filmde was ook om andere restaurantgangers te vermijden
Ja ik kan ze wel uploaden, maar dan komen ze hier nietquote:
Gaaf! Nu moet er wel een karaoke meet komenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wel Eminem - lose yourself
Die kan ik best goed.
Doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wel Eminem - lose yourself
Die kan ik best goed.
Best irritant ja. Een manier om het te omzeilen is je opname een paar keer te kopiëren zodat die langer dan 1 minuut wordt.quote:
Hij komt hier wel, maar niet embedded. Ik heb hem gezien voordat je hem weghaaldequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik kan ze wel uploaden, maar dan komen ze hier niet![]()
Maar goed, de muziek was leuk
Ah zo! Ja met linkjes kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij komt hier wel, maar niet embedded. Ik heb hem gezien voordat je hem weghaalde![]()
Jij wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij komt hier wel, maar niet embedded. Ik heb hem gezien voordat je hem weghaalde![]()
Mij wordt niets verteld en nu ben ik verdrietig.quote:
Vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij wordt niets verteld en nu ben ik verdrietig.
Die is ook leukquote:
Jij ook. Bedankt voor de gezelligheidquote:
Slaap lekker Deisyyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |