abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2022 @ 11:25:33 #176
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204837690
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Roepen dat je het niet gelooft is niet echt een argument.
Roepen dat je hem wel gelooft ook niet vind ik.
  maandag 23 mei 2022 @ 11:25:54 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204837694
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:25 schreef Rode_Wijn het volgende:

Zeker. Dat is mijn punt. Een probleem zou ik het niet willen noemen
Je gelooft van nature mensen gewoon niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 mei 2022 @ 11:27:32 #178
500074 Rode_Wijn
pi_204837705
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:25 schreef golfer het volgende:

[..]
Je gelooft van nature mensen gewoon niet?
Opzich wel. Maar die specifieke bewering vind ik gewoon ongeloofwaardig. Zat voorbeelden van 'gerenommeerde' mensen die later ook kletskoek bleken te verkopen
pi_204837718
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:27 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Opzich wel. Maar die specifieke bewering vind ik gewoon ongeloofwaardig. Zat voorbeelden van 'gerenommeerde' mensen die later ook kletskoek bleken te verkopen
Ik heb Joël hoog zitten, die verkoopt geen kletskoek
  maandag 23 mei 2022 @ 11:30:46 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204837731
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:27 schreef Rode_Wijn het volgende:

Ik denk niet dat Joël zijn goede naam, die hij jarenlang heeft opgebouwd als journalist voor de NRC en Vrij Nederland te grabbel zou gaan gooien om iets onwaars te verkondigen. Daarvoor ken ik hem toch iets te goed.
Maar goed, blijf jij lekker de ongelovige Thomas uithangen en denken dat jij het beter weet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 23 mei 2022 @ 11:31:56 #181
236264 crew  capricia
pi_204837742
Nou ja. Ik ken mijn eigen smaak.
Vond het eten daar altijd vlak van smaak. En voornamelijk zwaar overpriced.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Eindredactie Games maandag 23 mei 2022 @ 11:32:50 #182
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204837747
"Tv-persoonlijkheid" klaagt op snobistische wijze dat het vlees bij tokkie-snackbarfranchise X niet je-van-het is. Jeetje.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 23 mei 2022 @ 11:33:08 #183
500074 Rode_Wijn
pi_204837752
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:30 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Joël zijn goede naam, die hij jarenlang heeft opgebouwd als journalist voor de NRC en Vrij Nederland te grabbel zou gaan gooien om iets onwaars te verkondigen. Daarvoor ken ik hem toch iets te goed.
Maar goed, blijf jij lekker de ongelovige Thomas uithangen en te denken dat jij het beter weet.
Want een fanatisme _O-

Zou Joël iets te grabbel gooien? De mogelijke kletskoek wordt sowieso als zoete koek geslikt. Want Joël is gerenommeerd dus twijfelen kan dan niet meer. Naïef
  maandag 23 mei 2022 @ 11:33:50 #184
500074 Rode_Wijn
pi_204837756
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb Joël hoog zitten, die verkoopt geen kletskoek
Sow dit zijn nog eens onderbouwingen
  maandag 23 mei 2022 @ 11:35:02 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204837770
We hebben een opvolger van Flauwkapsel als troll in dit topic?
Verder maar niet meer voeren. :X
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 mei 2022 @ 11:52:51 #186
500074 Rode_Wijn
pi_204837940
quote:
86s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef golfer het volgende:
We hebben een opvolger van Flauwkapsel als troll in dit topic?
Verder maar niet meer voeren. :X
Je zou maar eens realistisch kijken naar wat iemand stelt. In dit geval stelt de kennelijk grote Godheid Joël van de NRC dat iemand die in de Beren werkt, niet weet wat spareribs zijn.

Ongeloofwaardig, stel ik als miezerig forumusertje. Wellicht onterecht, wellicht niet.

Maar Joël schrijft al heel lang stukjes en maakt filmpjes dus alles wat hij zegt is toch wel waar! En zet u vraagtekens dan bent u een troll, beste Wijn.

Eh, oke.
  maandag 23 mei 2022 @ 11:55:11 #187
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204837962
Heeft die recensent ook zelf wat kook-ervaring op enig niveau? bij culinaire recensenten krijg ik altijd het idee dat het zelf niet zulke succesvolle koks zijn.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204837974
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:55 schreef Gunner het volgende:
Heeft die recensent ook zelf wat kook-ervaring op enig niveau? bij culinaire recensenten krijg ik altijd het idee dat het zelf niet zulke succesvolle koks zijn.
Twijfel je nou stiekem aan de grootsheid van Joël Broekaert ?
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 23 mei 2022 @ 11:58:54 #189
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204837987
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:56 schreef Ronald het volgende:

[..]
Twijfel je nou stiekem aan de grootsheid van Joël Broekaert ?
:P Niet bewust maar het was wel een oprechte vraag :P
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 23 mei 2022 @ 12:02:34 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204838014
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:55 schreef Gunner het volgende:
Krijgen we die weer. :D
Johannes van Dam was algemeen beschouwd de allerbeste voedsel- en restaurantrecensent, maar zelf was hij geen kok.
Hiske Versprille is een zeer erkend restaurant-recensent in De Volkskrant, maar is geen kok.
Joël Broekaert reist vanaf 2011 de hele wereld over om over voedsel en restaurants te schrijven en te praten (heeft zelfs een theatertour), maar is inderdaad geen kok.
Als dat een criterium moet zijn om over iets met verstand van zaken te schrijven vallen er heel veel beroepen en recensenten af.

Rinus Michels is algemeen beschouwd de beste Nederlandse voetbalcoach ooit geweest, maar was een zeer beperkte voetballer.
Marco van Basten was een zeer begenadigde voetballer, maar dat maakte hem nog geen goede coach. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204838045
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:52 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Je zou maar eens realistisch kijken naar wat iemand stelt. In dit geval stelt de kennelijk grote Godheid Joël van de NRC dat iemand die in de Beren werkt, niet weet wat spareribs zijn.

Ongeloofwaardig, stel ik als miezerig forumusertje. Wellicht onterecht, wellicht niet.

Maar Joël schrijft al heel lang stukjes en maakt filmpjes dus alles wat hij zegt is toch wel waar! En zet u vraagtekens dan bent u een troll, beste Wijn.

Eh, oke.
Hou eens op joh, je bent een beetje sneu bezig, ik ken je anders.
pi_204838071
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:32 schreef 2dope het volgende:
"Tv-persoonlijkheid" klaagt op snobistische wijze dat het vlees bij tokkie-snackbarfranchise X niet je-van-het is. Jeetje.
Ik neem aan dat jij het artikel en de menukaart goed gelezen hebt? En Joël is in mijn ogen zowat de tegenpool van een snob
pi_204838179
En dat de serverende persoon niet weet wat spare-ribs zijn verbaast mij niet, tijdje geleden kreeg ik in een restaurant mijn gerecht geserveerd met de tekst: en dat is gevulde aubergine…ik heb maar even gecorrigeerd en gezegd dat het courgette was, ze was oprecht verbaasd. En nee, dat was geen franchiseketen met opwarmspul van de groothandel
  maandag 23 mei 2022 @ 12:33:08 #194
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204838271
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
En dat de serverende persoon niet weet wat spare-ribs zijn verbaast mij niet, tijdje geleden kreeg ik in een restaurant mijn gerecht geserveerd met de tekst: en dat is gevulde aubergine…ik heb maar even gecorrigeerd en gezegd dat het courgette was, ze was oprecht verbaasd. En nee, dat was geen franchiseketen met opwarmspul van de groothandel
Laat ik het zo zeggen, jaar of 3 geleden aten wij in een restaurantje in Zeeland, de jonge dame die ons bediende wist alles van de kaart, de gerechten, hoe ze bereid werden en wat er in zat, zonder in de keuken te hoeven navragen. Iets wat me verbaasde, dat komt niet vaak voor.
  maandag 23 mei 2022 @ 12:57:37 #195
500074 Rode_Wijn
pi_204838447
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:07 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Hou eens op joh, je bent een beetje sneu bezig, ik ken je anders.
Kennen wij elkaar?
  maandag 23 mei 2022 @ 12:59:38 #196
500074 Rode_Wijn
pi_204838461
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aubergine met een courgette verwisselen klinkt voor mij eerder als een honest mistake. In elk geval anders dan gewoon niet weten wat spareribs zijn. Wat dus geclaimd wordt. Vind je dat niet een tikje onwaarschijnlijk?

Al die andere claims geloof ik prima overigens. Maar dat gaat helaas op voor enorm veel restaurants. Dat is daarmee een beetje gratuit.
pi_204838749
Ik las elders naar aanleiding van dezelfde recensie onderstaand verhaal. Nu ik het herlees word ik weer kwaad, smerige uitbuiters dat het zijn.

'Dit is 15 jaar geleden en volgens mij werken dezelfde mensen er nog. Ik kan het me niet voorstellen, super lange shifts op arelaxte tijden ook - maar blijkbaar vinden ze het leuk!

Wat ik ook leip vond is hoe fucking gierig die tent was. Als je dagshift had en daar moest avondeten moest je een half uur uitklokken en 4,50 betalen voor je eten. Lijkt niet veel maar omdat het voltallige personeel op minimumjeugdloon zat was het meer dan een uurloon pp!

Ik kan me ook nog een dag training herinneren waarvoor we vanuit regio Utrecht naar Rotterdam moesten komen. Met eigen vervoer, op zaterdag, brandstof werd niet vergoed en training werd niet betaald. Tijdens de training allemaal gelul over hoe de gasten niet voor het eten kwamen maar voor 'de ervaring'. Training was 1700 af, eerste shifts begonnen om 1800 dus als je een shift had moest je terugracen naar Utrecht (zonder avondeten) omdat je anders te laat was en te laat inklokken = die avond geen fooi.

Laatste leuke was een ontbijtmeeting op zaterdag (uiteraard niet betaald) waarbij een manager van het hoofdkantoor aanwezig was. Blijkbaar kregen sommige personeelsleden meer salaris vanwege oude voorwaarden, dus iemand vroeg of dat gelijk getrokken kon worden. Antwoord van de manager: 'jaa ik snap je, maar we kunnen het salaris van je collega's helaas niet omlaag doen!' haha I'm sure dat dat de gedachte achter de vraag was!'
anonieme razernist
  maandag 23 mei 2022 @ 14:41:29 #198
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204839156
quote:
18s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:42 schreef NoCigar het volgende:
Ik las elders naar aanleiding van dezelfde recensie onderstaand verhaal. Nu ik het herlees word ik weer kwaad, smerige uitbuiters dat het zijn.

'Dit is 15 jaar geleden en volgens mij werken dezelfde mensen er nog. Ik kan het me niet voorstellen, super lange shifts op arelaxte tijden ook - maar blijkbaar vinden ze het leuk!

Wat ik ook leip vond is hoe fucking gierig die tent was. Als je dagshift had en daar moest avondeten moest je een half uur uitklokken en 4,50 betalen voor je eten. Lijkt niet veel maar omdat het voltallige personeel op minimumjeugdloon zat was het meer dan een uurloon pp!

Ik kan me ook nog een dag training herinneren waarvoor we vanuit regio Utrecht naar Rotterdam moesten komen. Met eigen vervoer, op zaterdag, brandstof werd niet vergoed en training werd niet betaald. Tijdens de training allemaal gelul over hoe de gasten niet voor het eten kwamen maar voor 'de ervaring'. Training was 1700 af, eerste shifts begonnen om 1800 dus als je een shift had moest je terugracen naar Utrecht (zonder avondeten) omdat je anders te laat was en te laat inklokken = die avond geen fooi.

Laatste leuke was een ontbijtmeeting op zaterdag (uiteraard niet betaald) waarbij een manager van het hoofdkantoor aanwezig was. Blijkbaar kregen sommige personeelsleden meer salaris vanwege oude voorwaarden, dus iemand vroeg of dat gelijk getrokken kon worden. Antwoord van de manager: 'jaa ik snap je, maar we kunnen het salaris van je collega's helaas niet omlaag doen!' haha I'm sure dat dat de gedachte achter de vraag was!'
wat raar dat men zo een probleem heeft personeel te vinden
pi_204839362
quote:
18s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:42 schreef NoCigar het volgende:

Dit zegt wel genoeg, personeel zien als een kostenpost. _O-
Hallo
pi_204839397
Niks mis met een Berenburger :9 . De sate, de ribs en de kip nog nooit geprobeerd.. lijkt me ook niet dat dat hun specialiteit is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')