succes... 2.3 seconden is het doelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:53 schreef Prisha het volgende:
good meurning peeps![]()
Ik ga straks mijn bandenwissel doen. Winterbanden mogen er nu wel af
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:53 schreef Prisha het volgende:
good meurning peeps![]()
Ik ga straks mijn bandenwissel doen. Winterbanden mogen er nu wel af
kon het maar zo snelquote:
Ja he. Nu kan het welquote:
Sprietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Cruise?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sprietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Hoe was de cruise!
De cruise die vanwege ziekte verzet was en die je in Mei ging doen? Of ben ik weer in het warretjequote:
Ja was verplaatst naar 9 juni.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
De cruise die vanwege ziekte verzet was en die je in Mei ging doen? Of ben ik weer in het warretje
ja die! Oh ik dacht dat je die al gehad had.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:02 schreef espri het volgende:
De vorige zouden we doen in maart maar manlief kreeg een week van te voren covid![]()
Nu gaan we over 3 weken... als ik het red...
You never know...when it's going to snow!quote:
Mwah gaat lichamelijk al een tijdje niet erg lekke zoals je waarschijnlijk weet maar nu heb ik ook 2 zwaar gekneusde enkels en banden gescheurdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die! Oh ik dacht dat je die al gehad had.
Over 3 weken dus.
Hoezo gered? Wat is er, is het foute boel?
Wutquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah gaat lichamelijk al een tijdje niet erg lekke zoals je waarschijnlijk weet maar nu heb ik ook 2 zwaar gekneusde enkels en banden gescheurdzit/lig dus met 2 pootjes omhoog.
![]()
True, maar is bijna zomerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
You never know...when it's going to snow!
Dat is wel nice, scheelt je steeds bandenwissel..quote:
Pff sterkte en beterschap!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah gaat lichamelijk al een tijdje niet erg lekke zoals je waarschijnlijk weet maar nu heb ik ook 2 zwaar gekneusde enkels en banden gescheurdzit/lig dus met 2 pootjes omhoog.
![]()
Ik was heerlijk aan het genieten op de camping, wil de caravan uitstappen en lag opeens dubbelgevouwen in de voortent... mijn spieren willen nog weleens weigeren en nu dus toen ik op het trappetje stond.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wuthoe heb je dat voor elkaar gekregen? Allebei gekneusd nog wel, heb je ergens tussen vast gezeten?
Volgens mij bij mijn volgende auto krijg ik dat ook. Wel handig, die bandenwissels heb ik nooit zin in. Gedoe.quote:
Jemig wat een pechquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:02 schreef espri het volgende:
De vorige zouden we doen in maart maar manlief kreeg een week van te voren covid![]()
Nu gaan we over 3 weken... als ik het red...
Gedoequote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel nice, scheelt je steeds bandenwissel..
Owjjj jemig toch Esprietjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ik was heerlijk aan het genieten op de camping, wil de caravan uitstappen en lag opeens dubbelgevouwen in de voortent... mijn spieren willen nog weleens weigeren en nu dus toen ik op het trappetje stond.
Ja is wel even balen maar goed, een rolstoel heb ik sowieso al in huis dus die gaat standaard mee, had gehoopt meer te kunnen wandelen enzo maar ja, helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef maily het volgende:
[..]
Jemig wat een pech
(Heb de rest ook gelezen)
Dankje, ach ik raak al steeds meer gesteld op mn rode stoelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjj jemig toch EsprietjeHeel veel beterschap en sterkte daar weer mee
![]()
Hoop dat je wel op de cruise kan
Ik heb gewoon de goedkoopste eronder. Voldoet prima.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij bij mijn volgende auto krijg ik dat ook. Wel handig, die bandenwissels heb ik nooit zin in. Gedoe.
Nee, maar glad kan het vaak wel weer worden..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Gedoe![]()
En zo vaak ligt er geen sneeuw in Nederland
Dat wel, maar ik vind winterbanden niet nodig hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar glad kan het vaak wel weer worden..
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:13 schreef espri het volgende:
We hebben sowieso weinig winter weer gehad dit jaar.
Ja de hittegolven komen nu vaker voor dan jaren geleden, hou best van de warmte maar ook weer niet te.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat we ook steeds natte weer krijgen en heette zomers..
Yep. maar ook niet verplicht hier zoals wel in Duitsland Oostenrijk etc..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind winterbanden niet nodig hier.
Maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld
Nee té warm liever ook niet. dat je in de schaduw al warm is..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ja de hittegolven komen nu vaker voor dan jaren geleden, hou best van de warmte maar ook weer niet te.
Precies, dan is ademhalen al te warm.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee té warm liever ook niet. dat je in de schaduw al warm is..
Daar wel idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep. maar ook niet verplicht hier zoals wel in Duitsland Oostenrijk etc..
En dan ook schaatsen natuurlijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel ja.
Niet van ijzel en gladheid. Maar mag van mij hard vriezen.
Oh wat balen zeg. Zit je dan echt niet mee. Sterkte!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
![]()
Dankjewel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:23 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Oh wat balen zeg. Zit je dan echt niet mee. Sterkte!
Dat dan weer niet. Ik kan niet echt schaatsenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:22 schreef espri het volgende:
[..]
En dan ook schaatsen natuurlijk?
Nee ik blijf dan het liefst binnen hoor, heb niets met bevroren tenen en zulks.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Ik kan niet echt schaatsen
En in de zomer heetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:26 schreef espri het volgende:
[..]Oke alleen de kou dus, dan snap ik het al helemaaaaaal niet hoor.
Als jij je maar in je hummetje voelt dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:28 schreef aloa het volgende:
[..]
En in de zomer heet![]()
Snappen ook weinig mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hoor ik bad?quote:
Zo maar even zwemmenquote:
Zit er een zwembad bij je hotel of neem je een duik in zee?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zo maar even zwemmenGoed idee.
Maar eerst
Er zit een zwembad bij. Maar ga misschien vanmiddag wel even naar het strand. Nog niet echt een plan gemaakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er een zwembad bij je hotel of neem je een duik in zee?
Scherp opgemerkt.quote:
Hahaha best scherp zo in de ochtend.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:24 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Ik zit juist wel ( jaja flauw)
Heerlijk zeg! Hoe warm is het daar vandaag?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Er zit een zwembad bij. Maar ga misschien vanmiddag wel even naar het strand. Nog niet echt een plan gemaakt.
Vriend aloa.quote:
Beetje vroeg voorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:24 schreef chufi het volgende:
Ik hoef geen koffie meer... Zag al bier staan
Deze man.quote:
16 gradenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:22 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Heerlijk zeg! Hoe warm is het daar vandaag?
Nog 5 dagen.quote:
Sterf stomme boom, ik heb jeuk aan mijn reet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
Sterf stomme boom
[ afbeelding ]
En zie het dan verschil met die rotte mensen
[ afbeelding ]
Tijgertje heeft honger
[ afbeelding ]
Waar?quote:
Een snor?quote:
Tussen de billen.quote:
Gratuliere.quote:
Feli met je moeder.quote:
Dat is spannendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:35 schreef mario390 het volgende:
deze volg. week werd ik
tussen de benen van geraldine kijken
Dat is wel erg fris inderdaad. Maar als je hard genoeg zwemt, krijg je het vanzelf wel warm.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
16 graden
Beetje wisselend weer vandaag. Te koud om in zee te zwemmen in ieder geval.
kloptquote:
Amsterdam tegen Amsterdam heren hockey nu op NPO1quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt
http://www.lightningmaps.org/?lang=nl#y=45.5937;x=15.0463;z=7;t=4;m=oss;r=0;s=1;o=0;b=43.37;d=7;dl=3;dc=0;ra=1;ts=0;
F1 kwalis nuquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amsterdam tegen Amsterdam heren hockey nu op NPO1
Jij weet dat.quote:
Vergeet je jas niet.quote:
Had ff gekeken was het 0-0 ... . Maar top .. toch een prijsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:01 schreef engine het volgende:
Gio gaat de Schotse beker winnen. 2-0 voorsprong in de verlenging.
Moet ik nu iets zeggen over een fiets en een kelder?quote:
Je gaat naar een feestje van @Haags ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu iets zeggen over een fiets en een kelder?
Kan me vaag een verhaal herinneren van Mario...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu iets zeggen over een fiets en een kelder?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan me vaag een verhaal herinneren van Mario...
Pas maar op, rotondes zijn de doodsval voor fietsersquote:
En een muttie...quote:
Is Martens geblesseerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga Champions legue finale kijken
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga Champions legue finale kijken
Oh het is vrouwenvoetbalquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer maar begint op de bank .. net als vd Donk bij Lyon
Staat op een 2e schermpje...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jammer. Vol stadion zeg.
Maar denk niet dat ik de hele wedstrijd ga kijken dan.
Wat heb je op het eerste schermpje?quote:
Jij kijkt echt veel sportquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Indycar kwali... Rinus staat momenteel op #1 Indy 500 volgende week
Echt wel ...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Koekoek![]()
Zeg over het vrouwenvoetbal wat je wilt maar wat een goal!
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Een half jaar vóór het eerste coronageval hadden we het hier al over mondkapjes:
40+ / [40+ SC #1770] Mondkapjes met autootjes erop
Kunnen ze dat stuk vuilnis niet permanent uit de samenleving verwijderen?quote:
Ik volg nu ook nog een yt stream over Mbappe die niet naar Madrid komt ... en nu ook nooit meer hoeft te komen ..quote:
Er is ook nog darts als je nog een schermpje over hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg nu ook nog een yt stream over Mbappe die niet naar Madrid komt ... en nu ook nooit meer hoeft te komen ..
Waarom nooit meer hoeft te komen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg nu ook nog een yt stream over Mbappe die niet naar Madrid komt ... en nu ook nooit meer hoeft te komen ..
Zag ik vanmiddag al ... kan nog wel een pop-up kwijt op mn laptopquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Er is ook nog darts als je nog een schermpje over hebt
En als ie nou over een paar jaar alsnog gaat (even ervan uitgaand dat hij blijft scoren etc) gaan echt de vlaggen uit hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie persoonlijk al akkoord zou zijn en nu voor 200 miljoen toch blijft ...
Clayton tegen Lewis is wel leuk. En de laatste twee potjes ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik vanmiddag al ... kan nog wel een pop-up kwijt op mn laptop
Ik weet het nog niet zo .... Real voelt zich echt genaaidquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ie nou over een paar jaar alsnog gaat (even ervan uitgaand dat hij blijft scoren etc) gaan echt de vlaggen uit hoor.
Misschien staat het wel aan in de pubquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Clayton tegen Lewis is wel leuk. En de laatste twee potjes ook![]()
Maar ga zo denk ik nog even de stad in dus zal het wel missen.
https://dartstreams.de.cool/pdc1.php
[ afbeelding ]
T is voetbal, opportunisme en geld regeert. Gevoelens komen altijd ver achteraf wel een keer.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo .... Real voelt zich echt genaaid
Had ik al gepost.quote:
Zelfs de baas van de Spaanse Liga heeft gereageerd en mogelijk krijgt het nog wel een staartje ivm financieel beleid ... 700 miljoen verlies afgelopen seizoen en 600 miljoen personeelskosten en nu 100 miljoen alleen om te tekenen en dan nog 50 miljoen netto per jaar ..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is voetbal, opportunisme en geld regeert. Gevoelens komen altijd ver achteraf wel een keer.
Mee eens..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze dat stuk vuilnis niet permanent uit de samenleving verwijderen?
Zo is het maar netquote:
Ja dit wordt lastig om nog om te draaien voor Barca ..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Jammer eigenlijk want het was best leuk om te kijken.
Dit is ook weerzinwekkend natuurlijk. Zo maak je het voetbal wel kapot.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs de baas van de Spaanse Liga heeft gereageerd en mogelijk krijgt het nog wel een staartje ivm financieel beleid ... 700 miljoen verlies afgelopen seizoen en 600 miljoen personeelskosten en nu 100 miljoen alleen om te tekenen en dan nog 50 miljoen netto per jaar ..
quote:
Hehe wilde zeggen vooral dat eerste maar dat tweede is net zo essentieelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
Net terug in het hotel en bij de pub hieronder schijnt vanavond een muziekavond te zijn. Hopelijk kunnen we nog gewoon eten. En is de muziek een beetje aan te horen
Misschien mag je wel meezingenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
Net terug in het hotel en bij de pub hieronder schijnt vanavond een muziekavond te zijn. Hopelijk kunnen we nog gewoon eten. En is de muziek een beetje aan te horen
Ik zou het eigenlijk wel gezellig vinden, want leuke muziek erbij, Ierse folk ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe wilde zeggen vooral dat eerste maar dat tweede is net zo essentieel
Karaokequote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nu eigenlijk precies op de helft. Over exact een week vliegen we terug.quote:
quote:
Krijgen jullie toch nog een zangfilmpjequote:
Ik zeg primaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Krijgen jullie toch nog een zangfilmpje
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Dat is een goeie, go for itquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Zonder mijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Onze karaoke meet moet er ook echt nog een keer van komen hoor
Alleen luisteren en ondertussen borrelen mag ookquote:
Nee minstens één liedje zingenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen luisteren en ondertussen borrelen mag ook
Pciesquote:
Vooral na die foute bingo van afgelopen week.quote:
Dat zou ik wel gezellige muziek vinden voor vanavondquote:
Geen idee of ze nog levenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel gezellige muziek vinden voor vanavond
Er zijn er een aantal overleden sowieso, en de band bestaat ook niet meerquote:
Zwaaienquote:
Die is mooiquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
"Star of the County Down" par * SlÃĄinte * / Harmonie et spiritualitÃĐ
Vraag of ze Why me kunnen spelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
Heyyy Koeneloenquote:
quote:
Lekker hoor, beetje opruimen als voorbereiding verbouwing zolderquote:
Wat ben jij nu voor nep mario?quote:
Ah leuk... Nieuw spelletje welk kloontje is hetquote:
Hij is nogal kort van stof. Dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leuk... Nieuw spelletje welk kloontje is het
1984 vanavondquote:
Een echte uitdagingquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij is nogal kort van stof. Dat wordt lastig.
O.a. Linda Martin, die een paar jaar later won.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie deden er toen zoal ook al weer mee?
Ik zag het al ... ff geen zinquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
O.a. Linda Martin, die een paar jaar later won.
Werd tijdquote:
Ik had gistermiddag al weekend, maar ik vind het fijn dat het nog stees weekend isquote:
Jeejquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gistermiddag al weekend, maar ik vind het fijn dat het nog stees weekend is
Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jeej
Van mij mag het wel over zijn. Verveel me helemaal de tering
Lekker laatquote:
Aberdeen. Alleen in de kroeg nuquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ow ik las volgens mij dat je weer in het buitenland zit. Waar zit je?
Schotlandquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Aberdeen. Alleen in de kroeg nu![]()
Collega had geen zin en hele avond op m'n kamer blijven zitten had ik al helemaal geen zin in. Maar hier word ik ook nog niet echt vrolijk van.
Das geen goed safety systemquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
Elon heeft het niet makkelijk de laatste tijd![]()
Nu dit weer
[ twitter ]
Ik was vandaag in Enschede, omdat ik er toch was wilde ik langs het monument van de vuurwerkramp, indrukwekkend hoor, maar toen ik weer thuis was heb ik heel veel over de ramp zitten lezen en filmpjes zitten kijken, dat helpt niet mee aan een vrolijke avondquote:
de horrorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
Nu dit weer
[ twitter ]
Ah nee niet echtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Enschede, omdat ik er toch was wilde ik langs het monument van de vuurwerkramp, indrukwekkend hoor, maar toen ik weer thuis was heb ik heel veel over de ramp zitten lezen en filmpjes zitten kijken, dat helpt niet mee aan een vrolijke avond
Die ramp is ook een voorbeeld waarvan je nog weet waar je was toen je het hoorde.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Enschede, omdat ik er toch was wilde ik langs het monument van de vuurwerkramp, indrukwekkend hoor, maar toen ik weer thuis was heb ik heel veel over de ramp zitten lezen en filmpjes zitten kijken, dat helpt niet mee aan een vrolijke avond
thuis volgens mij ....quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ramp is ook een voorbeeld waarvan je nog weet waar je was toen je het hoorde.
Vermoord worden door je eigen auto. Ik hou toch het liefst zelf de controle over de vergrendeling van mijn auto.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
Nu dit weer
[ twitter ]
Er komt een dag dat ze de auto aansprakelijk stellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vermoord worden door je eigen auto. Ik hou toch het liefst zelf de controle over de vergrendeling van mijn auto.
Noppert op voorsprong tegen Smithquote:
Ik was die dag op mijn werk om een spel voor te berijden.quote:
Jullie moeten me opvrolijken nuquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ah nee niet echt
Dat was echt heftig om op tv te zien toen.
Je kan nog een stukje meekijken met ESF 1984.quote:
Het is weekendquote:
Ow ja ik kreeg een melding, even een linkje zoekenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan nog een stukje meekijken met ESF 1984.
Die had ik zelf al geprobeerdquote:
Vuurwerkramp blijft voor mij ook altijd gelinkt aan het ESFquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vast wel..niet echt in de stemming.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
zit je nog in de kroeg? Geen leuke dames?
Woensdag weer naar huisquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik zelf al geprobeerd![]()
Hoe lang blijf je in Aberdeen?
Inderdaad, nu je he zegt, volgens mij werd de uitzending afgebroken toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vuurwerkramp blijft voor mij ook altijd gelinkt aan het ESF
Ben je wel met de taxi?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast wel..niet echt in de stemming.
Mijn moeder zei vandaag nog 'die auto's zijn tegenwoordig een soort computers'quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ze de auto aansprakelijk stellen.
Nee, morgen die kant opquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je he zegt, volgens mij werd de uitzending afgebroken toch?
Jij bent niet meer naar Dord geweest vandaag?
Dat duurt dan gelukkig niet te lang en het wordt woensdag inderdaad een spannende avond voor de Feyenoordliefhebbers. Ik ben chauvinistisch genoeg om te zeggen dat ik hoop dat ze winnen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Woensdag weer naar huis
's avonds Feyenoord kijken met vrienden... Zin in!
Er zitten twee kerels achter de mics met gitaren en ik krijg de indruk dat het podium alleen voor hen isquote:
Dat is ook, net als wasmachinesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vandaag nog 'die auto's zijn tegenwoordig een soort computers'
Dan kan een filmpje nog steedsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zitten twee kerels achter de mics met gitaren en ik krijg de indruk dat het podium alleen voor hen is![]()
Wel gezellige muziek, Ierse folk, wat ik al hoopte
Ja dronken rijden is niet zo mijn dingquote:
Gezellig! Morgen gaat er wel iemand met je mee?quote:
verstandigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dronken rijden is niet zo mijn ding
Ierse folk, daar kan je wel leuke Michael Flatley-dansjes op doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zitten twee kerels achter de mics met gitaren en ik krijg de indruk dat het podium alleen voor hen is![]()
Wel gezellige muziek, Ierse folk, wat ik al hoopte
Was in 2000 zie ik nu, ik dacht veel langer geleden johquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
De vuurwerkramp… ik kan me die dag in detail herinneren.
Dat weet ik nog niet zo zeker. Maar het kan zeker. Roma is ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat duurt dan gelukkig niet te lang en het wordt woensdag inderdaad een spannende avond voor de Feyenoordliefhebbers. Ik ben chauvinistisch genoeg om te zeggen dat ik hoop dat ze winnen natuurlijk
Vroeger had je een stel steeksleutels en zo nodig om een auto te repareren, tegenwoordig heb je een laptop en een kabeltje nodig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vandaag nog 'die auto's zijn tegenwoordig een soort computers'
Ik wist eigenlijk niet eens tegen wie ze moetenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker. Maar het kan zeker. Roma is ook niet geweldig.
Ik was nog te jong om daar pissed over te zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Ik wars pissed dat de ESF uitzending werd onderbroken destijds
Ik vond 22 jaar al heel lang geleden.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Was in 2000 zie ik nu, ik dacht veel langer geleden joh
We doen een aangepast programma met mijn moeder erbij, mevr Koen gaat in ieder geval ook mee, juniors wisten het nog nietquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Morgen gaat er wel iemand met je mee?
Jij was toen inderdaad nog maar een jong Jobietje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was nog te jong om daar pissed over te zijn![]()
Mijn ouders schakelden eerst naar de Belg, maar toen bleek dat het echt heel erg was, hebben we de uitzending van het nieuws gevolgd. Dat vergeet je ookniet snel
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was nog te jong om daar pissed over te zijn![]()
Mijn ouders schakelden eerst naar de Belg, maar toen bleek dat het echt heel erg was, hebben we de uitzending van het nieuws gevolgd. Dat vergeet je ookniet snel
Gezellig! Leuk ook dat je moeder mee gaat, al zal het allemaal wat moeizamer gaan, ik denk wel dat je haar er blij mee maaktquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We doen een aangepast programma met mijn moeder erbij, mevr Koen gaat in ieder geval ook mee, juniors wisten het nog niet
Lijkt me tof om te kunnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ierse folk, daar kan je wel leuke Michael Flatley-dansjes op doen![]()
Als je het kan
Het wordt voornamelijk rijden en varen en een klein beetje rondlopenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! Leuk ook dat je moeder mee gaat, al zal het allemaal wat moeizamer gaan, ik denk wel dat je haar er blij mee maakt
Michael Flatleyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me tof om te kunnen![]()
Die intervalact van Riverdance op het ESF is ook altijd nog legendarisch onder de fans
Het lijkt me inderdaad geweldig om dat te kunnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me tof om te kunnen![]()
Die intervalact van Riverdance op het ESF is ook altijd nog legendarisch onder de fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |