succes... 2.3 seconden is het doelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:53 schreef Prisha het volgende:
good meurning peeps![]()
Ik ga straks mijn bandenwissel doen. Winterbanden mogen er nu wel af
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:53 schreef Prisha het volgende:
good meurning peeps![]()
Ik ga straks mijn bandenwissel doen. Winterbanden mogen er nu wel af
kon het maar zo snelquote:
Ja he. Nu kan het welquote:
Sprietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Cruise?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sprietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Hoe was de cruise!
De cruise die vanwege ziekte verzet was en die je in Mei ging doen? Of ben ik weer in het warretjequote:
Ja was verplaatst naar 9 juni.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
De cruise die vanwege ziekte verzet was en die je in Mei ging doen? Of ben ik weer in het warretje
ja die! Oh ik dacht dat je die al gehad had.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:02 schreef espri het volgende:
De vorige zouden we doen in maart maar manlief kreeg een week van te voren covid![]()
Nu gaan we over 3 weken... als ik het red...
You never know...when it's going to snow!quote:
Mwah gaat lichamelijk al een tijdje niet erg lekke zoals je waarschijnlijk weet maar nu heb ik ook 2 zwaar gekneusde enkels en banden gescheurdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die! Oh ik dacht dat je die al gehad had.
Over 3 weken dus.
Hoezo gered? Wat is er, is het foute boel?
Wutquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah gaat lichamelijk al een tijdje niet erg lekke zoals je waarschijnlijk weet maar nu heb ik ook 2 zwaar gekneusde enkels en banden gescheurdzit/lig dus met 2 pootjes omhoog.
![]()
True, maar is bijna zomerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
You never know...when it's going to snow!
Dat is wel nice, scheelt je steeds bandenwissel..quote:
Pff sterkte en beterschap!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah gaat lichamelijk al een tijdje niet erg lekke zoals je waarschijnlijk weet maar nu heb ik ook 2 zwaar gekneusde enkels en banden gescheurdzit/lig dus met 2 pootjes omhoog.
![]()
Ik was heerlijk aan het genieten op de camping, wil de caravan uitstappen en lag opeens dubbelgevouwen in de voortent... mijn spieren willen nog weleens weigeren en nu dus toen ik op het trappetje stond.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wuthoe heb je dat voor elkaar gekregen? Allebei gekneusd nog wel, heb je ergens tussen vast gezeten?
Volgens mij bij mijn volgende auto krijg ik dat ook. Wel handig, die bandenwissels heb ik nooit zin in. Gedoe.quote:
Jemig wat een pechquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:02 schreef espri het volgende:
De vorige zouden we doen in maart maar manlief kreeg een week van te voren covid![]()
Nu gaan we over 3 weken... als ik het red...
Gedoequote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel nice, scheelt je steeds bandenwissel..
Owjjj jemig toch Esprietjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ik was heerlijk aan het genieten op de camping, wil de caravan uitstappen en lag opeens dubbelgevouwen in de voortent... mijn spieren willen nog weleens weigeren en nu dus toen ik op het trappetje stond.
Ja is wel even balen maar goed, een rolstoel heb ik sowieso al in huis dus die gaat standaard mee, had gehoopt meer te kunnen wandelen enzo maar ja, helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef maily het volgende:
[..]
Jemig wat een pech
(Heb de rest ook gelezen)
Dankje, ach ik raak al steeds meer gesteld op mn rode stoelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjj jemig toch EsprietjeHeel veel beterschap en sterkte daar weer mee
![]()
Hoop dat je wel op de cruise kan
Ik heb gewoon de goedkoopste eronder. Voldoet prima.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij bij mijn volgende auto krijg ik dat ook. Wel handig, die bandenwissels heb ik nooit zin in. Gedoe.
Nee, maar glad kan het vaak wel weer worden..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Gedoe![]()
En zo vaak ligt er geen sneeuw in Nederland
Dat wel, maar ik vind winterbanden niet nodig hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar glad kan het vaak wel weer worden..
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:13 schreef espri het volgende:
We hebben sowieso weinig winter weer gehad dit jaar.
Ja de hittegolven komen nu vaker voor dan jaren geleden, hou best van de warmte maar ook weer niet te.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat we ook steeds natte weer krijgen en heette zomers..
Yep. maar ook niet verplicht hier zoals wel in Duitsland Oostenrijk etc..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind winterbanden niet nodig hier.
Maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |