Chronisch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Fantastisch zal het nooit worden, maar beter vast wel weer
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien kan De Dees leuke mondkapjes voor ons haken
Die rollen van vroeger welquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Autodrop zijn vaak niet eens dropjes, maar winegums
En daar zit zeker geen wijn in?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die waren lekker dat waren autobanden. Kut nu heb ik trek in dropquote:
die vind ik hélemaal niet lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Suikervrije kut troepquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:19 schreef D. het volgende:
Ik ben enigszins verslaafd aan deze:
[ afbeelding ]
Kreeg een blik vol bij aankoop auto.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
die vind ik hélemaal niet lekker eigenlijk
arme oudersquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg een blik vol bij aankoop auto.Maar bij mijn ouders gedumpt.
Dat zeggen ze ja, maar da's een fabeltje denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders raak je nooit aan de skijt.
Daar heb ik koffie en een peuk voorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders raak je nooit aan de skijt.
Ah zo. Lastig soms om de grens te kunnen bepalen van wat wel en niet kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd al een zwakke rug gehad
En als ik 'm misbruik moet ie daarna rust hebben
Ik houd ook niet van winegums.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
die vind ik hélemaal niet lekker eigenlijk
Dat delen ze wel uit aan die sopsnollen van de Buurtzorg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
arme ouderszitten die met die troep in hun mik........
Ik ga er meestal overheenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah zo. Lastig soms om de grens te kunnen bepalen van wat wel en niet kan.
Dat werkt perfect ja. Je kan bijna met je peuk en koffie op toilet gaan zitten.quote:
Volgens mij kreeg deze generatie allemaal niet veel snoep of koek of chips.quote:
Ik heb daar nog een tijdje gewerkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Oooh, je zit voorlopig thuis dan. Klote zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er meestal overheen
En nu dus in het kwadraat
Wij kregen thuis in het weekend een glaasje fris en een bakje chipsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg deze generatie allemaal niet veel snoep of koek of chips.
Gratis 'zooi' mee naar huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een tijdje gewerkt.
Nee, die term was wat overtrokken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:25 schreef D. het volgende:
Nu is mijn behoefte aan de 'skijt' te zijn ook niet heel hoog
Ja bij de mounties show ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen thuis in het weekend een glaasje fris en een bakje chips
Douchen, in je pyjama op de bank tv kijken en dan limo en een bakkie chips. En Cornuco's.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen thuis in het weekend een glaasje fris en een bakje chips
Haartjes nat, nog even op...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Douchen, in je pyjama op de bank tv kijken en dan limo en een bakkie chips. En Cornuco's.Die dingen gaven nog net geen licht.
Ik mocht alleen aan de sugerfree Benbits die mn pa dan goedkoop regeldequote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg deze generatie allemaal niet veel snoep of koek of chips.
De blijspelen van de Mounties waren ook wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bij de mounties show ofzoFrisdrank idd ook nooit
Al kreeg ik die zooi gratis BAHquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mocht alleen aan de sugerfree Benbits die mn pa dan goedkoop regelde
Een kilo per week.quote:
Die had je in kaneelsmaak,vieze bende.quote:
Die zit vol met gratis zooiquote:
Theezakjes?quote:
Ja earl gayquote:
Ik lees wel ergere dingen die ik uit zou willen schakelenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn die aankondigingen in de index ergens uit te schakelen?
Sorry Deisyy.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees wel ergere dingen die ik uit zou willen schakelen
quote:
Ik doelde niet op de mijnequote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke gratis zooi stop jij zoal in een bh?
Daarom zei ik ook 'een bh', jij draagt geen bh's.quote:
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'een bh', jij draagt geen bh's.
Nou... D had het wel over 'mijne'quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da’s correctquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen dubbel D dusquote:
Simpel, maar lekker en best een beetje weinigquote:
Daarom. Als hij daarbij op naaldhakken loopt, zóu dat de rugklachten kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook blij dat hij het even bevestigt. Je weet maar nooit tegenwoordig.
Ik heb nog vissoep. Die gaat wel opquote:
Had uitgebreid geluncht, dus niet zo veel hongerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpel, maar lekker en best een beetje weinig
ik ga straks wel een omeletje maken met champignottes ofzo en een Spinazie Smoothiequote:
Ja ik weet hetquote:
Een goede omelet is altijd lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga straks wel een omeletje maken met champignottes ofzo en een Spinazie Smoothie
ik heb ook geen zin om te kokenen die Griek ligt nog in Coma dus die zal dat ook wel
best vinden....
Ga ik vandaag tóch koken moet je maar denken
Heel graag gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook blij dat hij het even bevestigt. Je weet maar nooit tegenwoordig.
Laat dat stelletje vissoephaters hier maarquote:
Ork, ork, ork!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Laat dat stelletje vissoephaters hier maar
Eet smakelijk!
(al zal het met die vork niet meevallen)
Oh... dat klinkt ook goed !quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede omelet is altijd lekker!
Ik had spinazie, zalm en krieltjes!
Soep uit blik! GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er staat hier nog steeds een blik vissoep uit een kerstpakket van jaren geleden.
Oei...daar zou ik maar mee uitkijken!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er staat hier nog steeds een blik vissoep uit een kerstpakket van jaren geleden.
Eens! Beetje vreemd voor in een kerstpakket ook. Er zijn zat mensen die het niet lusten. Maar ja, gegeven knol, dit dat.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is in principe eeuwig houdbaar toch, zo lang het niet bol gaat staan?
Laat je niets wijs maken Fann.. ze doen zelf waarschijnlijk nooit anders.. Nooit een maaltijd van De Dees gezien ..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Tomaten Créme Soep uit blik vind ik best lekker soms
Die yoghurtkoekjes zijn natuurlijk om de tijd te overbruggen totdat de Griek wakker wordtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dat klinkt ook goed !dat lust ik dan ook wel, maar ik zit nu eerst met een beker Thee
en yoghurt koekjes van de lidl, klinkt vies, maar die zijn wél lekker
Dr staat waarschijnlijk wel een datum op....als ie bol gaat staan weet je iig zeker dat ie niet meer goed is. Daar kun je ook op wachten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is in principe eeuwig houdbaar toch, zo lang het niet bol gaat staan?
jij daagt Dees uit?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat je niets wijs maken Fann.. ze doen zelf waarschijnlijk nooit anders.. Nooit een maaltijd van De Dees gezien ..
vintage soepquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zalmsoep, tenminste houdbaar tot 2014.
Ja precies ...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die yoghurtkoekjes zijn natuurlijk om de tijd te overbruggen totdat de Griek wakker wordt
Het gaat de container in. Voor de securiteit bij de buren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dr staat waarschijnlijk wel een datum op....als ie bol gaat staan weet je iig zeker dat ie niet meer goed is. Daar kun je ook op wachten.
Tenminste hè!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ben er niet van, het enige wat ik uit blik eet zijn kapucijners en tonijn, maar niet samen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Tomaten Créme Soep uit blik vind ik best lekker soms
Ik kom niet verder dan een kopje cup a soup op mijn werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat je niets wijs maken Fann.. ze doen zelf waarschijnlijk nooit anders.. Nooit een maaltijd van De Dees gezien ..
Deze gaat prima met een vorkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Laat dat stelletje vissoephaters hier maar
Eet smakelijk!
(al zal het met die vork niet meevallen)
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Whehe, ja, daar typ je wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Tenminste hè!Het kán best nog goed zijn.
Ik vond laatst aanmaaklimonade, houdbaar tot 2005.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kun je niet iemand laten voorproeven?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Whehe, ja, daar typ je wat.Het staat nog niet bol.
Doe maar niet dan!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ah... kapucijners en tonijn lust ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er niet van, het enige wat ik uit blik eet zijn kapucijners en tonijn, maar niet samen.
Je schept nooit wat op dat is nou juist het probleemquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik schep hier altijd op over mijn zelfgemaakte soepen.
Heerlijk bouquet van incontinente bejaardenzalm en pittige tanninetoetsen van het roestige blikquote:
Ik hoor hier heel iets andersquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je schept nooit wat op dat is nou juist het probleem
Ja maar Chuf wil een fotoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik schep hier altijd op over mijn zelfgemaakte soepen.
Hier in de buurt helaas niet. Wel een aantal mensen waarbij ik graag met blik en al zou laten voorproeven.quote:
Zitten aardappels en macaroni in he? Het is wat dik jaquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heerlijk bouquet van incontinente bejaardenzalm en pittige tanninetoetsen van het roestige blik
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier in de buurt helaas niet. Wel een aantal mensen waarbij ik graag met blik en al zou laten voorproeven.
Deze tomatensoep had ik al eens gepost, want stond in mijn Imgur.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar Chuf wil een fotokan je toch een keer doen?
Welja gooi er volgende keer ook een pak rijst en bonen bijquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zitten aardappels en macaroni in he? Het is wat dik ja
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heerlijk bouquet van incontinente bejaardenzalm en pittige tanninetoetsen van het roestige blik
En een verfijnde rijping natuurlijk. Ik zou 'm in de kelder bewaren als ik die had.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze tomatensoep had ik al eens gepost, want stond in mijn Imgur.
[ afbeelding ]
quote:
Lekker, vind ik veel lekkerder dan waterige soepjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zitten aardappels en macaroni in he? Het is wat dik ja
ziet er goed uit hoor!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze tomatensoep had ik al eens gepost, want stond in mijn Imgur.
[ afbeelding ]
Vermecelli mag ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welja gooi er volgende keer ook een pak rijst en bonen bij
eh... oké.........quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik ga ff kijken of de man die vrouw is nu met pillen rent alsof ze een vrouw lijkt .. Caster Semenya
LuckyBassie is goed met kelders! Hij wil vast wel een soepkelder voor je fixen wanneer de BBQmeet kelder af is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
En een verfijnde rijping natuurlijk. Ik zou 'm in de kelder bewaren als ik die had.
Nee hoor ik heb nog een zak bonenschotel in de kast voor als ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik koop soms soep in een zak. Dat schijnt hier heel gevoelig te liggen.
Ik was geloof ik nog bezig met een schuilkelder voor de UTO SC. Misschien moet ik daar eens mee verder gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
LuckyBassie is goed met kelders! Hij wil vast wel een soepkelder voor je fixen wanneer de BBQmeet kelder af is.
Lekker met een beetje zwarte peper.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Broodje rauw commentaar met fijn gesnibbelde uitjes.
Beetje oranjequote:
Van die lulletjesquote:
Volgens mijjjjjjjj had ik daar wat commentaar op.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat blik zalmsoep kan eigenlijk prima een tijdje op de barbecue gezet worden. Gewoon dicht laten, zodat het sneller heet is. Volautomatische soepbediening voor de hele 40+ bbq-club.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
LuckyBassie is goed met kelders! Hij wil vast wel een soepkelder voor je fixen wanneer de BBQmeet kelder af is.
Zak is net iets minder erg dan blik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij eet al jarenlang wekelijks dezelfde kippensoep, dan kan je alles aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is Recce zo'n makkelijke blik weg tikkert?
ik niet!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af hoe het met aambeiboy is
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af hoe het met aambeiboy is
Ohja! Helemaal vergeten. Jullie kunnen wel een KelderbouwBV oprichtenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was geloof ik nog bezig met een schuilkelder voor de UTO SC. Misschien moet ik daar eens mee verder gaan.
Hmmmmm zodat die lekkere rottings aroma's nog beter naar voren komenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat blik zalmsoep kan eigenlijk prima een tijdje op de barbecue gezet worden. Gewoon dicht laten, zodat het sneller heet is. Volautomatische soepbediening voor de hele 40+ bbq-club.
Ja, echt hè?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat een pareltjes deze avond weer.
Ja, die soepen van Unox uit zak zijn best te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens mijjjjjjjj had ik daar wat commentaar op.Maar heb juist pas een paar zakken gekocht omdat het er wel lekker uit zag, en dat was het idd! Maar vroegah alleen walgelijke zaksoepen gehad, die zaten toen telkens in m'n kerstpakket en steeds toch weer proberen, elke keer nasty. Maar die ik nu heb zijn wel lekker.
Jah, alle whisky is al opgehaald door Recce. Avond allemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja! Helemaal vergeten. Jullie kunnen wel een KelderbouwBV oprichten
Genoeg voedselfoto's gezien nu?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja vrijdag .. dat zei ik vanochtend al
Amph!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah, alle whisky is al opgehaald door Recce. Avond allemaal.
oh... dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is nergens meer te bekennen, te druk in Soury's DM denk ik
Dm is de doodsteek voor Fok!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is nergens meer te bekennen, te druk in Soury's DM denk ik
Hey Stats Deisyyquote:
Dat moet Yoe Ping Plop zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Chinese vermicelli met een rare naam.
Ik had nog een taart, maar die laat ik dan inderdaad maar.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heer Amph!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik van AH merk, maar die zien er ook wel ok soms jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die soepen van Unox uit zak zijn best te doen.
quote:
Die sla ik overquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Uh......
Zaterdag is het Internationale dag van het naakt tuinieren.
Avond opa, gaat het nog daar in het muizenhuis?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Barbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die soepen van Unox uit zak zijn best te doen.
Ja taart na vis op vrijdag... GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nog een taart, maar die laat ik dan inderdaad maar.
Hijs deaud.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Avond opa, gaat het nog daar in het muizenhuis?
Zo blijkt maar weer, terwijl we met smart zitten te wachten op de afloop van het aambeienverhaal.quote:
Ik sla een jaartje over, het wordt morgen max. 8 gradenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Uh......
Jij hebt zeker ook geen tuin, maar gaat wel rondkoekleoerenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Uh......
arme buurvrouwen van @Ghostbusterquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Uh......
Ik ook, dan zie je mijn 2 cm toch niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sla een jaartje over, het wordt morgen max. 8 graden
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook geen tuin, maar gaat wel rondkoekleoeren
Verrekijker ligt al klaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook geen tuin, maar gaat wel rondkoekleoeren
Wat doe jij dan op Fok! ?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, dan zie je mijn 2 cm toch niet.
God hebbe zijn ziel!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
De muis lag deaud onder de koelkast. Is begraven.
.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Uh......
Je mag altijd komen eten!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik moet toch wat zolang jij me niet van soep voorziet.
Oh ik zag een boel mensen vandaag de binnentuin aan het opknappen. Ik denk dat ze dat liever vandaag op de agenda hadden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Uh......
Die weet het nog niet, werk tot 2300.quote:
Leuke verrassing dan als ze thuiskomtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die weet het nog niet, werk tot 2300.
Echt wel, de belachelijkste dingen worden verzonnen. Ga naar een naaktstrand of -camping als je in je blote kont wil rondlopen.quote:
Ga liften!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel direct een dure maaltijd dan. OV is niet goedkoop.
Dat krijg je met ekte tomatensoep.quote:
Hoezo? Het is toch mijn voortuin?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, de belachelijkste dingen worden verzonnen. Ga naar een naaktstrand of -camping als je in je blote kont wil rondlopen.
De ingredienten zijn gratisquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
FIETSEN MOET JE, LIJEN!!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
En met een stel mannen die een stelletje droogkloten zijn is het elke keer weer feest.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het bulkt hier in 40+ van de vrouwen met humor. Til d'r opmerkingen zijn kostelijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Zo de toetoet ophalen die is weer gekeurd.
Til is jong!!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het bulkt hier in 40+ van de vrouwen met humor. Til d'r opmerkingen zijn kostelijk.
Kunnen we meteen shoppen bij Koopman.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik moet dan helemaal naar Tilligte reizen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En met een stel mannen die een stelletje droogkloten zijn is het elke keer weer feest.
ik moet nogquote:
Maatje van je heeft weer afgestempeld voor 35¤quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Zo de toetoet ophalen die is weer gekeurd.
@Ghostbuster lees je meequote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ik verstopte vroeger altijd broodkorstjes onder de koelkast met muisjesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
De muis lag deaud onder de koelkast. Is begraven.
Nog nooit gemerkt eikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jouw UI alleen is al voldoende voor een glimlach.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Til is jong!!
Zijn wij oudjes niet geestig genoeg voor je?
Dat doe ik alleen als ik dronken ben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
DM maar even je adres, dan reken ik het voor je uit.
HET IS WORD, NIET WORDT!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
KOM OP NIET ZEIKEN, GEWOON GAAN DAAR WORDT JE HARD VAN
Ja dat is toch een beetje een dingetjequote:
Eet smakelijk en fijne avond, Recce.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik dronken ben.
Eten en sociaal doen.
FUCK IK TYPTE EERST WORD MAAR GING TOEN EXTRA NADENKEN OMDAT MOOTIE ER IS MAAR DAT WAS DUS GEEN GOED IDEEquote:
Je kan maar een klein stukje claimen, er staan meer soppende dames in de smachtrij.quote:
Hij weet wel de lekkere eettentjes te vinden iig.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
FUCK IK TYPTE EERST WORD MAAR GING TOEN EXTRA NADENKEN OMDAT MOOTIE ER IS MAAR DAT WAS DUS GEEN GOED IDEE
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent de enige zonder humor hier.
Komt mooi uit, ik wilde toch al naaktlopenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Uh......
Ik heb geen tuin.quote:
Moot is eigenaarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan maar een klein stukje claimen, er staan meer soppende dames in de smachtrij.
Jammer voor Petziquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan maar een klein stukje claimen, er staan meer soppende dames in de smachtrij.
Meer dan genoeg. Ik vrees wel dat hij zich niet meer durft te vertonen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij weet wel de lekkere eettentjes te vinden iig.
Of nouja, één specifiek tentje.
Ik vrees dat hij er compleet maling aan heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Ik vrees wel dat hij zich niet meer durft te vertonen.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij er compleet maling aan heeft.
Oh ja, die begint rond middernacht veelal wat vocht te verliezen.quote:
Dat is wel een idee.quote:
En soms denk ik weleens dat ze rond middernacht juist vocht in gaat nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, die begint rond middernacht veelal wat vocht te verliezen.Slakkenspoor door het hele huis.
Hij doet een Mario'tje?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:35 schreef Lyza666 het volgende:
Scrut heeft vast z'n internet stuk gemaakt met z'n nieuwe Phone.
Of dezelfde link aangeklikt als Mario en staat de FBI op de stoepquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:35 schreef Lyza666 het volgende:
Scrut heeft vast z'n internet stuk gemaakt met z'n nieuwe Phone.
Ja, dat zou ook wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En soms denk ik weleens dat ze rond middernacht juist vocht in gaat nemen.
In één streep naar de uitgang.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze wel wat eerder begint.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |