Chronisch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Fantastisch zal het nooit worden, maar beter vast wel weer
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien kan De Dees leuke mondkapjes voor ons haken
Die rollen van vroeger welquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Autodrop zijn vaak niet eens dropjes, maar winegums
En daar zit zeker geen wijn in?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die waren lekker dat waren autobanden. Kut nu heb ik trek in dropquote:
die vind ik hélemaal niet lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Suikervrije kut troepquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:19 schreef D. het volgende:
Ik ben enigszins verslaafd aan deze:
[ afbeelding ]
Kreeg een blik vol bij aankoop auto.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
die vind ik hélemaal niet lekker eigenlijk
arme oudersquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg een blik vol bij aankoop auto.Maar bij mijn ouders gedumpt.
Dat zeggen ze ja, maar da's een fabeltje denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders raak je nooit aan de skijt.
Daar heb ik koffie en een peuk voorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders raak je nooit aan de skijt.
Ah zo. Lastig soms om de grens te kunnen bepalen van wat wel en niet kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd al een zwakke rug gehad
En als ik 'm misbruik moet ie daarna rust hebben
Ik houd ook niet van winegums.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
die vind ik hélemaal niet lekker eigenlijk
Dat delen ze wel uit aan die sopsnollen van de Buurtzorg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
arme ouderszitten die met die troep in hun mik........
Ik ga er meestal overheenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah zo. Lastig soms om de grens te kunnen bepalen van wat wel en niet kan.
Dat werkt perfect ja. Je kan bijna met je peuk en koffie op toilet gaan zitten.quote:
Volgens mij kreeg deze generatie allemaal niet veel snoep of koek of chips.quote:
Ik heb daar nog een tijdje gewerkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Oooh, je zit voorlopig thuis dan. Klote zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er meestal overheen
En nu dus in het kwadraat
Wij kregen thuis in het weekend een glaasje fris en een bakje chipsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg deze generatie allemaal niet veel snoep of koek of chips.
Gratis 'zooi' mee naar huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een tijdje gewerkt.
Nee, die term was wat overtrokken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:25 schreef D. het volgende:
Nu is mijn behoefte aan de 'skijt' te zijn ook niet heel hoog
Ja bij de mounties show ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen thuis in het weekend een glaasje fris en een bakje chips
Douchen, in je pyjama op de bank tv kijken en dan limo en een bakkie chips. En Cornuco's.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen thuis in het weekend een glaasje fris en een bakje chips
Haartjes nat, nog even op...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Douchen, in je pyjama op de bank tv kijken en dan limo en een bakkie chips. En Cornuco's.Die dingen gaven nog net geen licht.
Ik mocht alleen aan de sugerfree Benbits die mn pa dan goedkoop regeldequote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg deze generatie allemaal niet veel snoep of koek of chips.
De blijspelen van de Mounties waren ook wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bij de mounties show ofzoFrisdrank idd ook nooit
Al kreeg ik die zooi gratis BAHquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mocht alleen aan de sugerfree Benbits die mn pa dan goedkoop regelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |