Dit lijkt me een betere optie dan inderdaad. Dus het volgende topic heeft nummer 1458 en het topic erna 1542 en dan gaan we gaan 2001.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja OF dat we ze nog even inhalen hierna? Ook zo'n gedoe dat alle bijzondere jaartallen dan niet meer kloppen
Wat ga jij doen om volgend jaar het songfestival te winnen ?quote:
Een ander de kans gunnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ga jij doen om volgend jaar het songfestival te winnen ?
Nee, tijd voor een functie eldersquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je zal toch als mod actief zijn geweest bij het openen van die topics en dit dus indirect op je geweten hebben.
Dan slaap je toch ook een tijdje niet goed meer?
Ja die is natuurlijk bezig met real time archivingquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat @:H_T daarom zo stil is sinds je hem gezegd hebt dat het zo na te zoeken is.
Ik wilde weten of jullie wel op zaten te lettenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je zal toch als mod actief zijn geweest bij het openen van die topics en dit dus indirect op je geweten hebben.
Dan slaap je toch ook een tijdje niet goed meer?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wilde weten of jullie wel op zaten te letten![]()
Niet dus
Ik was niet aanwezig, het was beide in mijn (bijna) jaar afwezigheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wilde weten of jullie wel op zaten te letten![]()
Niet dus
Anders was het natuurlijk nooit gebeurd, Roger let over het algemeen wel op dat soort dingen en geeft het dan ook netjes aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was niet aanwezig, het was beide in mijn (bijna) jaar afwezigheid.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zet deze ook even hier, voor het geval er in de SC tussen alle nachtelijke bagger overheen wordt gelezen.
Wat niet niet raar zou zijn, was een drukke avond.![]()
Dankzij de time-turners lijken we een nummertje te hebben overgeslagen in de SC reeks.
Dus als dat een nummertje teruggezet kan worden, voordat we tot in de oneindigheid in de verkeerde tijd doorposten, dan zou dat heel fijn zijn. Dankuwelalstublief.
Dank je, ik wist dat ik eens zoiets gepost had.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders was het natuurlijk nooit gebeurd, Roger let over het algemeen wel op dat soort dingen en geeft het dan ook netjes aan.
[..]
Toch wel een teleurstelling dat je dit na je pauze niet direct hebt opgemerktquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders was het natuurlijk nooit gebeurd, Roger let over het algemeen wel op dat soort dingen en geeft het dan ook netjes aan.
[..]
Ik werd bij terugkomst enigszins afgeleid doordat 'iemand' een feestje begon.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch wel een teleurstelling dat je dit na je pauze niet direct hebt opgemerkt
Heel lief en leuk natuurlijk, maar niet zo goed voor je algehele opmerkingsvermogen.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
ROGER JE BENT ER WEER! FEEST!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!Ik heb je vaak gemist
Ja die wilde z'n eigen onopmerkzaamheid verbloemen natuurlijk! Het net begint zich langzaam te sluitenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werd bij terugkomst enigszins afgeleid doordat 'iemand' een feestje begon.
[..]
Heel lief en leuk natuurlijk, maar niet zo goed voor je algehele opmerkingsvermogen.
Kan zijn dat het een keer per ongeluk is gebeurd, maar volgens mij is dit voor het eerst dat ik een post met die smiley een like heb gegeven.quote:
Ja, als je het eenmaal ziet is het wel erg duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die wilde z'n eigen onopmerkzaamheid verbloemen natuurlijk! Het net begint zich langzaam te sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Je bedenkt je nog welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan zijn dat het een keer per ongeluk is gebeurd, maar volgens mij is dit voor het eerst dat ik een post met die smiley een like heb gegeven.
Meke, kwam je hier net achter of weet je al lang van die missende delen en heb je dit al die tijd verzwegen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
Hoewel de eerlijkheid me gebied om te zeggen dat slechts topic 1998 is, we hebben twee keer een sprong gemaakt![]()
1458 en 1542 bestaan niet
Nee, dat denk ik niet. Ik vind hem nog steeds afstotelijk en zal hem ook nooit gebruiken.quote:
Ik kwam er net achter omdat ik ging kijken hoe lang het 1000e topic al geleden was en of m'n gevoel kloptequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, even heel iets anders:
[..]
Meke, kwam je hier net achter of weet je al lang van die missende delen en heb je dit al die tijd verzwegen?
Als we jou niet hadden, waren we er nooit achter gekomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter omdat ik ging kijken hoe lang het 1000e topic al geleden was en of m'n gevoel klopteEr staan steeds 50 topics op een pagina. Eerst is dat 00 - 50 - 00 - 50, en ineens ging dat naar 48 en 98
Nee ok, dan is het goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter omdat ik ging kijken hoe lang het 1000e topic al geleden was en of m'n gevoel klopteEr staan steeds 50 topics op een pagina. Eerst is dat 00 - 50 - 00 - 50, en ineens ging dat naar 48 en 98
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |