SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lekker. Waar ga je?
Ik ben in riu papayas geweest! Heerlijk
Eind augustus een weekje riu Paraiso Lanzarote all in
Arehucas con zola zero
Ik wil wel weer naar de grotten van Postojna of een ander stelsel in Sloveniëquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar de grotten van Jameos del Agua op zoek naar de schat?
Ja heb 1 keer all in riu gezeten. En wil nooit meer iets anders. Maar is eind 2021 compleet gerenoveerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hotel heb ik ook gezeten, tijdens het WK ´14. Prima hotel, fucking bizar groot. Maar wel lekker luxe.
Ja RIU is sowieso prima. Zit over de hele wereld. Kom er graag.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb 1 keer all in riu gezeten. En wil nooit meer iets anders. Maar is eind 2021 compleet gerenoveerd.
Dus ik wilde er perse heen.
Volgend jaar in mei weer Tenerife (niet all in) en dan september of oktober riu fuerteventura
Ja dat zei ik ook tegen mijn ouders…. Ik vroeg aan mijn broertje, heb je de videobanden van bassie en Adriaan nogquote:
Voor mij soort van de hel op aardequote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hotel heb ik ook gezeten, tijdens het WK ´14. Prima hotel, fucking bizar groot. Maar wel lekker luxe.
Echtquote:
Ja hoor. Rum gaat er prima in.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt![]()
Hahahaha leuke barman hebben ze daarOlivier heet hij. Staat bij de poolbar.
Als je van rum hou, vraag dan om arehucas oro con cola (zero)
Mucho lekker
@Mazikeen ooit in bikini gezien? Dan lig ik 24/7 op mijn buik bij het zwembad. Godverdomme man.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens gewoon samen daarheen anders
Groot, massa, bakken met vreten.quote:
Arehucas is zo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Arehucas is zo lekker
En vroeg altijd om mojito con licor de platano
Zwembad is ook super Nice daar. Water is niet koud.
Ik hield er ook niet van. Maar 1 keer gedaan en zo chill.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Groot, massa, bakken met vreten.
All inclusive vind ik echt heeeel heeeel heeeeel erg verschrikkelijk op alle fronten.
Helemaal als dat ook nog komt met ‘Animatie’.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Mazikeen ooit in bikini gezien? Dan lig ik 24/7 op mijn buik bij het zwembad. Godverdomme man.
Boksquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
All inclusive vind ik echt heeeel heeeel heeeeel erg verschrikkelijk op alle fronten.
Nee, maar verandert dat wat aan mijn reisadvies dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Mazikeen ooit in bikini gezien? Dan lig ik 24/7 op mijn buik bij het zwembad. Godverdomme man.
Nou nee zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar verandert dat wat aan mijn reisadvies dan?
Eens, in de avond wil ik lekker plaatselijk uit eten en lokale dingen proeven en niet in zo'n ongeīnspireerde eetzaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doe ik wel tijdens stedentripjes joh. Al is dat er de laatste jaren niet meer echt van gekomen, maar dat komt wel weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, in de avond wil ik lekker plaatselijk uit eten en lokale dingen proeven en niet in zo'n ongeīnspireerde eetzaal.
Toen ik jong was ooit eens gedaan, die dingen kwamen toen als paddestoelen overal de grond uit poppen en tja, moet je ooit toch eens proberen. Nou ja…. Daarna wel besloten om het nooit weer te (willen) doen. Toch ooit nog eens met een last minute ‘tussen vakantie in de zon’ weer eens ingetrapt (thank god was het trouwens adults only, flink wat sterren en niet al te massaal) omdat we dachten dat we toch niks wilden doen, maar nog steeds net zo vreselijk verschrikkelijk. Ik ben er gewoon niet voor gemaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hield er ook niet van. Maar 1 keer gedaan en zo chill.
Maar ben het er wel mee eens… 1 week maar niet langer, 2 weken vind ik echt teveel
Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, in de avond wil ik lekker plaatselijk uit eten en lokale dingen proeven en niet in zo'n ongeīnspireerde eetzaal.
Ik heb ben wel 1x all inclusive weggeweest in Griekenland en dat beviel op zich wel, want er was geen animatie of een groot kinderspeelparadijs etc. Zou er alleen zelf niet voor kiezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat doe ik wel tijdens stedentripjes joh. Al is dat er de laatste jaren niet meer echt van gekomen, maar dat komt wel weer.
1 weekje vind ik wel de max, whehequote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Mei/juni altijd 2 weken appartement. En dan sep/okt 1 weekje all in
Mensen met gouden kettingen die naar spruitjes ruiken en uit hun ogen kijken als vissen, RIU is voor plebs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nooit in Spanje geweest. Komt misschien nog wel ooit. Maar door mijn tripjes naar Praag en Kroatië richt ik mijn pijlen toch liever meer op het voormalig oost-blok....
Al die mensen ineens in de mistquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter nu, nog wat hoesten en snel buiten adem maar verder nergens last van.
Voor mij is 1 week je all in ook de max. Anders word ik gek. En dan nog ga ik uiteten buiten het hotelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 weekje vind ik wel de max, whehe
Oi had je longschurft?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter nu, nog wat hoesten en snel buiten adem maar verder nergens last van.
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat snel buiten adem blijft nog wel ff
Ik heb net niet meegelezen, maar ga je dan elke keer naar hetzelfde?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Voor mij is 1 week je all in ook de max. Anders word ik gek. En dan nog ga ik uiteten buiten het hotel
Ik zie ook kinderen staan, dat zijn niet echt mensen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al die mensen ineens in de mist
ik heb de gordijnen dichtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
Zon staat vol op mn raam.. nu valt de zand en zout aanslag wel enorm op
Sunshine!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met gouden kettingen die naar spruitjes ruiken en uit hun ogen kijken als vissen, RIU is voor plebs.
Die zijn nog niet rijp...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie ook kinderen staan, dat zijn niet echt mensen.
Gewoon proberen. Je komt jezelf vanzelf tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhWilde het hardlopen weer oppakken, dat is wel onhandig dan.
gewoon weer op bouwenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhWilde het hardlopen weer oppakken, dat is wel onhandig dan.
Ja, maar kwam niet geheel verkeerd uit. Kon er een zakenreis door afzeggen waar ik eigenlijk geen tijd voor had.quote:
Mja. Weet het niet. Ze onderbrak ons ook om dit te vragen. Nou goed dat ze maar aan de diarree gaat vanavond:pquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:Bitterbal
Oh god… ik had helemaal over die laatste zin heen gelezen.
Madam maakte dus gewoon een snedige opmerking omdat ze niet wilde dat man/vriendlief leuk tegen jou deed.
Kortom… je vormde een bedreiging, kortom je hoeft niet op dieet
Rijke tatta.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Als je een beetje goede All inclusive uitkiest tegenwoordig dan kan je ook prima uit eten binnen het hotel zelf.
Ultra all inclusive dan heb je gewoon 5 restaurants van verschillende culturen in 1 hotel. Naast dat je ook nog die vreetzaal hebt.
Er is echt wel e.e.a verbeterd wat dat betreft. Je betaald alleen wat meer, maar dat is niet erg.
Oh ja, daar heb ik weleens van gehoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Als je een beetje goede All inclusive uitkiest tegenwoordig dan kan je ook prima uit eten binnen het hotel zelf.
Ultra all inclusive dan heb je gewoon 5 restaurants van verschillende culturen in 1 hotel. Naast dat je ook nog die vreetzaal hebt.
Er is echt wel e.e.a verbeterd wat dat betreft. Je betaald alleen wat meer, maar dat is niet erg.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik weleens van gehoord.
Trekt ook wat ander publiek aan denk ik
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Ik wilde het eigenlijk wel oplopen zo lekker even voor de zomervakantie maar dat is tot op heden nog steeds niet geluktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar kwam niet geheel verkeerd uit. Kon er een zakenreis door afzeggen waar ik eigenlijk geen tijd voor had.
Dat weekje probeer ik elk jaar een andere riu te pakken. Gran canaria gehad, dit jaar Lanzarote, volgend jaar fuerteventura.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net niet meegelezen, maar ga je dan elke keer naar hetzelfde?
Rattenvergif, er staan vast van die korrels in de keukenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. Weet het niet. Ze onderbrak ons ook om dit te vragen. Nou goed dat ze maar aan de diarree gaat vanavond:p
Hm, misschien zou ik dat weleens willen proberenquote:
Joh, als jullie het leuk, lekker en gezellig vinden met de family dan lekker heengaanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Maar van papayas moet je niet teveel van verwachten hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
hee psst ballebalquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. Weet het niet. Ze onderbrak ons ook om dit te vragen. Nou goed dat ze maar aan de diarree gaat vanavond:p
het maakt mij geen reet uit, ik ben van alle markten thuis. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joh, als jullie het leuk, lekker en gezellig vinden met de family dan lekker heengaan
Nee…. Gewoon nee. Geloof mij….quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien zou ik dat weleens willen proberen
Wat asociaal. Jij bent heus niet dik joh. Laat je geen complex aanpratenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
Er vroeg net een vrouw of k zwanger was. Dus k zo neevroeg ze echt niet?
![]()
Nu ga k niet neer naar die tafel
nee dat zag ik al toen ik ging boeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar van papayas moet je niet teveel van verwachten hoor
Wel adult only ...quote:
Speciaal animatieteam ook voor caafs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien zou ik dat weleens willen proberen
WAAROM vragen mensen zulke dingen aan wildvreemden?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
Er vroeg net een vrouw of k zwanger was. Dus k zo neevroeg ze echt niet?
![]()
Nu ga k niet neer naar die tafel
Maar ja ik eet alleen ontbijt en dat is goed. En avond eten, dat is ook goed.quote:
Hawaii bloesje aan, all inclusieve polsbandje om en in de avonduren naar een muzikaal optreden van de lokale zwakzinnige Julio kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joh, als jullie het leuk, lekker en gezellig vinden met de family dan lekker heengaan
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Haags het volgende:
[..]
het maakt mij geen reet uit, ik ben van alle markten thuis. Ieder zijn ding.
Ik heb ook gewoon op campings gestaan, paar jaar terug in een villa´tje in Zuid-Frankrijk. Dat was ook weer heel anders.
Joh als ik maar kan chilllen. er maar kamelentenen zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speciaal animatieteam ook voor caafs.
Ja dat trekt voornamelijk Henk en Yvonne aan waarvan de 2 bloedjes Wesley en Kayleigh inmiddels 16 plus zijn en niet meer met pa en ma meewillen. Kunnen ze ook eens lekker helemaal tot rust komen en lekker de hele vakantie een beetje bakken, lawaai maken en zuipen.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat trekt voornamelijk Henk en Yvonne aan waarvan de 2 bloedjes Wesley en Kayleigh inmiddels 16 plus zijn en niet meer met pa en ma meewillen. Kunnen ze ook eens lekker helemaal tot rust komen en lekker de hele vakantie een beetje bakken, lawaai maken en zuipen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
wortelhappen
appels in een teil
brokjes poepen
Oh jij komt er ook geregeld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hawaii bloesje aan, all inclusieve polsbandje om en in de avonduren naar een muzikaal optreden van de lokale zwakzinnige Julio kijken
Henk en Yvonne Haagsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat trekt voornamelijk Henk en Yvonne aan waarvan de 2 bloedjes Wesley en Kayleigh inmiddels 16 plus zijn en niet meer met pa en ma meewillen. Kunnen ze ook eens lekker helemaal tot rust komen en lekker de hele vakantie een beetje bakken, lawaai maken en zuipen.
Heb je foto’s van Kayleigh?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En de hele dag andijviesmoothies
Oeh ik heb nog sorbet bedenk ik net!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb nog Taksi ijsjes van vorige zomer
Ik heb maar 1 cavia die vlees at gehad en de rest was strikt vegaquote:
Ben er een keer geweest, in Playa del Carmen, daar stond toen het nieuwe vlaggenschip van Rui Palace, ben maar iedere dag vroeg aan de Tinto de la Rossa Mesa gegaan, beetje dansen als enige en er liep een Mexicaanse tweeling rond in de bediening en die bewogen als wormen in azijn dus ik heb me dat weekje toch wel vermaaktquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:17 schreef Haags het volgende:
Mijn eerste ervaring in Salou was wel geinig, dat was met vrienden. In dat hotel was een muziek avondje, je kent het wel. Vlak voor het stappen even naar die DJ gestapt ik zeg joh er hangen wat ajax vlaggen aan de relingen van balkonnetjes. Zou je Oh Oh Den Haag willen doen.
Dat was echt genieten. Ruzie gehad ook daar. Gingen er een paar behoorlijk los, lekker man.
Serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 cavia die vlees at gehad en de rest was strikt vega
Euhhhhhmquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest, in Playa del Carmen, daar stond toen het nieuwe vlaggenschip van Rui Palace, ben maar iedere dag vroeg aan de Tinto de la Rossa Mesa gegaan, beetje dansen als enige en er liep een Mexicaanse tweeling rond in de bediening en die bewogen als wormen in azijn dus ik heb me dat weekje toch wel vermaakt
Vleeswaren van mijn brood en ik sloeg een keer een vlieg bij het caviahok neer en toen rende ze erop af en at hem op.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus?Dacht dat alle caafs vega waren. Wat at hij dan? Frikandelletje?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vleeswaren van mijn brood en ik sloeg een keer een vlieg bij het caviahok neer en toen rende ze erop af en at hem op.Ik vergeet dat nooit meer
Killer Caafs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vleeswaren van mijn brood en ik sloeg een keer een vlieg bij het caviahok neer en toen rende ze erop af en at hem op.Ik vergeet dat nooit meer
Oh ja daar had ik speciaal dat hotel op Mallorca op uitgezocht. Het hotel was adult only. Een centimeter schuttinghout naast het zwembad was het speelplein van de plaatselijke basisschoolquote:
Kun je niet gewoon wat floradix naar binnen harken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo’n ijzertabletje op een nuchtere maag innemen en mag dan 4 uur geen koffie drinken.
Wat is dit voor misdaad tegen de menselijkheid
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik speciaal dat hotel op Mallorca op uitgezocht. Het hotel was adult only. Een centimeter schuttinghout naast het zwembad was het speelplein van de plaatselijke basisschool
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wat floradix naar binnen harken?
[..]
Oh ja daar had ik speciaal dat hotel op Mallorca op uitgezocht. Het hotel was adult only. Een centimeter schuttinghout naast het zwembad was het speelplein van de plaatselijke basisschool
Dan maar zonder ijzer in het bloed door het leven heenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo’n ijzertabletje op een nuchtere maag innemen en mag dan 4 uur geen koffie drinken.
[..]
Is dat niet voor planten?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wat floradix naar binnen harken?
Word wel dubbel gestraft zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maar zonder ijzer in het bloed door het leven heen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Introverte mensenschuwe collega vertelde gisteren dat hij zijn droomhuis in de bossen had gevonden dacht hij, onder andere drie garages op een enorme lap grond maar toen kwam hij erachter dat op het terrein bij de buren een of ander jongerencentrum zat waar ze ook wel eens met 200 tentjes stonden te kamperen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dat puddingbroodje op en ik heb het idee dat mijn bloedsuikerspiegel +3938 is
Dokter… zonder koffie geen leven dus u bedenkt maar wat anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit schreef de dokter voor. Twee keer per week zo’n pil en dat vier weken lang
"Laat maar."quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introverte mensenschuwe collega vertelde gisteren dat hij zijn droomhuis in de bossen had gevonden dacht hij, onder andere drie garages op een enorme lap grond maar toen kwam hij erachter dat op het terrein bij de buren een of ander jongerencentrum zat waar ze ook wel eens met 200 tentjes stonden te kamperen.
Ik ga het zondag wel proberenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dokter… zonder koffie geen leven dus u bedenkt maar wat anders.
vraag @dud0r om zijn pasfoto en je bent zo van die hik af.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds de hik, zo irritant
Op zich wel prettig als je maar eens per twee weken hoeft te gaan zitten op de troon.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word wel dubbel gestraft zo.
Schijnt ook nog eens gerrieremmend te zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds de hik, zo irritant
quote:Op 13 juni 1922 kreeg de Amerikaanse Charles Osborne de hik. Op zich geen historisch feit, ware het niet dat zijn hik maar liefst 68 jaar lang bleef. Ondanks bezoeken aan vele artsen lukte het Osborne niet van de hik af te komen, tot het op een dag in 1990 opeens stopte. Osborne heeft het merendeel van zijn 97-jarige leven de hik gehad, met alle gevolgen van dien.
Jawel hoor, het was heerlijk weer, en er was een zwembad en bier. En meer had ik eigenlijk niet nodig. En dat speelplein daar zijn ze twee keer een half uurtje per dag of zo. Vond het allang prima dat er niet allemaal van die krijsende kutwurmen tussen m'n benen doorliepen want dan had ik ze kapot moeten trappen en zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is dus ook wel iets om op te letten.
Beviel het wel?
Innemen met roosvicee laxo dan maarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word wel dubbel gestraft zo.
Schijnt ook nog eens gerrieremmend te zijn.
Was dit misschien Jos B.?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introverte mensenschuwe collega vertelde gisteren dat hij zijn droomhuis in de bossen had gevonden dacht hij, onder andere drie garages op een enorme lap grond maar toen kwam hij erachter dat op het terrein bij de buren een of ander jongerencentrum zat waar ze ook wel eens met 200 tentjes stonden te kamperen.
Wekker zetten om 04:00, pilletje slikken, maffen als een beer en daarna lekker aan ochtendverwenkoffie om 08:00quote:
Ik laat ze altijd PER ONGELUK struikelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor, het was heerlijk weer, en er was een zwembad en bier. En meer had ik eigenlijk niet nodig. En dat speelplein daar zijn ze twee keer een half uurtje per dag of zo. Vond het allang prima dat er niet allemaal van die krijsende kutwurmen tussen m'n benen doorliepen want dan had ik ze kapot moeten trappen en zo.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wekker zetten om 04:00, pilletje slikken, maffen als een beer en daarna lekker aan ochtendverwenkoffie om 08:00
Benieuwd naar de ‘gevolgen van dien’quote:
Moet er niet aan denkenquote:
Voor een portie kibbeling? Netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben 16 euro fooi gegeven die mensen
Dit zijn de tipsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wekker zetten om 04:00, pilletje slikken, maffen als een beer en daarna lekker aan ochtendverwenkoffie om 08:00
Dat is voor de eerste babykleertjes natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Voor je eerste rompertje?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Benieuwd naar de ‘gevolgen van dien’
Wat was dat, geen vrouw, geen kinderen, geen baan, een permanent gescheurd middenrif, tentoongesteld worden in een rariteitenkabinet, de hele dag mensen die je laten schrikken om er vanaf te komen. Wat wat wat….
quote:Osborne begint met hikken
Op 13 juni 1922 begon de toen 28-jarige Osborne met het slachten van een varken. Hij tilde het karkas op en viel. Ook al leek de val weinig impact te hebben, toch was deze verantwoordelijk voor zijn jarenlange hik. Artsen vermoedden dat er door zijn val een bloedvat knapte waardoor het gedeelte van het brein dat de hik reguleert en doet stoppen kapot ging.
Zoektocht naar remedies
Gemiddeld hikte Osborne tijdens zijn ´hikkende´ jaren wel twintig keer per minuut als hij wakker was. Dit betekent dat hij zo´n 420 miljoen keer heeft gehikt in zijn leven. Osborne probeerde van alles tegen de hik, bezocht vele artsen en hij kreeg duizenden brieven met tips. Niets werkte. Na enige tijd retourneerde hij de brieven met een kort bericht: “al geprobeerd”. Osborne leerde het geluid van de hik grotendeels te onderdrukken door een speciale techniek die hij leerde van artsen van de Mayo Clinic. Zijn eten werd gepureerd om te zorgen dat het gemakkelijker zijn maag kon bereiken. Enkel gedurende zijn slaap stopte hij met hikken.
Guinness Book of World Records
Een mogelijke oplossing voor chronische hikklachten is een operatie waarbij de zenuwen naar het middenrif worden doorgesneden. Dit kan resulteren in ademhalingsproblemen en vanwege de risico’s van de operatie weigerde Osborne een dergelijke behandeling te ondergaan. Verrassend genoeg heeft Osborne een zeer normaal leven gehad. Hij trouwde twee keer, kreeg acht kinderen en heeft diverse banen gehad gedurende zijn werkzame leven. Door zijn aanhoudende hik kwam hij in het Guiness Book of World Records en werd hij meermaals gevraagd in talkshows te verschijnen om te praten over zijn aandoening.
Einde van de hik
Alle actieve pogingen om van de hik af te komen mislukten. Zo vuurde een vriend van Osborne vlak bij zijn hoofd een pistool af, in de hoop dat Osborne van de schrik zou stoppen met hikken. Hij schrok weliswaar, maar dat had geen baat. In 1990 kwam er plots een einde aan zijn hik, de reden hiervan blijft tot op heden onbekend. Na een jaar verlost te zijn van de hik die hem 68 jaar lang had geteisterd, stierf Osborne in 1991 op 97-jarige leeftijd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is voor de eerste babykleertjes natuurlijk
quote:
Voelt toch ongemakkelijk hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich wel prettig als je maar eens per twee weken hoeft te gaan zitten op de troon.
Ja, met een trillend ooglid ook, maar moet niet aan denken dat dit 68 jaar voortduurtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je prima erg oud mee worden dus, hypochondrische zeikerds tegenwoordig allemaal.
Is een ideequote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuldgevoel afbetalenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Ik heb dat ook wel eens, eens per half jaar en dan voor een paar minuten of zo, zwaar irritant, wil dan altijd mijn ooglid afknippenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met een trillend ooglid ook, maar moet niet aan denken dat dit 68 jaar voortduurt
Ja, toch nog een jaartje hik-vrij levenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een jaar nadat het eindelijk stopte overleden
Wil je niet zo eng doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, eens per half jaar en dan voor een paar minuten of zo, zwaar irritant, wil dan altijd mijn ooglid afknippen
Geen verschijnsel van apepokke?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:37 schreef Haags het volgende:
teken van oververmoeidheid, zo´n trillend ooglid.
Dr. Bernard Haags.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:37 schreef Haags het volgende:
Ik heb dit ook wel eens voor ‘langere’ tijd waarbij dat dan af en aan een weekje is of zo. Meestal teken dat ik eeeeecht rustiger aan moet doen en meer moet slapen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, eens per half jaar en dan voor een paar minuten of zo, zwaar irritant, wil dan altijd mijn ooglid afknippen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is voor de eerste babykleertjes natuurlijk
Echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:37 schreef Haags het volgende:
Voor de kleine straks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Den dat het trillen daarna wel stopt jaquote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb het weleens een paar keer per jaar en dan gelijk voor 2 weken![]()
Mag daar altijd extra van genieten
Voor de kinderkamer?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Even wat rustiger aan doen klinkt echt niet als Ygritte.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens voor ‘langere’ tijd waarbij dat dan af en aan een weekje is of zo. Meestal teken dat ik eeeeecht rustiger aan moet doen en meer moet slapen.
Ja en beeldschermwerk helpt ook niet echt ...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens voor ‘langere’ tijd waarbij dat dan af en aan een weekje is of zo. Meestal teken dat ik eeeeecht rustiger aan moet doen en meer moet slapen.
Ja, dat is een beetje moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat rustiger aan doen klinkt echt niet als Ygritte.
Sowieso oogaids.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en beeldschermwerk helpt ook niet echt ...
quote:
LTVDK Uitstraling Bal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem LTVDK gaat noemen zelfs.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en beeldschermwerk helpt ook niet echt ...
Ja, gecombineerd met ooraids af en toe.quote:
Kan zeer sexy staan ook nog eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Computerbril helpt hier ook wel enigszins.
Volgens mij wel, maar ik heb niet zo'n raar plekje 🤔quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent nog wel ingeent tegen pokken denk ik of niet?
Mocht je willen dat je n+68 wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met een trillend ooglid ook, maar moet niet aan denken dat dit 68 jaar voortduurt
Is dat met een blauw-licht filter?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Computerbril helpt hier ook wel enigszins.
Iedere wil om te leven ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grijze lauwe carpaccio uit de oven helpt, dat stopt iedere zenuwtik.
+quote:
Nu 4EverBlackEyed in Brabant woont tikt ze met sierlijk gemak en joie de vivre minimaal de 90 aan.quote:
Ja die heb ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met een blauw-licht filter?
48 inch monitor op je bureau?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel in ieder geval.
Ik ga hier natuurlijk niet zeggen dat het in feite ook een beetje een leesbril is want ik heb gewoon een groter beeldscherm gekocht
Volgens mij werd zoiets ook bedoeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mja… ik wordt meer een soort van semi strenge schooljuf maar goed
Gipsy kingsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:45 schreef Haags het volgende:
Gipsy Kings op de achtergrond, altijd goed.
BAMBOLEOOOOOOOOOO
Ik hoef niet meer op vakantie, ik chill hem al.
Ohooooooooquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Mi zoem di pinto di bloem
of zo iets
nja VOLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:45 schreef Haags het volgende:
Gipsy Kings op de achtergrond, altijd goed.
BAMBOLEOOOOOOOOOO
Ik hoef niet meer op vakantie, ik chill hem al.
Chan Chanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Buena Vista Social Club doet het ook altijd goed.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Muffige. Met spruitjeslucht en steunkousen
Ik ben wie altijd geweest benquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben er soms
Maar wie ben jijmag ook in dm
Godver Haagsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Nice ligt ergens anders. Niet op Tenerife inderdaad.
Jazeker! Effe weekje met vriendin en zoontje. Maar is toch anders.quote:
Nope. Ik krijg eind december delta of zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er hier iemand Tmobile glasvezel aansluiting?
Sterkte, dat was een pittige corona variant.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jazeker! Effe weekje met vriendin en zoontje. Maar is toch anders.
[..]
Nope. Ik krijg eind december delta of zoiets
nog niet beschikbaar, heb wisselende verhalen gehoord over mn oude wijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er hier iemand Tmobile glasvezel aansluiting?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte, dat was een pittige corona variant.
Heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte, dat was een pittige corona variant.
hehehe eindelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
@:bittelbal verhuist naar Thailand en begint een restaurant![]()
https://www.imdb.com/title/tt1603808/?ref_=vp_close
Watquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
@:bittelbal verhuist naar Thailand en begint een restaurant![]()
https://www.imdb.com/title/tt1603808/?ref_=vp_close
Hier al jaaaaren glas. Tot nu toe KPN Delta en T-mobile gehad. Ik vind ‘t allemaal primaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Hier ligt de straat nu open omdat Tmobile glas aanlegt. Zit er aan te denken Ziggo te laten vallen
Achtergebleven gebied hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier al jaaaaren glas. Tot nu toe KPN Delta en T-mobile gehad. Ik vind ‘t allemaal prima
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Mi zoem di pinto di bloem
of zo iets
nja VOLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou blij zijn als er fatsoenlijke concurrentie voor ziggo komt.
die zijn schreeuwend duur
Ga je nog stoom kijken dit weekend?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de badkamer schoonmaken. [ afbeelding ]
‘Gewoon’ in je meterkast zou ik zeggen. Dat fixen ze maar gewoon. Volgens mij hebben wij geen coax meerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekken
hier ook, zeker omdat ook nog eens een flat isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekken
bezige budaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de badkamer schoonmaken. [ afbeelding ]
Apart dat dat is weggehaaldquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Gewoon’ in je meterkast zou ik zeggen. Dat fixen ze maar gewoon. Volgens mij hebben wij geen coax meer
Heb je al een telefoonnummer van een prinses geregeld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:47 schreef mschol het volgende:
over shows gesproken
ik zit klaar
[ afbeelding ]
nee, die waren niet zo spraakzaam en telkens castmembers die mij wegmaandenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al een telefoonnummer van een prinses geregeld?
Misschien zondag nog, wel leuk. Vlootschouw paar edities terug geweestquote:
Flauwquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, die waren niet zo spraakzaam en telkens castmembers die mij wegmaanden
quote:
Je staat goed. Hoe lang heb je gewacht?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:47 schreef mschol het volgende:
over shows gesproken
ik zit klaar
[ afbeelding ]
Ik ga geen peetvader wordenquote:
Tofquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien zondag nog, wel leuk. Vlootschouw paar edities terug geweest
Ga toch geen vadertje spelen voor een kind dat niet van mij isquote:
Nou ja, peetoom danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga toch geen vadertje spelen voor een kind dat niet van mij is
Al dat peetschap is toch gewoon christelijk geneuzelquote:
Gewoon voogd dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al dat peetschap is toch gewoon christelijk geneuzel
Liever gewoon geen kinderen, en als het dan toch moet dan van mezelf, maar liever gewoon een kat danquote:
Same.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon geen kinderen, en als het dan toch moet dan van mezelf, maar liever gewoon een kat dan
Ja maar ballie is toch niet mijn zusjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same.
Maar ik zou toch wel pissed zijn als mijn zusjes mij niet als voogd aanwijzen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoor je dit @:bitterbal![]()
Hij vindt je gewoon niet belangrijk![]()
toen zat ik net..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat goed. Hoe lang heb je gewacht?
Kijk deze man flaneren danquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
toen zat ik net..
jaarkaart vipzone enzo
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren de collega's tot het einde chagrijnig?
Misschien moeten jullie robots inzetten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:18 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het is te druk gewoon. Benieuwd hoe lang mensen dit nog volhouden zo
Denk niet dat we daar de zaak voor zijn :pquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie robots inzetten?
Gefeliciteerd nog daarmee 🎂quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef bitterbal het volgende:
zit nog steeds in mijn maag hue hue met dat stomme wijf die vroeg f ik zwanger ben
Je bent bang dat de soep niet goed aankomt dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar de zaak voor zijn :p
Ben je nu de hele tijd je buik aan het bekijken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef bitterbal het volgende:
zit nog steeds in mijn maag hue hue met dat stomme wijf die vroeg f ik zwanger ben
raak gooien is een dingetjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent bang dat de soep niet goed aankomt dan?
nou ja dat niet maar wel dat iedereen dat ook zo zietquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nu de hele tijd je buik aan het bekijken?
Het is ook wel echt een belachelijke opmerking. En met jouw gewicht ook niet voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat niet maar wel dat iedereen dat ook zo ziet
nou ja blijkbaar dus welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een belachelijke opmerking. En met jouw gewicht ook niet voor de hand liggend.
niet iedereen ziet dat zo.. alleen enkele gekke, tenzij je kleding draagt die dat enorm versterkt maar dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat niet maar wel dat iedereen dat ook zo ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |