+quote:
Nu 4EverBlackEyed in Brabant woont tikt ze met sierlijk gemak en joie de vivre minimaal de 90 aan.quote:
Ja die heb ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met een blauw-licht filter?
48 inch monitor op je bureau?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel in ieder geval.
Ik ga hier natuurlijk niet zeggen dat het in feite ook een beetje een leesbril is want ik heb gewoon een groter beeldscherm gekocht
Volgens mij werd zoiets ook bedoeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mja… ik wordt meer een soort van semi strenge schooljuf maar goed
Gipsy kingsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:45 schreef Haags het volgende:
Gipsy Kings op de achtergrond, altijd goed.
BAMBOLEOOOOOOOOOO
Ik hoef niet meer op vakantie, ik chill hem al.
Ohooooooooquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Mi zoem di pinto di bloem
of zo iets
nja VOLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:45 schreef Haags het volgende:
Gipsy Kings op de achtergrond, altijd goed.
BAMBOLEOOOOOOOOOO
Ik hoef niet meer op vakantie, ik chill hem al.
Chan Chanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Buena Vista Social Club doet het ook altijd goed.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Muffige. Met spruitjeslucht en steunkousen
Ik ben wie altijd geweest benquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben er soms
Maar wie ben jijmag ook in dm
Godver Haagsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Nice ligt ergens anders. Niet op Tenerife inderdaad.
Jazeker! Effe weekje met vriendin en zoontje. Maar is toch anders.quote:
Nope. Ik krijg eind december delta of zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er hier iemand Tmobile glasvezel aansluiting?
Sterkte, dat was een pittige corona variant.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jazeker! Effe weekje met vriendin en zoontje. Maar is toch anders.
[..]
Nope. Ik krijg eind december delta of zoiets
nog niet beschikbaar, heb wisselende verhalen gehoord over mn oude wijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er hier iemand Tmobile glasvezel aansluiting?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte, dat was een pittige corona variant.
Heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte, dat was een pittige corona variant.
hehehe eindelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
@:bittelbal verhuist naar Thailand en begint een restaurant![]()
https://www.imdb.com/title/tt1603808/?ref_=vp_close
Watquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
@:bittelbal verhuist naar Thailand en begint een restaurant![]()
https://www.imdb.com/title/tt1603808/?ref_=vp_close
Hier al jaaaaren glas. Tot nu toe KPN Delta en T-mobile gehad. Ik vind ‘t allemaal primaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Hier ligt de straat nu open omdat Tmobile glas aanlegt. Zit er aan te denken Ziggo te laten vallen
Achtergebleven gebied hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier al jaaaaren glas. Tot nu toe KPN Delta en T-mobile gehad. Ik vind ‘t allemaal prima
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Mi zoem di pinto di bloem
of zo iets
nja VOLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou blij zijn als er fatsoenlijke concurrentie voor ziggo komt.
die zijn schreeuwend duur
Ga je nog stoom kijken dit weekend?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de badkamer schoonmaken. [ afbeelding ]
‘Gewoon’ in je meterkast zou ik zeggen. Dat fixen ze maar gewoon. Volgens mij hebben wij geen coax meerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekken
hier ook, zeker omdat ook nog eens een flat isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |