SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lekker. Waar ga je?
Ik ben in riu papayas geweest! Heerlijk
Eind augustus een weekje riu Paraiso Lanzarote all in
Arehucas con zola zero
Ik wil wel weer naar de grotten van Postojna of een ander stelsel in Sloveniëquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar de grotten van Jameos del Agua op zoek naar de schat?
Ja heb 1 keer all in riu gezeten. En wil nooit meer iets anders. Maar is eind 2021 compleet gerenoveerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hotel heb ik ook gezeten, tijdens het WK ´14. Prima hotel, fucking bizar groot. Maar wel lekker luxe.
Ja RIU is sowieso prima. Zit over de hele wereld. Kom er graag.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb 1 keer all in riu gezeten. En wil nooit meer iets anders. Maar is eind 2021 compleet gerenoveerd.
Dus ik wilde er perse heen.
Volgend jaar in mei weer Tenerife (niet all in) en dan september of oktober riu fuerteventura
Ja dat zei ik ook tegen mijn ouders…. Ik vroeg aan mijn broertje, heb je de videobanden van bassie en Adriaan nogquote:
Voor mij soort van de hel op aardequote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hotel heb ik ook gezeten, tijdens het WK ´14. Prima hotel, fucking bizar groot. Maar wel lekker luxe.
Echtquote:
Ja hoor. Rum gaat er prima in.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt![]()
Hahahaha leuke barman hebben ze daarOlivier heet hij. Staat bij de poolbar.
Als je van rum hou, vraag dan om arehucas oro con cola (zero)
Mucho lekker
@Mazikeen ooit in bikini gezien? Dan lig ik 24/7 op mijn buik bij het zwembad. Godverdomme man.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens gewoon samen daarheen anders
Groot, massa, bakken met vreten.quote:
Arehucas is zo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Arehucas is zo lekker
En vroeg altijd om mojito con licor de platano
Zwembad is ook super Nice daar. Water is niet koud.
Ik hield er ook niet van. Maar 1 keer gedaan en zo chill.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Groot, massa, bakken met vreten.
All inclusive vind ik echt heeeel heeeel heeeeel erg verschrikkelijk op alle fronten.
Helemaal als dat ook nog komt met ‘Animatie’.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Mazikeen ooit in bikini gezien? Dan lig ik 24/7 op mijn buik bij het zwembad. Godverdomme man.
Boksquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Groot, massa, bakken met vreten.
All inclusive vind ik echt heeeel heeeel heeeeel erg verschrikkelijk op alle fronten.
Helemaal als dat ook nog komt met ‘Animatie’.
Nee, maar verandert dat wat aan mijn reisadvies dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Mazikeen ooit in bikini gezien? Dan lig ik 24/7 op mijn buik bij het zwembad. Godverdomme man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |