Introverte mensenschuwe collega vertelde gisteren dat hij zijn droomhuis in de bossen had gevonden dacht hij, onder andere drie garages op een enorme lap grond maar toen kwam hij erachter dat op het terrein bij de buren een of ander jongerencentrum zat waar ze ook wel eens met 200 tentjes stonden te kamperen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik speciaal dat hotel op Mallorca op uitgezocht. Het hotel was adult only. Een centimeter schuttinghout naast het zwembad was het speelplein van de plaatselijke basisschool
Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dat puddingbroodje op en ik heb het idee dat mijn bloedsuikerspiegel +3938 is
Dokter… zonder koffie geen leven dus u bedenkt maar wat anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit schreef de dokter voor. Twee keer per week zo’n pil en dat vier weken lang
"Laat maar."quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introverte mensenschuwe collega vertelde gisteren dat hij zijn droomhuis in de bossen had gevonden dacht hij, onder andere drie garages op een enorme lap grond maar toen kwam hij erachter dat op het terrein bij de buren een of ander jongerencentrum zat waar ze ook wel eens met 200 tentjes stonden te kamperen.
Ik ga het zondag wel proberenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dokter… zonder koffie geen leven dus u bedenkt maar wat anders.
vraag @dud0r om zijn pasfoto en je bent zo van die hik af.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds de hik, zo irritant
Op zich wel prettig als je maar eens per twee weken hoeft te gaan zitten op de troon.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word wel dubbel gestraft zo.
Schijnt ook nog eens gerrieremmend te zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds de hik, zo irritant
quote:Op 13 juni 1922 kreeg de Amerikaanse Charles Osborne de hik. Op zich geen historisch feit, ware het niet dat zijn hik maar liefst 68 jaar lang bleef. Ondanks bezoeken aan vele artsen lukte het Osborne niet van de hik af te komen, tot het op een dag in 1990 opeens stopte. Osborne heeft het merendeel van zijn 97-jarige leven de hik gehad, met alle gevolgen van dien.
Jawel hoor, het was heerlijk weer, en er was een zwembad en bier. En meer had ik eigenlijk niet nodig. En dat speelplein daar zijn ze twee keer een half uurtje per dag of zo. Vond het allang prima dat er niet allemaal van die krijsende kutwurmen tussen m'n benen doorliepen want dan had ik ze kapot moeten trappen en zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is dus ook wel iets om op te letten.
Beviel het wel?
Innemen met roosvicee laxo dan maarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word wel dubbel gestraft zo.
Schijnt ook nog eens gerrieremmend te zijn.
Was dit misschien Jos B.?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introverte mensenschuwe collega vertelde gisteren dat hij zijn droomhuis in de bossen had gevonden dacht hij, onder andere drie garages op een enorme lap grond maar toen kwam hij erachter dat op het terrein bij de buren een of ander jongerencentrum zat waar ze ook wel eens met 200 tentjes stonden te kamperen.
Wekker zetten om 04:00, pilletje slikken, maffen als een beer en daarna lekker aan ochtendverwenkoffie om 08:00quote:
Ik laat ze altijd PER ONGELUK struikelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor, het was heerlijk weer, en er was een zwembad en bier. En meer had ik eigenlijk niet nodig. En dat speelplein daar zijn ze twee keer een half uurtje per dag of zo. Vond het allang prima dat er niet allemaal van die krijsende kutwurmen tussen m'n benen doorliepen want dan had ik ze kapot moeten trappen en zo.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wekker zetten om 04:00, pilletje slikken, maffen als een beer en daarna lekker aan ochtendverwenkoffie om 08:00
Benieuwd naar de ‘gevolgen van dien’quote:
Moet er niet aan denkenquote:
Voor een portie kibbeling? Netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben 16 euro fooi gegeven die mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |