Nou ja, peetoom danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga toch geen vadertje spelen voor een kind dat niet van mij is
Al dat peetschap is toch gewoon christelijk geneuzelquote:
Gewoon voogd dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al dat peetschap is toch gewoon christelijk geneuzel
Liever gewoon geen kinderen, en als het dan toch moet dan van mezelf, maar liever gewoon een kat danquote:
Same.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon geen kinderen, en als het dan toch moet dan van mezelf, maar liever gewoon een kat dan
Ja maar ballie is toch niet mijn zusjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same.
Maar ik zou toch wel pissed zijn als mijn zusjes mij niet als voogd aanwijzen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoor je dit @:bitterbal![]()
Hij vindt je gewoon niet belangrijk![]()
toen zat ik net..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat goed. Hoe lang heb je gewacht?
Kijk deze man flaneren danquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
toen zat ik net..
jaarkaart vipzone enzo
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren de collega's tot het einde chagrijnig?
Misschien moeten jullie robots inzetten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:18 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het is te druk gewoon. Benieuwd hoe lang mensen dit nog volhouden zo
Denk niet dat we daar de zaak voor zijn :pquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie robots inzetten?
Gefeliciteerd nog daarmee 🎂quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef bitterbal het volgende:
zit nog steeds in mijn maag hue hue met dat stomme wijf die vroeg f ik zwanger ben
Je bent bang dat de soep niet goed aankomt dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar de zaak voor zijn :p
Ben je nu de hele tijd je buik aan het bekijken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef bitterbal het volgende:
zit nog steeds in mijn maag hue hue met dat stomme wijf die vroeg f ik zwanger ben
raak gooien is een dingetjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent bang dat de soep niet goed aankomt dan?
nou ja dat niet maar wel dat iedereen dat ook zo zietquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nu de hele tijd je buik aan het bekijken?
Het is ook wel echt een belachelijke opmerking. En met jouw gewicht ook niet voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat niet maar wel dat iedereen dat ook zo ziet
nou ja blijkbaar dus welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een belachelijke opmerking. En met jouw gewicht ook niet voor de hand liggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |