En dat ie dan met een klepper over het Rode Plein moet lopenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
Zou toch mooi zijn als putin het apenpokkenvirus krijgt
dat ie een morgen wakker wordt en denkt 'wtf'.. (maar dan in het Russisch natuurlijk)
Acute leukemie is dan ook zeer besmettelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mosschien valt deze 'mortality rate' in het niet met die van acute leukemie of zo.
Geen idee.
Misschien komt het bij de Russen vandaan en is Putin juist iemand die het niet gaat krijgenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
dat ie een morgen wakker wordt en denkt 'wtf'.. (maar dan in het Russisch natuurlijk)
BLYAAP!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
Is het dan deze?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
dus valt gewoon mee, ongeveer hetzelfde als de variant van 2018.
Pff boeiendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:54 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tengano zit op de rots.
Dat Russen wat achterlijk en achtergebleven zijn zal ik niet ontkennen, maar om hen dan meteen voor primaten uit te maken?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
Nee, Fok gaat voor de groepsimmuniteit...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Heeft het FOK! OMT al een verplichte zelfisolatie van homoseksuelen met actieve wisselende seksuele relaties afgekondigd?
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Fok gaat voor de groepsimmuniteit...
Mee eens, dan heb je tenminste geen pokkekop.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Ziet er niet best uit. Liever covid.
Maar dat feest was toch niet in Itali?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet geheel toevallig net na het grootste homo feest van Europa.
En ook nu begon het weer in Itali
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:48 schreef the-eye het volgende:
Vanaf 1:10 zie je beelden van de Amerikaan(se) met apenebola. Dat ziet er niet tof uit
En waarom is dat niet toevallig?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet geheel toevallig net na het grootste homo feest van Europa.
En ook nu begon het weer in Itali
https://www.avrotros.nl/e(...)gfestival-in-turijn/quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat feest was toch niet in Itali?
Nou ja, ik zie meer gebeuren dat homoseksuele mensen weer parias gaan worden zoals met de aids crisis.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie het al weer aankomen dat rechtse fascisten dit gaan aanwenden voor homofobe aanvallen
Gelukkig ben ik niet het type homo dat graag felroze haar of gelakte nagels wil. Niks op tegen hoor maar niks voor mij. Maar ik zie het al voor me dat er aanslagen op homoclubs en dergelijke komen
Pokke fascistenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie het al weer aankomen dat rechtse fascisten dit gaan aanwenden voor homofobe aanvallen
Gelukkig ben ik niet het type homo dat graag felroze haar of gelakte nagels wil. Niks op tegen hoor maar niks voor mij. Maar ik zie het al voor me dat er aanslagen op homoclubs en dergelijke komen
Je wil te graag met die domme site. Te wanhopig dit. Marino heeft dit al onder controle bro.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
De site apenpokken.nl heeft van mij een visuele update gekregen, en de tijdlijn is omgedraaid van nieuw naar oud op verzoek van 'Twitter'
Nee, dat festival was in Antwerpen, Darklands.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een darkroom?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat festival was in Antwerpen, Darklands.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)besmettingshaard-who
Ik heb wel begrepen dat het alleen voor homoseksuelen was, maar dat stond er gewoon bij.quote:
Server heeft een rookpauze?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
De site apenpokken.nl heeft van mij een visuele update gekregen, en de tijdlijn is omgedraaid van nieuw naar oud op verzoek van 'Twitter'
Als manager van @Houtenbeen mag ik hier niks over zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:34 schreef kibo het volgende:
Is patient zero (degene die die chimpansee heeft aangeduwd) al gevonden?
quote:
Neh, in dat Twitterbericht een foutje in de domeinnaam gezetquote:
Oh jeetje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:21 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)le-contacten-krijgen
Meldplicht bij apenpokkenvirus, risicovolle contacten krijgen vaccinatie.
"Verreweg de meeste mensen genezen vanzelf. Het virus kan wel gevaarlijk zijn voor mensen die al een verzwakte weerstand hebben, voor kinderen en voor zwangeren."
Heb je dat domein geregistreed ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Die, en apenpokkenvirus.nl en monkeypox.nl (die leiden naar eerstgenoemde). En dus @apenpokken op Twitter.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb je dat domein geregistreed ?
Slimme zet. Had ik moeten doen verdorie. Monkeypox.ie bestaat ook al.
Stampersgat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er al een pokkenapp?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:03 schreef myShizzle het volgende:
[..]
[..]
Neh, in dat Twitterbericht een foutje in de domeinnaam gezet
naar appenpokkenMoet natuurlijk apenpokken.nl zijn.
"Kom maar op met die edit-button Elon"
Ik kwam er laatst achter dat ik ooit in een dronken bui mijn voornaamachternaam.nl had geregistreerd. Zag opeens een automatische incasso toen ik op mijn NL rekening keek. Oepsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:10 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Die, en apenpokkenvirus.nl en monkeypox.nl (die leiden naar eerstgenoemde). En dus @:apenpokken op Twitter.
Is al meer dan 20 25 jaar een hobby van me, domeinnamen registreren en sites bouwen.
Believe me, er staan heel wat bagger domeinregistraties tegenover haha
quote:Onder de recente patinten zitten opvallend veel mannen die seks hebben met mannen, schrijft Kuipers aan de Kamer. "Maar het beperkt er zich niet toe."
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:56 schreef the-eye het volgende:
Willen Engel laat ook van zich horen![]()
https://twitter.com/Mario(...)HHwWgICw1dzM1LQqAAAA
Thanks, is weer bijgewerkt. Overigens heeft Isral hun eerste case ook zojuist bevestigdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:59 schreef the-eye het volgende:
Het apenpokkenvirus is bij een tweede persoon in Nederland vastgesteld, maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zaterdag bekend. Besmettingen of vermoedens daarvan moeten vanaf nu worden gemeld. Alles wat je moet weten over deze oprukkende ziekte.
https://www.trouw.nl/binn(...)-het-virus~bd750a17/
https://www.msn.com/nl-nl(...)stgesteld/ar-AAXyKf5
@:myShizzle
We staan dus nu op een gedeelde 6e plaats samen met Belgi en Australi
Hoe denken ze dat te gaan handhaven dan? Camera's in de slaapkamer?quote:
Het is al bijna een pandemie! Met uitbraken van een verpletterende 1 patint elke keer.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het woord 'gestaag' krijgt in dit slakkentempo wel een nieuwe betekenis.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het woord 'gestaag' krijgt in dit slakkentempo wel een nieuwe betekenis.
Jullie moeten het wel een kans geven hquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het is al bijna een pandemie! Met uitbraken van een verpletterende 1 patint elke keer.
Nog eventjes te gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het is al bijna een pandemie! Met uitbraken van een verpletterende 1 patint elke keer.
Heb je daar een echte bron voor of is dit een geintje? Wat moet je dan voor masker dragen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:31 schreef myShizzle het volgende:
Spanje verplicht degenen die besmet zijn een masker te dragen en in isolatie te gaan, terwijl de verdachte gevallen toenemen; de meeste in regio Madrid.
Er zouden 39 40 gevallen bevestigd zijn, en nog eens 40 50 verdacht.
Een kontkapje natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je daar een echte bron voor of is dit een geintje? Wat moet je dan voor masker dragen?
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je daar een echte bron voor of is dit een geintje? Wat moet je dan voor masker dragen?
Ja sorry, ik kon het even niet laten, die chimpansee zag er zo aantrekkelijk uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als manager van @:Houtenbeen mag ik hier niks over zeggen.
Gaat dus best snel.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:29 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-who-marc-van-ranst
In twaalf landen
Wereldwijd bijna 100 gevallen van apenpokken, WHO verwacht stijging
Koren op de molen van de poster, zie z'n geschiedenis.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een hysterisch bericht. Duidelijk rechtstreeks uit het Engels vertaald.
De bron staat in de tabel, meest rechtse kolom (of onderste op mobiel)quote:Op zondag 22 mei 2022 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Correctie: ruim 100 en 15 landen sinds gisteravond.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:29 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-who-marc-van-ranst
In twaalf landen
Wereldwijd bijna 100 gevallen van apenpokken, WHO verwacht stijging
Je kan niet alleen besmet raken door sex te hebben met een besmet persoon.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Die is er jong bij om in iemand te roeren.
I know, het was een grapjequote:Op zondag 22 mei 2022 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan niet alleen besmet raken door sex te hebben met een besmet persoon.
In de grote buitenlandse kranten kan ik er online ook niet veel over vinden, vaak ergens een berichtje dat pas na een hele tijd scrollen tevoorschijn komt. Heb niet de indruk dat veel mensen zich er druk om maken.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze aantallen zijn nog totaal niet zorgwekkend
Nog niet nee, het grote mediaoffensief moet nog komenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de grote buitenlandse kranten kan ik er online ook niet veel over vinden, vaak ergens een berichtje dat pas na een hele tijd scrollen tevoorschijn komt. Heb niet de indruk dat veel mensen zich er druk om maken.
Snel, sluit de dierentuinen!quote:Op zondag 22 mei 2022 10:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo, is het al een beetje een warm bad hier? Corona is zoooo 2020 en apen zijn best guitige lieden.
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo, is het al een beetje een warm bad hier? Corona is zoooo 2020 en apen zijn best guitige lieden.
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de grote buitenlandse kranten kan ik er online ook niet veel over vinden, vaak ergens een berichtje dat pas na een hele tijd scrollen tevoorschijn komt. Heb niet de indruk dat veel mensen zich er druk om maken.
Ah..... daar zijn al de eerste wappies of moet ik waapies zeggen?quote:
Wel subtiel, die foto met GAY! front and centerquote:Op zondag 22 mei 2022 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Blijf in uw kot. @:monkyyy @:wereldgozer
Niet back?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel subtiel, die foto met GAY! front and center.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |