En dat ie dan met een klepper over het Rode Plein moet lopenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
Zou toch mooi zijn als putin het apenpokkenvirus krijgt
dat ie een morgen wakker wordt en denkt 'wtf'.. (maar dan in het Russisch natuurlijk)
Acute leukemie is dan ook zeer besmettelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mosschien valt deze 'mortality rate' in het niet met die van acute leukemie of zo.
Geen idee.
Misschien komt het bij de Russen vandaan en is Putin juist iemand die het niet gaat krijgenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
dat ie een morgen wakker wordt en denkt 'wtf'.. (maar dan in het Russisch natuurlijk)
BLYAAP!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
Is het dan deze?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
dus valt gewoon mee, ongeveer hetzelfde als de variant van 2018.
Pff boeiendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:54 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tengano zit op de rots.
Dat Russen wat achterlijk en achtergebleven zijn zal ik niet ontkennen, maar om hen dan meteen voor primaten uit te maken?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
Nee, Fok gaat voor de groepsimmuniteit...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Heeft het FOK! OMT al een verplichte zelfisolatie van homoseksuelen met actieve wisselende seksuele relaties afgekondigd?
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Fok gaat voor de groepsimmuniteit...
Mee eens, dan heb je tenminste geen pokkekop.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Ziet er niet best uit. Liever covid.
Maar dat feest was toch niet in Italië?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet geheel toevallig net na het grootste homo feest van Europa.
En ook nu begon het weer in Italië
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:48 schreef the-eye het volgende:
Vanaf 1:10 zie je beelden van de Amerikaan(se) met apenebola. Dat ziet er niet tof uit
En waarom is dat niet toevallig?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet geheel toevallig net na het grootste homo feest van Europa.
En ook nu begon het weer in Italië
https://www.avrotros.nl/e(...)gfestival-in-turijn/quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat feest was toch niet in Italië?
Nou ja, ik zie meer gebeuren dat homoseksuele mensen weer parias gaan worden zoals met de aids crisis.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie het al weer aankomen dat rechtse fascisten dit gaan aanwenden voor homofobe aanvallen
Gelukkig ben ik niet het type homo dat graag felroze haar of gelakte nagels wil. Niks op tegen hoor maar niks voor mij. Maar ik zie het al voor me dat er aanslagen op homoclubs en dergelijke komen
Pokke fascistenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie het al weer aankomen dat rechtse fascisten dit gaan aanwenden voor homofobe aanvallen
Gelukkig ben ik niet het type homo dat graag felroze haar of gelakte nagels wil. Niks op tegen hoor maar niks voor mij. Maar ik zie het al voor me dat er aanslagen op homoclubs en dergelijke komen
Je wil te graag met die domme site. Te wanhopig dit. Marino heeft dit al onder controle bro.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
De site apenpokken.nl heeft van mij een visuele update gekregen, en de tijdlijn is omgedraaid van nieuw naar oud op verzoek van 'Twitter'
Nee, dat festival was in Antwerpen, Darklands.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een darkroom?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat festival was in Antwerpen, Darklands.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)besmettingshaard-who
Ik heb wel begrepen dat het alleen voor homoseksuelen was, maar dat stond er gewoon bij.quote:
Server heeft een rookpauze?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
De site apenpokken.nl heeft van mij een visuele update gekregen, en de tijdlijn is omgedraaid van nieuw naar oud op verzoek van 'Twitter'
Als manager van @Houtenbeen mag ik hier niks over zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:34 schreef kibo het volgende:
Is patient zero (degene die die chimpansee heeft aangeduwd) al gevonden?
quote:
Neh, in dat Twitterbericht een foutje in de domeinnaam gezetquote:
Oh jeetje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:21 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)le-contacten-krijgen
Meldplicht bij apenpokkenvirus, risicovolle contacten krijgen vaccinatie.
"Verreweg de meeste mensen genezen vanzelf. Het virus kan wel gevaarlijk zijn voor mensen die al een verzwakte weerstand hebben, voor kinderen en voor zwangeren."
Heb je dat domein geregistreed ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:54 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Die, en apenpokkenvirus.nl en monkeypox.nl (die leiden naar eerstgenoemde). En dus @apenpokken op Twitter.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb je dat domein geregistreed ?
Slimme zet. Had ik moeten doen verdorie. Monkeypox.ie bestaat ook al.
Stampersgat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |