MrsL.quote:
Ja toen woonde ik daar weerquote:
Dan ben ik waarschijnlijk langs je toenmalige huis geredenquote:
Dat is best waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk langs je toenmalige huis gereden
Helegaar nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niet slecht die black angus bitterballen
Soms is het een hele kleine wereld iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is best waarschijnlijk ja![]()
wat een kleine wereld is het toch hè
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms is het een hele kleine wereld idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms is het een hele kleine wereld idd
Bizar hoe dingen soms lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:15 schreef Paul het volgende:
Genote wegens geen Paul in de TT, Paul moet altijd aanbeden worden (regels ONZ)
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:55 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Laat mij! Ik wil kletsen en die andere is stil dus nu ga ikquote:
Hoi Paul! Je wilt ook kletsenquote:
Ik nu ook, ik ga er even voor zitten!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo Paul
Dat wil je wel weten hé
Oke veel plezier!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Laat mij! Ik wil kletsen en die andere is stil dus nu ga ik
Sc hoppen tot ik mensen gevonden heb
Mwa ben nog steeds single, dus niet zoveel bijzondersquote:
Ben je wel aan het daten?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa ben nog steeds single, dus niet zoveel bijzonders
huh je hebt vannacht in coma gelegen, daarna ging je werken en dat ging goedquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoi Paul! Je wilt ook kletsen![]()
ik heb vorige week gehoord dat ik de ziekte van pheifer heb en dat verklaard mijn extreme vermoeidheid. Maar afgelopen nacht heb ik 12 uur in coma gelegen en vandaag ging zo lekker met werken enz dat ik nu een gelukzalig gevoel heb ondanks dat het hier nu hoost en mijn huis een zooitje is. Hoe is het met jou?
Oeh zijn er lijntjes getrokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof ze beter kan krijgen na haar avontuurtje met paul
Sowieso welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof ze beter kan krijgen na haar avontuurtje met paul
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
huh je hebt vannacht in coma gelegen, daarna ging je werken en dat ging goed
Ben jij nog vrijgezel hee, je hebt wel de goede leeftijd voor mij heequote:
Ik heb 12 uur geslapen zonder wakker te worden en daarna ging ik inderdaad werken haha. Ik ben welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
huh je hebt vannacht in coma gelegen, daarna ging je werken en dat ging goed
oh zo, balen hee dat je die ziekte hebbtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb 12 uur geslapen zonder wakker te worden en daarna ging ik inderdaad werken haha. Ik ben wel
Gedeeltelijk ziek gemeld maar toch was ik tevreden
Heb je iedereen op Badoo al gehad?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben jij nog vrijgezel hee, je hebt wel de goede leeftijd voor mij hee
Oow dan gaat het dus eigenlijk gewoon hartstikke goed in jouw liefdesleven. Lekker van jezelf houden en je eigen ding doenquote:
Waarom danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat voor stadium moet je al minimaal gepasseerd hebben voor je mijn richting op wilt
haha je ging zo in mn fotoboek kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je nu al terug krabbelt kan je beter weg rennen
Sennaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:40 schreef Senn88 het volgende:
Dilemma. Opruimen en ondertussen zingen OF 50 shades freed kijken
Dat had ik al gedaan voor die tijd. Daarbij doe ik dat bij bijna iedereen. Voel je vooral speciaal.quote:
Goed en drukquote:
Vandaag wel lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed en druk![]()
Hoe is het met jou dan?
Wordt wel een treurig topic danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En Paul en vorderingen in jullie relatie
Yes, daar woon ik nog altijd mee samenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vandaag wel lekkerheb afgelopen nacht 12 uur geslapen en kon vandaag weer een beetje ouderwets werken. Ga jij nog steeds met mijn naamgenote?
Wow jullie wonen zelfs samen, dat had ik gemist! Leuk joh fijn dat het werkt. Zo gek is het toch niet dat je soms wel even graag weg bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, daar woon ik nog altijd mee samen![]()
Al ben ik soms wel blij dat ik voor mijn werk geregeld paar dagen van huis weg ben
We wonen al sinds april 2018 samen en sinds eind 2019 eindelijk in een appartement wat groot genoeg is voor 2 personenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wow jullie wonen zelfs samen, dat had ik gemist! Leuk joh fijn dat het werkt. Zo gek is het toch niet dat je soms wel even graag weg bent?
Ook gezond om weleens ff weg te zijn van elkaar en je eigen ding te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, daar woon ik nog altijd mee samen![]()
Al ben ik soms wel blij dat ik voor mijn werk geregeld paar dagen van huis weg ben
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook gezond om weleens ff weg te zijn van elkaar en je eigen ding te doen
Goedenavond terug!!!quote:
Mijn levensmottoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lekker weekend nu, en niks moet en alles mag
Het leven is als Lucille Werner, het kan soms raar lopen..maar door jou loop ik rond in de wolkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Rozen zijn rood viooltjes zijn blauw, vergeet die shit bloemen ik mag jou!!![]()
Hopelijk die van Juliette en niet zo'n suffe undercover agentquote:
Ze zeggen dat liefde vleugels geeft? Misschien ben ik daarom wel in 7e hemel als ik aan jou denkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het leven is als Lucille Werner, het kan soms raar lopen..maar door jou loop ik rond in de wolken![]()
![]()
Jaaaa tuurlijk die.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hopelijk die van Juliette en niet zo'n suffe undercover agent
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ze zeggen dat liefde vleugels geeft? Misschien ben ik daarom wel in 7e hemel als ik aan jou denk![]()
quote:
Komt gewoon door bepaalde associaties die bij titels of teksten van liedjes heb, dus fly me to the moon => come fly with me, en mijn gedachtes gaan altijd snel door mn adhd vermoed ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:34 schreef Ferrous het volgende:
Iedereen het water overleeft? Hier weinig
[..]
Jij bent snel met zoekenben druk aan het zoeken
ik heb ook adhd, maar drukke week dan toch minder drukte in mijn kopquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt gewoon door bepaalde associaties die bij titels of teksten van liedjes heb, dus fly me to the moon => come fly with me, en mijn gedachtes gaan altijd snel door mn adhd vermoed ik![]()
Oh da's wel beter ! Soms zo vermoeiendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
ik heb ook adhd, maar drukke week dan toch minder drukte in mijn kop
Nee joh, we zijn juist de boel hier een beetje aan het reanimerenquote:
Beter dan DOOD SCquote:
Lekkere muziekjes zijn altijd welkomquote:
Niet echt, heb laatste uur spotify jazz/house lijstje geluisterd terwijl ik nog door wat data aan het ploegen was voor werk. Wel relaxte achtergrond muziek, maar niet echt noemenswaardigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Weet jij nog een leuke? Avond trouwens konijntje
At your service nijntjequote:
Ben al 2 week bezig met fos, wel gezellig zo hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkere muziekjes zijn altijd welkom
Flippend Muntje doet het gewoon weerquote:
Muziek relaxt en verbroedert altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, heb laatste uur spotify jazz/house lijstje geluisterd terwijl ik nog door wat data aan het ploegen was voor werk. Wel relaxte achtergrond muziek, maar niet echt noemenswaardig
Dat is correct en tevens juistquote:
Oneindigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee uiterst interessant. (Om te volgen)
Kijken wat de houdbaarheid is.
We mogen elkaar wel iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei wel lief in ieder geval
He topperquote:
Hier ook nie hoor in purmerreutelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds geen tornado,zelfs de regen stelt niks voor.
Ben vanmiddag toch zeiknat geregend om een klus af te krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds geen tornado,zelfs de regen stelt niks voor.
Zelfs de regen wil daar dus niet gezien wordenquote:
quote:
Wat was de klus?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben vanmiddag toch zeiknat geregend om een klus af te krijgen.
Nog steeds niet af
Tuinrenovatie van de schoonmoeder van mijn werkgever. Vandaag was de planning om de voortuin af te krijgen.quote:
Zelf de vogels vliegen op zijn kop hier, zien 't ook nie zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zelfs de regen wil daar dus niet gezien worden
Kreeg je wel een bakkie koffie van die schoonmoeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tuinrenovatie van de schoonmoeder van mijn werkgever. Vandaag was de planning om de voortuin af te krijgen.
Die ligt er maandag ook nog wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tuinrenovatie van de schoonmoeder van mijn werkgever. Vandaag was de planning om de voortuin af te krijgen.
Ja dat wel, maar het gaat haar allemaal niet snel genoeg en is boos omdat we maandag eerst niet komen afmaken, terwijl ze weet hoe de planning van een hovenier werkt want ze heeft een aantal jaar in ons bedrijf gewerktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kreeg je wel een bakkie koffie van die schoonmoeder?
Ik lees het echt voor het eerst.quote:
Lekker laten pruttelen.quote:
Wil ze niet in dat gat liggen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat haar dit maar niet horen.quote:
Na die regen vandaag zal haar man er wel in willen liggen, eindelijk weer eens een nat gatquote:
Stereotype schoonmoeder/zeikwijf dusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het gaat haar allemaal niet snel genoeg en is boos omdat we maandag eerst niet komen afmaken, terwijl ze weet hoe de planning van een hovenier werkt want ze heeft een aantal jaar in ons bedrijf gewerkt
Zou wel de beste oplossing zijn jaquote:
Ja, maar echtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stereotype schoonmoeder/zeikwijf dus
Ik had meestal best leuke schoonmoeders.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stereotype schoonmoeder/zeikwijf dus
Die van mij is ook primaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had meestal best leuke schoonmoeders.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Na die regen vandaag zal haar man er wel in willen liggen, eindelijk weer eens een nat gat
Jammer dat ik die van Soul niet heb mogen kennen,want die is er niet meer.quote:
Dat is dan wel jammer inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer dat ik die van Soul niet heb mogen kennen,want die is er niet meer.
Ooit één gehad, was wel aardig. Maar is zolang geleden alquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had meestal best leuke schoonmoeders.
Soul zegt dat we grote maatjes zouden zijn.quote:
Dat is altijd een complimentquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul zegt dat we grote maatjes zouden zijn.
Andersom is ook wel een leuk verhaal.Mijn vader kon nogal hard zijn tegen vriendinnen maar tegen Soul was hij heel lief.quote:
vor onze vriend fruitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andersom is ook wel een leuk verhaal.Mijn vader kon nogal hard zijn tegen vriendinnen maar tegen Soul was hij heel lief.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
Vriendin van mijn broertje moest over de stamtafel lopen om zich voor te stellen.
Hoiquote:
Zal ik jullie even alleen laten?quote:
quote:
quote:
quote:
Ik kan echt niet meer naar Kylie luisteren, ze lijkt teveel op een ex van me qua uiterlijk en stemquote:
quote:
quote:
Gewoon omdat het kan denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef Senn88 het volgende:
Ok waarom duiken fokkers in dm van foksters en blijven ze dat doen?
Namen en rugnummers?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef Senn88 het volgende:
quote:
Als je dat niet wilt effe duidelijk zeggen tegen diegene?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef Senn88 het volgende:
Dit dus denk ik, nooit echt begrepen eigenlijk.quote:
Ik denk niet dat enige vrouw zomaar op onverwachte DM's zit wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Als iemand dat niet wil moet je nokken lijkt mij
Ik doe niet aan DM,want ze lezen mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Als iemand dat niet wil moet je nokken lijkt mij
Ik kreeg als reactie op die vraag het antwoord: we weten allemaalquote:
Je kunt ze makkelijk blocken op desktop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef Senn88 het volgende:
Wat is je hulpvraag?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kreeg als reactie op die vraag het antwoord: we weten allemaal
Waarom fokkers dmen. Maar ik weet het niet!
Nee dat dus. Nee is nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat enige vrouw zomaar op onverwachte DM's zit wachten
M.a.w. wie moeten we helemaal kapot spammen met teksten zoals 'KAP NOU EENS!'quote:
Ik weet al wie.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
M.a.w. wie moeten we helemaal kapot spammen met teksten zoals 'KAP NOU EENS!'
Ja maar die van jou zijn gewenst 😉quote:
Nou en? Maar geloof dat niet zoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan DM,want ze lezen mee.
En vice versaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar die van jou zijn gewenst 😉![]()
Maken ze ook een keer wat meequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan DM,want ze lezen mee.
Hahaaatjes.quote:
Wow nee ik ga geen namen noemen maar ik dacht enkel ben ik nu zo naief dat ik niet weet waarom fokkers dat doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
M.a.w. wie moeten we helemaal kapot spammen met teksten zoals 'KAP NOU EENS!'
Als een forum de mogelijkheid geeft om te dm'en, dan wordt het ook gewoon gebruikt, misschien niet altijd even leuk, maar tis niet andersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wow nee ik ga geen namen noemen maar ik dacht enkel ben ik nu zo naief dat ik niet weet waarom fokkers dat doen
Meldt het even bij Yvonne.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wow nee ik ga geen namen noemen maar ik dacht enkel ben ik nu zo naief dat ik niet weet waarom fokkers dat doen
Misschien beetje trollen ofzo, maar snap dat ook niet. Block eropquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee oprecht niet. Niemand hier uit het topic!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Senn zeg maar wie moeten slopen dan.
Begint vast met een P.
Dit dus. Als die mogelijkheid er is word die zowel gebruikt als misbruikt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als een forum de mogelijkheid geeft om te dm'en, dan wordt het ook gewoon gebruikt, misschien niet altijd even leuk, maar tis niet anders
Gewoon block en klaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee oprecht niet. Niemand hier uit het topic!
Lekker optieven met dat sneue figuur dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee oprecht niet. Niemand hier uit het topic!
Idd, en hangt ervan af of het idioot is of een normale vraag.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als een forum de mogelijkheid geeft om te dm'en, dan wordt het ook gewoon gebruikt, misschien niet altijd even leuk, maar tis niet anders
Zwaar beroep. Ooit geprobeerd een paardenhoef zo tussen mijn x beentjes te klemmen, was geen succes. En kon een tijd geen korte broekjes enz aan want het was nogal blauwquote:
Werkt goed blijkbaarquote:
Nu pas ?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zow zow de don juan van het topic is gespot!
Helemaal als ze gaan leunen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zwaar beroep. Ooit geprobeerd een paardenhoef zo tussen mijn x beentjes te klemmen, was geen succes. En kon een tijd geen korte broekjes enz aan want het was nogal blauw
Paarden bekappen.quote:
Ik las dus wat andersquote:
Zijn ook vaak kleine mannetjes.quote:
Ligt toch echt aan jouquote:
Heeft zij weer.quote:
Dat zeker.Heb je ook paarden Senn?quote:
Ferr🖤us 💋😍quote:
Hee liefie ben er weerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee niet meer, 4 jaar geleden mijn paard verkocht
Jaaaaa, lijkt me heerlijkquote:
Dit was ooit ons paardje.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee niet meer, 4 jaar geleden mijn paard verkocht
Eén heckney?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was ooit ons paardje.
[ afbeelding ]
Fries,Wessel en Oepke.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:56 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan hou ik je vast en laat je nooit meer los![]()
Friese paarden zijn echt top om mee te werken.quote:
quote:
Ik kon ken iemand die dat ook had uit Friesland. Reed met een vierwieler op zijn manege en wedstrijden. Is later gescheiden. Had ook prachtfoto vaak ervan. Moet je kennenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook nog zo`n koets samen met broers en zus.
[ afbeelding ]
Klinkt als mijn vader na zijn Tia,maar is niet gescheiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:11 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik kon ken iemand die dat ook had uit Friesland. Reed met een vierwieler op zijn manege en wedstrijden. Is later gescheiden. Had ook prachtfoto vaak ervan. Moet je kennen
Doe ik lieverd!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:25 schreef Ferrous het volgende:
Effe kip nuggets halen, sterf van de lekkere trek
Hou je mijn plekje bezet f💓s totzo![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |